The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Willem II - PSV
Kromkamp en Addo zijn blessé, dat jullie het weten.
Reply
Ik ben eigenlijk meer geinteresseerd in wie er WEL spelen :wink:
Bv. Zonneveld linksback en Alcides naar rechts, of Rajkovic erin ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Of zelfde systeem als tegen Helsingborgs aangezien Willem II wrs met 2 spitsen aantreedt. Dus 3 man achterin (Marcellis-Salcido-Alcides), Bakkal, (of Mendez of Culina) rechts in de zone, Zonneveld links in de zone. En dan de gebruikelijke namen verder (Gomes, Simons, Farfan, Afellay, Dzsudzsak, Lazovic).
Reply
Dat lijkt inderdaad wel een logische mogelijkheid. Dan maar geen goedkope PSV-verdediger in me team :-k
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Tsja.. tis ook heel goed mogelijk dat PSV teruggrijpt naar het vertrouwde systeem aangezien alle lastige uitduels daarmee gewonnen werden. Dan gewoon 4 man achterin en die 4e zal dan Rajkovic wel zijn.

Wat het wordt zal pas morgen om ongeveer 18.45 uur duidelijk zijn denk ik zo. :p
Reply
En weer eens geen vol uitvak voor de boertjes! Famous for not travelling zeg, dichtsbijzijnde uitpot, ze hebben van de topclubs de meeste mogelijkheden om gemakkelijk aan kaarten te komen, en staan bovenaan, maar krijgen het weer niet vol....
Zo wedijver je nooit met de 2 enige echte voetbal-bolwerken in NL, Ajax en Feyenoord....

Wedstrijd is, tot op heden, nog geen drol aan.
Reply
Fabian Wrote:En weer eens geen vol uitvak voor de boertjes! Famous for not travelling zeg, dichtsbijzijnde uitpot, ze hebben van de topclubs de meeste mogelijkheden om gemakkelijk aan kaarten te komen, en staan bovenaan, maar krijgen het weer niet vol....

Opvallend, maar boeit me geen ene reet even. Zolang het maar 0-0 blijft vind ik het prima.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Penalty 84e minuut benut door Simons.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
kutzooi. lazovic weer in de bocht zeker?
Reply
Zou goed kunnen, geen idee :-k
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Zou goed kunnen, geen idee :-k

ik hoor dat affelay dom geblokt werd door aerts en dat psvee met meer geluk dan wijsheid gewonnen heeft. kut. weeral. het verschil op de ranglijst is echt geflatteerd als je het mij vraagt.
Reply
zeker, maar dat kan mij niets schelen =D>

In de eerste helft had die Jol al een penalty moeten geven en een rode kaart voor rat mourad. Gewoon verdiend gewonnen. Moet Willem deus maar scoren uit die paar kansjes. En dat deden ze niet. Geen mooie pot, Willem 2 speelde op het randje van het toelaatbare en er af en toe overheen. Klotepotje zo tussen die Europese wedstrijden in. Maar gelukkig wat gelukkig gewonnen. =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Eerste helft was een pingel, de uiteindelijke pingel weer niet, 1+1 ? Alhoewel ik, vanuit het oogpunt waar Jol stond, waarschijnlijk ook een pingel gegeven had. Maar het was weer een prachtige schwalbe!
Reply
Wel even een onderzoekje instellen naar de elleboogstoot van Salcido op die Mourad.....

Penal kun je uit 2 punten bekijken; Haalt Aerts Afellay neer of loop Afellay tegen Aerts op? Ik ga voor optie 1 en vanuit dat oogpunt dus een terechte pingel. De roep om een penal voor Willem II daarna, was flauwekul, niet meer dan een buiteling.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tuurlijk, PSV wint weer eens met 1 doelpunt verschil een paar minuten voor tijd. Ik word er zo moe van. Ik ben het compleet met je eens dit keer, waf!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bredanaar Wrote:zeker, maar dat kan mij niets schelen =D>

In de eerste helft had die Jol al een penalty moeten geven en een rode kaart voor rat mourad. Gewoon verdiend gewonnen. Moet Willem deus maar scoren uit die paar kansjes. En dat deden ze niet.

beaam. feli, maar we geven het nog niet op. :razz:
Reply
Fabian Wrote:En weer eens geen vol uitvak voor de boertjes! Famous for not travelling zeg, dichtsbijzijnde uitpot, ze hebben van de topclubs de meeste mogelijkheden om gemakkelijk aan kaarten te komen, en staan bovenaan, maar krijgen het weer niet vol....
Zo wedijver je nooit met de 2 enige echte voetbal-bolwerken in NL, Ajax en Feyenoord....

Wedstrijd is, tot op heden, nog geen drol aan.

PSV-Willem II en Willem II-PSV wordt al enkele jaren van beide kanten geboycot vanwege belachelijke combi's terwijl er nooit problemen zijn. Willem II had niemand bij in Eindhoven, PSV gisteren wel een paar man omdat de supportersvereniging niet tot een officiele boycot wilde overgaan. Veel mensen kozen er echter voor gewoon een kaartje voor een thuisvak te halen, omdat veel Eindhovenaren natuurlijk wel mensen uit Tilburg kennen met een (s)cc van Willem II.

Quote:Thuisvak...
Zoals van te voren aangekondigd, zaten er diverse groepen PSV supporters in de thuisvakken, als gevolg van de opgelegde combiregeling. Het grootste gros van de PSV supporters heeft deze wedstrijd zonder problemen in het thuisvak kunnen volgen. Helaas hebben we vernomen dat er na afloop van de wedstrijd diverse onschuldige PSV supporters werden lastig gevallen. Onze vraag aan Burgemeester Vreeman: volgend jaar eigen vervoer, zodat iedereen in het uitvak zit of moeten we weer met z’n allen verspreid in het stadion zitten? U zegt het maar.

[Image: 02.jpg]

[Image: 01.jpg]

Over de pot kunnen we kort zijn. PSV dramatisch, Willem II kon het met veel strijd bijbenen. Beide keepers maar 1 of 2 reddingen hoeven verrichten. Saaie pot. 1e helft PSV beter, pingel onthouden. 2e helft Willem II minstens gelijkwaardig, pingel gekregen wrs een optelsom met dat moment uit de 1e helft. Maar goed, zo wordt je dus kampioen.. ruk spelen een PSV-goal hing niet eens een beetje in de lucht en dan toch 'gewoon' met 3 punten naar huis.
Reply
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:zeker, maar dat kan mij niets schelen =D>

In de eerste helft had die Jol al een penalty moeten geven en een rode kaart voor rat mourad. Gewoon verdiend gewonnen. Moet Willem deus maar scoren uit die paar kansjes. En dat deden ze niet.

beaam. feli, maar we geven het nog niet op. :razz:

Gewoon alle 10 de resterende duels winnen en je bent kampioen waf. Als PSV zo doorbalt verspelen ze nog wel 10 puntjes her en der. Als je 1x verliest ben je gezien.
Reply
En het indekken is alweer begonnen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En het indekken is alweer begonnen =D>

Ksnap werkelijk niet wat je bedoelt. Peter zegt dat als PSV blijft ballen zoals de laatste paar wedstrijden, dat er dan nog wel 10 puntjes verspeeld gaan worden. Is dat indekken? Of zoek jij uit frustraties een stok om mee te kunnen slaan?
Vooruit PSV !!!!
Reply
Wat is daar nou weer indekken aan? Tis gewoon een feit. Of verwacht jij dat dit PSV bij Utrecht, Roda, NEC en Vitesse telkens met 0-5 gaat winnen? Gelukkig spelen Ajax, Feyenoord en NAC ook vrij ruk dus PSV gaat nooit 3x meer verliezen dan 1 van die 3 ploegen. PSV wordt gewoon weer landskampioen hoor Adje, maak je maar niet druk en bekommer je liever om hoe Ajax bij NAC, FC Groningen, PSV, Heerenveen en Twente moet gaan winnen. Als je dat allemaal doet ben je waarschijnlijk kampioen! Als je dat allemaal niet doet mag je je handen dichtwrijven met een plekje bij de eerste 5.
Reply
Peter Wrote:Wat is daar nou weer indekken aan? Tis gewoon een feit. Of verwacht jij dat dit PSV bij Utrecht, Roda, NEC en Vitesse telkens met 0-5 gaat winnen? Gelukkig spelen Ajax, Feyenoord en NAC ook vrij ruk dus PSV gaat nooit 3x meer verliezen dan 1 van die 3 ploegen.
Dit bedoel ik dus...
Reply
Bredanaar Wrote:
Ad Wim Wrote:En het indekken is alweer begonnen =D>

Ksnap werkelijk niet wat je bedoelt. Peter zegt dat als PSV blijft ballen zoals de laatste paar wedstrijden, dat er dan nog wel 10 puntjes verspeeld gaan worden. Is dat indekken? Of zoek jij uit frustraties een stok om mee te kunnen slaan?
Dat is ten eerste niet waar, want PSV weet die wedstrijden op de een of andere manier toch altijd eruit te pielen.
En ten tweede moet je gewoon uitspreken dat PSV kampioen wordt en dat het iig heel slecht zou zijn als dat niet meer zou lukken. En niet weer gaan beginnen over dat PSV punten gaat verspelen etc. terwijl Feyenoord en Ajax dat ook gewoon blijven doen.
Dat ze niet goed spelen is leuk dat je dat mededeelt, maar dat ziet heel Nederland zelf ook wel.
Reply
Ik MOET helemaal niets. Ik bepaal zelf wel wat ik zeg, dat ga jij niet voor mij bepalen. Ik spreek pas uit dat PSV kampioen wordt wanneer IK dat denk. PSV kan makkelijk nog veel punten verspelen. We hebben niet echt pech gehad de laatste tijd. Maar dat kan ook andersom. Verder is PSV op dit moment niet oppermachtig. PSV staat bovenaan omdat de prestaties het meest constant zijn. Alle andere ploegen zijn te wisselvallig in hun prestaties.
Vooruit PSV !!!!
Reply
Je MOET belasting betalen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ad Wim Wrote:En ten tweede moet je gewoon uitspreken dat PSV kampioen wordt en dat het iig heel slecht zou zijn als dat niet meer zou lukken.

Hoe kom je er nou weer bij dat iemand het niet heel slecht zou vinden als PSV het weggeeft?
En stel nou eens dat PSV gelijkspeelt uit bij Roda, Utrecht en Vitesse en verliest van Ajax, dat op haar beurt alles wint. Kom je samen bovenaan en beslist het doelsaldo. Heeft PSV het dan heel slecht gedaan of Ajax heel goed? Xtragaap4de

Ad Wim Wrote:En niet weer gaan beginnen over dat PSV punten gaat verspelen etc. terwijl Feyenoord en Ajax dat ook gewoon blijven doen.

Dat zeggen we nou juist.. ALS Ajax of Feyenoord opeens geen punten meer verspeelt kan die ploeg nog makkelijk kampioen worden. Als jij nu al met zekerheid kunt zeggen dat Feyenoord en Ajax nog een keer (of 2) verliezen dan kun je idd ook met zekerheid zeggen dat PSV kampioen wordt. Voorlopig zijn er nog 27 punten te verdienen, terwijl het gat tussen de nummers 1 en 2 minder dan 27 punten is. Dus is niks zeker en is het belachelijk dat iemand zou moeten zeggen dat PSV kampioen wordt. 99% kans ok, maar niks is zeker. Xtragaap4de
Reply
Peter Wrote:Dat zeggen we nou juist.. ALS Ajax of Feyenoord opeens geen punten meer verspeelt kan die ploeg nog makkelijk kampioen worden. Als jij nu al met zekerheid kunt zeggen dat Feyenoord en Ajax nog een keer (of 2) verliezen dan kun je idd ook met zekerheid zeggen dat PSV kampioen wordt. Voorlopig zijn er nog 27 punten te verdienen, terwijl het gat tussen de nummers 1 en 2 minder dan 27 punten is. Dus is niks zeker en is het belachelijk dat iemand zou moeten zeggen dat PSV kampioen wordt. 99% kans ok, maar niks is zeker. Xtragaap4de
Maar hoe waarschijnlijk is het nou dat Ajax en Feyenoord helemaal geen punten meer gaan verspelen :roll:

En is het belachelijk om te zeggen dat ze kampioen worden, maar ze hebben wel 99% kans, zal wel Brabantse voorzichtigheid zijn ](*,)
Reply
Iets wat voor 99% zeker waar is zomaar als feit aannemen is inderdaad belachelijk. En als ik nou stel dat de kans dat PSV punten verspeelt groter is dan de kans dat Feyenoord punten verspeelt omdat PSV voor elk duel 3 dagen rust heeft en Feyenoord 7. Vind je dat dan ook indekken?
Reply
Ja, eigenlijk wel. PSV heeft allang laten zien dat het daarmee prima om kan gaan, dus dat lijkt me geen reden om meer punten te verspelen dan Feyenoord of Ajax.

En ik zeg ook niet dat je een kampioenschap als feit moet aannemen, want dat kan namelijk nog helemaal niet omdat het seizoen nog niet afgelopen is.
Reply
Ad Wim Wrote:Ja, eigenlijk wel. PSV heeft allang laten zien dat het daarmee prima om kan gaan, dus dat lijkt me geen reden om meer punten te verspelen dan Feyenoord of Ajax.

Waarom kan PSV in vredesnaam beter met vermoeidheid omgaan dan een andere club. Tis gewoon een keihard feit dat telkens 2x per week ballen meer energie kost dan 1x. Gisteren tegen Willem II kon je het mooi zien aan het eind. De meeste PSV'ers vielen om van vermoeidheid, die van Willem II oogden een stuk fitter. Niet omdat zij een betere conditie hebben ofzo, maar wel omdat ze gewoon veel uitgeruster zijn.

Ad Wim Wrote:En ik zeg ook niet dat je een kampioenschap als feit moet aannemen, want dat kan namelijk nog helemaal niet omdat het seizoen nog niet afgelopen is.

Oh dus je bent het er toch wel mee eens dat Feyenoord/Ajax/NAC kampioen kan worden als ze vanaf nu geen punten meer verspelen? Dek je dan niet zo in en zeg gewoon dat Ajax kampioen wordt ipv doen alsof PSV al bijna veilig is! :p
Reply

Forum Jump: