The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
#1
Haase weer net niet direct geplaatst dus hij zal zich weer moeten gaan kwalificeren. Misschien gaan er nog veel mensen afzeggen na IW en Sunrise, maar ze hebben allemaal wel weer een paar dagen vrij.
Ook klote dat hij meteen quali's moet spelen na een zware week...

Wessels ook in de quali's. Misschien Huta Galung ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
De wedstrijden van Haase in de laatste krap 2 weken:

Quote:Harel Levy 6-1 4-6 7-5
Kevin Anderson 6-1 6-7(7) 6-4
Dusan Vemic 3-6 6-3 6-2
Juan Monaco 2-6 4-6
Dominik Hrbaty 6-4 4-6 6-3
Andreas Seppi 4-6 6-3 6-4
Janko Tipsarevic 6-4 1-6 6-3
Chris Guccione 6-4 6-4
Sebastien Grosjean

Negen partijen in 13 dagen, waarvan het gros driesetters. :eeeek:

Het zal het wel proberen, maar het zal me niet verbazen als hij in de eerste q-ronde exit gaat.
Reply
#3
ach niet zo aanstellen, speelde regelmatig 2/3 partijen op 1 dag. 4 dagen rust gehad is perfect! goed wedstrijdritme en genoeg rust tussendoor om te herstellen.
Reply
#4
Haase tegen De Voest en Vemic/Delic.
Wessels tegen Becker en Garcia-Lopez/Economidis.
Reply
#5
Blijft vreemd. Hij staat toch hoog genoeg voor een 96-loting?
Reply
#6
darcis staat zelfs 47...
Reply
#7
andre Wrote:Blijft vreemd. Hij staat toch hoog genoeg voor een 96-loting?

Nu wel. 7 weken geleden nog niet. Dan wordt de entrylist opgemaakt voor een toernooi.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=117448">http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=117448</a><!-- m -->

79 op ranking geplaatst, 12 Q's en 5 wc's.

Haase stond 90 op het moment dat de entry termijn verstreek, dus niet rechtstreeks in het toernooi (tenzij er veel afzeggingen waren geweest).

Darcis is ook wel een goed voorbeeld. Hij staat 80e 7 weken voor Miami, maar wint vervolgens Memphis en staat nu 45 maar moet dus wel Quali's spelen.
Reply
#8
Ik geloof dat die entry-list was van voor Rotterdam, dus helaas net niet. Voor het gravel komt het wel goed straks, maar nu nog niet helaas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ad Wim Wrote:Ik geloof dat die entry-list was van voor Rotterdam, dus helaas net niet. Voor het gravel komt het wel goed straks, maar nu nog niet helaas.

De TMS toernooien nog niet. Die kennen tegenwoordig een 56 schema, met directe plaatsing voor 45 man. Daar komt Haase nog niet aan (bij winst op Grosjean wordt het 59, anders 66). Hij moet nog doorstijgen van 582 punten naar ongeveer 750 voor een plek bij die eerste 45. Dat wordt steeds moeilijker, want het 18e resultaat is steeds hoger en hij zal dus steeds beter moeten presteren om in de rankings te klimmen. Daar tegenover staat dat hij op vrijwel alle ATP toernooien rechtstreeks geplaatst zal zijn.
Reply
#10
Mooie info =D>
Reply
#11
Moet Haase nu vandaag zowel de finale in Sunrise als de q's in Miami spelen?
Reply
#12
Jep...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ja, opzich wel raar dat het zo moet, maar met regen kunnen toernooien nu eenmaal uitlopen. Bij andere toernooien die op maandag beginnen zijn wel eens SE-plaatsen voor dit soort gevallen, maar dat is dan alleen voor ATP toernooien en daar wordt ook geen rekening gehouden met challengers volgens mij.
Kan me nog herinneren dat Tsonga vorig jaar 3 partijen op een dag moest door regen in Engeland. Het was geloof ik halve en finale van Surbiton en 1e ronde qualies voor Queen's. Hij haalde daar overigens nog wel de 3e ronde in het hoofdtoernooi.
Reply
#14
Darcis lekker op dreef trouwens. 6-1 6-2 eraf tegen Levy.
Reply
#15
Die gast staat bekend om z'n mentale problemen, de ene week speelt hij de sterren van de hemel, de andere verliest hij met 1-6 2-6 van mensen als Levy.
Reply
#16
Huta Galung valt precies buiten de lijst om quali's te mogen spelen. Doodziek natuurlijk... :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#17
Huta Galung toch in de quali's. Speelt tegen Cuevas.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#18
6-4 7-6 eraf. helaas. hopelijk kan haase nog wat doen.

wordt weer lastig managen deze week. wie zal komende week de topper zijn die gaat winnen? nog eens djoko, of zijn 't toch weer roger of rafa?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Loting online:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=http://www.atptennis.com/1/posting/2008/403/mds.pdf">http://www.atptennis.com/en/common/Trac ... 03/mds.pdf</a><!-- m -->
Reply
#20
Weer Nalbi en Stepanek bij elkaar Big Grin, sowieso erg lastig kwart met ook Blake, Ljubicic, PHM, Haas en Nadal.
Verder een hoop must-picks op het eerste gezicht en net iets minder lastig dan vorige week.
Reply
#21
Zverev, Lapentti, Gabashvili en Massu eraf in de 1e ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
What the fuck, dit is bijna precies dezelfde draw als vorige week! Niet zo heel gek ook als je kijkt naar de topseeds (Federer, Nadal, Davy en Djoko), maar ook Mathieu, Berdych, Canas, Blake, Karlo, Roddick en Robredo staan op exact dezelfde plek :eeeek:

Of is dit logisch aangezien de seeding ongeveer gelijk zal zijn als de afgelopen week?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Ja dat vroeg ik me ook al af. Maar lijkt inderdaad sterk op vorige week. Mijn team zal ook erg op dat van vorige week lijken.
Reply
#24
Volgens mij staat de plek van de nummers 1 tm 4 in het schema vast, maar de rest niet, behalve dan dat de nummers 1 tm 8 bij mensen van 24 tm 32 moeten zitten en zo zijn er nog wel wat regeltjes. Lijkt me dus compleet toevallig dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Ohh ok, thnx voor de info, wist ik niet Smile. Maar wel erg toevallig dan idd.
Reply
#26
wessels begonnen tegen becker...hup Peter!

Toch weer een lastige loting voor FTM...
ook Federer treft het niet vind ik...
Opvallend de wc voor Kuerten...tegen Grosjean zal hij het lastig krijgen.
als Qualifier zijn er zeker mogelijkheden tegen een seeded speler uit te komen. De mogelijke tegnstanders zijn niet al te sterk.
Reply
#27
wessels begint goed...3-1
Reply
#28
6-4 3-6 2-2 nu, kom op Peter!
Reply
#29
5-7 #-o
Reply
#30
Haase wint ook eerste ronde qualies van De Voest....netjes !! =D>
Reply


Forum Jump: