The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
#61
Spannende stand.
Er is nog geen zinnig woord te zeggen over wie weekwinnaar gaat worden, met veel mensen dicht bij elkaar en redelijk verschillende teams.
Scholten bv staat een stukje achter, maar heeft met Murray en Baghdatis wel 2 sterke troeven in handen.
Reply
#62
Scholten is inderdaad favoriet voor de weekwinst.
Sleutelpartij daarvoor is Ancic-Baghdatis. Mocht Ancic verrassen, dan lijkt Omyaca er met de weekwinst vandoor te gaan.
In wat nog verrassender scenario's (als bv Fognini en Lapentti verrassen) kunnen een paar anderen ook nog winnen.
Reply
#63
Stand is weer bijgewerkt. Omyaca aan kop met 128 punten en nog Moya, Querrey, Murray, Ancic en Mathieu in. Hij staat er dus ook verreweg het beste voor met sowieso een finalist in Marseille en vermoedelijk 2 finalisten in Costa en Delray.
Daar achter komt Scholten met 118 punten. Maar hij heeft zelfs nog 6 man in: Lapentti, Fognini, Blake, Querrey, Murray en Baghdatis. Sleutelpartijen voor de weekwinst wordt dus Lapentti-Moya en Baghdatis-Ancic. Opvallend dat beide Almagro niet hebben.
Daarachter komen Andre, Arco en Cruijff die voor de derde plek lijken te strijden, al kan ik ook nog brons halen aangezien niemand Blake én Almagro heeft, dus bij toernooiwinst voor hen beiden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Supersnel bijgewerkt.
Hartfield staat op 8 punten, dat moet 3 zijn. Sorry Mitch.
EDit: Is al aangepast, Ad Wim solliciteert naar meer weken bijwerken.
Reply
#65
Klopt, dacht dat ik dat al bijgewerkt had...
Heb het nu handmatig gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Klasse Ad. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#67
waar kan ik de planning vinden voor 't organiseren van een FTM-week. Ik ben zo een keer aan de beurt heb ik 't gevoel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Nu zijn de QF-punten van Delray Beach toch weer verdwenen (die waren eerst goed). Of ligt dat aan mijn pc? Ik heb niet zo veel verstand van PC's, maar soms lukt iets bij mij niet vanwege mijn pc.
Reply
#69
Ja, heel gek. Misschien komt dat omdat ik de tweede ronde opnieuw heb moeten verwerken door de fout bij Reynolds-Hartfield. Dat hij dan weer de originele punten pakt. Volgens mij klopt het nu wel gewoon.

En ik wil ook best rondes verwerken hoor, gedurende de week, als degene die die week runt er weinig tijd voor heeft. Dat kan toch gewoon Mac?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
klopt Ad, als je opnieuw een ronde verwerkt worden de punten overschreven.

en ja hoor iedereen kan dat doen gedurende de week.
Reply
#71
Nog 5 man kunnen de weekwinst halen: Omyaca, Cruijff, Woerdie, Scholten en Andre.
Chiel Montagne en Kraai kunnen op 1 punt van de weekwinst komen, maar nooit iedereen tegelijk inhalen.
Weekwinst voor Woerdie is het meest theoretisch. Dan moeten Blake en Querrey geen punten meer halen, Lapentti het toernooi winnen, als Fognini van Almagro wint moet Ancic van Murray winnen of als Almagro van Fognini wint moet Murray van Ancic winnen.
Reply
#72
Door de overwinning van Moya is Omyaca nagenoeg zeker van de weekwinst.
Alleen als Ancic, Almagro EN Blake toernooiwinnaar worden, ontgaat hem de weekwinst.
Met een 2e weekoverwinning op rij pakt hij tevens de favorietenrol.
Reply
#73
Zou mooi zijn weer een weekwinst, maar dat scenario wat jij schetst lijkt me niet onwaarschijnlijk. Zie Almagro en Blake als favorieten en Ancic-Murray 50-50.
Laat het maar niet gebeuren. :Big Grin
Reply
#74
De weekwinst is binnen Hakkuh
Reply
#75
feli
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
Gefeliciteerd Yoeri, nog een flinke weg naar de nummer 1-plek, maar je doet goede zaken. Zeker voor het medailleklassement.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
andre Wrote:Door de overwinning van Moya is Omyaca nagenoeg zeker van de weekwinst.
Alleen als Ancic, Almagro EN Blake toernooiwinnaar worden, ontgaat hem de weekwinst.
Met een 2e weekoverwinning op rij pakt hij tevens de favorietenrol.

Undecided De week van de verrassingen...

ps. Natuurlijk feli Yoeri! Dat sowieso.. Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
Haggie Wrote:
andre Wrote:Door de overwinning van Moya is Omyaca nagenoeg zeker van de weekwinst.
Alleen als Ancic, Almagro EN Blake toernooiwinnaar worden, ontgaat hem de weekwinst.
Met een 2e weekoverwinning op rij pakt hij tevens de favorietenrol.

Undecided De week van de verrassingen...

ps. Natuurlijk feli Yoeri! Dat sowieso.. Smile
Dat waren er 2, en ze waren aan het begin van het seizoen :wink:

En bedankt natuurlijk. :Big Grin
Reply
#79
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
andre Wrote:Door de overwinning van Moya is Omyaca nagenoeg zeker van de weekwinst.
Alleen als Ancic, Almagro EN Blake toernooiwinnaar worden, ontgaat hem de weekwinst.
Met een 2e weekoverwinning op rij pakt hij tevens de favorietenrol.

Undecided De week van de verrassingen...

ps. Natuurlijk feli Yoeri! Dat sowieso.. Smile
Dat waren er 2, en ze waren aan het begin van het seizoen :wink:

En bedankt natuurlijk. :Big Grin

Damn. Inkoppertje. Hehe. Ik draai deze week goed mee. Almagro nog even winnen en ik sta gewoon bij de top.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#80
feli omyaca.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Feli, mooie prestatie.
Reply
#82
Netjes Omyaca =D>
Reply
#83
Netjes Omyaca, jij bent de enige die echt een beetje op mij inloopt Smile!
Deze week 4e plaats, puntje te weinig voor een medaille helaas, al gaat er toch eentje richting Baak door Scholten! =D> !

Succes komende week, Omyaca een Hattrick?? :Big Grin Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#84
Idd, feli Omyaca!
Reply
#85
Omyaca, mooie prestatie, feli. Dit was geen kinderachtige week, lekkere keuzes gemaakt. Mijn eerste medaille is ook eindelijk binnen :-"
Reply
#86
Ben sinds gisteren weer terug in het land, kijken of ik dit keer wel een team kan klussen. :8: Die hattrick van Omyaca mag natuurlijk niet gebeuren. :wink:

Maar hoe lastig is het weer deze week. :o
Reply
#87
Ja pfff echt lastig weer...wat moet ik bijv met Murray? Redelijk makkelijk loting maar heeft volgens mij nog nooit 2 weken achter elkaar iets gepresteerd en is maar de vraag of die niet weer een of andere kleine blessure heeft waardoor die niet komt opdagen...je weet het nooit met die clown :-k
Reply
#88
Dat heb ik nou ook ja. En Davy is veel te duur. En wat te denken van het eerste kwart daar. Baghdatis kan, maar kan ook zomaar verliezen van Soderling.
En Nieminen lijkt me ook een te dure gok.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Feli Omyaca! en sorry Overdune ik was ook al de slechtste bij Profcoach :cry:
B&B "even uitwaaien"
Reply
#90
Bedankt allemaal!
Ik zal proberen me deze week een beetje in te houden. :wink:
Al zou een hattrick toch wel leuk zijn. Icon_twisted
Reply


Forum Jump: