The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Stadion
#31
Nu we weer net opnieuw zijn begonnen ben ik blij dat mijn stadion onlangs voor het eerst volzat.
Volgend seizoen maar eens uitbouwen? Is hier nog iets in veranderd de laatste tijd?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#32
Overdekt heeft iets meer percentage volgens mij maar ik weet het niet precies... Heb net mijn stadion laten uitbouwen naar 25.000 met de volgende verhouding:

Staanplaatsen: 15250
Gewone zitplaatsen: 6250
Overdekte zitplaatsen: 3000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 500
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#33
Totale capaciteit: 20500

Staanplaatsen: 12600
Gewone zitplaatsen: 5000
Overdekte zitplaatsen: 2500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 400
Reply
#34
vadndaag opdracht gegeven uit te breiden van 40000 naar 50000
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#35
Is er van de actieve CT'ers, iemand die een stadion groter heeft dan 70.000 plaatsen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
yep, heb 80000
The great old Ludwig von...
Reply
#37
Waarom?

Ik heb zelf een stadion van 70.000 plaatsen en eigenlijk kom ik nooit echt boven de 50.000 toeschouwers uit, op een enkele keer na. Vandaar de vraag, waarom?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Heb zelf een stadion van iets van 71000. Max was iets van 63000 met mooi weer. Wel uit in de beker een 75000 man publiek gehad. Maar met bewolkt weer en regenachtig weer zaten wel 2 keer al mijn 8500 (11,87 % van totale capaciteit) overdekte zitplaatsen vol. Bij zware regen waren er toen maar 50.000 man aanwezig.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#39
Ik speel in de top van de V (sta keurig 2e), maar dit seizoen nog niet boven de 50.000 toeschouwers mogen verwelkomen. Misschien komende zondag ,als ik thuis speel tegen de nummer 4.

Normaalgesproken zijn er meer toeschouwers als je tegen een hoger geplaatst team speelt:

1. The Last Episode........4e wedstrijd.....39.958...zware regenbuien
2. Verantwoord Frituren....n.v.t.
3. WV Zat 20................1e wedstrijd.....37.538...zonnig
4. Kennenievoetballeh.....7e wedstrijd......a.s. zondag
5. The Dutchies.............6e wedstrijd.....48.805...bewolkt met zon
6. Cocoa Brovaz............2e wedstrijd.....35.879...zware regenbuien
7. Innekes...................5e wedstrijd.....44.913...bewolkt zonder zon
8. Equipe Drammatico.....3e wedstrijd.....39.383...bewolkt zonder zon

Okay, de teams stonden ten tijde van de wedstrijden niet op deze posities. De winnende reeks kunnen we buiten beschouwing laten; ik win es wat, ik verleis es wat en speel af en toe tussnedoor wat gelijk. Dat is over het gehele seizoen wel zo'n beetje gelijk. Gevalletje pech, als ik het zo zie.
Tegen de nr.1 zware regenbuien (we stonden toen ook nr.1 en nr.2), tegen de nummer 3 de eerste wedstrijd (mood supporters nog neutraal). Dan mot het zondag maar....
Dit jaar viel het me gewoon op, dat ik vorig jaar (toen ik lager eindigde) toch een keer bijna 60.000 toeschouwers had en dit jaar nog niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#40
Mukkus Wrote:3. WV Zat 20
Lol, volgens mij zit ik daarmee in de competitie (in het echte leven dan) :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Vorig seizoen kon er 65k supporters in. Mijn laatste 2 bekerwedstrijden waren toen beide uitverkocht.
Ik wilde dit seizoen mijn bekerreeks verbeteren en had m dus uitegbreid naar 80k.
Daarnaast wist ik ook niet wat ik met mijn geld moest doen..
The great old Ludwig von...
Reply
#42
Dus als ik naar de 5 ga( zit er dik in) en mijn team draait daar ook een beetje, kan ik het beste naar 60 gaan?( heb nu 50)
En de % is dus veranderd ten gunste van zitplaatsen?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#43
ik ga nu naar de V en ben naar 50 gegaan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#44
hmmm... 825 supporters, dreigende hemel en deze bezetting.

Quote:Staanplaatsen : 10651
Zitplaatsen : 4642
Overdekte zitplaatsen : 3000
VIP-plaatsen : 500


Opmerkelijk is dus dat zowel overdekt als VIP uitverkocht is deze wedstrijd. Terwijl dat resp. 12% en 2% is. Misschien dat de VIP meer had moeten zijn maar standaard was het toch 10% voor overdekte zitplaatsen ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#45
Wat zou jij doen bij een dreigende hemel, lekker butien staan?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#46
Bocaloca Wrote:Wat zou jij doen bij een dreigende hemel, lekker butien staan?

:lol:

Dat was niet wat ik bedoelde Wink Blijkbaar is 12% overdekte plaatsen niet genoeg (wat als het regende/hoosbuien ?). Hoeveel % moet het dan wel zijn. Nu ik meer dan 5 ton in kas heb zou ik bijvoorbeeld nog 2.500 overdekte zitplaasen bij kunnen bouwen, maar ik vraag mij af of dit zin heeft. Wellicht dat iemand die niet altijd zijn plekken vol heeft eens kan kijken wat de procentverdeling is bij 'dreigende hemel' en 'regen' en 'zon' ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#47
Ik heb vanwege de promotie (en dus waarschijnlik niet bovenin meespelen voor nu) nog even de uitbreiding uitgesteld. Hopelijk kan ik halverwege het seizoen uitbreiden met zicht op een veilige plaats in VIII....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: