The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
Ad Wim Wrote:ALs Tsonga nou morgen het toernooi wint, en Omyaca en Buurs hebben hetzelfde team bij de TMC, verliest Buurs op 1 punt FTM 2008 Undecided [-o<
Stap 1 is gezet, nu stap 2 nog [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:ALs Tsonga nou morgen het toernooi wint, en Omyaca en Buurs hebben hetzelfde team bij de TMC, verliest Buurs op 1 punt FTM 2008 Undecided [-o<
Dat hoeft niet.
Reply
Klopt idd Andre, iedereen let vooral op de strijd tussen Buurs en mij. Maar jij kan ook nog heel goed de winnaar worden. 40 Puntjes zijn zo verdiend in Shanghai.
Reply
Feli Omyaca met de weekwinst en de leiding.
Het wordt een mooie strijd volgende week. Ik vind in ieder geval dat de winnaar, al is het Buurs, de verdiende winnaar is.
Reply
Ik ook Andre, maar dat is uiteraard iets anders dan de gedroomde winnaar Wink

Overigens, ik zie dat Granollers nu ineens 1 punt heeft. Die aanpassing van de punten kostte me al een gouden plak, maar nu ben ik ook het zilver nog eens kwijt. :|
Reply
Granollers was toch q, dus 4 punten?
Reply
andre Wrote:Feli Omyaca met de weekwinst en de leiding.
Het wordt een mooie strijd volgende week. Ik vind in ieder geval dat de winnaar, al is het Buurs, de verdiende winnaar is.
Thx Andre!
Ben ik helemaal met je eens, want dat staat natuurlijk los van de vraag of je het iemand gunt.
Mocht ik mijn koppositie af moeten geven doe ik dat het liefst aan jou. Dit omdat ik Buurs (bij vlagen) onsportief en arrogant vind. Maar mocht hij onverhoopt winnen zal ik hem daar uiteraard mee feliciteren en heeft hij het ook gewoon verdiend.
Reply
mijn team staat inclusief (roddick en potro)

wanneer deadline?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je weet helemaal de loting nog niet Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je weet zelfs de definitieve deelnemers nog niet Undecided
Reply
mindlight Wrote:Je weet zelfs de definitieve deelnemers nog niet Undecided

Icon_question
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Je weet zelfs de definitieve deelnemers nog niet Undecided

Icon_question

Dat valt niet mee hè :-k
Reply
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Je weet zelfs de definitieve deelnemers nog niet Undecided

Icon_question

Dat valt niet mee hè :-k

voor jou niet idd....

de 8 spelers zijn toch definitief bekend...

er kunnen altijd afzeggingen zijn, maar dan zal het nooit definitief zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Je weet zelfs de definitieve deelnemers nog niet Undecided

Icon_question

Dat valt niet mee hè :-k

voor jou niet idd....

de 8 spelers zijn toch definitief bekend...

er kunnen altijd afzeggingen zijn, maar dan zal het nooit definitief zijn.

Applausje voor Buurs =D>
Reply
Is ie daar helemaal zelf achter gekomen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, ik heb hem een pm moeten sturen... Wink
Reply
mindlight Wrote:Nee, ik heb hem een pm moeten sturen... Wink

sneu hoor Sad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vreemd he Buurs dat mensen zo reageren :-k
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
idd, vreemd dat jij 2x dezelfde reactie plaatst :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
tripple, heb je nog tips voor TMC?

Jij hebt enige ervaring met verkeerde keuzes maken, dus misschien kun je haggie helpen mij in te halen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:tripple, heb je nog tips voor TMC?

Jij hebt enige ervaring met verkeerde keuzes maken, dus misschien kun je haggie helpen mij in te halen.

En dat zegt de dorpsgek die vorige week niet voor Tsonga koos en daardoor een zekere zege om zeep hielp.... Notworthy \Big Grin/
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
achteraf was tsonga de beste keuze, maar vooraf was het absoluut geen zekerheid.

moest van stepanek en djokovic winnen om rendabel te zijn.

in mijn situatie was het dus niet meer dan logisch om voor mensen te gaan die al gewonnen hadden.

en nu heeft tsonga de meest merkwaardige overwinning van het jaar behaald :roll:

en federer trekt zich dan ook nog even terug.


maar jij kunt dit niet begrijpen, aangezien je nog nooit in deze situatie bent geweest.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat ik niet begrijp, is waarom je hier nog steeds bent, Buurs?
Heb je dan echt zo weinig EQ dat je niet begrijpt wanneer je ergens ongewenst bent?

Of je hebt het gevoel dat je iig nog dit seizoen op het forum moet afmaken, maar je gaat ons volgend seizoen wel verlaten omdat je toch wel door hebt wat er speelt. Laten we dat maar hopen dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:achteraf was tsonga de beste keuze, maar vooraf was het absoluut geen zekerheid.

moest van stepanek en djokovic winnen om rendabel te zijn.

in mijn situatie was het dus niet meer dan logisch om voor mensen te gaan die al gewonnen hadden.

en nu heeft tsonga de meest merkwaardige overwinning van het jaar behaald :roll:

en federer trekt zich dan ook nog even terug.

maar jij kunt dit niet begrijpen, aangezien je nog nooit in deze situatie bent geweest.

De meest merkwaardige overwinning van het jaar? Undecided :lol:
Ik vond eerder dat jij het meest merkwaardige team van het jaar had :-({|=

En welke situatie bedoel je precies? Het niet winnen van FTM? Die kennen we allemaal, juist het wél winnen is voorbehouden aan een paar personen
Reply
buurs Wrote:achteraf was tsonga de beste keuze, maar vooraf was het absoluut geen zekerheid.

moest van stepanek en djokovic winnen om rendabel te zijn.

in mijn situatie was het dus niet meer dan logisch om voor mensen te gaan die al gewonnen hadden.

en nu heeft tsonga de meest merkwaardige overwinning van het jaar behaald :roll:

en federer trekt zich dan ook nog even terug.


maar jij kunt dit niet begrijpen, aangezien je nog nooit in deze situatie bent geweest.

:Big Grin :Big Grin :Big Grin

Jij hebt helemaal geen idee in welke situaties ik wel en niet heb gezeten. BTW, jij begint zo langzamerhand al aardig op Joop Zoetemelk te lijken....




Die kon ook niet managen :razz:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Feli Omy prachtige strijd aan de top =D>
B&B "even uitwaaien"
Reply
buurs Wrote:Buurs heeft niet de capaciteiten om in de top mee te draaien.
Door zijn extreem goede (en gelukkige) 3e kwartaal, kwam hij nog terug naar de top.

Hij had zelfs 150 punten voorsprong op de huidige nr. 2 :eeeek:

Toch zal hij niet in de top 3 eindigen :lol:

Mannen als buurs, buurs en buurs zullen altijd onder Haggie blijven over een heel jaar.

Toch bedankt dat ik mag mee blijven spelen als figurant =D>

Een spel tussen 3 a 4 personen is lang niet zo leuk toch? :oops:

Hopen dat Genomico volgend jaar weer meedoet [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:lol: =D>

Maar om uberhaupt die post van Buurs nog eens terug te lezen is hilarisch nu. Het was stuitend toen, het is hilarisch nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom post Genomico eigenlijk niet meer in het tennisgedeelte?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ad Wim Wrote::lol: =D>

Maar om uberhaupt die post van Buurs nog eens terug te lezen is hilarisch nu. Het was stuitend toen, het is hilarisch nu.

Dat gaf ik gisteren inderdaad ook al aan, ik lach me rot als ik dat terug lees :lol:
Reply


Forum Jump: