The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
#61
Na mijn 7 relatieve zekerheden op dit moment te hebben aangeklikt nog ongeveer 400 over, jammer dat het net niet genoeg is om Haase te kunnen betalen. :-k
Reply
#62
Wel genoeg voor Nishikori toch Wink

En ik weet wel wie 1 van die 7 is, een typische speler die jij zou nemen, maar nog steeds na vorige week?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Ja, het zal wrs wel Nishikori worden. Of Anderson, mocht hij van haase winnen.

Nou ben ik wel benieuwd welke van de 7 jij al achterhaald hebt. :-k
Geen van die 7 heeft vorige week echt gefaald, als je doelt op een toernooioverwinning, is het nu toch iets anders vanwege de extra rustdagen die ertussen zitten.
Reply
#64
O, dan zit ik er naast...

Maar ik vond het toch echt een speler voor jou, maar blijkbaar heeft hij je vorige week dusdanig in de steek gelaten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Ferrer heeft voor mij voorlopig even afgedaan, die komt wel weer in beeld in een latere fase van het jaar. Net als Gasquet.
Hewitt heb ik nog in overweging, maar staat (nog) niet bij de zekerheden. :wink:
Reply
#66
Ben benieuwd wat je relatieve zekerheden zijn dan, want ik kom maar tot 5 stuks en voor veel minder budget...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Ik heb ook maar 4 zekerheidjes. leuke week met zoveel te kiezen en geen wedstrijden gespeeld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Ferrer lijkt me toch wel een hele goede optie hoor voor komende week.
Reply
#69
Wel gevaarlijk met een mogelijke 1e partij tegen O. Rochus? :wink:
Reply
#70
Mij niet, veel te duur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Ad Wim Wrote:Mij niet, veel te duur.

Dat hangt ervan af hoever hij komt natuurlijk...
Reply
#72
Ja, daarom.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Geldt dat niet voor iedereen dan? Zelfs van Federer, Djokovic en Nadal kan je moeilijk zeggen dat ze wel even de finale gaan halen. Dus dan is iedereen uit de top 10 toch te duur?
Reply
#74
mindlight Wrote:Geldt dat niet voor iedereen dan? Zelfs van Federer, Djokovic en Nadal kan je moeilijk zeggen dat ze wel even de finale gaan halen. Dus dan is iedereen uit de top 10 toch te duur?

je kan idd niet zeggen dat ze alle drie de finale halen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
Van Djokovic kun je dat wel zeggen denk ik en daarom is Ferrer te duur, en Nadal dus ook.

Maar ja, wat is te duur, dat weten we achteraf pas natuurlijk. Misschien wordt het wel weer zo'n idiote week en ben je allang blij met 25 punten voor 2600 euro. Maar Ferrer is gewoon onwijs uit vorm en kan van iedereen verliezen, heb ik het gevoel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Nadal won hier vorig jaar ook gewoon van Djokovic. Laat hij hem nu weer voor de finale tegenkomen, en je kunt concluderen dat het zeker niet makkelijk gaat worden de finale te bereiken.
Reply
#77
Precies Omyaca. Dus is Djokovic te duur Wink
Reply
#78
Zal ik alvast 2 namen uit het team van haggie verklappen:
Wawrinka en Baghdatis
Reply
#79
Ik ga voor Canas en Tsonga.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Ad Wim Wrote:Ik ga voor Canas en Tsonga.

Sure....
Ik voor Nadal en Blake.... :-({|=
Reply
#81
omyaca Wrote:Nadal won hier vorig jaar ook gewoon van Djokovic. Laat hij hem nu weer voor de finale tegenkomen, en je kunt concluderen dat het zeker niet makkelijk gaat worden de finale te bereiken.
Tja, vorig jaar waren de verhoudingen nog wel iets anders. En een week later versloeg Djoko hem weer makkelijk.
Sindsdien is Djoko (wellicht gelijk aan Federer) de man op HC. Ik ga dus voor een simpele straight stes overwinning, mocht Nadal zo ver komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ga voor Canas en Tsonga.

Sure....
Ik voor Nadal en Blake.... :-({|=
Het moeten toch idiote keuzes zijn?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Nadal won hier vorig jaar ook gewoon van Djokovic. Laat hij hem nu weer voor de finale tegenkomen, en je kunt concluderen dat het zeker niet makkelijk gaat worden de finale te bereiken.
Tja, vorig jaar waren de verhoudingen nog wel iets anders. En een week later versloeg Djoko hem weer makkelijk.
Sindsdien is Djoko (wellicht gelijk aan Federer) de man op HC. Ik ga dus voor een simpele straight stes overwinning, mocht Nadal zo ver komen.
Zou kunnen...
Ze gingen er vorige week allebei vrij simpel af tegen Roddick, wat idd wel te denken geeft of de ontmoeting er uberhaupt gaat komen.
Reply
#84
Dat is waar Ad, maar dat vind ik Nadal en Blake ook.

Ben benieuwd wat de verschillende teams worden, ik heb er zin in!
Reply
#85
Of misschien gaat Haggie wel voor Ljubicic en Ferrero... :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
mindlight Wrote:Dat is waar Ad, maar dat vind ik Nadal en Blake ook.

Ben benieuwd wat de verschillende teams worden, ik heb er zin in!
Ik vind Nadal en Blake geen idiote keuzes. Iig niet in de lijn van Lopez en Tsonga...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Hmm ik wel, die twee overweeg ik geen seconde. Maar dat deed ik eerlijk is eerlijk vooraf ook niet bij Tsonga.
Reply
#88
Ik heb wel een leuk teampje staan nu, 8 man. Kijken of de quali's daar nog iets aan gaan veranderen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Voorlopig zit ik op 11 man, met eigenlijk geen ruimte voor veranderingen. Wel wat opvallende namen erbij gestopt.
Reply
#90
Tsonga vind ik eerlijk gezegd niet zo'n idiote keuze. En verwacht ook wel dat Haggie hem heeft. Als hij zijn niveau van de AO een beetje evenaart gaat hij een heel eind komen.
Reply


Forum Jump: