The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ATP Bracket Challenge Circuit
#1
Nieuw spelletje. Gratis en voor alle TMSs van het hele seizoen.
Je moet eigenlijk nu al het toernooi invullen en dus voorspellen wie het toernooi wint. Wel handig voor jezelf om te kijken wie ver gaan komen.

Wie doet er mee?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
link?
Reply
#3
O, sorry: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/5/en/fantasy/bracket.asp">http://www.atptennis.com/5/en/fantasy/bracket.asp</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Hmmm, ik heb Ferrer in de halve finale en Djoko weer in de finale...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
ik ben erbij: maccie
Reply
#6
Ingevuld, ik heb Ferrer niet in de SF en Djoko niet in de F Big Grin
Reply
#7
Haggie doet ook mee. Fedex-Djoko finale.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#8
Murray-Roddickfinale hier Big Grin
Reply
#9
mindlight Wrote:Murray-Roddickfinale hier Big Grin
Dat lijkt me heel sterk :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Murray-Roddickfinale hier Big Grin
Dat lijkt me heel sterk :razz:

weet je ook meteen hoe zijn FTM team eruit komt te zien :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#11
Kijk nog maar eens goed, dat lijkt mee heel sterk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
heb het ook even snel ingevuld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
Ben er bij.
Finale Murray-Nadal [-o<
Reply
#14
Hehe goed gezien mensen, excuus, moet Roddick-Nalbi zijn :lol:

Dit is trouwens niet perse gelijk aan m'n FTM gedachte maar ik vermoed dat er veel mensen aan dat ATP spel deelnemen dus ik wilde geen top-3 speler in de finale.
Reply
#15
ik denk juist dat iedereen onlogische spelers in de finale zet, daarom gewoon Fedex-Djoko gedaan..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#16
Ik ook, met wel wat verrassingen in eerdere rondes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ik zit er ook in. Nog iets van een subleague?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
finale 3 of 5 sets?
Reply
#19
best of three
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
ok...zag ineens dat vorig jaar het bo5 was.
Reply
#21
Dat was in IW volgens mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
djoko canas 6-3 6-2 6-4 meen ik
Reply
#23
O ja, je hebt gelijk ja. Heel gek dat ze dat toen nog deden, want finales van TMSs zijn al anderhalf jaar allemaal best-of-three dacht ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Ook maar snel wat gedaan. Heb als finale Roddick - Gonzalez.
Reply
#25
als dat hem wordt sta je bovenaan Wink
Reply
#26
Ik heb toch maar finale Murray-Nadal gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
fedex djoko
Reply
#28
Dat had ik eerst ook, maar dat doen denk ik te veel mensen. Bovendien denk ik ook wel dat er een goede kans inzit dat het Murray-Nadal gaat worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
fedex - Nalbi
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
gaat het om je punten acht toernooien samen of per toernooi ook prijzen?
Reply


Forum Jump: