The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
#1
An impressive group of American players, including veterans Mardy Fish and Robby Ginepri and rising stars Donald Young, John Isner and also former top ten player Mario Ancic.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
2008 Qualifying Draws To Be Posted Sunday, March 9 (WTA) and Tuesday, March 10 (ATP)

2008 Main Draws To Be Posted Monday, March 10 (WTA) and Tuesday, March 11 (ATP)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
nou wat een toppers...allleen ancic kan de halve finale halen op basis van kwaliteiten...das nou net geen amerikaan
Reply
#4
Volgens mij begint de main draw op vrijdag...

Dus kunnen we deadline voor FTM ook dan doen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Isner, Fish, Young, Ginepri en Ancic krijgen dus WCs. Van Fish begrijp ik het niet echt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
gevonden:

ATP Masters Series Draw
March 11-12 - Men's Qualifying
March 13-23 - Men's Main Draw*

Men's Main Draw Starts Thursday, March 13
(see table below for schedule details)

dus volgende week donderdag begint het
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
1e wedstrijden beginnen op donderdag 13 maart om 20 uur.

dus deadline ook op deze datum en tijd?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
de organisator van volgende week, kan dit weekend al een mail sturen naar alle deelnemers.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Wie is eigenlijk de organisator volgende week? Smile
Reply
#10
i don't weit night
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
mindlight Wrote:Wie is eigenlijk de organisator volgende week? Smile

Ik zie nu dat ik dat ben, maar dat komt niet echt handig uit. Ik heb de komende weken verschillende tentamens, ik wil het graag goed bijhouden, regelmatig updaten, enz, maar dat gaat er niet van komen dan. Wil iemand met mij ruilen? Het liefst iemand die na week 14 (31 maa t/m 6 apr) gepland staat.
Reply
#12
Belangrijkste is dat je spelersbeheer doet en het nieuwe toernooi invult. Het bijhouden en updaten kunnen wij ook wel doen. Maar als je dat graag in die week zelf wilt doen, dan moet je inderdaad ruilen met iemand. Dit zou ik echter wel in het Algemeen / Organisatie topic doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Het lijkt mij wel dat spelerbeheer vandaag moet gebeuren, aangezien morgen de nieuwe ATP ranking uitkomt.....
Reply
#14
Waarom niet de nieuwe ranking gebruiken dan?
Reply
#15
Maakt mij op zich weinig uit, maar we gebruiken tot nu toe steeds de ranking die 1 week achterloopt.
Reply
#16
Omdat de database dan snel open kan, maar aangezien de loting er nog lang niet is, heeft dat nu geen zin. Lijkt mij het beste om dan gewoon de meest actuele lijst te gebruiken.
Reply
#17
Mij ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Ok prima Smile. :-({|=
Reply
#19
lijkt mij ook geen enkel probleem =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Wat wordt de deadline?
Reply
#21
Ik zou die leggen op begin van de 1e speeldag. Dat is het mooiste, en dat gaat prima in IW en Miami.
Reply
#22
het lijkt me het beste als de deadline donderdag om 20 uur is.
dan beginnen de eerste wedstrijden.

ook kunnen we de actuele wereldranglijst gebruiken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Die discussie is al enige tijd op gang in het FTM-topic, en het zal donderdag 20 uur worden als er geen bezwaren zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Ad Wim Wrote:Isner, Fish, Young, Ginepri en Ancic krijgen dus WCs. Van Fish begrijp ik het niet echt.
Fish alsnog rechtstreeks geplaatst. Geef die laatste wildcard nou aan Nishikori, Anderson of Stakhovsky in plaats van weer zo'n matige Amerikaan. Ben wel benieuwd wat zij kunnen op een groot toernooi.
Reply
#25
Haase in de Q eerst tegen Levy en dan tegen winnaar Anderson / Economidis. Lastige loting.
Reply
#26
Mwa, kon vervelender. Ik vind dat je zo langzamerhand wel mag verwachten dat hij zulke lotingen 'gewoon' doorkomt.
Reply
#27
mindlight Wrote:Mwa, kon vervelender. Ik vind dat je zo langzamerhand wel mag verwachten dat hij zulke lotingen 'gewoon' doorkomt.

Hij wordt dat aan zijn stand verplicht, maar je mag toch stellen dat Anderson een man in vorm is. Levy is dat niet, maar is wel een routinier, kan gevaarlijk zijn.
Reply
#28
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Mwa, kon vervelender. Ik vind dat je zo langzamerhand wel mag verwachten dat hij zulke lotingen 'gewoon' doorkomt.

Hij wordt dat aan zijn stand verplicht, maar je mag toch stellen dat Anderson een man in vorm is. Levy is dat niet, maar is wel een routinier, kan gevaarlijk zijn.

Klopt, maar Haase is ook wel aardig in vorm. Plus dat ik me afvraag of Anderson na zijn succes van vorige week de draad direct weer op kan pakken. Vaak zie je dat het dan gelijk een exit in het volgende toernooi is Smile
Reply
#29
Ze vinden die Lu in Californië maar een wijf...

WTA - Y Lu (TPE) vs [WC] R Borvanov (USA)

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.pacificlifeopen.com/1/oop/default.asp">http://www.pacificlifeopen.com/1/oop/default.asp</a><!-- m -->
Reply
#30
Huta Galung verliest de eerste set met 6-2 van Capdeville, jammer dat hij niet meer het niveau haalt van een periode vorig jaar.
Verder speelt Hrbaty weer eens en verliest met 6-1 6-0 van Odesnik. :o

En 6-2 6-2 voor Capdeville. :x
Reply


Forum Jump: