The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




We zijn er weer!
#1
Was ik de enige die de afgelopen 2-3 dagen niet hier kon komen?

Lijkt me het handigste als we de order of play van vandaag gewoon liet meer laten meetellen voor de tennispoll. De meeste partijen zijn vandaag toch nog qualies enzo. Doordat spelers vrijaf hebben vanwege DC verplichtingen begint het echte werk toch morgen pas.
Reply
#2
Nee iedereen kon hier niet komen
Reply
#3
prima idee...ftm wel gewoon vanavond 22uur
Reply
#4
nope niemand kon t bereiken. Voor de technici: de mysql server moest gereset worden, kon ik niet doen maar moest IN doen. Veel mailtjes gestuurd en uiteindelijk toch gelukt Wink. Voor FTM: Ad wim is nu bezig met het invoeren van de schema's (top dat ie t zo snel doet!) dus als het goed is kan binnen het uur gesleuteld worden.
Reply
#5
Zijn het nou allemaal cat 7 toernooien deze week? of zit er nog een zesje tussen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Marseille is 6.

Mac, vraag: als ik een typefout heb gemaakt in het invullen van het schema, moet ik het dan helemaal opnieuw doen? Zo nee, waar kan ik het aanpassen dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
1e ronde aanpassen --> toernooi kiezen waar je typfout hebt gemaakt.
Reply
#8
Oke cool, thanks.

Toernooien zijn ingevuld en DB is open, knallen maar!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
:Big Grin We zijn weer begonnen
Reply
#10
Stille Wrote:Zijn het nou allemaal cat 7 toernooien deze week? of zit er nog een zesje tussen?

Ik heb de punten per ronde toegevoegd aan de schema's. Je kan nu dus gelijk zien of een toernooi een 6 of 7 is.
Reply
#11
Dat is ook handig =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
en er staat nu boven je team wanneer je laatste update was.

Dit is om meerdere redenen: ten eerste om hacken tegen te gaan. Je kan op die manier altijd kijken of jij de laatste was die je team heeft veranderd.
ten tweede om valsspelers te ontmoedigen. Aangezien iedereen de database kan openen en sluiten is het vrij simpel om even snel de database open te gooien op woensdag en 1 of 2 spelers aan te passen en dan hopen dat niemand t merkt. Nou verwacht ik niet dat er hier mensen zijn die zo willen winnen maar goed voorkomen is beter dan genezen Wink
Reply
#13
maccie =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
Hij lag er even uit, maar hij doet het nu weer.

Als het zo blijft tot 22 uur, laten we het maar zo. Ik moet helaas zo weg, dus kan het niet meer bijhouden. Degene die nu nog geen team hebben staan:

Haggie
Andre
Aadje
Chiel-montagne
arco
overdune
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ad Wim Wrote:Hij lag er even uit, maar hij doet het nu weer.

Als het zo blijft tot 22 uur, laten we het maar zo. Ik moet helaas zo weg, dus kan het niet meer bijhouden. Degene die nu nog geen team hebben staan:

Haggie
Andre
Aadje
Chiel-montagne
arco
overdune

Ja GVD, ik zit in het buitenland, heb het zaterdag, zondag EN maandag geprobeerd, maar de site was niet bereikbaar. Nu zie ik dat hij vanaf gisteren 18 uur weer bereikbaar was, maar toen had ik geen internet. Lekker dit. Icon_evil
Reply
#16
ja sorry overdune, viel weinig aan te doen Sad

Misschien dat we in overleg met de andere deelnemers je alsnog een soort van team kunnen laten maken (bijvoorbeeld met iets kleiner budget of alleen spelers die de 1e ronde nog moeten spelen oid)
Reply
#17
Tja, ik had natuurlijk moeten zorgen dat ik of tegen het verstrijken van de deadline beschikbaar was, of dat iemand anders mijn team zou maken. Was er vanuit gegaan dat ik maandag middag een team kon maken, 's avonds ging ik sowieso niet redden. Zuur dit, als ik nog wil inlopen kan ik natuurlijk geen week missen, zeker niet een week als deze waarin aardig wat punten te verdienen zijn.
Reply
#18
Tja, dit was natuurlijk te verwachten al verwacht je wel dat actieve managers zoals wij in FTM wel een paar uur voor de deadline online zijn, zeker gezien de partijen die gespeeld zijn. De vraag is nl ook of je al die jongens die al door waren genomen zou hebben dan...

Misschien dezelfde score als de nummer laatst?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
80% van de nummer laatst?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#20
Dat is het normaliter al het geval, maar misschien nu een uitzondering maken vanwege de uitzonderlijke situatie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Minimaal de score van de nummer laatst.
Wat mij betreft mag hij ook hetzelfde team als iemand anders nemen. Nu niet snel het (op dit moment) beste team uitzoeken en dat nemen, maar een willekeurig team. Of b.v. hetzelfde team als degene met het kleinste team.
Reply
#22
Tja, dat laatste werkt natuurlijk niet echt. We kunnen ook een formule kiezen. Gemiddelde van de laatste en de eerstee deze week. Of de score van de nummer 15 ipv de nummer 18.
Ik weet het niet zo goed. Overdune moet hier zeker niet de dupe van worden, maar hij moet ook niet te veel bevoordeeld worden tov andere managers die wel gewoon hun team gemaakt hebben en de verkeerde keuzes hebben gemaakt. En hij was sowieso niet online gisteravond, dus hij heeft de last-minute uitslagen ook niet meeegekregen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
loting? we geven elk team een nummer overdune roept een nummer en hij krijgt hetzelfde aantal punten als dat team?
Reply
#24
Dat is een optie, maar dan kan het zomaar zijn dat hij straks de beste weekscore gaat krijgen en dus zelfs een gouden medaille. Weet niet of dat de bedoeling is, want dan is een weekoverwinning (of top 3-plek)opeens minder waard. Op zich kan het wel, maar dan muv de top 3 of zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Gelijk aantal punten als nummer laatst.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
geef hem gewoon hetzelfde aantal punten als de nummer 12 van de week. (jullie zijn met 18en toch?)
Reply
#27
Erg vervelende situatie...Ondanks dat overdune niet aanwezig was de laatste vier uur voor de deadline.
Aangezien de overige 17 wel een team hebben..is iedereen dus in staat geweest een team te maken en is mijn mening dat overdune hier geen voordeel aan over kan houden. Punten van nr. 15 lijkt mij het maximale.
Reply
#28
waarom niet gewoon de punten van de nummer laatst voor een manager die geen team maakt(door wat voor reden dan ook). kunt moeilijk zo iemand meer punten geven dan een aantal mensen die wel gewoon een team gemaakt hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
Doe maar gewoon 80% van de nummer laatst zoals we hebben afgesproken, ik wil geen scheve gezichten als ik straks meer punten krijg dan iemand die wel een team heeft. Ik waardeer het begrip natuurlijk, maar uiteindelijk had ik gewoon moeten zorgen dat ik zelf kon checken of de database tegen tienen nog steeds niet beschikbaar was.
Reply
#30
Ik vind sowieso dat een niet-instuurder 100% (en niet 80%) van de nummer laatst moet hebben.
Dan heb je nooit voordeel van het niet-insturen, je krijgt de punten van degene die de meest verkeerde keuzes heeft gemaakt. Daarnaast zal niemand bewust geen team maken, er is altijd spraken van overmacht (of vergeten).
Reply


Forum Jump: