The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
ik zal die kutzooi nog even verwerken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
q voer ik later wel in.
scheelt toch maar 1 of 2 punten.
je moet ze bij iedere verwerking namelijk weer aanpassen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
klasse buurs =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
T. Gabashvili 17
I. Karlovic 15
R. Soderling 12
M. Fish 10
P. Starace 10
N. Almagro 10
L. Horna 10
M. Llodra 8
J. Isner 8
F. Volandri 7

R. Stepanek 7
J. Acasuso 5
R. Haase 5
J. Blake 3
I. Andreev 2
D. Gremelmayr 1
G. Simon 1
T. Haas 1
M. Zverev 1
Y. Lu 1

Dit is nog over. Gaat zeker niet slecht met 10 man over, maar Karlovic is een grote misser. Haase en Volandri zijn m'n troeven. Verder mogen steppie en acasuso er ook wel uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heb weer een verwerking gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alleen Soderling moet nog Ad, verder bedankt! =D>
Reply
verwerkt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mitch gaat lekker. hij lijkt voor goud te gaan. mist wel llodra en starace.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:mitch gaat lekker. hij lijkt voor goud te gaan. mist wel llodra en starace.
Maar die vliegen er toch wel af tegen Nalbandian en Karlovic [-o<
Voor de rest gaat het idd best lekker.
Als Simon nou nog ff van Soderling wint dan zit ik volgens helemaal op rozen.
Reply
starace 6-4 5-5 nu tegen nalbi. hij is er dichtbij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Een van de slechtste weken ooit voor mij. Nou Blake er weer afgeveegd door Ginepri. Zal waarschijnlijk meer dan 100 punten verliezen op een aantal deze week. :o
Maarach, ik kan me altijd nog richten op het medailleklassement. :wink:
Reply
Mitch en Woerdie lijken om de weekwinst te gaan strijden. Mitch heef nog Simon, Soderling, Karlo, Stepanek, Acasuso en Volandri. Woerdie heeft Llodra ipv Simon en 2 punten minder. Dus als beiden verliezen, pakt Mitch de weekwinst.

Ikzelf kan nog voor de derde plek gaan als Karlo wint, want dan ga ik CC en Haggie voorbij die hem beiden niet hebben. Maar ja, Llodra weer veel minder gekozen dus eigenlijk liever dat hij wint...

Zou wel mooi zijn, een top 3 die net na de deadline meteen Kohlschreiber verliest =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt Ad, maar bij winst van Acasuso zet ik jou op een niet in te halen achterstand deze week. Lijkt me overigens onwaarschijnlijk dat dat gebeurt Smile
Reply
wat een ontzettende losers staan er overal in de halve finale zeg. hele jaar nog geen ruk gepresteerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roddick is de enige topper die het naar behoren doet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Mitch en Woerdie lijken om de weekwinst te gaan strijden. Mitch heef nog Simon, Soderling, Karlo, Stepanek, Acasuso en Volandri. Woerdie heeft Llodra ipv Simon en 2 punten minder. Dus als beiden verliezen, pakt Mitch de weekwinst.

Ikzelf kan nog voor de derde plek gaan als Karlo wint, want dan ga ik CC en Haggie voorbij die hem beiden niet hebben. Maar ja, Llodra weer veel minder gekozen dus eigenlijk liever dat hij wint...

Zou wel mooi zijn, een top 3 die net na de deadline meteen Kohlschreiber verliest =D>

Acasuso moet winnen van Volandri
Soderling moet winnen van Simon

Llodra en Stepanek moeten het toernooi winnen, dan pak ik de zege OSmile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
omyaca Wrote:Een van de slechtste weken ooit voor mij. Nou Blake er weer afgeveegd door Ginepri. Zal waarschijnlijk meer dan 100 punten verliezen op een aantal deze week. :o
Maarach, ik kan me altijd nog richten op het medailleklassement. :wink:

Ik zocht al even een berichtje van jou. Pfff geen geluk deze week. Jou scores van de afgelopen weken helemaal voor niets, behalve je twee gouden plakken dan :Big Grin maar of je het alleen daar voor doet.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maar Llodra verliest niet Icon_evil
Dan moet Simon het toernooi maar winnen :wink:
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Llodra!!!!!!!!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
als volandri dit wint wordt 't nog spannend met de medailles deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als acasuso hem wint, eindig ik (sowieso) in de medailles.. :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:Een van de slechtste weken ooit voor mij. Nou Blake er weer afgeveegd door Ginepri. Zal waarschijnlijk meer dan 100 punten verliezen op een aantal deze week. :o
Maarach, ik kan me altijd nog richten op het medailleklassement. :wink:

Ik zocht al even een berichtje van jou. Pfff geen geluk deze week. Jou scores van de afgelopen weken helemaal voor niets, behalve je twee gouden plakken dan :Big Grin maar of je het alleen daar voor doet.. :wink:
Het zit niet mee, maar achteraf heb ik ook wel wat domme keuzes gemaakt. Had eerst een team van een man of 20, zonder mannen als Almagro, Blake en Murray, omdat ik het nooit zo heb op spelers die de week ervoor de finale hebben gespeeld. Maar in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik dus Murray en Blake erin gezet, wat ik achteraf gezien eigenlijk niet te verantwoorden keuzes vind (heb het trouwens wel geprobeerd bij Blake, maar Buurs had erg gelijk :oops: ). Verder vind ik Monaco en Kohl onverklaarbaar, beetje pech dat alternatieven het wel goed doen, en je hebt een dramatische week. :x
Gelukkig had ik deze week vrij weinig tijd om het te volgen, dus komt het iets minder hard aan. :wink:
Bij jou gaat het weer lekker deze week, je zal toch echt eens wat steekjes moeten laten vallen voor de spanning in onze competitie :o
Het is nu nog wel even hopen dat Soderling, Acasuso en Stepanek niet de toernooien winnen, anders loopt het verlies wel erg snel op.
Reply
Je zou zowel Llodra als Soderling niet hebben :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs bakt er idd ook weer vrij weinig van. :wink:
Reply
omyaca Wrote:omdat ik het nooit zo heb op spelers die de week ervoor de finale hebben gespeeld. Maar in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik dus Murray en Blake erin gezet, wat ik achteraf gezien eigenlijk niet te verantwoorden keuzes vind (heb het trouwens wel geprobeerd bij Blake, maar Buurs had erg gelijk :oops: ).
En niet alleen Buurs, ik zei het ook al meteen na de deadline. Met Murray en Blake heeft dat goed uitgepakt. Almagro haalde helaas nog net iets te veel punten.

Maar ik vond het ook al opvallend dat jij voor deze tactiek koos. Je grote broer heeft er altijd de tactiek op nagehouden om geen gasten te nemen die de finale haalden de vorige week en volgens mij jij (daardoor?) ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:omdat ik het nooit zo heb op spelers die de week ervoor de finale hebben gespeeld. Maar in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik dus Murray en Blake erin gezet, wat ik achteraf gezien eigenlijk niet te verantwoorden keuzes vind (heb het trouwens wel geprobeerd bij Blake, maar Buurs had erg gelijk :oops: ).
En niet alleen Buurs, ik zei het ook al meteen na de deadline. Met Murray en Blake heeft dat goed uitgepakt. Almagro haalde helaas nog net iets te veel punten.

Maar ik vond het ook al opvallend dat jij voor deze tactiek koos. Je grote broer heeft er altijd de tactiek op nagehouden om geen gasten te nemen die de finale haalden de vorige week en volgens mij jij (daardoor?) ook...
Natuurlijk neem ik dingen, al dan niet onbewust, over. Heb immers de meeste kneepjes van het vak van hem geleerd. :wink: Maar dit is ook gewoon na te gaan in de uitslagen, dat het muv bepaalde toppers, zo vaak misgaat. Ik gaf al aan dat het deze week om een of andere reden mis is gegaan bij het maken van het team, en dat dit niet mijn gebruikelijke tactiek is, heb je helemaal gelijk in, kan zijn overmoed of gewoon een totale verstandsverbijstering. Het is wel een goed leermoment :wink:
Jij doet het goed deze week, mede doordat je het wel goed hebt gedaan mbt tot deze finalisten, dan is er weer meer ruimte voor gokjes als Soderling. Puike prestatie.
Reply
Dank je, het gaat eindelijk eens lekker deze week. En het begon allemaal best kut met Kohlschreiber en het terugtrekken van Lee. En daarna die vreselijke partijen Almagro-Hernandez en Pipo-Roitman. Maar dat heeft iedereen natuurlijk. Ik ben iig blij met de twee finalisten in verreweg het grootste toernooi. Dat ik geen enkele halve finalist heb in zowel SJ als BA is natuurlijk wel vrij dramatisch, dat moeten we niet vergeten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad of buurs, wie voelt zich geroepen om de stand even bij te werken? :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Helaas weer terug van wintersport...team niet gelukt...uiteraard gingen de pc's savonds om 21uur uit en kwam ik keurig om 2140 aanlopen. Opvallend dat er geen woord over gesproken is hier op het forum. Ik zal me vanaf nu richten op medailles
Reply
kooltje Wrote:Opvallend dat er geen woord over gesproken is hier op het forum.
Dan moet je nog eens goed kijken :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: