The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
#31
Odesnik d. Hrbaty 61 60 Undecided
Stop toch gewoon Dominik...

Huta Galung met 62 62 eraf, spijtig.

Guccione er ook af tegen Evans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Nee, laat hem Futures gaan spelen.
Kan nog spannend worden met de eerste ronde Hrbaty-Verkerk. :razz:
Reply
#33
En nog een topseed eraf in Luczak. En ook Fognini gaat niet vlekkeloos. Die quali's moeten wel te kiezen zijn natuurlijk :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
haase breakt in de 1e game =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
meteen al naar *3-0
Reply
#36
Ad Wim Wrote:En nog een topseed eraf in Luczak. En ook Fognini gaat niet vlekkeloos. Die quali's moeten wel te kiezen zijn natuurlijk :wink:
fognini wint nog in drie sets na een 6-0 verlies in de eerste
Reply
#37
haase verliest service in tweede set
Reply
#38
haase in 3e set.
hij heeft het verrassend moeilijk
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
5-5 derde set bij robin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
op love naar 6-5
Reply
#41
Haase wint...juiste moment goed gespeeld maar zeker niet top
Reply
#42
Toch klasse =D>
Reply
#43
Ooooooh heerlijk, mijn verrassing ga ik zeker kiezen! Topper is het!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#44
ik neem hem ook Wink!
Reply
#45
ik pm hem je wel donderdag :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
wanneer is de loting?
Reply
#47
Nu (1 minuut geleden eigenlijk Wink)

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.pacificlifeopen.com/4/assets/common/TrackIt.asp?file=/4/assets/pdfs/draws/08ATP_MDS1.pdf">http://www.pacificlifeopen.com/4/assets ... P_MDS1.pdf</a><!-- m -->
Reply
#48
weinig mooie partijen eigenlijk
Reply
#49
Maar wel verrot lastig om een team te maken.... Al mijn ideeen van te voren zitten bij elkaar.
Reply
#50
Haggie Wrote:Ooooooh heerlijk, mijn verrassing ga ik zeker kiezen! Topper is het!

reynolds?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
het wordt zaak de goede kleinere spelers te kiezen uit de slechtste 1/8 gedeelten. en wellicht de juiste topper kiezen. als diegene rendabel is met 100 punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Ja precies, maar dat wordt dus a hell of a job. Murray, Roddick, Karlovic en Haas in 1/8 :eeeek:
Reply
#53
Prima van Haase, al is het moeizaam. Hij moet wel gewoon van Anderson winnen.

Delic, Lapentti en Gabashvili er ook af, best veel verrassingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
mindlight Wrote:Ja precies, maar dat wordt dus a hell of a job. Murray, Roddick, Karlovic en Haas in 1/8 :eeeek:
Haas boeit me niet zoveel maar het wordt wel lastig kiezen tussen Murray en Roddick inderdaad. Want je moet eigenlijk kiezen.

Sowieso lastig een tactiek te kiezen in zo'n TMS met een 96-draw. 2e ronde is namelijk maar 4 en derde ronde maar 7. Daarna wordt het pas leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Ik overweeg toch sterk ze allebei te nemen, aangezien ik 1 van die twee de halve finale zie halen.

Gezien de puntenverdeling zou je eigenlijk een man of 5-6 moeten hebben en voor zekerheid moeten gaan, maar dit seizoen verloopt zo wisselvallig tot nu toe dat ik dat sowieso niet ga doen...
Reply
#56
Federer trouwens wel een goede loting tot de kwart, maar dat hebben bijna alle grote jongens, al is het tweede kwart duidelijk het gunstigst. Maar hij ontloopt iig Djoko tot de finale. Nadal lijkt het ook niet al te moeilijk te hebben tot de halve finale.
Federer heeft van de toppers wel de moeilijkste loting in de kwartfinale; of Roddick/Murray, zo kun je het ook zeggen natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Nadal zit bij Lopez en eventueel tsonga...misschien is die weer in vorm
Reply
#58
Dat klopt, maar zo heeft iedereen wel van dat soort spelers in zijn kwart...

Soderling-Grosjean trouwens de enige kraker in de 1e ronde, en zelfs die niet eens als Soderling zijn vorm behoudt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Stepanek-Nalbi lijkt me ook een lastige keuze, maar waarsch wel eentje die je moet maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ik ga gewoon weer voor mijn 'joker' van vorige week. \Big Grin/
Reply


Forum Jump: