The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe PC + beeldscherm
#1
Heb een nieuwe PC + beeldscherm nodig.
Ben hier echt een leek in. Graag wat hulp / tips

Ik gebruik PC om:
- standaard office werk te doen (word excel etc)
- download weleens wat maar niet super veel
- speel niet van die advanced virtual games
- moet wel snel zijn ivm poker en HM (postgresql)

Wil het liefst een groot beeldscherm ivm poker Smile
- 22 of 24 inch groot genoeg?

Waar moet ik verder allemaal nog opletten? videokaart, merk, etc.
Waar kan ik het beste halen; gewoon bij computerboer om de hoek ivm garantie / reparatie etc?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
persoonlijk zou ik zeker 24 inch nemen en het liefst zelfs 2x 24 inch. het is wellicht even wennen in het begin 2 beeldschermen maar daarna werkt dat zooo veel lekkerder.

Verder is het niet zo lastig en kun je een normale pc kopen. Denk dat jij vooral op processor en RAM (4gb) moet letten.
Reply
#3
En waar moet processor aan voldoen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
ligt een beetje aan je budget. Is je budget niet zo groot dan zou ik gaan voor een intel dual core E5300 of E2200. Dan heb je voor zo'n 60 euro een goede processor.

Heb je een groter budget dan zou ik voor de intel i5 serie gaan. Dan ben je 150 euro kwijt maar dat is wel een van de betere processoren op het moment.

ps. als je een wat groter budget hebt zou je kunnen denken aan een aparte SSD harde schijf voor je windows en gewone harde schijf voor je data opslag. Snelheidswinst daarmee is echt behoorlijk groot maar dan moet je wel rekenen op zo'n 200 euro extra.

mocht je echt advies willen moeten je me anders maar even een pb sturen met je budget enzo dan kan ik misschien wel een voorbeeld systeem voor je maken.
Reply
#5
Maar dan ga je hem dus zelf samenstellen?? Lijkt me niet echt handig in mijn geval :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
veel sites hebben ook een "in-elkaar-zet-service" voor 50 euro ofzo
Reply
#7
Zal het eens laten bezinken... iig alvast bedankt voor je hulp.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
Denk dat ik in eerste instantie aleen een beeldscherm ga halen.

Zit te denken aan deze:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.mycom.nl/Products/View/Samsung%2022%202243SN/239898.aspx">http://www.mycom.nl/Products/View/Samsu ... 39898.aspx</a><!-- m -->

IK heb een standaard videokaartje in mijn PC: Intel® 82865G Graphics Controller

Gaat gewoon prima werken en ik kan juiste resolutie instellen??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Mac, enig idee of dit gewoon gaat werken?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
denk wel dat het gaat werken. Echter als ik kijk naar die prijsklasse zou ik eerder gaan voor zoiets:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://tweakers.net/pricewatch/244349/lg-w2343t.html#tab:info">http://tweakers.net/pricewatch/244349/l ... l#tab:info</a><!-- m -->

Ten eerste heeft die een hogere contrastverhouding (niet heel belangrijk maar toch zeker niet onbelangrijk). Ten tweede heeft die 2 uitgangen. Een vga en een dvi uitgang. Wellicht heeft je huidige videokaart nog wel een vga aansluiting (de blauwe) maar grote kans dat als je ooit een nieuwe gaat kopen dat die een dvi uitgang heeft. Die samsung van jou heeft alleen een vga aansluiting en dat betekent dat je sowieso een nieuwe monitor moet kopen dan.

bvoendien een mooier design (maar dat is smaak natuurlijk)
Reply
#11
Heb net de Syncmaster P2250 van Samsung aangeschaft:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://tweakers.net/pricewatch/236699/samsung-syncmaster-p2250.html#tab:info">http://tweakers.net/pricewatch/236699/s ... l#tab:info</a><!-- m -->

Vind dit al een bakbeest dus in eerste instantie blij dat ik niet een nog grotere heb aangeschaft.
Wel naar Mac geluisterd en nog ff de contrastverhouding en de 2 uitgangen meegenomen in mijn keuze. Thx.

Ik moet wel erg wennen aan helderheid/felheid scherm (heb al lopen spelen in het menu), maar dat zal wrs komen doordat ik een echt gaar 17 inch ding gewend ben en dat deze van vele beter kwaliteit is en ook zo breed.

Daarnaast kan ik met mijn videokaart gewoon de maximale resolutie van 1920*1080 instellen. heb dit ook gedaan, maar moet zeggen dat tekst / pictogrammen dan wel een stuk kleiner zijn dan dat ik gewend ben.
Ik neem aan dat dit gewoon kwestie van wennen is en niets met instellingen en/of hardware te maken heeft???
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
dat is zeker ook een goeie keuze eks!

dit is inderdaad meer een kwestie van wennen. Het wordt alleen groter als je een groter scherm koopt (evenveel pixels op groter oppervlak) of als je de resolutie weer verlaagt maar dat zou zonde zijn.
Reply


Forum Jump: