The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beker seizoen 24
#31
1-6 gewonnen, kan helaas nog steeds geen wedstrijdverslag zien.

Over opvallende uitslagen gesproken; de bekeruitslag van een teamgenoot van me en tevens de tegenstander van zondag:
Quote:Dwiggels 4 – 3 WV

0 - 1 Nélson Lázaro (6)
0 - 2 Robert-Jan Workel (21)
0 - 3 Carlos Fernández Mohedano (36)
1 - 3 Danny Klepper (86)
2 - 3 Danny Klepper (88)
3 - 3 Martijn Oudeman (89)
4 - 3 Yetkin Ertün (90)

4(!) minuten voor tijd stond ie nog met 0-3 voor!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Niet vergeten met pic te spelen en met veel nieuwe spelers in een 3-4-3 met lage ervaring toch met 7-0 gewonnen. volgende week een div. VII, dus weer pic. Nu eens afwachten wat het in de competitie gaat opleveren.
Reply
#33
Volgende ronde moet te doen zijn ook
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#34
shit...4-2 verloren na een 2-0 voorsprong...20 minuten voor tijd nog 2-1 voor...wel een terechte nederlaag...
Reply
#35
Mukkus Wrote:1-6 gewonnen, kan helaas nog steeds geen wedstrijdverslag zien.

Over opvallende uitslagen gesproken; de bekeruitslag van een teamgenoot van me en tevens de tegenstander van zondag:
Quote:Dwiggels 4 – 3 WV

0 - 1 Nélson Lázaro (6)
0 - 2 Robert-Jan Workel (21)
0 - 3 Carlos Fernández Mohedano (36)
1 - 3 Danny Klepper (86)
2 - 3 Danny Klepper (88)
3 - 3 Martijn Oudeman (89)
4 - 3 Yetkin Ertün (90)

4(!) minuten voor tijd stond ie nog met 0-3 voor!

lol... Das inderdaad bizar zeg...
Hier een vrij simpele 1-5 zege met PIC, als kwam ik ngo we lmet 1-0 achter.
Volgende ronde voorzie ik ook nog geen probleem...
The great old Ludwig von...
Reply
#36
8-0 metpic. Volgende ronde moet ook kunnen...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#37
5-1 gewonnen met een nagenoeg gelijk middenveld. Waarsch goed dat ik geen PIC heb gespeeld dus.
Volgende ronde een 6e klasser met een uitmuntend middenveld. Misschien een kansje als mijn beste IM weer fit is, maar ik gok op een nederlaag en ga maar PICen voor de competitie denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Ad Wim Wrote:5-1 gewonnen met een nagenoeg gelijk middenveld. Waarsch goed dat ik geen PIC heb gespeeld dus.
Volgende ronde een 6e klasser met een uitmuntend middenveld. Misschien een kansje als mijn beste IM weer fit is, maar ik gok op een nederlaag en ga maar PICen voor de competitie denk ik.

Dan had je met PIC waarschijnlijk 3-1 gewonnen...
The great old Ludwig von...
Reply
#39
Naja, weet je niet toch? We hadden nu beiden uitstekend middenveld, ik ietsje beter gezien 54 en 57 % balbezit. Met PIC had ik waarsch goed middenveld gehad en een stuk minder kansen gecreëerd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Ad Wim Wrote:Naja, weet je niet toch? We hadden nu beiden uitstekend middenveld, ik ietsje beter gezien 54 en 57 % balbezit. Met PIC had ik waarsch goed middenveld gehad en een stuk minder kansen gecreëerd...
verschil tussen normaal en Pic is echt geen 4 goals Ad
The great old Ludwig von...
Reply
#41
Je kunt het verschil toch niet in goals rekenen? Het verschil tussen ietsje beter middenveld of bijna een niveau minder kan, als het tegenzit, volgens mij best 4 goals zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
met hoeveel goals verschil wil je winnen dan om PIC te kunnen spelen?
Reply
#43
Ad Wim Wrote:Je kunt het verschil toch niet in goals rekenen? Het verschil tussen ietsje beter middenveld of bijna een niveau minder kan, als het tegenzit, volgens mij best 4 goals zijn...
Het resultaat zit m toch in de goals uiteindelijk. die vloeien voort uit kansen; maar het gaat om de goasl dus natuurlijk reken ik het verschil wel in goals uit.
En bijna een niveau minder is ook een evronderstelling, dat weet je niet precies.
Als het wel het verschil zou maken, zou dat betekenen dat het verschil in PIC en MOTS in uiteindelijk resulaat 0-1 of 7-1 kan zijn...
The great old Ludwig von...
Reply
#44
Oke, je hebt natuurlijk wel gelijk dat het uiteindelik om de goals gaat, maar het is moeilijk te voorspellen hoeveel goals je maakt, je weet niet hoeveel kansen je erin schiet nl. Mij lijk het voorspellen van je middenveld eenvoudiger en middenveld is nog steeds bijna alles in Hattrick dacht ik. Dus het verschil in een niveau beter en een niveau minder middenveld dan je tegenstander kan volgens mij best wel wat verschil maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
oke
The great old Ludwig von...
Reply
#46
0-5 winst
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#47
0-6 winst

wederom een blessure, totaal nu 5 spelers geblesseerd voor totaal 14 weken
en dat met 9 fysio's (en 9 dokters)
Reply
#48
Ook een 0-5 overwinning met Pic, en helaas een spits geblesseerd.

Iets heel vreemds geconstateerd. Beste verdediger die zondag nog 6,5* had heeft in deze wedstrijd opeens 3* ???? En een middenvelder stijgt opeens van 5,5* naar 8,5* zeer vreemd.
Reply
#49
van zon naar regen aragorn...dan worden de technische spelers minder en de krachtige spelers juist beter
Reply
#50
Aragorn Wrote:Ook een 0-5 overwinning met Pic, en helaas een spits geblesseerd.

Iets heel vreemds geconstateerd. Beste verdediger die zondag nog 6,5* had heeft in deze wedstrijd opeens 3* ???? En een middenvelder stijgt opeens van 5,5* naar 8,5* zeer vreemd.

weatherevents, zitten toch al een tijdje in het spel hoor :wink:
door de felle zon speelde je snelle speler minder, en je technische speler beter

Quote:Technische spelers verliezen scoor- en positiespelvaardigheid in de regen en diezelfde vaardigheden nemen toe in de zon.
Krachtige spelers zien een toename van de scoor-, verdedigings- en positiespelvaardigheid in de regen, verliezen scoorvaardigheid in de zon en worden ook sneller moe in de zon.
Snelle spelers verliezen scoor- en verdedigingsvaardigheid in de regen en verliezen ook verdedigingsvaardigheid in de zon.
Reply
#51
7-0 verlies, maar ingecalculeerd aangezien ik met een compleet B-team (dus ook veel spelers uit vorm speelde). Geen blessures, PIC en een uitverkocht huis, dus ik ben tevreden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
0-4 Pic en ronde 3 te doen
The great old Ludwig von...
Reply
#53
1-5 PIC, helaas een rode kaart voor een basismid. Dan zondag ook maar PIC zodat ik met een lekkere TS de nieuwe week inga. Ronde 3 lastiger (tegen een VII kampioen) maar wel te doen.
Reply
#54
0-4 en ronde 3
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#55
Dit seizoen geen thuiswedstrijd voor HIF. Zeer armoedig verloren in extra tijd (3-2). Vrij onterecht, was op alle fronten beter. Maar goed; uithuilen en opnieuw beginnen dan maar.
Reply
#56
Devlin Wrote:
Aragorn Wrote:Ook een 0-5 overwinning met Pic, en helaas een spits geblesseerd.

Iets heel vreemds geconstateerd. Beste verdediger die zondag nog 6,5* had heeft in deze wedstrijd opeens 3* ???? En een middenvelder stijgt opeens van 5,5* naar 8,5* zeer vreemd.

weatherevents, zitten toch al een tijdje in het spel hoor :wink:
door de felle zon speelde je snelle speler minder, en je technische speler beter

Quote:Technische spelers verliezen scoor- en positiespelvaardigheid in de regen en diezelfde vaardigheden nemen toe in de zon.
Krachtige spelers zien een toename van de scoor-, verdedigings- en positiespelvaardigheid in de regen, verliezen scoorvaardigheid in de zon en worden ook sneller moe in de zon.
Snelle spelers verliezen scoor- en verdedigingsvaardigheid in de regen en verliezen ook verdedigingsvaardigheid in de zon.


Dat weet ik ook wel, maar heb het verschil nog nooit zo groot gezien, 3* is een hele hap.
Reply
#57
7-0 met PIC verloren. Achteraf had mijn tegenstander ook nog een beter middenveld, dus helemaal niet te doen.
Reply
#58
1-9 gewonnen op PIC. Volgende week maar weer eens ronde 3, allicht weer PIC
Reply
#59
Hehe eindelijk spelen we eens een thuiswedstrijd Smile
Insane life.
Reply
#60
NU AL?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: