The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Gro - Ajax
#31
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Omdat ze de succesvolste club uit de Nederlandse voetbalhistorie zijn? Omdat ze het mooiste voetbalshirt in Nederland dragen? Omdat ze de beste Nederlandse voetballers ooit hebben voortgebracht?

Dus omdat Ajax lang geleden ooit iets voorstelde kan t nu geen irritante kutclub zijn?

Dat zeg ik toch niet.... je moet wel lezen. :roll:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#32
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Liepen ze in Groningen ook zo te janken toen PSV de tieners Robben en Hoogstrate wegkocht?

Het gaat er toch ook helemaal niet om dat er spelers zijn weggekocht?

Nope... het gaat helemaal nergens over.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#33
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
harry_bierdop Wrote:Bumme niet zo bijdehand doen.. het gaat er natuurlijk in 1e instantie om dat met name Suarez en Silva daar gewoon kksmerig zijn weggegaan. Werkweigering etc etc...

De haat tegen Ajax was er al, die is nu alleen maar opgestookt... daarin spelen gewoon vele dingen mee. En het is echt niet leuk, ondanks dat je er flink poen voor beurt, als 1 club 2 a 3 dragende spelers op komt halen omdat ze een beetje poen hebben. ZEKER niet als die club normaal met de neus vooraan staat als er geparadeerd moet worden over de eigen opleiding.

Zo werkt het nou eenmaal Harry. Dat weet je en dan moet je niet zeuren...... Die "haat" vind ik prima maar niet om de reden dat er een paar spelers verkocht zijn.

Het gaat toch ook helemaal niet om het feit dat er een paar spelers verkocht zijn?

pcies, ajakkes is om veel meer redenen een irritante kutclub!

Omdat ze de succesvolste club uit de Nederlandse voetbalhistorie zijn? Omdat ze het mooiste voetbalshirt in Nederland dragen? Omdat ze de beste Nederlandse voetballers ooit hebben voortgebracht?

driewerf neen, niet daarom! wel oa omdat ze veel supportunisten hebben die met dit soort kulopmerkingen komen.

en moulijn, van hanegem, van persie en mario been zijn helegaar niet door ajakkes voortgebracht!
Reply
#34
Davydoff Wrote:Omdat ze de succesvolste club uit de Nederlandse voetbalhistorie zijn??

"Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de Toekomst...."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#35
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
harry_bierdop Wrote:Bumme niet zo bijdehand doen.. het gaat er natuurlijk in 1e instantie om dat met name Suarez en Silva daar gewoon kksmerig zijn weggegaan. Werkweigering etc etc...

De haat tegen Ajax was er al, die is nu alleen maar opgestookt... daarin spelen gewoon vele dingen mee. En het is echt niet leuk, ondanks dat je er flink poen voor beurt, als 1 club 2 a 3 dragende spelers op komt halen omdat ze een beetje poen hebben. ZEKER niet als die club normaal met de neus vooraan staat als er geparadeerd moet worden over de eigen opleiding.

Zo werkt het nou eenmaal Harry. Dat weet je en dan moet je niet zeuren...... Die "haat" vind ik prima maar niet om de reden dat er een paar spelers verkocht zijn.

Het gaat toch ook helemaal niet om het feit dat er een paar spelers verkocht zijn?

pcies, ajakkes is om veel meer redenen een irritante kutclub!

Omdat ze de succesvolste club uit de Nederlandse voetbalhistorie zijn? Omdat ze het mooiste voetbalshirt in Nederland dragen? Omdat ze de beste Nederlandse voetballers ooit hebben voortgebracht?

driewerf neen, niet daarom!

en moulijn, van hanegem, van persie en mario been zijn helegaar niet door ajakkes voortgebracht!

Mario Been Undecided :lol: :lol: :lol:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#36
Davydoff Wrote:Liepen ze in Groningen ook zo te janken toen PSV de tieners Robben en Hoogstrate wegkocht?

Haha, wie moet er hier nu wel lezen?? Tsjonge jonge.. wat een kortzichtigheid zeg.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#37
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
harry_bierdop Wrote:Bumme niet zo bijdehand doen.. het gaat er natuurlijk in 1e instantie om dat met name Suarez en Silva daar gewoon kksmerig zijn weggegaan. Werkweigering etc etc...

De haat tegen Ajax was er al, die is nu alleen maar opgestookt... daarin spelen gewoon vele dingen mee. En het is echt niet leuk, ondanks dat je er flink poen voor beurt, als 1 club 2 a 3 dragende spelers op komt halen omdat ze een beetje poen hebben. ZEKER niet als die club normaal met de neus vooraan staat als er geparadeerd moet worden over de eigen opleiding.

Zo werkt het nou eenmaal Harry. Dat weet je en dan moet je niet zeuren...... Die "haat" vind ik prima maar niet om de reden dat er een paar spelers verkocht zijn.

Het gaat toch ook helemaal niet om het feit dat er een paar spelers verkocht zijn?

pcies, ajakkes is om veel meer redenen een irritante kutclub!

Omdat ze de succesvolste club uit de Nederlandse voetbalhistorie zijn? Omdat ze het mooiste voetbalshirt in Nederland dragen? Omdat ze de beste Nederlandse voetballers ooit hebben voortgebracht?

driewerf neen, niet daarom!

en moulijn, van hanegem, van persie en mario been zijn helegaar niet door ajakkes voortgebracht!

Mario Been Undecided :lol: :lol: :lol:

en dan vergeet ik gemakshalve cor vd gijp, israel, rijsbergen, wimpie jansen, wijnstekers, troost en zier tebbenhof!
Reply
#38
Mukkus Wrote:
Davydoff Wrote:Omdat ze de succesvolste club uit de Nederlandse voetbalhistorie zijn??

"Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de Toekomst...."

Helaas is dat zo.... zie Feyenoord.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#39
harry_bierdop Wrote:
Davydoff Wrote:Liepen ze in Groningen ook zo te janken toen PSV de tieners Robben en Hoogstrate wegkocht?

Haha, wie moet er hier nu wel lezen?? Tsjonge jonge.. wat een kortzichtigheid zeg.

kort·zich·tig (bijvoeglijk naamwoord; kortzichtiger, kortzichtigst; kortzichtigheid)
1 de toekomst, de gevolgen van iets niet voorziend
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#40
Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:
Davydoff Wrote:Omdat ze de succesvolste club uit de Nederlandse voetbalhistorie zijn??

"Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de Toekomst...."

Helaas is dat zo.... zie Feyenoord.

geef je nu impliciet toe dat je voor ajakkes bent vanwege de resultaten?

je lijkt mijn zoon van 5 wel. die was voor psvee gister (omdat zijn juf van eindhoven heet) en op het eind was hij toch voor fjorentina. Undecided
Reply
#41
Davydoff Wrote:kort·zich·tig (bijvoeglijk naamwoord; kortzichtiger, kortzichtigst; kortzichtigheid)
1 de toekomst

weet je ook gelijk waar jullie jeugdcomplex z'n naam aan te danken heeft.
Reply
#42
Komt hij weer met z'n zoon... Geweldig voor je waf.... :crazy: !

Toch grappig, iedereen pist op Ajax hiero, maar de topics over Ajax zijn wel altijd het best bezocht... Laat ze toch lekker kankeren Davy, voorlopig staat ons aller Ajax nog altijd boven die cluppies van die kankeraars ( Peutertje uitgezonderd ).
Reply
#43
Fabian Wrote:Laat ze toch lekker kankeren Davy

ach gut, denk je dat hij je hulp nodig heeft? wat een wijf ben je toch. Undecided
Reply
#44
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:
Davydoff Wrote:Omdat ze de succesvolste club uit de Nederlandse voetbalhistorie zijn??

"Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de Toekomst...."

Helaas is dat zo.... zie Feyenoord.

geef je nu impliciet toe dat je voor ajakkes bent vanwege de resultaten?

je lijkt mijn zoon van 5 wel. die was voor psvee gister (omdat zijn juf van eindhoven heet) en op het eind was hij toch voor fjorentina. Undecided



Ik zou niet durven, ik geef gewoon aan dat de opmerking van Mukkus correct is. Maar ik was me gewoon hardop aan het afvragen waarom jij Ajax niet zo leuk vind.... en ik dacht meteen aan jaloerzie.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#45
waf Wrote:die was voor psvee gister (omdat zijn juf van eindhoven heet)

:lol: =D>
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#46
Davydoff Wrote:Ik zou niet durven, ik geef gewoon aan dat de opmerking van Mukkus correct is. Maar ik was me gewoon hardop aan het afvragen waarom jij Ajax niet zo leuk vind.... en ik dacht meteen aan jaloerzie.

waarom zit je dan te dwepen met die resultaten of met spelers. wat interesseert mij dat nou? dat is toch niet de reden dat je voor een club bent? je benttoch niet voor een club omdattie 'beter'is dan een ander. dan moet je elk jaar voor een andere club zijn (hoewel, elk jaar voor psvee is in dat verband beter. en ik zeg erbij dat dat een van de onderdelen is waarom ajakkes irritant is: ze hebben veel van die gloryhunters die altijd maar weer komen met die prijzen die ze gewonnen hebben en er niet bij willen lijken te horen als ze niets winnen. ik vind gewoon veel irritant aan die club. ik kan al die dingen wel op gaan noemen, maar dan ben ik morgen nog bezig.
Reply
#47
waf Wrote:
Davydoff Wrote:Ik zou niet durven, ik geef gewoon aan dat de opmerking van Mukkus correct is. Maar ik was me gewoon hardop aan het afvragen waarom jij Ajax niet zo leuk vind.... en ik dacht meteen aan jaloerzie.

waarom zit je dan te dwepen met die resultaten of met spelers. wat interesseert mij dat nou? dat is toch niet de reden dat je voor een club bent? je benttoch niet voor een club omdattie 'beter'is dan een ander. dan moet je elk jaar voor een andere club zijn (

We hebben het toch niet waarom je VOOR een club bent, maar waarom je er een HEKEL aan hebt..... jij kan het gewoon niet hebben dat Ajax succesvoller is dan Feyenoord.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#48
waf Wrote:waarom ajakkes irritant is: ze hebben veel van die gloryhunters die altijd maar weer komen met die prijzen die ze gewonnen hebben en er niet bij willen lijken te horen als ze niets winnen. ik vind gewoon veel irritant aan die club. ik kan al die dingen wel op gaan noemen, maar dan ben ik morgen nog bezig.

je hebt gewoon niets. Alleen die onzin van gloryhunten. En het feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs ondanks dat ze afgelopen jaren geen prijzen hebben gepakt.

JALOERS!!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#49
Davydoff Wrote:feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs

Is dat zo? Ik vraag me dat sterk af.

Inderdaad dus: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.log-isch.nl/logisch/2007/12/de-populairste.html">http://www.log-isch.nl/logisch/2007/12/ ... irste.html</a><!-- m -->
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#50
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Davydoff Wrote:Ik zou niet durven, ik geef gewoon aan dat de opmerking van Mukkus correct is. Maar ik was me gewoon hardop aan het afvragen waarom jij Ajax niet zo leuk vind.... en ik dacht meteen aan jaloerzie.

waarom zit je dan te dwepen met die resultaten of met spelers. wat interesseert mij dat nou? dat is toch niet de reden dat je voor een club bent? je benttoch niet voor een club omdattie 'beter'is dan een ander. dan moet je elk jaar voor een andere club zijn (

We hebben het toch niet waarom je VOOR een club bent, maar waarom je er een HEKEL aan hebt..... jij kan het gewoon niet hebben dat Ajax succesvoller is dan Feyenoord.

misschien moet je dan ook uitleggen waarom ik geen hekel aan psvee heb? we (ik) hebben (heb) het wel degelijk over waarom je voor een club bent, en ik heb duizend redenen ajakkes, ajakkessieden en wannabe-ajakkessieden irritant te vinden en ik ga die redenen hier niet opsommen en volsta met de opmerking dat dat niet is omdat ze meer successen hadden dan feyenoord. en als je dat niet wil geloven, dan moet je dat vooral (in al je eenvoud) blijven herhalen. :roll:
Reply
#51
goa Wrote:
Davydoff Wrote:feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs

Is dat zo? Ik vraag me dat sterk af.

Ajax heeft de grootste supportersvereniging van NL.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#52
Davydoff Wrote:En het feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs ondanks dat ze afgelopen jaren geen prijzen hebben gepakt.

JALOERS!!!!

Moet ik dan ook jaloers zijn op de leden van de fanclub van Jan Smit en Frans Bauer, omdat die zoveel aanhang hebben in NL? :roll: :crazy:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#53
goa Wrote:
Davydoff Wrote:feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs

Is dat zo? Ik vraag me dat sterk af.

Inderdaad dus: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.log-isch.nl/logisch/2007/12/de-populairste.html">http://www.log-isch.nl/logisch/2007/12/ ... irste.html</a><!-- m -->

en jij als ontzettende professor vindt dit een wetenschappelijk verantwoorde conclusie?

de enige conclusie is dat van de mensen die voetbal op tv kijken, het merendeel ajakkesied is. ja, hehe, anders moeten ze vanuit schubbekutteveen naar het stadion!
Reply
#54
Fabian Wrote:Komt hij weer met z'n zoon... Geweldig voor je waf.... :crazy: !

Toch grappig, iedereen pist op Ajax hiero, maar de topics over Ajax zijn wel altijd het best bezocht... Laat ze toch lekker kankeren Davy, voorlopig staat ons aller Ajax nog altijd boven die cluppies van die kankeraars ( Peutertje uitgezonderd ).

Wat is dat nou weer voor nonsense argument? What the fuck maakt het nou weer uit op welke plek jou club staat. Je ben toch zeker gewoon voor de club en niet voor de positie op de ranglijst? Confused
Reply
#55
Davydoff Wrote:
goa Wrote:
Davydoff Wrote:feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs

Is dat zo? Ik vraag me dat sterk af.

Ajax heeft de grootste supportersvereniging van NL.

oh, dan hebben ze ook de meeste supporters idd. :roll:
Reply
#56
waf Wrote:
goa Wrote:
Davydoff Wrote:feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs

Is dat zo? Ik vraag me dat sterk af.

Inderdaad dus: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.log-isch.nl/logisch/2007/12/de-populairste.html">http://www.log-isch.nl/logisch/2007/12/ ... irste.html</a><!-- m -->

en jij als ontzettende professor vindt dit een wetenschappelijk verantwoorde conclusie?

de enige conclusie is dat van de mensen die voetbal op tv kijken, het merendeel ajakkesied is. ja, hehe, anders moeten ze vanuit schubbekutteveen naar het stadion!

"Bij toeval stuitte ik op een marktonderzoek over voetbal kijken op TV, dat Digitenne begin dit jaar heeft laten uitvoeren door TNS-NIPO en volledig langs mij heen is gegaan (en volgens mij ben ik niet de enige). Ook de populariteit van de verschillende Nederlandse voetbalclubs werd gemeten. "
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#57
waf Wrote:misschien moet je dan ook uitleggen waarom ik geen hekel aan psvee heb? we (ik) hebben (heb) het wel degelijk over waarom je voor een club bent, en ik heb duizend redenen ajakkes, ajakkessieden en wannabe-ajakkessieden irritant te vinden en ik ga die redenen hier niet opsommen en volsta met de opmerking dat dat niet is omdat ze meer successen hadden dan feyenoord. en als je dat niet wil geloven, dan moet je dat vooral (in al je eenvoud) blijven herhalen. :roll:

Ik heb alleen gereageerd op: pcies, ajakkes is om veel meer redenen een irritante kutclub!
Het ging er dus niet om waarom je VOOR een club bent....

Uit alles blijkt gewoond dat jij stinkend jaloers bent op Ajax. Volgens mij is de hekel voor Ajax groter dan de liefde voor Feyenoord....
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#58
goa Wrote:
Davydoff Wrote:En het feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs ondanks dat ze afgelopen jaren geen prijzen hebben gepakt.

JALOERS!!!!

Moet ik dan ook jaloers zijn op de leden van de fanclub van Jan Smit en Frans Bauer, omdat die zoveel aanhang hebben in NL? :roll: :crazy:

Natuurlijk niet. Dat zeg ik ook niet. Jaloers slaat weer op waf.

jullie niet-Ajacieden zijn wel een vermoeiend volkje zeg.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#59
O dus je vindt wel dat Waf jaloers moet zijn op leden van de Frans Bauer fanclub? Dat zeg je namelijk wel gewoon.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#60
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
goa Wrote:
Davydoff Wrote:feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs

Is dat zo? Ik vraag me dat sterk af.

Ajax heeft de grootste supportersvereniging van NL.

oh, dan hebben ze ook de meeste supporters idd. :roll:

Grootste supportervereniging, de meeste suppporters in het stadion.... hoe wil jij het anders meten?

Vermoeiend!!! Jaloers!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: