The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




HT-meeting verslag met foto's!
#1
Nerdverslag!

6 november zal de boeken in gaan als de eerste officiele Nerdmeeting van de SD Ultra’s. Dat deze naam slechts een naam is bleek wel weer uit het aantal afzeggingen en verhinderingen. Een echte Sdér komt door wind en regen, ijs en sneeuw naar een meeting, en zeker de eerste!
Waar ondergetekende Ht-Nerd zich al in allervroegte naar een andere HT-nerd in Duivendrecht begaf zou anderhalf uur later de nerd in schaapskleren zijn auto starten op weg naar Utrecht!
Tegen 16.00 kwamen Boca en Mac aan op station Utrecht Centraal, alwaar kijkend naar het trefpunt er een jongeman starend naar de treintijden stond te wachten op zijn mede Nerdgenoten.
”Yo mac volgens mij is dat menneke daar Sjeffer. Neej man volgens mij niet. Nou dan lopen we dr lekker voorbij en dan zien we het vanzelf allemaal wel” En wat bleek was dat de Turende reiziger inderdaad Sjeffer was die ons met een brede glimlach begroette. Niet veel later kwam devlin aangelopen en de Nerdcrew was inmiddels al 4 man sterk. ( Wie durfde ons nog wat te maken). Niet veel later hoorde we een vaaggeblaat op een afstand. Een man in een roze licht naar schapenwol nijgend truitje stelde zich voor als Mukkus. Weg droom dat Mukkus dan toch een lekker vrouwlijk schaapje bleek te zijn.
Inmiddels was de groep van Die hards wel compleet, want de hangjongeren uit lelystad kwamen te laat dat wisten we al van te voren, onze logocreator kwam vanuit Rijswijk en zou ook wat later komen, onze lingo-held zou ook later aanschuiven en tot slot was er nog een tweetal Rotterdamse stumpers dat ook nog zou komen opdraven.

Met zn vijven dan maar even de binnenstad in, waar het godallemachtig druk was. Volgende keer dus geen KOOPZONDAG, alvast bedankt!!! We besloten om even een drankje te nemen bij Karel de Stoute. Door wat voor vent zal dat cafe ooit geopend zijn?
In het cafe kwam onze Devlin spontaan met zn hele selectie op de proppen, ook had hij het hele lijstje braaf uit zijn hoof geleerd, en als klap op de vuurpijl ook nog eens de hele halfjaarlijkse analyse uitgeprint. Devlin wat pas je toch heerlijk in ons groepje nerds Wink.
Tring Tring de telefoon ringt. Het was onze logocreator. Meteen de telefoon naar leider Sjeffer gestuurd, immers had ik Marshall, Utrecht leek als ik ben, zo rechtstreeks naar de andere kant van utrecht geloodst. Afgesproken voor de perry Sport. Papa mukkus betaalt de drankjes ( Waarvoor nogmaals dank). Lopend naar de Perry nog steeds afvragend waarom het uitgerekend op deze dag een koopzondag moet zijn. Of hebben ze dat toevallig altijd in Utrecht, dan is het gewoon een kutstad!!!!.
Eenmaal voor de Perry voelt Mukkus zich weer helemaal thuis, we staan immers voor een kraampje met gekleurde klompen!. “Zal dat em zijn? Neej die is te mooi. Dat dan?? Neej mars was geen crackverslaafde bij mijn weten” Eindelijk komt onze marshall al grijnzend doe hoek om, terwijl op hetzelfde moment de hangjongeren uit Lelystad bellen waar we uithangen. Zij stonden immers braaf treintijden te controleren op Utrecht Centraal.

Wederom 4 man sterken, of eigenlijk 3 man daar Deportive geen zinnig woord uitkraamde en zo brak als het maar zijn kon mee was gereist, waren we nu inmiddels met zn tienen!
Met 9 man achter leider Sjeffer aan naar het Neuke, pardon Neude. Toch leuk zo’n monopolyspelletje! Op het Neude ploften we neer op een terrasje, waar het VRESELIJK koud was, maar ja tien nerds laten ze niet binnen in een cafe! Een grote pot gemaakt voor de avond, die werd beheerd door een van de hangjongeren( als dat maar goed gaat). De status van nerdgroep gaat al snel over in de status ZEIKGROEP, want bijna het voltallige tiental heeft zijn urine wel in de pisbakken van het cafe staan schieten. Een hoop gesprekken later, begon het meerendeel van de groep toch wel honger te krijgen. Na het verlaten van het cafe kwamen we voor Het dilemma van de avond te staan. Mac Donalds of pizza. Na tien minuten buiten staan blauwbekken, en ondertussen Gittermaster en Legion verteld te hebben waar we ons bevonden toch maar de pizzeria ingedoken. Een pizzeria in een kelder klinkt heel eng, maar het was er gezellig druk. We kregen een speciale tafel, waarvoor het gehele interieur werd omgegooid. Uiteraard wel achterin een hoek, want niemand hoeft te zien dat 10 nerds aan het pizza eten zijn natuurlijk. Langs de keuken lopend hoorde ik nog net de Pizzabakker zuchten “zooo veeeeel”. Jah illegale Italiaan ZO VEEL! Inmiddels was ook onze zenuwpees legion aangschoven aan de tafel. En dit leek wel de meest verslaafde nerd te zijn van het stelletje. Alleen maar denkend aan zijn team en aan HT Wink terwijl mijn gedachten maar niet weg konden komen van de kussentjes van onze serveerster. Nadat we de pizza smakelijk naar binnenh adden gewerkt kwam ook Gittermaster aanzetten en tot slot ook nog Dre. Als laatkomer werd Dre meteen onderworpen aan een test: Wie is Wie. Het reslutaat viel niet geheel tegen, al hebben we het hem wel een beetje makkelijk gemaakt.

Na betaald te hebben, tijd voor het ultieme hoogtepunt van de avond voor velen. HATTRICK!!!. Heel chaotisch allemaal betaald voor de tijd in het internetcafe. Allemaal tegelijk nar de site en inloggen maar. En waar iedereen gezellig met zn allen heeft kunnen trekken( neej niet datgene wat ze savonds allemaal thuis hebben gedaan, of hebben alten doen) maar de YP, was er 1 persoon bij wie de *(&(*&( PC meteen al vastliep en gelukkig was dat niet de minst aggressieve van het hele stel(A) dus deze lieve mooie schattige aggressieveling pulde enkele minuten later, net als de meeste een KUTYP!
Waar de Hangjongeren uit Lelystad al na 1 helft het internetcafe verlieten( Ze moesten zich vast melden bij de politie in Lelystad voor half elf) bleef de rest nog even hangen. Ook de rest zou uiteindelijk na de tweede helft zijn spullen pakken en richting huis keren, waardoor de hockeysletjes een avond sexloos zouden blijven. Afscheid nemend van iedereen, haastend naar de trein, lopend naar huis, wat onenigheid *()()*)(* thuis afgehandeld te hebben, kroop ik pas laat mijn bedje in.

Nerddag was geen Nerddag meer.

[Image: meeting001_small.jpg]
Depor kan heel goed gekke bekken trekken
[Image: meeting002_small.jpg]
enkelen in een druk gesprek op het (koude) terras
[Image: meeting003_small.jpg]
uhm ja die was een btje mislukt...de onderkant van devlin Tongue
[Image: meeting004_small.jpg]
legion, sjeffer, devlin, dre en gittermaster zitten helemaal in hun match
[Image: meeting005_small.jpg]
jeroen mukkus en boca hadden wel red bull nodig om wakker te blijven bij hun saaie wedstrijden
[Image: meeting007_small.jpg]
dre (let vooral op gittermaster die hevig in spanning naar het scherm kijkt)
[Image: meeting008_small.jpg]
legion en sjeffer bekijken de wedstrijden
[Image: meeting009_small.jpg]
boca lacht iemand uit omdat ie achter staat Tongue
[Image: meeting011_small.jpg]
ook anti had een fototoestel meegenomen
[Image: meeting012_small.jpg]
box caput en depor bespreken de wedstrijden (of de kater van depor)
[Image: meeting015_small.jpg]
sjeffer (moest ff de zoomfunctie uitproberen Wink)
[Image: meeting017_small.jpg]
anti vraagt hoe sjeffer het toch voor elkaar krijgt om steeds te winnen
[Image: meeting018_small.jpg]
devlin kijkt niet al te vrolijk na opnieuw een tegendoelpunt
[Image: meeting019_small.jpg]
again dev! (ja die zat t dichtst bij dus ook vaak op de foto Tongue)
[Image: meeting020_small.jpg]
legion zit ondertussen in een heftig geil forumgesprek met nikki
[Image: meeting021_small.jpg]
sjeffer (jezus jij staat er vaak op Tongue)
[Image: meeting022_small.jpg]
gitter dre en devlin (die al 2 fanta's leeg heeft moeten drinken om het verlies weg te drinken)
[Image: meeting023_small.jpg]
marshall relaxt even nadat hij de 1-1 maakt...hij wist toen nog niet dat t daarbij zou blijven
[Image: meeting025_small.jpg]
legion is wel erg onder de indruk van nikki

Dit zijn de foto's van anti:
[Image: HTmeeting001.jpg]
Met zijn alle gezellig een pizza eten.
[Image: HTmeeting002.jpg]
ik wilde geloof ik graag op de foto :oops:
[Image: HTmeeting003.jpg]
box en caput hebben nogal lol terwijl depor steeds brakker eruit begint te zien Tongue
[Image: HTmeeting004.jpg]
in onze favoriete hoekjes
[Image: HTmeeting005.jpg]
devlin checkt ff hoe legion z'n geile gesprek met nikki voortzet
[Image: HTmeeting006.jpg]
(links naar rechts) Gittermaster, Antidote, Box, Marshall (zittend), Caput Superior, Deportivo, Mukkus, Devlin, Dre (achter dre) Mac en Bocaloca, Legion en Sjeffer.
Reply
#2
leuk die onderschriften... :lol:
Reply
#3
het verhaal is trouwens copyright boca...foto en onderschriften ondergetekende Wink
Reply
#4
Had ik al begrepen Mac... Heerlijk, die vette ' frietonderkin' van ondergetekende Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#5
Leuk verslag :lol:
had jij ook geen foto's Marsh?
Reply
#6
Nopes, was mijn camera alsnog vergeten...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#7
=D> Undecided
Reply
#8
heheh, erg leuk Mac.
Mooi gedaan Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#9
Birger Wrote:Leuk verslag :lol:
had jij ook geen foto's Marsh?

dus ik had ook geen foto's inderdaad Wink

Kan een gedeelte van de foto's niet vergroten btw...
Reply
#10
Weheheh was het beste antikater middel allertijden waar ik op dat terras echt dood was, zie ook mijn grote gaap op de foto. Later werd het allemaal een stuk beter! Kussentjes van de serveerster de prima te eten pizza en een wedstrijd met zijn allen kijken...en de REd Bull was meer voor de terugweg ook zo lullig als ik in slaap val achter het stuur Big Grin

Maar was zeker een geslaagde meeting doen we van de zomer weer!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
Leuk stukkie, Mac. Ergens volgend jaar maar weer! Speciaal voor de SD-federatie een nieuw federatie-logo gemaakt!

[Image: 24709DG.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
Ik moet eerlijk zeggen dat, als ik dat zo allemaal lees en bekijk, ik er graag bij had willen zijn. Toch heel anders dan de "gewone" forummeeting. Heb bijv. weinig te bespeken met een Ajax-fan (willekeurig hoor!), omdat we het toch niet eens worden, terwijl een Ajax-fan die Hattrick speelt voor mij veel interessanter is. Geeft denk ik ook weer waarom het HT-forum gemoedelijker is dan het "gewone" forum... gedeelde interesse.
Khalid for President!!!!!!!!!
Reply
#13
Heerlijk verslag, raakt de kern van de meeting. Het 'dilemma' MacD of pizza stond idd ook centraal, vond nog het mooiste dat er al 3 a 4 personen de pizzatent binnenliepen en vervolgens weer naar buiten werden geroepen, want we moesten eerst nog even in de kou besluiteloos doen. :lol:

Verder mooie foto's, mijn god wat zien we er prachtig bezeten uit als we gepassioneerd naar het scherm aan het turen zijn.
Reply
#14
Mukkus Wrote:Leuk stukkie, Mac. Ergens volgend jaar maar weer! Speciaal voor de SD-federatie een nieuw federatie-logo gemaakt!

Icon_evil
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#15
Sjeffer Wrote:Heerlijk verslag, raakt de kern van de meeting. Het 'dilemma' MacD of pizza stond idd ook centraal, vond nog het mooiste dat er al 3 a 4 personen de pizzatent binnenliepen en vervolgens weer naar buiten werden geroepen, want we moesten eerst nog even in de kou besluiteloos doen. :lol:

Ik zat verdomme al bijna aan de pizza.... :roll:
Reply
#16
neeeeej jij zag gewoon al die serveerster lopen, en je most weer achter je lul aanrennen :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
Ik ren altijd achter mijn lul aan... Achteruitrennen vind ik vrij ongemakkelijk rennen...

Ik had gewoon geen zin om nog 10 minuten met een stel nerds in de kou te staan wachten of we nou naar de McDonalds gingen of aan de pizza... McD of Pizza, pizza of McD, McD of pizza... TAKE A PICK DUDES!!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#18
Leuke verslag Mac....
Het was een gezellige avond en zeker voor herhaling vatbaar. Zeg maar om de 2 seizoenen (half jaar) ofzoiets?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#19
het verslag is van boca!!!!!! (anders wordt ie boos Wink)

de foto's zijn van mij
Reply
#20
Hehe go boca Tongue

Nee we zijn niet verslaafd hoor Wink
Reply
#21
Mijn excuses....Toppie gedaan Boca! En leuke foto's Mac.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#22
Leuk verslag en leuke foto's. :lol:
Reply
#23
Antidote Wrote:Mijn excuses....Toppie gedaan Boca! En leuke foto's Mac.

Hmm aanvaard :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#24
Marshall Wrote:Ik ren altijd achter mijn lul aan... Achteruitrennen vind ik vrij ongemakkelijk rennen...

Ik had gewoon geen zin om nog 10 minuten met een stel nerds in de kou te staan wachten of we nou naar de McDonalds gingen of aan de pizza... McD of Pizza, pizza of McD, McD of pizza... TAKE A PICK DUDES!!!

Ergens tussendoor werd ook nog geopperd voor de BurgerKing......of was dat alleen in mijn verbeelding? :-k

Sorry, Boca! Mooie foto's, Mac! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
Sorry jongens mijn fout ik opperde het idee pizza...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#26
Depor, jij weet niet eens meer hoe je van A naar B bent gelopen met die katerkop van je....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#27
wanneer komt de volgende meeting Tongue
Economists do it with models...
Reply
#28
Marshall Wrote:Depor, jij weet niet eens meer hoe je van A naar B bent gelopen met die katerkop van je....

Idd ik zou echt niet weer weten hoe ik terug of wat dan ook terug moest komen,....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#29
Volgende week zondag Moker... Kom je ook? We spreken af in Groningen deze keer...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#30
Was het niet Maastricht?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: