The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
#31
omyaca Wrote:The last update of your team was at: 11-02-2008 21:59:59
Was wel op het nippertje zie ik nu. :wink:

dat heb ik ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Soderling gaat toch niet van Gasquet winnen. Voor die 3 puntjes is hij nog best wel duur, als dat al lukt.
Reply
#33
Set Nieminen! =D>

En nu over die niet 100% fitte zweed heen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
omyaca Wrote:Soderling gaat toch niet van Gasquet winnen. Voor die 3 puntjes is hij nog best wel duur, als dat al lukt.
niet eens van jarkko winnen..verliest set 2 met 7-5 na zelf 5 bp te missen :x
Reply
#35
vanek breakt fognini op 4-4 maar wordt zelf een game later teruggebroken hij voor serveert voor de wedstrijd. graveltennis irriteert me nu al weer. ad wim en scholten hebben fognini.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
pas 1 uur 10 minuten bezig dus niet erg zwaar nog...hup robin!
Reply
#37
buurs Wrote:Valt me op dat Haas en Blake weinig zijn gekozen, terwijl ze het hier altijd goed doen.
Waarschijnlijk vertrouwd niemand op een fitte Haas.
Hopen dat deze gok voor mij goed uitpakt.
Ik heb ook Blake, omdat ik bij god niet wist wat ik met al dat geld moest doen. Kon ook Murray of PHM nemen, maar bleef liever weg uit Marseille, behalve zekerheidjes Mahut, Gabash en Benneteau.
Blake kan zomaar het toernooi winnen, ik zie hem als topfavoriet. Hij heeft zaterdag en zondag ook geen DC meer gespeeld, maar komt wel van gravel.

Haas gaat het niet redden, een wonder als hij al een wedstrijd uitspeelt. Ik las ergens dat hij nog geen uur kon trainen per dag. Als hij al een wedstrijd uitspeelt en van HArtfield wint, verliest hij van Malisse. Dit is inderdaad nl het toernooi van Malisse, en van Spadea.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Wat is Ancic achterlijk veel gekozen trouwens?! :eeeek:
Is iedereen de AO vergeten? En dat hij voor eigen publiek speelt en in de DC ook gewoon goed is? Lijkt me een duidelijk overwinning voor Jo en dan is zelfs 315 te veel geld. Kun je beter Capdeville nemen...
En Volandri snap ik ook niet zo goed...

Ancic, Capdeville, Young en Volandri moeten er dan ook zsm uit. Blake en Almagro kunnen het verschil gaan maken. Voor de rest redelijk standaard team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
mindlight Wrote:Beetje vreemd dit, heel de dag kon je Montanes niet kiezen en net voor het sluiten van de markt wel... Heb dus als de sodemieter mijn team om moeten gooien.

En per welke tijd kon Delic nou gekozen worden want om 21:15 stond er nog geen bedrag bij...
Delic heeft sinds kwart voor acht of zo in het schema gestaan met waarde, nooit zonder waarde.
Montanes was een tikfout, maar die heb ik om een uur of 18 al gewijzigd.

En sowieso was het een beetje behelpen door de servercrash, maar vanaf vanmiddag kon je je team al maken (incl. Montanes) en vanaf kwart voor acht kon je dus Delic kiezen. De rest heeft het wel kunnen doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Hmm zal wel aan mij gelegen hebben dan, wat Delic betreft. Maar idd die servercrash maakte het niet makkelijker natuurlijk Smile.
Reply
#41
centre court Wrote:
omyaca Wrote:The last update of your team was at: 11-02-2008 21:59:59
Was wel op het nippertje zie ik nu. :wink:

dat heb ik ook.

The last update of your team was at: 11-02-2008 21:59:59

hmmm dat lijkt er bij iedereen te staan...denk foutje zal er thuis even naar kijken
Reply
#42
Staat bij mij ook inderdaad, en ik was toch echt on half tien weg :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Partijen zijn bijgewerkt tot en met de partijen tot nu toe. Ik zal zoveel mogelijk proberen te updaten, zodat jullie altijd een up-to-date stand hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Opvallend toch ook wel dat relatief veel mensen voor Murray zijn gegaan. Hij is ook niet geheel fit waarsch. Hij heeft geen lastige 1e ronde, maar zijn 2e ronde is wel pittig. Ik had dan misschien eerder PHM genomen, die is al door en Djoko is ook niet helemaal fit, maar die is dan weer nauwelijks gekozen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Haas 8-[
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
Stand is weer bijgewerkt. Arco en Woerdie aan kop met 30 punten; Kooltje en Ad gedeeld tweede met 27; Aadje, Omyaca en Cruijff derde met 24 punten. Maar het kan nog wat vertekenen doordat deze mensen veel kleintjes hebben en de grote jongens nog weinig punten hebben, en doordat nog niet alle 1e rondepartijen zijn gespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Gabash en Delic krijgen er nog wel een puntje bij, toch?
Reply
#48
Ja, op zich wel, maar dat kan ik niet doen. Hoe zit dat, Mac?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Bij punten spelers deze week handmatig aanpassen.
Reply
#50
O oke, dat zal ik dan wel even doen, dacht dat dat automatisch ging als je er (q) achter zou zetten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Die punten van de q's zijn nu wel toegekend, maar nog niet meegerekend.
Reply
#52
Stille Wrote:Inderdaad, ik had om 1730 alles uitgedraaid en toen was er geen bedrag achter Montanes. Nu heb ik hem niet! Ik ben hier op zijn zachtjes gezegd niet blij mee. Dan kan er wel gezegd zijn dat het op forum staat maar ik ben pas om 2100 thuisgekomen en dan ga jer niet zo maar vanuit dat ie wel gekoze kan worden. Beetje jammer
Mazzelaar :wink:
Reply
#53
voor de stat freaks onder ons, op de statistieken pagina staan nu heel veel statistieken! Ik ben inmiddels een beetje uit mn inspiratie qua statistieken maar mocht je nog ideeen hebben shoot!
Reply
#54
ziet er leuk uit mac...bij "wie heeft wie" mis ik ancic bij mij naam...is daar een reden voor?
Reply
#55
ja die reden staat op het FTM deel...het werkt pas als een ronde volledig verwerkt is.
Reply
#56
Wie houdt deze week de verwerking bij?
Graag even een aanpassing... bij mij staat het volgende:
M. Ancic Marseille 0 out

Volgens mij heeft Ancic toch van Tsonga gewonnen en moet er dus staan:
M. Ancic Marseille 3 in
Reply
#57
Even lezen, Mitch...

Mac Wrote:Als je bij iemands team kijkt zie je automatisch welke spelers er IN of OUT zijn. Dit werkt echter pas goed nadat de 1e ronde volledig verwerkt is. Dit kan helaas echt niet anders voorlopig.

Ancic staat nu op OUT omdat ik Mahut naar de volgende ronde heb gezet en die ronde dus niet volledig verwerkt is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
ik denk net dat ik een oplossing voor het probleem heb bedacht...kan t echter vanavond laat pas implementeren. Het zorgt zo inderdaad wel voor veel verwarring natuurlijk.
Reply
#59
De stand is weer bijgewerkt. Ik sta zowaar eerste met 56 punten en nog 13 man in. Daarachter komt Kraai met 53 punten en nog 11 man in. En derde staat Mitch met 51 punten met nog 13 man in. Maar het ligt tot en met plek 7 dicht bij elkaar en er kan veel veranderen na vandaag, waarin alle tweede rondes gespeeld worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Dat mensen OUT klopt niet helemaal idd. Ik schrok al toen ik naar de statistieken keek. 3 over :razz: ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: