The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ATP Bracket Challenge Circuit
#61
Heb er 0 . net pas ingeschreven Wink
Reply
#62
Het gaat hard de verkeerde kant op, inmiddels rond de 8000e plek. Diegene die bovenaan staat heeft niet eens zoveel goed.
Reply
#63
Maar dat lijkt me niet gek in dit vreemde toernooi.
Reply
#64
Prima start Youzhny, direct de break.
Reply
#65
65 punten, niet best. Maar ik heb wel Nadal in de finale, waar veel mensen Djoko zullen hebben. Helaas wel Murray in de finale bovenin, daar ga ik flink op stuk :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
maar 58 punten en alleen federer en roddick nog over..heb federer laten winnen dus als hij dat doet zal ik nog iets klimmen maar het is dramatisch slecht
Reply
#67
Het is natuurlijk ook een raar toernooi. Maar vanaf nu worden de echte punten verdeeld. Ik heb nog Federer, Roddick, Berdych en Nadal, maar volgens mij kun je het zo niet zeggen. Ik heb SF Fed-Murray en Djoko-Nadal, daar kan ik er dus maar 2 goed van hebben en van de finale helaas nog maar 1 aangezien ik Murray-Nadal had...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
is beter dan mij behalve als federer wint..je zal nog wel gaan stijgen...
ik had met me stomme kop haas ver laten komen...
Reply
#69
kooltje Wrote:is beter dan mij behalve als federer wint..je zal nog wel gaan stijgen...
ik had met me stomme kop haas ver laten komen...

Same here Kooltje, net als Nalbi en Murray en Canas :crazy:
Reply
#70
67 punten hier! Federer-Roddick, Blake-Nadal nog over, met eerste genoemde als winnaar!

Federer-Djoko finale. Zal niet veel meer worden! :-s
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#71
73 punten, van de kwartfinales alleen Nadal goed :|

De nummer 1 heeft gewoon halve finales Roddick-Davy en Canas-Nadal en finale Roddick-Nadal :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
68 punten met Roddick als toernooiwinnaar :-({|=
Reply
#73
Als Nadal het toernooi wint, pak ik je Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Laten we hopen van niet :8:
Reply
#75
Haggie Wrote:67 punten hier! Federer-Roddick, Blake-Nadal nog over, met eerste genoemde als winnaar!

Federer-Djoko finale. Zal niet veel meer worden! :-s

einde voor mij Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#76
Iedereen dit ingevuld? Ik heb dit keer geen verrassingen, Federer-Nadal finale, Djoko en Almagro halve finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
niks ingevuld. te laat alweer? Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
weer vergeten Sad
Reply
#79
Alleen Cilic fout, de rest goed tot nu toe, dat gaat de goede kant op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
ik dacht dat dit eenmalig was.. 8-[
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#81
Nee, elke TMS dit hele jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Gvd, vergeten.
Reply
#83
Ad Wim Wrote:Alleen Cilic fout, de rest goed tot nu toe, dat gaat de goede kant op.
Santoro, Mathieu, Starace, Cilic en Moya al fout. Niet best! Moya tot de QF doorgepolld, dus dat is een dure. Starace 1 rondje verder.

363rd out of 6953 in the Monte-Carlo Tournament with 7 points
Reply
#84
Het begon goed, maar eindigde dramatisch vandaag. 7 punten uit 13 wedstrijden :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
33 punten t/m de 3e ronde, maar ik kan nog wel 7 van de 8 kwartfinalisten goed hebben. Alleen bij Almagro zit ik mis, helaas heb ik hem ook in de halve finale...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
In de top 1000 dit keer, beter dan Miami iig. 145 punten, wat jij Tampie?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Vergeet hem niet in te vullen, hij staat omline nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Ad Wim Wrote:In de top 1000 dit keer, beter dan Miami iig. 145 punten, wat jij Tampie?

Ik had er 117 uiteindelijk.
Reply
#89
Ingevuld voor het eerst Smile
Reply
#90
gasquet kwartfinale :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: