The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basketsim
#1
http://www.basketsim.com

Basketbalspel dat qua opzet veel weg heeft van hattrick. 1 friendly/beker + 1 competitiewedstrijd per week, zelfde soort trainingsmethode (2 groepen trainen op 1 skill).

Pas 114 gebruikers in NL, wereldwijd meer dan 10.000 spelers. NL is dus nog echt een klein landje wat dat betreft. Ik ben nu paar dagen bezig, voorlopig bevalt het wel...
Reply
#2
Devlin Wrote:http://www.basketsim.com

Basketbalspel dat qua opzet veel weg heeft van hattrick. 1 friendly/beker + 1 competitiewedstrijd per week, zelfde soort trainingsmethode (2 groepen trainen op 1 skill).

Pas 114 gebruikers in NL, wereldwijd meer dan 10.000 spelers. NL is dus nog echt een klein landje wat dat betreft. Ik ben nu paar dagen bezig, voorlopig bevalt het wel...

we gaan eens kijken....

Quote:TeamID 22967
Arena Het Klavertjesveld
Region Change region Amsterdam
Country Nederland
League # 5 in 3.5
Fans 250

Nog tips voor de startende basketbalmanager ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#3
Ik zit ook in 3.5! iedereen die nu start komt daar terrecht denk ik

Je krijgt rond de 1 miljoen wanneer je start, duurt wel 1 dag voordat dat gestort wordt...ik heb ruim de helft al uitgegeven voor een goede trainer, de rest geinvesteerd in spelertjes. Tis wel ff goed kijken welke skills voor welke positie van belang zijn, dit kan je zien op de spelersoverzicht, door op de positie op het kaartje te klikken rechtsboven. Succes!

Edit: tegelijk met het geld zullen ook 12 spelers na 1 dag tot je team toetreden
Reply
#4
Jij hebt een amzing workrate gekozen voor je coach (was ik ook van plan)... is het net als hattrick dat je jonge spelers moet hebben en maar 1 skill kan trainen ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#5
Box Brother Wrote:Jij hebt een amzing workrate gekozen voor je coach (was ik ook van plan)... is het net als hattrick dat je jonge spelers moet hebben en maar 1 skill kan trainen ?

jonge spelers trainen idd sneller, let ook bij die spelers op de work rate
spelers worden verdeeld in guards en big men (ligt eraan waar je de speler opstelt), voor elke groep kan je kiezen op welke skill er wordt getraind
Reply
#6
Devlin Wrote:
Box Brother Wrote:Jij hebt een amzing workrate gekozen voor je coach (was ik ook van plan)... is het net als hattrick dat je jonge spelers moet hebben en maar 1 skill kan trainen ?

jonge spelers trainen idd sneller, let ook bij die spelers op de work rate
spelers worden verdeeld in guards en big men (ligt eraan waar je de speler opstelt), voor elke groep kan je kiezen op welke skill er wordt getraind

Heb nu een opstelling gemaakt en die plugin voor firefox (ook een team overigens). Heb een coach aangeschaft (900.000 :eeeek: ), geen idee of dit de juiste keuze was.

Heb eigenlijk geen 2e team, maar ga daar maar wat jonge jongens neerzetten... missschien dat we er nog iets van kunnen maken. Die transferlijst snap ik ook nog niet helemaal Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#7
Heb jij die plug-in ook van firefox... kunnen we teams vergelijken... Mijn opstelling ziet er voorlopig zo uit.

SF: 30-jaar, rating 27
SG: 20-jaar, rating 27
C: 18-jaar, rating 22
PF: 26-jaar, rating 23
PG: 19-jaar, rating 22

Ben dus ernstig op zoek naar een PF en een PG die iets kunnen Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#8
die plugin heb ik idd ook

SF: 30
SG: 26
C: 24
PF: 23
PG: 26

mijn beste 5 op dit moment, maar ik wil nog wel extra verjongen...dus zal nog wel wat veranderen deze week verwacht ik
Reply
#9
Ik zie al dat ik veel te veel beginnersfouten heb gemaakt... Die transferlijst snap ik ook nog niet helemaal... Of iig de talenten die daar zouden moeten rondhangen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#10
Hoe hou jij de vorderingen van je spelers bij ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#11
Box Brother Wrote:Ik zie al dat ik veel te veel beginnersfouten heb gemaakt... Die transferlijst snap ik ook nog niet helemaal... Of iig de talenten die daar zouden moeten rondhangen...

waarschijnlijk heb je geen liga geselecteerd, waardoor je weinig hits krijgt...werkt net als die regio's bij hattrick

Box Brother Wrote:Hoe hou jij de vorderingen van je spelers bij ?

voorlopig nog niet, komen nog zoveel wijzigingen binnen mijn selectie
skill van de speler wordt groen wanneer hij getraind heeft, dit hoeft niet te betekenen dat hij 1 niveau gestegen is, zal ik dus wel in excel gaan bijhouden tzt
Reply
#12
Kwam er al achter dat ik een 18-jarige center had opgesteld van 1m 68 Undecided

Heb nu de kleine mannetjes maar opgesteld als Guards, ze zijn beide jong dus wellicht dat ik er nog iets van kan maken. Overigens heb jij al een friendly geregeld ? Hoe heb je dat gedaan ? Dacht jou uit te dagen maar dat ging dus niet ](*,)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#13
Box Brother Wrote:Kwam er al achter dat ik een 18-jarige center had opgesteld van 1m 68 Undecided

Heb nu de kleine mannetjes maar opgesteld als Guards, ze zijn beide jong dus wellicht dat ik er nog iets van kan maken. Overigens heb jij al een friendly geregeld ? Hoe heb je dat gedaan ? Dacht jou uit te dagen maar dat ging dus niet ](*,)

midden bovenaan staat hoeveel mensen er online zijn, daarop klikken en via de teampagina van een ander kan je hem uitdagen, je kan het beste uit spelen omdat de tegenstander waarschijnlijk een groter stadion heeft, opbrengsten uit friendly's worden gedeeld 50-50
Reply
#14
Quote: Hidde van Gennip
15 years old from Netherlands. 198 cm, 80 kg. (20.41)
This player is selfish. He earns 447 € / week.
PG: 18 SG: 13 SF: 13 PF: 15 C: 17 Σ: 31


Handling: average (5) Quickness: above average (6)
Passing: below average (4) Dribbling: poor (3)
Rebounds: average (5) Positioning: poor (3)
Shooting: pathetic (1) Freethrows: pathetic (1)
Defense: poor (3) Work rate: great (9)
Experience: none (0) Tiredness: 0%

Deze jongen komt uit mijn jeugdopleiding... ik denk dat hij maar als 2e center gaat spelen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#15
Box Brother Wrote:Deze jongen komt uit mijn jeugdopleiding... ik denk dat hij maar als 2e center gaat spelen...

15 jaar is het jongste dat je kan hebben, met een work rate van 9 kan het best een leuke speler worden idd...ik ben op dit moment ook bezig met verjongen...oudste speler die ik hou is 20 jaar, alles dat ouder is gaat eruit, net als iedereen met een lage work rate

ben benieuwd of er nog andere forummers zullen volgen!?
Reply
#16
Devlin Wrote:
Box Brother Wrote:Deze jongen komt uit mijn jeugdopleiding... ik denk dat hij maar als 2e center gaat spelen...

15 jaar is het jongste dat je kan hebben, met een work rate van 9 kan het best een leuke speler worden idd...ik ben op dit moment ook bezig met verjongen...oudste speler die ik hou is 20 jaar, alles dat ouder is gaat eruit, net als iedereen met een lage work rate

ben benieuwd of er nog andere forummers zullen volgen!?


eehhhhh......
mezelf kennende?
Ja......, maar eerst ff footstar helemaal op de rails krijgen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#17
selectie is nu aardig op orde denk ik...geld is ook zo goed als op

BASIS
Center: skill 24 - age 17 - workrate 12
Power Forward: skill 25 - age 16 - workrate 9
Small Forward: skill 30 - age 20 - workrate 9
Shooting Guard: skill 30 - age 20 - workrate 11
Point Guard: skill 24 - age 19 - workrate 13

BANK
Center: skill 25 - age 16 - workrate 11
Power Forward: skill 23 - age 17 - workrate 10
Small Forward: skill 22 - age 17 - workrate 13
Shooting Guard: skill 26 - age 20 - workrate 10
Point Guard: skill 24 - age 15 - workrate 10

RESERVES
Allrounder: skill 24 (23/22/20/21) - age 17 - workrate 10
Reply
#18
Devlin Wrote:selectie is nu aardig op orde denk ik...geld is ook zo goed als op

BASIS
Center: skill 24 - age 17 - workrate 12
Power Forward: skill 25 - age 16 - workrate 9
Small Forward: skill 30 - age 20 - workrate 9
Shooting Guard: skill 30 - age 20 - workrate 11
Point Guard: skill 24 - age 19 - workrate 13

BANK
Center: skill 25 - age 16 - workrate 11
Power Forward: skill 23 - age 17 - workrate 10
Small Forward: skill 22 - age 17 - workrate 13
Shooting Guard: skill 26 - age 20 - workrate 10
Point Guard: skill 24 - age 15 - workrate 10

RESERVES
Allrounder: skill 24 (23/22/20/21) - age 17 - workrate 10

Zijn die skills opgeteld ofzo ? Ik heb mijn selectie (net als mijn geld) niet op orde maar het komt er wel Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#19
Box Brother Wrote:Zijn die skills opgeteld ofzo ? Ik heb mijn selectie (net als mijn geld) niet op orde maar het komt er wel Wink

is gewoon de skill op die positie, dus niet de totaalskill
Reply
#20
Hoeveel levert zo'n uitverkocht huis op Devlin (zag dat je al 1300 supporters had) ? Ik heb deze week weer een uitwedstrijd ](*,) Wel de eerste pot gewonnen met een mooie 4* voor mijn SG. Jonge jongens zijn nog niet super maar worden dat hopenlijk wel (heb 3 15-jarigen). Kwam erachter dat de 15-jarigen ook nog groeien in lengte en gewicht :lol:

Hopenlijk voor het einde van het seizoen 200.000 in kas zodat ik een college kan sponseren, is altijd de moeite waard als ik het zo lees op het forum.

Zo'n selectie als jij hebt heb ik niet, wel een iets betere (en veel duurdere) coach :-"
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#21
13.04.08 - Match revenue was 25.880
verwacht dat ik woensdag tijdens de friendly nog meer verdien

spelers kunnen tm hun 18de idd nog groeien qua lengte en gewicht, maar voor sommige posities (PG) is kleiner en lichter zelfs beter...
Reply
#22
Devlin Wrote:13.04.08 - Match revenue was 25.880
verwacht dat ik woensdag tijdens de friendly nog meer verdien

spelers kunnen tm hun 18de idd nog groeien qua lengte en gewicht, maar voor sommige posities (PG) is kleiner en lichter zelfs beter...

Dat zet ook geen zoden aan de dijk... hopenlijk kan je meer geld halen uit de uitwedstrijden. Die collegespeler kan ik dit seizoen dus ook vergeten ](*,)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#23
Adder Globetrotters is aangevraagd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#24
Teleurstellend ... heb niet gekeken hoeveel supporters mijn tegenstander had.... uiteindelijk € 7.500 gekregen en € 5.000 aan tickets naar bulgarije betaald ](*,)

Overigens wel gewonnen met 3 15-jarigen en 2 andere tieners \Big Grin/
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#25
Quote:16.04.08 - Match revenue was 26.078 €. However air tickets to Estonia were purchased for 5.000 €.

tegenstander heeft 1017 fans
Reply
#26
Training is net geweest (16:00). 6 spelers die 1 niveau gestegen zijn, heb op immense getraind, iedereen is wel behoorlijk moe nu. Alle basisspelers rond de 10%, even checken hoe snel dit weer afneemt...
Reply
#27
10 spelers hebben idd training gehad, 2 mensen 1 niveau gestegen. 2 mensen 1 cm langer geworden en 1 1 kg zwaarder :lol:

Ook ik heb immense getrained, met exact hetzelfde resultaat. Heb nu overigens mijn beste speler te koop staan aangezien deze 30 jaar oud is...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#28
Dat global help forum is ook wel handig...

Quote:the best us immense (40hrs) but its difficult to train this way every week because of the tiredness it gives yoy, so you will have to change with other intensities

leisure gives -5% in tirednees, nomal 0%, intense +5% and immense +10%

Quote:Does one regain from tiredness over the week ? Or do you have to take in the leisure now and then ?

I'm new to the game and couldn't find it in the rules.


every day -2%

Ben er ook al achter dat een friendly 1% tiredness opleverd en een match game 5%. Verder is achteruitgang in spel bij ongeveer 15-20% te merken...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#29
Depor's Dirty Dozen is aangevraagd
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#30
@Adder/Depor: hebben jullie je team al? en in welke divisie zitten jullie?
Reply


Forum Jump: