The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Donkere sterren
#1
Ik heb geen zicht meer in de betekenis van de schaduwsterren bij de wedstrijdbeoordeling van de spelers is.

Volgens mij gaf dat vorig seizoen in de frendlies het beoordelingsverlies door gebrek aan conditie aan. Naar mijn weten is die wijziging niet doorgevoerd. Waar staan deze donkere rakkers nu dan voor? Ik moet zeggen dat ze er aardig in hakken.

Nog iets, m'n keeper doet het dit seizoen aanzienlijk slechter. Is hier iets veranderd?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#2
die wijziging is dus wel doorgevoerd...donkere sterren komen dus door gebrek aan conditie
Reply
#3
Dan zou je dus met een uitstekende conditie geen schaduwster mogen zien?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#4
Die wijziging is inderdaad al doorgevoerd, sowieso worden bijna alle spelers aan het eind van de wedstrijd minder, zoals in het echt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Ah, ik heb het al gevonden:

Quote:Probeer manieren te vinden om het meeste uit je spelers te halen, maar onthoud dat het voor de meeste spelers normaal is om aan het eind van de wedstrijd een beetje moe te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Goed werk Wim!
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#7
hej, waar is dat stukkie nou Wim?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#8
Ja, sorry, dit stukje leek me belangrijker en een directer antwoord op je vraag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Haha, dat lijkt me niet. Kan je dat andere stukje even terugzetten of me vertellen waar het in de regels staat?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#10
Maar hieruit blijkt dat elke speler minder wordt aan het eind van de wedstrijd, ook spelers met uitstekende conditie.

Maar bedoelde je dit stukje?

Conditie is nu van belang voor alle spelers. Aan het begin van een wedstrijd zijn ze allemaal uitgerust en spelen ze naar hun beste kunnen. Gedurende de wedstrijd kunnen spelers echter moe worden. Hoe hoger het conditieniveau, hoe langer het duurt voordat een speler moe wordt. Vanaf het moment dat de vermoeidheid een rol gaat spelen, verloopt het verlies lineair. Een vermoeide speler boet dus evenveel in aan vaardigheden tussen de 65e en 70e minuut als tussen de 85e en 90e minuut. In de pauze en voor een verlenging krijgen spelers even de tijd om uit te rusten en worden ze weer wat fitter. Na de wedstrijd kun je de effecten van het conditieniveau bestuderen in het sterrenoverzicht. Meer hierover lees je hieronder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
yep, dank u
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#12
Vietjes, gaat het wel goed met je? Ik zie namelijk een topic staan; 'donkere sterren', aangemaakt door Vietjes.....
Ben je van de paardenlullen af? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Mukkus Wrote:Vietjes, gaat het wel goed met je? Ik zie namelijk een topic staan; 'donkere sterren', aangemaakt door Vietjes.....
Ben je van de paardenlullen af? :wink:

Ik vroeg me al af waar die inkopper toch bleef... OSmile
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply


Forum Jump: