The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Buurs heeft niet de capaciteiten om in de top mee te draaien.
Door zijn extreem goede (en gelukkige) 3e kwartaal, kwam hij nog terug naar de top.

Hij had zelfs 150 punten voorsprong op de huidige nr. 2 :eeeek:

Toch zal hij niet in de top 3 eindigen :lol:

Mannen als buurs, buurs en buurs zullen altijd onder Haggie blijven over een heel jaar.

Toch bedankt dat ik mag mee blijven spelen als figurant =D>

Een spel tussen 3 a 4 personen is lang niet zo leuk toch? :oops:

Hopen dat Genomico volgend jaar weer meedoet [-o<
:Big Grin
Maar Haggie, je bent er nog niet he. Als Federer wint van Murray wordt het nog een heel lastig verhaal voor je.
Reply
I know, I know!

Mijn kansen zijn flink geslonken doordat Djoko nipt 1e werd in de poule.. kan niet wachten tot morgen! :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
come on andy!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Morgen is vooral een belangrijke dag voor Haggie en Omyaca, voor mij maakt het niet zo heel veel uit.
Haggie is bij een 2e plaats in de poule voor Murray uitgeschakeld.
Reply
Nog 5 wedstrijden te spelen, nog 3 kanshebbers Wink
Reply
andre Wrote:Morgen is vooral een belangrijke dag voor Haggie en Omyaca, voor mij maakt het niet zo heel veel uit.
Haggie is bij een 2e plaats in de poule voor Murray uitgeschakeld.

Want? Kan simon dan geen eerste in de poule worden en het toernooi winnen of....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
andre Wrote:Morgen is vooral een belangrijke dag voor Haggie en Omyaca, voor mij maakt het niet zo heel veel uit.
Haggie is bij een 2e plaats in de poule voor Murray uitgeschakeld.
Als dat zo is, dan is Haggie dus uitgeschakeld als Federer in 2 van Murray wint, want dan wordt Fed eerste in de poule. Bij Fed in 3 wordt het games tellen volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
andre Wrote:Morgen is vooral een belangrijke dag voor Haggie en Omyaca, voor mij maakt het niet zo heel veel uit.
Haggie is bij een 2e plaats in de poule voor Murray uitgeschakeld.

Want? Kan simon dan geen eerste in de poule worden en het toernooi winnen of....
Simon kan sowieso niet eerste worden in de poule.
Ik heb zo'n idee dat Federer bij een overwinning eerste is de poule. Onderlinge resultaat gaat voor games tellen (Ben je dat gisteren tegen gekomen Ad?).
Voor mij is het dan als volgt:
winst Federer: Murray moet de hf van Djokovic winnen, Federer moet de hf van Davydenko winnen en Murray moet de finale winnen
winst Murray: Murray moet de hf van Davydenko winnen en Djokovic moet de hf van Simon winnen
Reply
djoko verliest m van simon! Dus jij kunt beter voor optie één kiezen...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Volgens mij heb ik in alle spanning een foutje gemaakt.
Haggie is alleen uitgeschakeld als Murray eerste wordt in de poule en Federer tweede. Maar dat is, als de rangorde-regels kloppen, niet meer mogelijk.
Als Federer wint, is Omyaca spekkoper. Hij wint, tenzij Murray het toernooi wint. Als Murray tegen Federer wint, dan win ik. Wint Murray tegen Davydenko, dan wint Haggie.
Reply
en nu Andre? Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is een stuk overzichtelijker geworden.

Omyaca 5503 (Davy)
André 5498 (Mur)
Buurs 5478
Haggie 5466 (Mur Davy Simon)

Wint Simon morgen, dan is Haggie winnaar van FTM 2008. Omyaca en André strijden dan in Murray-Davydenko om plek 2 en 3.
Wint Djokovic, dan wordt Haggie 2e. Omyaca en André strijden dan in Murray-Davydenko om plek 1 en 3.

De finale is niet meer van belang.
Reply
Die 4 q-punten die Haggie 2 weken geleden een week na dato kreeg (voor Giraldo en Ascione) kunnen dus beslissend zijn.
Reply
Morgen wordt het beslist =D> !
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
andre Wrote:Die 4 q-punten die Haggie 2 weken geleden een week na dato kreeg (voor Giraldo en Ascione) kunnen dus beslissend zijn.

Tsja.. terechte punten zijn terechte punten toch.. :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
andre Wrote:Het is een stuk overzichtelijker geworden.

Omyaca 5503 (Davy)
André 5498 (Mur)
Buurs 5478
Haggie 5466 (Mur Davy Simon)

Wint Simon morgen, dan is Haggie winnaar van FTM 2008. Omyaca en André strijden dan in Murray-Davydenko om plek 2 en 3.
Wint Djokovic, dan wordt Haggie 2e. Omyaca en André strijden dan in Murray-Davydenko om plek 1 en 3.

De finale is niet meer van belang.
Buurs kan er tussenuit...Die is vierde
Reply
Haggie dus minimaal 2e.... Hij was zeker van de eerste plaats geweest als Simon-Davy de halve was geweest maar hij zit nu in de sandwich met Murray die Andre ook heeft en Davy die Omyaca ook heeft. Ik geef Simon 25 % kans.
Reply
Hoeveelste is Buurs geworden eigenlijk?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
4e...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
op grote achterstand op de top 3, vierde....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:4e...

:wink: :razz:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
ken je ben hoekstra, tripple?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:ken je ben hoekstra, tripple?

Ja is die dood?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
is zijn levensstijl de oorzaak dat hij de top van nederland niet gehaald heeft?

Wat een gruwelijke forehand heeft hij. Toont veel gelijkenissen aan die van andreev.

Ik heb vrijdag tegen hem een setje gespeeld op de training.
Hij trainde voor het eerst met ons mee.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:is zijn levensstijl de oorzaak dat hij de top van nederland niet gehaald heeft?

Wat een gruwelijke forehand heeft hij. Toont veel gelijkenissen aan die van andreev.

Ik heb vrijdag tegen hem een setje gespeeld op de training.
Hij trainde voor het eerst met ons mee.

Charme-offensief? :wink:

Zo goed ken ik hem niet. Weet dat hij in zijn lichting ( zeer zwakke lichting overigens) tot de top 20 behoorde als ik me niet vergis. Geen bijzondere tennisser, heb hem weleens zien spelen...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Een speler met een Andreev-achtige forehand die met Buurs traint, tuuuuurlijk cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:is zijn levensstijl de oorzaak dat hij de top van nederland niet gehaald heeft?

Wat een gruwelijke forehand heeft hij. Toont veel gelijkenissen aan die van andreev.

Ik heb vrijdag tegen hem een setje gespeeld op de training.
Hij trainde voor het eerst met ons mee.

Charme-offensief? :wink:

Zo goed ken ik hem niet. Weet dat hij in zijn lichting ( zeer zwakke lichting overigens) tot de top 20 behoorde als ik me niet vergis. Geen bijzondere tennisser, heb hem weleens zien spelen...

Hij heeft in de top 3 gestaan, maar heeft er volgens mij behoorlijk met de pet naar gegooid.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Een speler met een Andreev-achtige forehand die met Buurs traint, tuuuuurlijk cry

Voor het niveau van 3 heeft hij een goede forehand. En ik ben geen 3-speler.

En qua techniek lijkt het op andreev..

Of kan dat niet?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
IJ bent inmiddels weer 7?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
8 Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: