The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




C-8
#1
is de competitie waar we in zitten...erg spannend eerste seizoen met 7 botteams. Lekker trainen dus dit seizoen.
Reply
#2
Ik denk dat we misschien wel kampioen kunnen worden Wink
Insane life.
Reply
#3
Zet hem op heren.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#4
iedereen moet het zelf weten, maar je mag met AGT aan spelen ( zowel competitie als friendly)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#5
Adder Wrote:iedereen moet het zelf weten, maar je mag met AGT aan spelen ( zowel competitie als friendly)

Leg dan wel ff voor de nieuwelingen uit, wat de gevolgen zijn van het spelen met AGT? Kort gezet minder ervaring t.o.v. minder fitheidverlies en daardoor vaker fitheid trainen.

Misschien kunnen er wat spelers hun opinie overgeven waarom ze wel of niet voor AGT gaan kiezen.

Als keeper zou ik het nooit doen, want je verliest over het geheel weinig fitheid. En ervaring telt zich later wel uit.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#6
Wat is AGT?
Reply
#7
vaker fitheid trainen?
Lijkt mij juist minder, als je fitheid minder snel naar beneden gaat.
Ervaring is idd minder, maar ik heb de ME gezien en zie niet echt verschil of je veel of weinig ervaring hebt.
Wat ikzelf het belangrijkste vind is zo snel mogelijk te trainen naar hoge skills en dan vanaf het 2e seizoen ( of zo) aan ervaring te werken
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
Avoid Getting Tired

dit is een van de individuele opties die je aan kan klikken.

Ik zet mijn AGT in ieder geval op ja, omdat ik anders veel fitheid verlies. Waardoor ik weer extra fitheid moet trainen en dus andere dingen minder kan trainen.
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#9
EB Sports Wrote:Wat is AGT?


vermijd vermoeidheid. Je speler is een stuk trager in de wedstrijd als je ja aanvinkt.
Maar hij verliest ook een stuk minder fitheid.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#10
Adder Wrote:vaker fitheid trainen?
Lijkt mij juist minder, als je fitheid minder snel naar beneden gaat.
Ervaring is idd minder, maar ik heb de ME gezien en zie niet echt verschil of je veel of weinig ervaring hebt.
Wat ikzelf het belangrijkste vind is zo snel mogelijk te trainen naar hoge skills en dan vanaf het 2e seizoen ( of zo) aan ervaring te werken

Was een foutje van mij.

uit de regels:
- Spelen met de Individuele Order ‘vermijd vermoeidheid’ levert maar 25% van de ervaring op van de ervaring die de speler zou hebben gekregen als hij zonder ‘vermijd vermoeidheid’ zou hebben gespeeld. Dit is alleen geldig voor competitie- en bekerwedstrijden
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#11
Ik kan adviseren om dus niet AGT te spelen.

Pak zoveel mogelijk ervaring, zeker als je tegen bots speelt.
Dus geen vermeid vermoeidheid bij competitiewedstrijden.
What, me worry?
Reply
#12
Bij Nelson hebben trouwens veel spelers vooral de eerste seizoenen een 82-100% fitnessbeleid gevoerd. Dus pas bij 82% begonnen ze weer met fitness trainen (2x) zodat ze weer op 100% kwamen. Volgens hun weegt de drop, wanneer je onder de 90% zit, niet op tegen de extra trainingen die je kunt volgen...
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#13
Fred Naaigaren Wrote:Ik kan adviseren om dus niet AGT te spelen.

Pak zoveel mogelijk ervaring, zeker als je tegen bots speelt.
Dus geen vermeid vermoeidheid bij competitiewedstrijden.
We trainen toch al 2 volle dagen op fitheid en extra ervaring is mooi meegenomen, of niet?
Reply
#14
EB Sports Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Ik kan adviseren om dus niet AGT te spelen.

Pak zoveel mogelijk ervaring, zeker als je tegen bots speelt.
Dus geen vermeid vermoeidheid bij competitiewedstrijden.
We trainen toch al 2 volle dagen op fitheid en extra ervaring is mooi meegenomen, of niet?

Die 2 dagen is conditie. Zeg maar de stamina zoals bij MZ
Fitheid is een aparte optie in het lijstje.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#15
EB Sports Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Ik kan adviseren om dus niet AGT te spelen.

Pak zoveel mogelijk ervaring, zeker als je tegen bots speelt.
Dus geen vermeid vermoeidheid bij competitiewedstrijden.
We trainen toch al 2 volle dagen op fitheid en extra ervaring is mooi meegenomen, of niet?

fitheid zorgt voor +8%
conditie zorgt voor -2%( bij tt).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#16
El Parasito Wrote:Bij Nelson hebben trouwens veel spelers vooral de eerste seizoenen een 82-100% fitnessbeleid gevoerd. Dus pas bij 82% begonnen ze weer met fitness trainen (2x) zodat ze weer op 100% kwamen. Volgens hun weegt de drop, wanneer je onder de 90% zit, niet op tegen de extra trainingen die je kunt volgen...

Heb ik overwogen, maar ik heb gewoon voor de 90 gekozen.
Mac doet wel deze variant, volgens mij.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#17
nu zeker nog ja. van 0-1 heb je namelijk geen penalty. Zit nog te twijfelen tot hoe ver ik dat ga doen ja.
Reply
#18
Bij Nelson deden de meeste het gewoon tot en met hun 20e, pas het laatste seizoen wat minder..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#19
El Parasito Wrote:Bij Nelson deden de meeste het gewoon tot en met hun 20e, pas het laatste seizoen wat minder..

Leeftijd doet er niet toe. Hoe hoger de stat wordt, hoe hoger de penalty. Of je nu 17 bent of 20.
Ik train nu de wat kleinere stats. Long passes van 4 naar 5 en ga ik wat ruimer om met mijn 88%-regeling*, met als min. 82%.
Bij Positioning van 19 naar 20 is de penalty te hoog bij 82%, daar moet niet onder de 90% komen.

* Bij TT-training op 90% krijg je geen penalty, je fitness daalt dan naar 88%. Pas dan krijg je een penalty op je training.
Reply
#20
El Parasito Wrote:Bij Nelson hebben trouwens veel spelers vooral de eerste seizoenen een 82-100% fitnessbeleid gevoerd. Dus pas bij 82% begonnen ze weer met fitness trainen (2x) zodat ze weer op 100% kwamen. Volgens hun weegt de drop, wanneer je onder de 90% zit, niet op tegen de extra trainingen die je kunt volgen...

Heeft iemand een idee hoe hoog de drop is als je onder de 90% zit? Lijkt me toch wel redelijk essentieel. Als die drop heel laag is voor lage skills dan is het ook een optie om je fitness naar 70% te dalen en dan een hele dag fitness te trainen (8+10+12=30%) .. in het begin.
"Footballidentity.com" - Creer je eigen voetbal identiteit als voetballer, manager of journalist in een wereld volledig opgebouwd door andere gebruikers.
Reply
#21
Zou ik niet doen. Voor de lagere skills is 80-82% toch echt wel het minimum. Velen houden 82% aan. Wat je zou kunnen doen, is om de training zo in te stellen, dat je voor de eerste training voor zaterdag op 82% zit. Dan 2x fitness, zit je op 100% (82+8+10). Dan speel je een wedstrijd op 100% fitness, je verliest fitness gedurende de wedstrijd (afhankelijk van je positie in het veld, de Io's (veel dribbelen=veel fitnessverlies) en de activiteit van je speler (het kan zijn dat je speler 90 minuten achter zijn tegenstander aanrent, kan ook zijn dat je de mindere ploeg bent, en dat je als spits nauwelijks iets te doen krijgt, kan ook andersom zijn uiteraard) en dan ook de derde training weer fitness, daarmee pak je 12% fitness als derde training en zit je meteen weer op een acceptabel niveau.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
1e wedstrijd Zaterdag.

Opstelling:


v. Loon
Cleton
Willems
Bleeker
Leeuwaarden
Adriaanse
Rijs
Darwinkel
Tergau
Jaspers
Korte


Wissels doe ik niet aan, tenzij iemand graag wilt invallen.
Dit betekent dus dat de anderen de week erop gaan spelen. De Belgen zijn nog niet genoeg adapt en ik denk dat ze het ook wel leuk vinden om bij elkaar te zitten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#23
Dat is een illusterrijtje namen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#24
opstelling is veranderd:



v. Loon
Cleton
Willems
Bleeker
Leeuwaarden
Adriaanse
Rijs
Darwinkel
Tergau
Jaspers
Dover
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#25
Waarom sta ik ineens opgesteld?
Reply
#26
Adder Wrote:opstelling is veranderd:

v. Loon
Cleton
Willems
Bleeker
Leeuwaarden
Adriaanse
Rijs
Darwinkel
Tergau
Jaspers
Dover

Het team wordt er niet slechter op Undecided

Verlies je trouwens ook fitness als je niet speelt, door het reizen bv?
Reply
#27
Royalty Wrote:Waarom sta ik ineens opgesteld?

staat onder nieuw team waarom.
Ik ga naar FC, jij wordt 2e FR omdat Depor vertraagd is met zijn speler door omstandigheden.
Dus hij wordt( voorlopig) mannetje 23.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#28
dspenkel Wrote:
Adder Wrote:opstelling is veranderd:

v. Loon
Cleton
Willems
Bleeker
Leeuwaarden
Adriaanse
Rijs
Darwinkel
Tergau
Jaspers
Dover

Het team wordt er niet slechter op Undecided

Verlies je trouwens ook fitness als je niet speelt, door het reizen bv?

1 of 2%, weet het niet zeker.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#29
Adder Wrote:
dspenkel Wrote:
Adder Wrote:opstelling is veranderd:

v. Loon
Cleton
Willems
Bleeker
Leeuwaarden
Adriaanse
Rijs
Darwinkel
Tergau
Jaspers
Dover

Het team wordt er niet slechter op Undecided

Verlies je trouwens ook fitness als je niet speelt, door het reizen bv?

Reizen verlies je 1% mee, ongeacht of je wel of niet speelt. Ik weet niet hoeveel bot-teams er buiten de regio amsterdam spelen (ga er hier vanuit dat CT weer Amsterdam als thuishaven heeft)

1 of 2%, weet het niet zeker.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#30
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:
dspenkel Wrote:
Adder Wrote:opstelling is veranderd:

v. Loon
Cleton
Willems
Bleeker
Leeuwaarden
Adriaanse
Rijs
Darwinkel
Tergau
Jaspers
Dover

Het team wordt er niet slechter op Undecided

Verlies je trouwens ook fitness als je niet speelt, door het reizen bv?

Reizen verlies je 1% mee, ongeacht of je wel of niet speelt. Ik weet niet hoeveel bot-teams er buiten de regio amsterdam spelen (ga er hier vanuit dat CT weer Amsterdam als thuishaven heeft)

1 of 2%, weet het niet zeker.

Als de club een vliegtuig heeft gekocht dan verlies je 1%. Anders meer. Maar dat kost geld? Ga je je stadion nog uitbreiden? Of is 10.000 genoeg? Lijkt mij wat aan de lage kant.
Hier stond iets veel te lang.
Reply


Forum Jump: