The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




C-8
#61
eindelijk ook een een buitenspeler die goals maakt.
En over kampioen worden is voor mij persoonlijk geen pré. Als het wel gebeurt is het leuk meegenomen.

Inkomsten €126412
Uitgaven €81245

Winst/verlies €45167


Waarvan sponsorinkomsten 27000 is( onze wekelijkse inkomsten).
Dit betekent dus dat we een klein verlies maken. Laten we maar hopen dat we niet op het eind van het seizoen in de geldproblemen komen.
Maar dat zien we over een aantal weken wel weer.
Voorlopig hebben we 230k in kas.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#62
Adder Wrote:eindelijk ook een een buitenspeler die goals maakt.
Hakkuh
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#63
Ik heb mijn trainingsschema zo ingesteld dat ik niet speel, je hoeft me dus ook niet op te stellen koots!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#64
Depor Wrote:Ik heb mijn trainingsschema zo ingesteld dat ik niet speel, je hoeft me dus ook niet op te stellen koots!

Goed nieuws!
je speelt wel. We hebben 3 FC's die rouleren( de enige plek die 3-dubbel bezet is). We zullen namelijk in de verre toekomst wel eens gaan afwijken van 343 naar 352 om een human tegenstander te kunnen verrassen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#65
net even de 1e helft van de 2d gekeken van afgelopen week. Je ziet duidelijk dat onze verbeterde speed zich begint af te betalen, we winnen heel veel battles en maken meer interceptions. We hebben dan ook heel veel kansen gecreeerd en ook heel veel gemist maar dat is neit zo raar.
Reply
#66
Mac Wrote:net even de 1e helft van de 2d gekeken van afgelopen week. Je ziet duidelijk dat onze verbeterde speed zich begint af te betalen, we winnen heel veel battles en maken meer interceptions. We hebben dan ook heel veel kansen gecreeerd en ook heel veel gemist maar dat is neit zo raar.

Ik ben blij dat jullie eindelijk inzien dat Speed zo belangrijk is. =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#67
ik ben blij dat jij nog altijd even slecht leest als hiervoor.
Reply
#68
Ik lees prima, volgens mij typ jij gewoon wat beroerd. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#69
Adder Wrote:
Depor Wrote:Ik heb mijn trainingsschema zo ingesteld dat ik niet speel, je hoeft me dus ook niet op te stellen koots!

Goed nieuws!
je speelt wel. We hebben 3 FC's die rouleren( de enige plek die 3-dubbel bezet is). We zullen namelijk in de verre toekomst wel eens gaan afwijken van 343 naar 352 om een human tegenstander te kunnen verrassen.


Ook goed :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#70
Heb helaas geen tijd meer om de opstelling neer te gooien, want had het druk deze week en heb nu een bruiloft en ben pas Zaterdag avond weer in het land der levenden.....

Sorry.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#71
Dan zet ik m wel even neer:

GK J. Loon
DC M. Cleton
DC W. Willems
DC K. Bleeker
ML R. van Leeuwaarde
MC E. Adriaanse
MC R. Rijs
MR D. Darwinkel
FC P. Tergau
FC P. Nijs
FC A. Dover
Reply
#72
Gaan jullie eigenlijk ook nog verdedigers als backs gebruiken? Want je kan ze nu heel makkerlijk ervaring op die plekken laten opdoen. Op die manier heb je een links- en een rechtsback en kan je wanneer nodig met 4 verdedigers spelen en bijvoorbeeld zonder dmc.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#73
heb t nog niet met adder besproken maar denk dat het meerendeel toch DC's worden. Misschien dat er een enkele keer een DR of DL komt te staan maar daar hebben we toch redelijk slechte ervaringen mee gehad afgelopen seizoenen. Maar een beetje ervaring kan idd nooit kwaad dus misschien wel slim ja.
Reply
#74
daar zal een tegenstander zeker op inspelen als we geen backs hebben...1 rechts en 1 linksback lijken mij essentieel
Reply
#75
Zeker nu spelen veel teams regelmatig met backs om zo de mogelijke vleugelaanvallers op te vangen. Ik weet niet hoe goed je vleugelaanvallers opvangt met centrale verdedigers die extra naar de zijkant staan opgesteld. Maar puur uit tactisch oogpunt is het handig om 1 linksback en 1 rechtsback te hebben.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#76
Valt reuze mee, net als bij hattrick is de centrumdef belangrijker dan de wingbacks. Ik zeg trouwens niet dat we er helemaal geen zullen hebben, ik zeg dat we ze waarschijnlijk nauwelijks op die plek zullen gebruiken. Tuurlijk zullen we minstens 1 DL en 1 DR hebben om tactische aanpassingen te kunnen doen.
Reply
#77
Een DC verliest toch een percentage aan vaardigheden als je hem als DL of DR opstelt? Graag een bevestiging of ontkennning hiervan. Of geldt dit alleen bij als je een speler in andere linie opstelt?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#78
Forever Wrote:Een DC verliest toch een percentage aan vaardigheden als je hem als DL of DR opstelt? Graag een bevestiging of ontkennning hiervan. Of geldt dit alleen bij als je een speler in andere linie opstelt?

Staat ook in de regels:

Quote:Repositioning
When you play at a different side or position than your original ones, you are playing repositioned. This means that you'll suffer penalties on your individual match skills.
We also differ side and position repositioning. When you play on a "wrong" side the ME takes 20% out of your short passes, long passes and technique skills and also 50% of your crosses ability. If you're put on a "wrong" position, the ME takes 20% out of your short passes and long passes ability, 40% of your game vision ability and 50% of your positioning ability.

Dus wrong side (D C op de D L of D R) en wrong position (D C als M C) geldt voor beide een penalty op een aantal skills.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#79
klopt maar je kan spelers toch ook op meerdere plekken trainen? iemand kan toch een DCR worden bijvoorbeeld?
Reply
#80
Mac Wrote:klopt maar je kan spelers toch ook op meerdere plekken trainen? iemand kan toch een DCR worden bijvoorbeeld?

Klopt als je op de spler zijn positie clickt dan kan je zijn ervaring op verschillende posities/zijdes zien. Als je vanaf het begin ze regelmatig daarop laat spelen dan kan je er een DCR of DCL van maken.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#81
Forever Wrote:
Mac Wrote:klopt maar je kan spelers toch ook op meerdere plekken trainen? iemand kan toch een DCR worden bijvoorbeeld?

Klopt als je op de spler zijn positie clickt dan kan je zijn ervaring op verschillende posities/zijdes zien. Als je vanaf het begin ze regelmatig daarop laat spelen dan kan je er een DCR of DCL van maken.

Duurt wel erg lang overigens. Per wedstrijd eerst 1%, daarna 2%. Of net andersom. Teamgenoot van me (22 jaar) speelt nu DM R om daar ervaring te krijgen. Volgens zijn berekening moet ie nog 35 wedstrijden als DM R spelen om daar de volle 100% ervaring op te krijgen......misschien dat het als jonge speler van sneller gaat.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#82
Mukkus Wrote:
Forever Wrote:
Mac Wrote:klopt maar je kan spelers toch ook op meerdere plekken trainen? iemand kan toch een DCR worden bijvoorbeeld?

Klopt als je op de spler zijn positie clickt dan kan je zijn ervaring op verschillende posities/zijdes zien. Als je vanaf het begin ze regelmatig daarop laat spelen dan kan je er een DCR of DCL van maken.

Duurt wel erg lang overigens. Per wedstrijd eerst 1%, daarna 2%. Of net andersom. Teamgenoot van me (22 jaar) speelt nu DM R om daar ervaring te krijgen. Volgens zijn berekening moet ie nog 35 wedstrijden als DM R spelen om daar de volle 100% ervaring op te krijgen......misschien dat het als jonge speler van sneller gaat.

Ga ik wel vanuit. Het lijkt me wel. Naar 1 wedstrijd heb je 100% ervaring. Dus als je 4 wedstrijden gespeeld heb, waarvan 2 als back moet die ervaring op beide gelijk zijn. Gaat waarschijnlijk ook wel weer hard achteruit als je daarna een wedstrijd of 4 als centrale verdediger speelt. Daarom kan je het beter jong al ervaring op doen dan op je 22ste. Wink
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#83
Voila, 1e carriere doelpunt is een feit :Big Grin
Reply
#84
1e doelpunt voor Pafnucy, en meteen een hattrick!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#85
Forever Wrote:Gaan jullie eigenlijk ook nog verdedigers als backs gebruiken? Want je kan ze nu heel makkerlijk ervaring op die plekken laten opdoen. Op die manier heb je een links- en een rechtsback en kan je wanneer nodig met 4 verdedigers spelen en bijvoorbeeld zonder dmc.

Wat mij betreft leiden we geen backs op, maar als Mac en/of anderen die de 2d kunnen zien, dingen ontdekken waardoor we ze wel nodig hebben, sta ik daar uiteraard voor open.
Wij zelf spelen met een ML/MR en een FL/FR. Als we tegen humans komen te spelen wil ik de IO zo aanpassen dat de ML/MR terugzakt naar DL/DR en de FL/FR terug zakt naar de ML/MR plek. Dat is ,volgens mij, heel simpel te bereiken door beweging op achteruit te zetten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#86
Adder Wrote:
Forever Wrote:Gaan jullie eigenlijk ook nog verdedigers als backs gebruiken? Want je kan ze nu heel makkerlijk ervaring op die plekken laten opdoen. Op die manier heb je een links- en een rechtsback en kan je wanneer nodig met 4 verdedigers spelen en bijvoorbeeld zonder dmc.

Wat mij betreft leiden we geen backs op, maar als Mac en/of anderen die de 2d kunnen zien, dingen ontdekken waardoor we ze wel nodig hebben, sta ik daar uiteraard voor open.
Wij zelf spelen met een ML/MR en een FL/FR. Als we tegen humans komen te spelen wil ik de IO zo aanpassen dat de ML/MR terugzakt naar DL/DR en de FL/FR terug zakt naar de ML/MR plek. Dat is ,volgens mij, heel simpel te bereiken door beweging op achteruit te zetten.

Dan moeten die ML en MR wel verdedigende vaardigheden hebben. Heel hoog tackelen. Anders lopen ze alleen achter de man aan.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#87
Forever Wrote:
Adder Wrote:
Forever Wrote:Gaan jullie eigenlijk ook nog verdedigers als backs gebruiken? Want je kan ze nu heel makkerlijk ervaring op die plekken laten opdoen. Op die manier heb je een links- en een rechtsback en kan je wanneer nodig met 4 verdedigers spelen en bijvoorbeeld zonder dmc.

Wat mij betreft leiden we geen backs op, maar als Mac en/of anderen die de 2d kunnen zien, dingen ontdekken waardoor we ze wel nodig hebben, sta ik daar uiteraard voor open.
Wij zelf spelen met een ML/MR en een FL/FR. Als we tegen humans komen te spelen wil ik de IO zo aanpassen dat de ML/MR terugzakt naar DL/DR en de FL/FR terug zakt naar de ML/MR plek. Dat is ,volgens mij, heel simpel te bereiken door beweging op achteruit te zetten.

Dan moeten die ML en MR wel verdedigende vaardigheden hebben. Heel hoog tackelen. Anders lopen ze alleen achter de man aan.


zie 1e post nieuw team
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#88
Adder Wrote:
Forever Wrote:
Adder Wrote:
Forever Wrote:Gaan jullie eigenlijk ook nog verdedigers als backs gebruiken? Want je kan ze nu heel makkerlijk ervaring op die plekken laten opdoen. Op die manier heb je een links- en een rechtsback en kan je wanneer nodig met 4 verdedigers spelen en bijvoorbeeld zonder dmc.

Wat mij betreft leiden we geen backs op, maar als Mac en/of anderen die de 2d kunnen zien, dingen ontdekken waardoor we ze wel nodig hebben, sta ik daar uiteraard voor open.
Wij zelf spelen met een ML/MR en een FL/FR. Als we tegen humans komen te spelen wil ik de IO zo aanpassen dat de ML/MR terugzakt naar DL/DR en de FL/FR terug zakt naar de ML/MR plek. Dat is ,volgens mij, heel simpel te bereiken door beweging op achteruit te zetten.

Dan moeten die ML en MR wel verdedigende vaardigheden hebben. Heel hoog tackelen. Anders lopen ze alleen achter de man aan.


zie 1e post nieuw team

oke. dan zal tackelen wel vroeg in de teamtraining zitten. Maar ik zou het wel een paar keer goed uittesten hoe dat achteruit lopen werkt. Werkt het te goed dan kan je opeens met een 5-4-1 opstelling staan te spelen en dat zal je niet veel kansen op leveren. Maar ik ben geen manager geweest en ik zie geen 2d, dus ik kan niet bevestigen of dit net zo goed werkt.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#89
Forever Wrote:oke. dan zal tackelen wel vroeg in de teamtraining zitten. Maar ik zou het wel een paar keer goed uittesten hoe dat achteruit lopen werkt. Werkt het te goed dan kan je opeens met een 5-4-1 opstelling staan te spelen en dat zal je niet veel kansen op leveren. Maar ik ben geen manager geweest en ik zie geen 2d, dus ik kan niet bevestigen of dit net zo goed werkt.

Kun je in eerste instantie natuurlijk opvangen door per wedstrijd maar 1 mid die IO mee te geven lijkt me.
Dan kun je nog schakelen naar 4-3-3
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#90
Is er na dit seizoen misschien nog een ervaren verdediger nodig?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: