The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
#31
Die vent is niet te stoppen, hij gaat gewoon het toernooi winnen deze week! Icon_twisted
Reply
#32
Lekker Robin, ongelofelijk en niet eens in 3 =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#34
Haggeman, hoe zit het met het de organisatie, bijna klaar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Ik begin nu
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
Ik zie inderdaad wel een aantal zekerheidjes, meer dan vorige week. Maar er zijn ook weer genoeg onzekerheden: Ancic-Murray 2e ronde bijvoorbeeld, Nalbandian, Ferrer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Ik zie inderdaad wel een aantal zekerheidjes, meer dan vorige week. Maar er zijn ook weer genoeg onzekerheden: Ancic-Murray 2e ronde bijvoorbeeld, Nalbandian, Ferrer...

Ferrer is vooralsnog ook mijn grootste twijfelpunt. De rest staat al helemaal vast
Ik heb nu 8 spelers (zonder Ferrer), waarvan 5 dezelfde als vorige week :8:
Reply
#38
Ik heb een stuk of 6 zekerheidjes, voor de rest wordt het lastig vrees ik. Zijn toch echt wel een paar lastige stukjes...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
En tja Ferrer, dit is wel een beetje zijn toernooi, maar hij is wel echt onwijs slecht in vorm...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Ja precies, maar hij kan ook zomaar de SF halen... Toch vind ik het geloof ik een wat te dure gok.
Reply
#41
Wanneer kan je de spelers gaan kiezen? Als ik nu inlog krijg ik wat vreemde zaken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#42
Nog even geduld, geef Haggeman nog een half uurtje. De DB is nl nog niet open...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Mensen, de DB is nu open!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Klaar! Succes met jullie teams heren!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Kies alleen nog niet de quali's uit het tabelletje onderaan, Mac is daar nog mee bezig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
ook op andere forumdeel gezet maar dat gaat dus niet lukken vandaag en waarschijnlijk zelfs helemaal niet voor de deadline. q's zullen dus helaas nog even op de oude manier erin gezet moeten worden.
Reply
#47
mochten mensen per se een Q willen kiezen die niet in t schema staat en ze kunnen alleen vandaag een team maken moeten ze even mailen dan zet ik m er handmatig in.
Reply
#48
Tja, Djokovic. Lijkt me sterk dat hij twee keer achter elkaar gaat winnen, maar van wie moet hij verliezen?
En je wilt toch eigenlijk weer een finalist hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Ja ik kan hem niet weer "niet" nemen..

Het 8e gedeelte met youznhy/ferrer. Zie hier de winnaar maar eens te vinden.

en what about Fishie?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#50
Iedereen zal Fish nemen, om niet weer het risico te lopen dat hij ver komt, maar het zou me verbazen als hij dit niveau vast kan houden.
Reply
#51
Tja, vermoeidheid kan het bij Fish niet zijn aangezien hij drie dagen rust heeft, maar het is de vraag of hij weer dit niveau haalt natuurlijk.
Ik vind vooral Gasquet-Berdych lastig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Overdune Wrote:Iedereen zal Fish nemen, om niet weer het risico te lopen dat hij ver komt, maar het zou me verbazen als hij dit niveau vast kan houden.
Hij zit natuurlijk wel in een van de zwakste delen van de draw, anders had ik hem waarsch niet genomen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Ad Wim Wrote:Ik zie inderdaad wel een aantal zekerheidjes, meer dan vorige week. Maar er zijn ook weer genoeg onzekerheden: Ancic-Murray 2e ronde bijvoorbeeld, Nalbandian, Ferrer...

Ik denk dat Murray dit gewoon gaat winnen, Ancic is op dit moment niet zo heel goed als we denken.
Reply
#54
Tja, de cijfers spreken wel: finale Marseille, halve finale Zagreb en 3e ronde IW...

Maar ik denk ook dat Murray dit gaat winnen, maar Ancic moet je wel hebben voor dit geld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Tuurlijk hoef je Ancic niet te hebben :crazy: Als je voor Murray gaat vind ik Ancic weggegooid geld.
Reply
#56
Overigens Ad, tipje aangezien team Mindlight in een dip zit, zal ik Llodra nemen? :lol:
Reply
#57
Ad Wim Wrote:Tja, de cijfers spreken wel: finale Marseille, halve finale Zagreb en 3e ronde IW...

Maar ik denk ook dat Murray dit gaat winnen, maar Ancic moet je wel hebben voor dit geld.

Zijn eerste ronde partij had natuurlijk ook veel makkelijker gekund.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
Ad Wim Wrote:Tja, vermoeidheid kan het bij Fish niet zijn aangezien hij drie dagen rust heeft, maar het is de vraag of hij weer dit niveau haalt natuurlijk.
Ik vind vooral Gasquet-Berdych lastig...

gasquet - berdych neem ik sowieso niet. voor 25pnt (daarna eraf tegen djoko) zijn ze te duur
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#59
Tja, maar als Djoko nou niet de halve haalt daar, dan moet je echt wel iemand hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
als ik voor Djoko kies, moet ik de rest vh geld ergens anders inzetten. Voor degene die Fedex eruit gaat knallen bijv.

Ik heb maar 2 spelers in het onderste gedeelte van het schema. de halve finalisten wel te verstaan. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: