The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Gro - Ajax
#61
goa Wrote:O dus je vindt wel dat Waf jaloers moet zijn op leden van de Frans Bauer fanclub? Dat zeg je namelijk wel gewoon.

dat zeg ik niet.

Waf is jaloers op de successen van Ajax... dat zeg ik al de hele tijd. Wel een beetje lezen.

Waarom neem jij het zo op voor wafje? Ben je zjin vriendje? Heeft hij je hulp nodig? Hebben jullie samen een zoontje van 5?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#62
Davydoff Wrote:En het feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs ondanks dat ze afgelopen jaren geen prijzen hebben gepakt.

JALOERS!!!!

Zeg jij hoeft mij met je 3 jaren mulo echt niet te vertellen wat en hoe ik moet lezen hoor. Dat jaloers van jou slaat overduidelijk op het feit dat Ajax meer supporters heeft. Dus daarmee zeg je dat iemand die van ontoegankelijke jazz houdt en bv Frans Bauer bagger vindt eigenlijk jaloers is, omdat Frans Bauer meer fans heeft.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#63
Ik neem het niet op voor waf, die boort jou zelf ook wel in de grond. Het is alleen vrijdag en ik heb zin om me even uit te leven op zoveel in het oog springende domheid :Big Grin
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#64
Fabian Wrote:Toch grappig, iedereen pist op Ajax hiero, maar de topics over Ajax zijn wel altijd het best bezocht... Laat ze toch lekker kankeren Davy, voorlopig staat ons aller Ajax nog altijd boven die cluppies van die kankeraars ( Peutertje uitgezonderd ).

Beetje onzin reactie fabian.. tis maar net hoe je het bekijkt. Je kan ook zeggen dat uitlatingen/meningen/standpunten etc etc van de ajacieden de meeste reacties oproepen. Bijv door arrogantie etc etc.

Dat davydoff hier simpel stelt dat het "maar" om de verkoop van een paar spelers van Gro naar Aja gaat. Wat mij betreft spreekt uit deze reactie duidelijk een verschil tussen een "ajax supporter" (zoals jij) en iemand "die voor ajax is" (zoals hij). Als je echt supporter bent van een club kan je je heel goed in de beleving van een andere supporter verplaatsen. (iets wat jij wel kan heb ik het idee) Ik snap best dat die groningers pissig zijn op Suarez en Silva met van die zielige dingen als ziekmeldingen, werkweigering, blessures etc etc.

Als Real halverwege het seizoen komt voor KJH en 20M biedt waar Ajax, logisch, niet op ingaat en vervolgens KJH zegt dat ie niet meer speelt voor Ajax of blessures faked of weet ik wat dan ook, dan ben je ook pissig. Zeker als ie dan ook nog een x aantal wedstrijden mist terwijl je er goed voorstaat in de competitie en deze wedstrijden punten kosten. Davydoff blaat maar een eind weg omdat ie geen enkel idee heeft wat het is om supporter te zijn en je je bezig houdt met alles wat de club aangaat, voor hem is het volkomen normaal allemaal. Maar als het Ajax een keer zou gebeuren wordt er een heel topic moord en brand geschreeuwd door dat soort personen. Dat noem ik kortzichtig..

Die 2e opmerking over die stand van de ranglijst is natuurlijk ook totaal overbodig.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#65
goa Wrote:
waf Wrote:
goa Wrote:
Davydoff Wrote:feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs

Is dat zo? Ik vraag me dat sterk af.

Inderdaad dus: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.log-isch.nl/logisch/2007/12/de-populairste.html">http://www.log-isch.nl/logisch/2007/12/ ... irste.html</a><!-- m -->

en jij als ontzettende professor vindt dit een wetenschappelijk verantwoorde conclusie?

de enige conclusie is dat van de mensen die voetbal op tv kijken, het merendeel ajakkesied is. ja, hehe, anders moeten ze vanuit schubbekutteveen naar het stadion!

"Bij toeval stuitte ik op een marktonderzoek over voetbal kijken op TV, dat Digitenne begin dit jaar heeft laten uitvoeren door TNS-NIPO en volledig langs mij heen is gegaan (en volgens mij ben ik niet de enige). Ook de populariteit van de verschillende Nederlandse voetbalclubs werd gemeten. "

mijn conclusie klopt ook niet idd. het enige dat we weten is dat bij een marktonderzoek over voetbal kijken op tv ook de populariteit van verschillende voetbalclubs gemeten. hoe, wat en waarom is volstrekt onduidelijk (waar is gemeten, hoeveel respondenten, wat is gevraagd, mochten er ook vrouwen meedoen) en aangezien doorklikken onmogelijk is blijft dat onduidelijk.

ergo: jouw conclusie 'dat het idd zo is' is te voorbarig. :razz:
Reply
#66
waf Wrote:jouw conclusie 'dat het idd zo is' is te voorbarig. :razz:

Nou vooruit
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#67
goa Wrote:
Davydoff Wrote:En het feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs ondanks dat ze afgelopen jaren geen prijzen hebben gepakt.

JALOERS!!!!

Zeg jij hoeft mij met je 3 jaren mulo echt niet te vertellen wat en hoe ik moet lezen hoor. Dat jaloers van jou slaat overduidelijk op het feit dat Ajax meer supporters heeft. Dus daarmee zeg je dat iemand die van ontoegankelijke jazz houdt en bv Frans Bauer bagger vindt eigenlijk jaloers is, omdat Frans Bauer meer fans heeft.

Gut Gut vriendje van waf vind zich heel slim.... hoef ik jou dat niet te vertellen hehehe.... MULO? zo oud ben ik niet.. Undecided

Dat jaloers sloeg op de successen van Ajax.... dat gaf ik al eerder aan. Daar ging het gesprekje over.

twee reacties in één post is misschien wat moeilijk voor je. Ik zal het voortaan wat makkelijker houden voor je.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#68
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
goa Wrote:
Davydoff Wrote:feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs

Is dat zo? Ik vraag me dat sterk af.

Ajax heeft de grootste supportersvereniging van NL.

oh, dan hebben ze ook de meeste supporters idd. :roll:

Grootste supportervereniging, de meeste suppporters in het stadion.... hoe wil jij het anders meten?

Vermoeiend!!! Jaloers!!

dat ze de meeste supporters in het stadion hebben is hoogst twijfelachtig. dat het doorgegeven aantal iig niet klopt is een feit van algemene bekendheid.

er zijn nog 1000 manieren om het te meten, en ook die ga ik niet opsommen.
Reply
#69
Davydoff Wrote:Gut Gut vriendje van waf vind zich heel slim

nee, hij vindt jou heel dom. dat is heel wat anders. je trekt weer een verkeerde conclusie, maar ook nu zal je dat wel weer niet snappen.
Reply
#70
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
goa Wrote:
Davydoff Wrote:feit blijft gewoon dat Ajax de meeste supporters heeft van de Nederlandse clubs

Is dat zo? Ik vraag me dat sterk af.

Ajax heeft de grootste supportersvereniging van NL.

oh, dan hebben ze ook de meeste supporters idd. :roll:

Grootste supportervereniging, de meeste suppporters in het stadion.... hoe wil jij het anders meten?

Vermoeiend!!! Jaloers!!

dat ze de meeste supporters in het stadion hebben is hoogst twijfelachtig. dat het doorgegeven aantal iig niet klopt is een feit van algemene bekendheid.

er zijn nog 1000 manieren om het te meten, en ook die ga ik niet opsommen.

Algemeen bekend in Rotterdam zeker.... en dit wil je ook niet opsommen.

Zoooooooo veel roept die waf en niets wilt ie onderbouwen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#71
Wilt ie onderbouwen? Terug naar de mulo. :lol:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#72
waf Wrote:
Davydoff Wrote:Gut Gut vriendje van waf vind zich heel slim

nee, hij vindt jou heel dom. dat is heel wat anders. je trekt weer een verkeerde conclusie, maar ook nu zal je dat wel weer niet snappen.

weer? Ik trek alleen nog maar de juist conclusie.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#73
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Davydoff Wrote:Gut Gut vriendje van waf vind zich heel slim

nee, hij vindt jou heel dom. dat is heel wat anders. je trekt weer een verkeerde conclusie, maar ook nu zal je dat wel weer niet snappen.

weer? Ik trek alleen nog maar de juist conclusie.

ja, er is weer iemand die jou heel dom vindt.
Reply
#74
goa Wrote:Wilt ie onderbouwen? Terug naar de mulo. :lol:

Das toch Rotterdams? :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#75
J-H Donner zei al dat ergernis de grootste vijand is van het zuivere denken en uit het in toenemende mate onleesbare gekriebel van Davydoff lees ik dan ook een flinke mate van woede af. :lol:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#76
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Davydoff Wrote:Gut Gut vriendje van waf vind zich heel slim

nee, hij vindt jou heel dom. dat is heel wat anders. je trekt weer een verkeerde conclusie, maar ook nu zal je dat wel weer niet snappen.

weer? Ik trek alleen nog maar de juist conclusie.

ja, er is weer iemand die jou heel dom vindt.

haha maar wanneer kom je nou eens met een duidelijke uitleg waarom je zo een hekel hebt aan Ajax? Ik vind het persoonlijk best zielig dat een vader van een ventje van 5 zo erg een VOETBALCLUB kan haten... En ik ben dus zoooooooo benieuwd naar jouw argumenten.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#77
goa Wrote:J-H Donner zei al dat ergernis de grootste vijand is van het zuivere denken en uit het in toenemende mate onleesbare gekriebel van Davydoff lees ik dan ook een flinke mate van woede af. :lol:

tot uw dienst!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#78
Davydoff Wrote:
goa Wrote:J-H Donner zei al dat ergernis de grootste vijand is van het zuivere denken en uit het in toenemende mate onleesbare gekriebel van Davydoff lees ik dan ook een flinke mate van woede af. :lol:

tot uw dienst!!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.dailyinfo.co.uk/images/cinema/anger-management.jpg">http://www.dailyinfo.co.uk/images/cinem ... gement.jpg</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#79
Quote:Gro - Ajax (peter haal je topic weg, idoot!)

Nu begint dit pas echt een ouwe wijven topic te worden. :razz:
Reply
#80
Peter Wrote:Update: Suarez raakt geblesseerd op training

Luis Suarez heeft woensdag de training vroegtijdig moeten verlaten. De in goede vorm verkerende aanvaller ging een duel aan met Jan Vertonghen en bleef zwaar aangeslagen op de grond achter. Zo zag de redactie van Ajax.blieb.nl. Vertonghen belande in het duel op de kuit van Suarez, waarna de voltallige selectie en medische staf polshoogte kwam nemen.

Met een zak ijs op het been verliet Suarez het trainingsveld. Echt heel veel last leek de Uruguyaan niet te hebben, en nam (weliswaar strompelend) dan ook alle tijd om de nodige handtekeningen uit te delen. De ernst van de blessure is op het moment nog onduidelijk.

UPDATE: Luis Suarez heeft zich donderdag niet laten zien op het trainingsveld. Naar aanleiding van het voorval van gisteren bleek de Uruguyaan niet in staat zich bij de groep aan te sluiten. Luque was daarintegen wel van de partij. De selectie van Koster kende vandaag weer een uitvaller tijdens de zeer fanatieke partijvorm. Thomas Vermaelen moest een half uur voor het einde van het veld met liesklachten. De belg kampte afgelopen weekend met de zelfde klachten. Of Suarez en Vermaelen zondag inzetbaar zijn is voor alsnog onduidelijk. Dennis Rommedahl is daarintegen weer volledig fit.

Hopelijk is blessure van Suarez slechts een Gomesje.
May The Schwartz Be With You
Reply
#81
Ik heb nu een bepaald beeld voor me......als je 10.000 Davydoffs in de Arena zet, zit ie ook meteen vol.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#82
Mukkus Wrote:Ik heb nu een bepaald beeld voor me......als je 10.000 Davydoffs in de Arena zet, zit ie ook meteen vol.

Mijn naam en vol in één zin........... [-X
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#83
Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb nu een bepaald beeld voor me......als je 10.000 Davydoffs in de Arena zet, zit ie ook meteen vol.

Mijn naam en vol in één zin........... [-X

Je hebt liever dat hij Davydoff en leeg (hoofd) in 1 zin gebruikt? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#84
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb nu een bepaald beeld voor me......als je 10.000 Davydoffs in de Arena zet, zit ie ook meteen vol.

Mijn naam en vol in één zin........... [-X

Je hebt liever dat hij Davydoff en leeg (hoofd) in 1 zin gebruikt? :8:

leeghoofd Icon_question :cry: :cry:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#85
0-2, Lindgren en Silva.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#86
Ik zat meer te denken aan 2-0 door Berg en Lovre waarna Ajax die 2 in de zomer ook maar aantrekt voor de zekerheid.
Reply
#87
Peter Wrote:zat
May The Schwartz Be With You
Reply
#88
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.degroenehel.tv/view/699/het-nooit-vertoonde-interview-met-bruno-silva/">http://www.degroenehel.tv/view/699/het- ... uno-silva/</a><!-- m -->

Doh :p
Reply
#89
Peter Wrote:http://www.degroenehel.tv/view/699/het-n...uno-silva/

Doh :p

Grappig gemaakt, maar het feit dat zijn moeder erbij wordt betrokken en woorden als kutjood wordt gebruikt, maakt het toch weer te treurig en calimeroërig voor woorden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#90
Piep piep, hallo !
Reply


Forum Jump: