The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Ad Wim Wrote:We denken wel heel veel exact hetzelfde Overdune :wink:

:razz:
Reply
3-0, kom op!
Reply
Maar toch de game met een ace, klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat Fish nou Hawkeye in twijfel trekken Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Slappe game van Djoko weer, nu wel gewoon opletten en je service houden. Kom weer eens met die aces/unreturnables.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gelukkig mist Fish een aantal ballen en maakt Djoko geen fout. Je moet die Vis geen tweede adem geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-1, maar Djoko komt goed weg bij die bal op 15-15.
Reply
30-0, lekker!
Reply
Godsamme, Fish terug tot 30-30.
Reply
Gp, kom op!
Reply
5-2 =D>
Reply
En 5/2, moeizaam, maar goed!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wéér een makkelijke game van Fish, 5-3. Nu moet het gebeuren.. [-o<
Reply
30-0 [-o<
Reply
3 mp's
Reply
Hakkuh
Reply
Lekker Djoko! Niet meer dan verwacht, maar toch mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vreemd dipje einde tweede set, maar voor de rest nauwelijks in de problemen geweest, de hele week eigenlijk niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het ging niet van harte, maar knap terug gekomen van de inzinking eind tweede en zeker begin derde set.
Reply
Ad Wim Wrote:Vreemd dipje einde tweede set, maar voor de rest nauwelijks in de problemen geweest, de hele week eigenlijk niet.
Tegen Wawrinka, Seppi en Fish een set. Voor de rest niet idd, erg knap, maar op een of andere manier ben ik nog steeds niet onder de indruk van zijn spel. :-k
Reply
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ Djoko doet het weer voor me \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Terug naar plaats 4 bij FTM en die 150 foepies pak ik ook nog wel ff mee :8:
Reply
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Vreemd dipje einde tweede set, maar voor de rest nauwelijks in de problemen geweest, de hele week eigenlijk niet.
Tegen Wawrinka, Seppi en Fish een set. Voor de rest niet idd, erg knap, maar op een of andere manier ben ik nog steeds niet onder de indruk van zijn spel. :-k
Tja, dat heb ik nou bij Nadal. Het is allemaal wat minder flitsend dan bij Federer, maar hij heeft echt totaal geen enkele zwakte en dat is zijn kracht.
Typisch is wel dat hij alleen maar tegen de kleintjes in de problemen komt, toch onderschatting denk ik, want tegen de betere Canas, Kohl en Nadal was het allemaal heel makkelijk 63 62...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch een knappe overwinning van Djoko...ondanks dip in de tweede. Jammer van de Servische supporters die zich zowel bij djoko als ivanovic misdroegen.
Gelukkig reageerde de spelers op de juiste manier door het af te keuren. Djoko door Fish opnieuw te laten serveren en Ivanovic door het te noemen in haar speech.
prima week...op naar Miami
Reply


Forum Jump: