The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NAC - AJAX
#61
Peter Wrote:Heerenveen: Bradley
AZ: Dembele
PSV: Gomes, Salcido (al is die nu zwaar uit vorm), Simons, Afellay. Dzsudzsak en Bakkal komen daarbij als ze bewijzen hun vorm een heel seizoen vast te kunnen houden.
Oke, ik kijk niet heel veel naarv PSV, maar zie wel wekelijks in de samenvatting Salcido slecht presteren.
Als je goede spelers uit vorm mee mag rekenen heb ik ook nog Emanuelson in de aanbieding. En in de categorie als deze spelers zo doorgaan; Vertonghen en de Jong :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#62
Treesong Wrote:
waf Wrote:landzaat

cry Ik heb je hele andere dingen over Dennie horen zeggen... zeg maar in de periode vóór ie bij Feyenoort zat :o

die hoort er ook niet bij, bruins en guzman ook (nog) niet, maar dat moet gitter bedenken. :razz:
Reply
#63
Hmm ik vind Vermaelen meer hebben dan Vertonghen eigenlijk. En Vertonghen en de Jong horen trouwens niet in de categorie zo doorgaan maar in de categorie zo doorontwikkelen, net als bv. Marcellis en Aissati. Als Dzsudzsak en Bakkal hun huidige niveau een jaar vasthouden is het gewoon (nationale) top. Bakkal is trouwens voor 2,5 miljoen af te halen in Eindhoven schijnbaar en hij wil zn contract alleen verlengen als die clausule gehandhaafd blijft, maar dat even terzijde. :p In de categorie uit vorm lijkt Farfan me het schoolvoorbeeld van iemand die daar thuishoort.
Reply
#64
Peter Wrote:Hmm ik vind Vermaelen meer hebben dan Vertonghen eigenlijk. En Vertonghen en de Jong horen trouwens niet in de categorie zo doorgaan maar in de categorie zo doorontwikkelen, net als bv. Marcellis en Aissati. Als Dzsudzsak en Bakkal hun huidige niveau een jaar vasthouden is het gewoon (nationale) top. Bakkal is trouwens voor 2,5 miljoen af te halen in Eindhoven schijnbaar en hij wil zn contract alleen verlengen als die clausule gehandhaafd blijft, maar dat even terzijde. :p

bakkal is goed, maar nog geen categorie a.

stekelvarken trouwens ook niet, en heitinga is nu even in vorm, maar die kan zo weer in zijn oude verrotte vorm terugvallen en dan is het weer helemaal niets.
Reply
#65
Peter Wrote:Hmm ik vind Vermaelen meer hebben dan Vertonghen eigenlijk. En Vertonghen en de Jong horen trouwens niet in de categorie zo doorgaan maar in de categorie zo doorontwikkelen, net als bv. Marcellis en Aissati. Als Dzsudzsak en Bakkal hun huidige niveau een jaar vasthouden is het gewoon (nationale) top. Bakkal is trouwens voor 2,5 miljoen af te halen in Eindhoven schijnbaar en hij wil zn contract alleen verlengen als die clausule gehandhaafd blijft, maar dat even terzijde. :p In de categorie uit vorm lijkt Farfan me het schoolvoorbeeld van iemand die daar thuishoort.
Vermaelen zat ook al in mijn rijtje "tegen-a aan". Volgens mij geldt doorontwikkelen ook voor doedelzak.
Emanuelson is natuurlijk het schoolvoorbeeld van de categorie uit-vorm. Farfan past meer in het rijtje "per ongeluk 1 seizoen goed gespeeld" Icon_twisted
Heitinga is natuurlijk gewoon absolute nationale top. Waf, wacht maar tot hij in vorm is.... Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
#66
waf Wrote:bakkal is goed, maar nog geen categorie a.

Hmmz.. hijs wel al de hele 2e seizoenshelft belangrijker dan Simons (niet alleen door zn goals, ook qua spel) en dat is zeker a-categorie wat mij betreft. Maar dan kom je weer in het vorm-verhaal. Mss is Bakkal wel in topvorm en zit Simons in een dipje. Lastig aan te geven wat a- of b-categorie is.
Reply
#67
Quote:Lastig aan te geven wat a- of b-categorie is.
exact... en dan komen we dus weer uit bij die nietszeggende interessantdoende opmerking van lulring uit...
The great old Ludwig von...
Reply
#68
gittermaster Wrote:
Quote:Lastig aan te geven wat a- of b-categorie is.
exact... en dan komen we dus weer uit bij die nietszeggende interessantdoende opmerking van lulring uit...

wees nou maar blij dat hij er nog 3 kon noemen.

en ik sluit helemaal niet uit dan nak hoger eindigt.
Reply
#69
Das een andere discussie, wat ik overigens wel uitsluit.... :8: ten minste als je t over Ajax hebt Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#70
gittermaster Wrote:Das een andere discussie, wat ik overigens wel uitsluit.... :8: ten minste als je t over Ajax hebt Wink

jammer dat je een discussie uitsluit over de vraag of ajakkes boven of onder nak eindigt. :razz:
Reply
#71
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Das een andere discussie, wat ik overigens wel uitsluit.... :8: ten minste als je t over Ajax hebt Wink

jammer dat je een discussie uitsluit over de vraag of ajakkes boven of onder nak eindigt. :razz:
:lol: oke, je wist in ieder geval wat ik bedoelde, het is al weer bijna 17:30 en aan t einde van de dag ben ik taaltechnisch niet zo sterk meer.
The great old Ludwig von...
Reply
#72
Maar goed, die nakkers hebben we even goed geknakt gister, volgens mij ging dit topic daarom ipv gat geneuzel van waf en peutertje ertussendoor...

Valt weer weinig positiefs over de eigen clubjes te zeggen en de heren gaan maar weer ajax af zitten kraken en dit topic vervuilen....

[-X

( winnen we verdomme eens een keer een uitpot... ) :wink:
Reply
#73
Hoezo weinig positiefs over PSV te melden?

Vergoossen vestigt clubrecord als trainer van PSV
25/02/2008 09:15

Sef Vergoossen bleef afgelopen zondag door de 4-1 zege op De Graafschap ook in zijn elfde officiële wedstrijd als trainer van PSV ongeslagen. Daarmee heeft de Limburgse oefenmeester een clubrecord gevestigd.

Sinds de invoering van het betaalde voetbal in 1956 was er geen enkele PSV-coach die erin slaagde in zijn eerste elf wedstrijden een nederlaag te voorkomen. Vergoossen verbeterde tegen De Graafschap de reeks van Hans Westerhof, die in 1992 in zijn eerste tien duels als PSV-trainer ongeslagen bleef.

In de elf wedstrijden onder leiding van Vergoossen verspeelde PSV alleen punten tegen VVV-Venlo (uit, 1-1) en SC Heerenveen (thuis, 1-1). De overige negen duels leverden steeds de volle buit op.

Wink
Reply
#74
Peter, ik heb heel lang geprobeerd me er niets van aan te trekken, maar ik word zo verschrikkelijk moe van jou. Als dat je bedoeling ook is, gefeliciteerd, het is je gelukt.
May The Schwartz Be With You
Reply
#75
Je bent zeker voor Ajax? :p
Reply
#76
fabian:
Quote:gat geneuzel
Dead
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#77
Berend Botje Wrote:Peter, ik heb heel lang geprobeerd me er niets van aan te trekken, maar ik word zo verschrikkelijk moe van jou. Als dat je bedoeling ook is, gefeliciteerd, het is je gelukt.
Undecided
Reply
#78
:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#79
Berend Botje Wrote:Peter, ik heb heel lang geprobeerd me er niets van aan te trekken, maar ik word zo verschrikkelijk moe van jou. Als dat je bedoeling ook is, gefeliciteerd, het is je gelukt.

:negerwaf:

On the bright side: het is goedkoper dan slaappillen :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#80
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Peter, ik heb heel lang geprobeerd me er niets van aan te trekken, maar ik word zo verschrikkelijk moe van jou. Als dat je bedoeling ook is, gefeliciteerd, het is je gelukt.

:negerwaf:

On the bright side: het is goedkoper dan slaappillen :wink:

Dat bedoel ik maar. :waf:
Reply
#81
Wat een gezappig zooitje was die training van Ajax net weer :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#82
Ekslem Wrote:Wat een gezappig zooitje was die training van Ajax net weer :8:

Ach ja, voor jou tenminste weer eens wat anders dan een stel boeren die elkaar met eieren en meel bekogelen toch?

@waf: idd een jij-bak!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#83
Begrijp ik hieruit dat Ekslem momenteel in de buurt van de ArenA verkeert? Tijd om kluiten te verzamelen dus! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#84
Treesong Wrote:Begrijp ik hieruit dat Ekslem momenteel in de buurt van de ArenA verkeert? Tijd om kluiten te verzamelen dus! Hakkuh

T/m eind maart koekeloer ik op die Arena en zie ik ze regelmatig trainen als ik aan het lunchen ben bij de nog hoofdsponsor op de 12e....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#85
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Wat een gezappig zooitje was die training van Ajax net weer :8:

Ach ja, voor jou tenminste weer eens wat anders dan een stel boeren die elkaar met eieren en meel bekogelen toch?

Fout, dat doen we in Enschede.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: