The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
gelukkig :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Kijk nou gewoon naar het ding dat Mac voor ons in elkaar geschroeft heeft bij FTM. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.

buurs heeft 25 pnten meer dan andre.

verschillen over:

buurs: querrey bolelli en cilic
andre: murray tsonga

tsonga staat op 7 punten ipv 1 punten, dus verschil is 31 punten
murray staat op 7 pnt ipv 1, dus 37 punten verschil
troicki heeft 4 pnt te weinig , dus 41 punten

zo moeilijk is het toch niet :-k

die ander mag je zelf oplossen :wink:
Tsonga en Murray hebben nooit op 7 punten gestaan. Die zijn meteen van 1 naar 15 gegaan Smile
Reply
Uhh nee Eli, want bij de verwerking wonnen ze van bye waarmee ze 7 punten vergaarden.
Reply
Dan klopt de verwerking niet. Een speler met een bye krijgt NOOIT 7 punten.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/en/players/ATP_Rulebook.pdf">http://www.atptennis.com/en/players/ATP_Rulebook.pdf</a><!-- m -->

Pag 151, bovenaan.
Reply
Nee, dat is gewoon een onderdeel van FTM, voor de verwerking moet je die speler op winst zetten, die krijgt dan automatisch 7 punten, en mocht hij de volgende ronde verliezen, moet het puntenaantal handmatig teruggezet worden naar 1. Klopt dus verder wel, alleen krijg je bij masters vaak op dinsdag/woensdag even een tijdelijk vertekende stand.
Reply
Elikian Wrote:Dan klopt de verwerking niet. Een speler met een bye krijgt NOOIT 7 punten.

dat klopt, maar volgens mij is het programma technisch op dit moment niet mogelijk.

vandaar dat ik die pnt. ook gecorrigeerd had in mijn overzicht.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
OK, ja, dat kan ik begrijpen. Ik weet van vorig jaar nog hoe Mac dat programma gemaakt had Smile
Reply
buurs Wrote:Buurs: Cilic plus 13 punten
Andre: Murray, Tsonga

Buurs: Del Potro
Omyaca: Kohlschreiber, Tsonga, Simon plus 16 punten
Doe je het nog steeds zo #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dit zijn toch op dit moment de verschillen...

de rest is helemaal niet van belang.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Buurs: Cilic plus 13 punten
Andre: Murray, Tsonga

Buurs: Del Potro
Omyaca: Kohlschreiber, Tsonga, Simon plus 16 punten
Doe je het nog steeds zo #-o

Nu is er niets mis mee aangezien iedereen evenveel gespeeld heeft, en de correctie voor Troicki meenemen lijkt me terecht.
Reply
Maar Tampie zet nota bene nog de meest handige manier vlak voor hem neer, een uitgewerkte versie van hoe ik het aanvankelijk deed, aangezien je zo wel constant een veel beter overzicht hebt. Maar nee hoor, gewoon weer op de onhandige Buursmanier... :|

Maar goed, ik ga me er niet meer druk om maken, aangezien het blijkbaar geen nut heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jij bent de goeiste Ad =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Maar Tampie zet nota bene nog de meest handige manier vlak voor hem neer, een uitgewerkte versie van hoe ik het aanvankelijk deed, aangezien je zo wel constant een veel beter overzicht hebt. Maar nee hoor, gewoon weer op de onhandige Buursmanier... :|

Nogal eigenwijs inderdaad.
Blijkbaar is de manier waarop ik (en Ad) het neerzet te moeilijk voor hem. Dan moet je eerst 15 + 15 +15 uitrekenen.
Reply
praat elkaar allemaal maar de mond toe...

mijn overzicht klopt ook, dus waar doen jullie zo moeilijk over :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:praat elkaar allemaal maar de mond toe...

mijn overzicht klopt ook, dus waar doen we zo moeilijk over :roll:
Reply
Buurs: 0 punten
Omyaca: Tsonga (25) + 1 punt

Buurs: 43 punten
Andre: Murray (25), Tsonga (25)

Finale Tsonga def. Murray?

Totaalstand?
Reply
Dat zou fantastisch zijn Big Grin
Reply
Buurs is hier ook bang voor. Dan wordt hij nog niet eens tweeede, maar derde Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoe is de stand in punten van de top 3 voor Parijs?
Reply
buurs: 5255
omy: 5155
Andre: 5147
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kanshebbers op de weekwinst:
Omyaca 148 (Nalbandian, Tsonga)
Overdune 136 (Roddick, Tsonga)
Stille 134 (Murray, Tsonga)
Kooltje 90 (Davydenko, Roddick)
Mac 79 (Murray, Federer)
Cruijff 77 (Davydenko, Federer)
Reply
Waarbij ik nog aftrekpunten voor Granollers krijg, en daarmee kansloos voor de weekwinst geworden ben, aangezien Omyaca dan 1 (!!!) schamel puntje voorstaat.
Reply
Bovendien krijgt Omyaca nog 4 punten voor Troicki, met Granollers had ik geen rekening gehouden.
Ik heb het aangepast.
Reply
Nog 3 kanshebbers:

Omyaca 168 (Nalbandian, Tsonga)
Overdune 136 (Roddick, Tsonga)
Kooltje 120 (Davydenko, Roddick)

Kooltje wint als Davydenko-Roddick de finale wordt.
Overdune wint als Roddick in de finale wint van Nalbandian.
In andere gevallen wint Omyaca.
Reply
Bij deze dan, is het medailleklassement binnen. :razz:
Reply
Feli!
Nu nog de kop in de totaalstand pakken. Al hoop ik, los van de FTM belangen, dat Nalbi het toernooi wint.
Reply
Feli Omyaca =D>

En Tsonga gaat onze reddende engel worden hopelijk [-o<
Reply
klasse omyaca! Dat is één.

Nu door tsonga richting de andere zege... Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hakkuh :-({|=

Een Nalbi-Tsonga finale zou wel erg lekker zijn, met uiteraard winst voor Tsonga \Big Grin/
Reply


Forum Jump: