The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vit - PSV (de kampioenswedstrijd)
#31
Ajax belooft Vitesse shirt van Huntelaar

BRON: De Telegraaf

Of er ook dit seizoen een geldbedrag wordt beloofd door Ajax als aanmoedigingspremie is niet bekend. Wel is het shirt van Huntelaar toegezegd, zo liet Aad de Mos weten. "Ajax heeft zich wel een beetje belachelijk gemaakt", zegt Aad de Mos. De trainer van Vitesse vroeg op 27 januari van dit jaar na Vitesse-Ajax om het shirt van Klaas-Jan Huntelaar. "Voor een invalide jongen in Arnhem. Dat zou geregeld worden. Maar ondanks meerdere telefoontjes naar teammanager David Endt gebeurde er bijna vier maanden niets. Vier dagen voor Vitesse-PSV, nu Ajax ons nodig heeft, hoorde ik dat het shirt alsnog naar het Gelredome wordt opgestuurd. Kennelijk is dat de bonus die in het vooruitzicht wordt gesteld."
Reply
#32
als dat waar is symboliseert dat weer prachtig de treurigheid van die identiteitsloze kutclub uit amsterdom.
Reply
#33
Undecided

Nou moet Aadje het wel helemaal laten lopen :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Ekslem Wrote:Nou moet Aadje het wel helemaal laten lopen

Viezerik. Zo bang zal Aadje nu ook weer niet zijn.
May The Schwartz Be With You
Reply
#35
idd :|

Quote:18/4/2008 - De Mos: PSV zal onder druk bezwijken

In De Telegraaf laat Aad de Mos weten geen twijfel te hebben over de aanstaande kampioen. "Dat is simpel: Ajax. Het gaat spoken in het Gelredome en wij verslaan PSV. Waarom ik daar zo zeker van ben? Omdat er scherp en geconcentreerd wordt getraind. Door mijn ervaring in de Europese top weet ik dat het goed zit. PSV zal onder de druk bezwijken." De coach liet weten zich te irriteren aan alle geluiden dat Vitesse PSV vorig seizoen de titel cadeau had gedaan.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#36
Ekslem Wrote:idd :|

Quote:18/4/2008 - De Mos: PSV zal onder druk bezwijken

In De Telegraaf laat Aad de Mos weten geen twijfel te hebben over de aanstaande kampioen. "Dat is simpel: Ajax. Het gaat spoken in het Gelredome en wij verslaan PSV. Waarom ik daar zo zeker van ben? Omdat er scherp en geconcentreerd wordt getraind. Door mijn ervaring in de Europese top weet ik dat het goed zit. PSV zal onder de druk bezwijken." De coach liet weten zich te irriteren aan alle geluiden dat Vitesse PSV vorig seizoen de titel cadeau had gedaan.

Wat had je dan verwacht? Dat Aad zou gaan zeggen dat hij denkt dat PSV kampioen wordt? :crazy:
Reply
#37
realphoolie Wrote:Ajax belooft Vitesse shirt van Huntelaar

BRON: De Telegraaf

Of er ook dit seizoen een geldbedrag wordt beloofd door Ajax als aanmoedigingspremie is niet bekend. Wel is het shirt van Huntelaar toegezegd, zo liet Aad de Mos weten. "Ajax heeft zich wel een beetje belachelijk gemaakt", zegt Aad de Mos. De trainer van Vitesse vroeg op 27 januari van dit jaar na Vitesse-Ajax om het shirt van Klaas-Jan Huntelaar. "Voor een invalide jongen in Arnhem. Dat zou geregeld worden. Maar ondanks meerdere telefoontjes naar teammanager David Endt gebeurde er bijna vier maanden niets. Vier dagen voor Vitesse-PSV, nu Ajax ons nodig heeft, hoorde ik dat het shirt alsnog naar het Gelredome wordt opgestuurd. Kennelijk is dat de bonus die in het vooruitzicht wordt gesteld."

Supertriest.. en dat shirt krijgen ze natuurlijk ook alleen als ze winnen? Dead
Reply
#38
Aad de Mos Wrote:Door mijn ervaring in de Europese top weet ik dat het goed zit

Undecided Undecided Undecided
Reply
#39
De Mos Wrote:Het gaat spoken in het Gelredome
Undecided Undecided Undecided
Reply
#40
realphoolie Wrote:
De Mos Wrote:Het gaat spoken in het Gelredome
Undecided Undecided Undecided

Van mij mag het thriller worden die voor ons goed afloopt. leuk!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
Ekslem Wrote:
realphoolie Wrote:
De Mos Wrote:Het gaat spoken in het Gelredome
Undecided Undecided Undecided

Van mij mag het thriller worden die voor ons goed afloopt. leuk!
Undecided Undecided Undecided Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#42
OPEN BRIEF

Afgelopen woensdag rekende de trainer van Ajax na de wedstrijd in Groningen de pers voor dat zijn ploeg nog een kans had om kampioen te worden. De trainer van Groningen die meeluisterde vond die kans niet erg groot. Hij zei: “Ik zou maar niet teveel op de medewerking van Vitesse rekenen.” Er werd gelachen.
Uiteraard is het voor elke Vitesse-supporter pijnlijk om te horen dat dit het imago is dat onze club heeft opgebouwd. Nog pijnlijker is het echter om te constateren dat het geschetste beeld van een ploeg die niet het maximale doet en op beslissende momenten nooit thuis geeft, grotendeels op waarheid berust. Op het gevaar af dat deze brief -net als eerder na de bekernederlaag tegen Eindhoven- in het verkeerde keelgat schiet van onze gevoelige spelersgroep, vind de supportersvereniging dat er nu namens alle supporters een kritisch geluid mag klinken. Wij weigeren te accepteren dat onze club het imago krijgt van een stelletje losers omdat leden van de spelersgroep en technische staf hun persoonlijke belangen en ruzies belangrijker vinden dan de naam van de club. In het voetbal tellen de resultaten en dat betekent dat niemand binnen spelersgroep of technische staf zich op dit moment een grote mond kan veroorloven. Hier past schaamte!

De supporters hebben wel recht van spreken! Wij hebben dit jaar wel alles gedaan wat in onze macht lag om Vitesse te steunen. We hebben opnieuw een seizoenkaart aangeschaft en zijn massaal naar het stadion blijven komen. We hebben met ludieke en waardige acties de directie van Vitesse gesteund bij het gezond maken van de club. Wij waren in tegenstelling tot de meerderheid van de spelers wel in het gemeentehuis. Wij hebben de wedstrijden in Heerenveen, Eindhoven, Venlo uitgezeten. Wij waren er vorige week ook toen ons elftal alles deed behalve strijden voor de laatste strohalm en achteraf ook weer in meerderheid afhaakte bij het bedanken van het publiek om zich in de kleedkamer voor te bereiden op een nieuw moddergevecht in de media.

Spelers en technische staf, zo kan het niet langer! Komend weekend zijn alle camera’s weer op ons gericht. Uiteraard kan één wedstrijd een in sportief opzicht volledig mislukt seizoen niet goedmaken, maar er is een kans op een beetje eerherstel. Strijd vanuit één teamgedachte voor elkaar en voor ons en laat de broodvoetballers die dat allemaal niet zoveel zegt in ieder geval werken voor de centen. Technische staf zorg voor rust en gebruik de wedstrijd niet voor een nieuw experiment. Gun ons een wedstrijd waarin een aantal spelers die wellicht nooit meer het geel/zwart zullen aantrekken kunnen uitblinken. Zodat ze waardig afscheid kunnen nemen

Heren, er staat zondag meer op het spel dan de eer. Verspeel niet het laatste beetje vertrouwen van de supporters die jullie de afgelopen tijd zijn blijven steunen en die daarvoor weinig hebben teruggekregen.

Misbruik onze clubliefde niet opnieuw!
Vreet het gras op!

Namens de supporters van Vitesse,
Het bestuur van de SV
Reply
#43
te gek voor woorden die brief :eeeek:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#44
waf Wrote:als dat waar is symboliseert dat weer prachtig de treurigheid van die identiteitsloze kutclub uit amsterdom.

Waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen, dom om hem dan nu pas op te sturen, hadden ze dan nog beter kunnen wachten tot juni of juli.... !

Als psv verliest, speelt Ajax uiteraard gelijk tegen Heracles...
Reply
#45
Fabian Wrote:
waf Wrote:als dat waar is symboliseert dat weer prachtig de treurigheid van die identiteitsloze kutclub uit amsterdom.

Waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen, dom om hem dan nu pas op te sturen, hadden ze dan nog beter kunnen wachten tot juni of juli.... !

Als psv verliest, speelt Ajax uiteraard gelijk tegen Heracles...

Dat geloof je zelf toch niet?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
Ekslem Wrote:
realphoolie Wrote:
De Mos Wrote:Het gaat spoken in het Gelredome
Undecided Undecided Undecided

Van mij mag het thriller worden die voor ons goed afloopt. leuk!

Dat mag van mij ook, zolang het maar geen thriller wordt die slecht afloopt. Dan liever geen thriller.
Normaal ben ik geen voorstander om via de combi naar wedstrijden te gaan maar voor deze pot toch maar een uitzondering gemaakt. Hopelijk zal het bier op de terugweg rijkelijk vloeien vanwege de overwinning.
Reply
#47
Peter Wrote:Vreet het gras op!

:-k

Ik vind het opmerkelijk dat die supportersbrieven altijd in van die gedragen pseudo-archaïsche taal zijn geschreven wat lijnrecht staat tegenover de taal die op de tribunes wordt gebezigd :-s
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#48
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Vreet het gras op!

:-k

Ik vind het opmerkelijk dat die supportersbrieven altijd in van die gedragen pseudo-archaïsche taal zijn geschreven wat lijnrecht staat tegenover de taal die op de tribunes wordt gebezigd :-s

Hopelijk weet die Sansoni inmiddels het verschil tussen 'gras' en 'neus'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#49
realphoolie Wrote:
Ekslem Wrote:
realphoolie Wrote:
De Mos Wrote:Het gaat spoken in het Gelredome
Undecided Undecided Undecided

Van mij mag het thriller worden die voor ons goed afloopt. leuk!

Dat mag van mij ook, zolang het maar geen thriller wordt die slecht afloopt. Dan liever geen thriller.
Normaal ben ik geen voorstander om via de combi naar wedstrijden te gaan maar voor deze pot toch maar een uitzondering gemaakt. Hopelijk zal het bier op de terugweg rijkelijk vloeien vanwege de overwinning.

Heenweg mag het ook vloeien! Of zou het ineens in de categorie A wedstrijden vallen??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
Ekslem Wrote:
realphoolie Wrote:
Ekslem Wrote:
realphoolie Wrote:
De Mos Wrote:Het gaat spoken in het Gelredome
Undecided Undecided Undecided

Van mij mag het thriller worden die voor ons goed afloopt. leuk!

Dat mag van mij ook, zolang het maar geen thriller wordt die slecht afloopt. Dan liever geen thriller.
Normaal ben ik geen voorstander om via de combi naar wedstrijden te gaan maar voor deze pot toch maar een uitzondering gemaakt. Hopelijk zal het bier op de terugweg rijkelijk vloeien vanwege de overwinning.

Heenweg mag het ook vloeien! Of zou het ineens in de categorie A wedstrijden vallen??

Nee denk geen categorie A wedstrijd, zou wel heel overdreven zijn. De SV zal op de heenweg wel zitten te zeiken dat je maar 2 blikjes de man krijgt. Maar gewoon 8 blikken halen en zeggen dat je voor 4 man haalt werkt meestal ook wel Wink

Ga jij ook?
Reply
#51
Peter Wrote:OPEN BRIEF

Afgelopen woensdag rekende de trainer van Ajax na de wedstrijd in Groningen de pers voor dat zijn ploeg nog een kans had om kampioen te worden. De trainer van Groningen die meeluisterde vond die kans niet erg groot. Hij zei: “Ik zou maar niet teveel op de medewerking van Vitesse rekenen.” Er werd gelachen.
Uiteraard is het voor elke Vitesse-supporter pijnlijk om te horen dat dit het imago is dat onze club heeft opgebouwd. Nog pijnlijker is het echter om te constateren dat het geschetste beeld van een ploeg die niet het maximale doet en op beslissende momenten nooit thuis geeft, grotendeels op waarheid berust. Op het gevaar af dat deze brief -net als eerder na de bekernederlaag tegen Eindhoven- in het verkeerde keelgat schiet van onze gevoelige spelersgroep, vind de supportersvereniging dat er nu namens alle supporters een kritisch geluid mag klinken. Wij weigeren te accepteren dat onze club het imago krijgt van een stelletje losers omdat leden van de spelersgroep en technische staf hun persoonlijke belangen en ruzies belangrijker vinden dan de naam van de club. In het voetbal tellen de resultaten en dat betekent dat niemand binnen spelersgroep of technische staf zich op dit moment een grote mond kan veroorloven. Hier past schaamte!

De supporters hebben wel recht van spreken! Wij hebben dit jaar wel alles gedaan wat in onze macht lag om Vitesse te steunen. We hebben opnieuw een seizoenkaart aangeschaft en zijn massaal naar het stadion blijven komen. We hebben met ludieke en waardige acties de directie van Vitesse gesteund bij het gezond maken van de club. Wij waren in tegenstelling tot de meerderheid van de spelers wel in het gemeentehuis. Wij hebben de wedstrijden in Heerenveen, Eindhoven, Venlo uitgezeten. Wij waren er vorige week ook toen ons elftal alles deed behalve strijden voor de laatste strohalm en achteraf ook weer in meerderheid afhaakte bij het bedanken van het publiek om zich in de kleedkamer voor te bereiden op een nieuw moddergevecht in de media.

Spelers en technische staf, zo kan het niet langer! Komend weekend zijn alle camera’s weer op ons gericht. Uiteraard kan één wedstrijd een in sportief opzicht volledig mislukt seizoen niet goedmaken, maar er is een kans op een beetje eerherstel. Strijd vanuit één teamgedachte voor elkaar en voor ons en laat de broodvoetballers die dat allemaal niet zoveel zegt in ieder geval werken voor de centen. Technische staf zorg voor rust en gebruik de wedstrijd niet voor een nieuw experiment. Gun ons een wedstrijd waarin een aantal spelers die wellicht nooit meer het geel/zwart zullen aantrekken kunnen uitblinken. Zodat ze waardig afscheid kunnen nemen

Heren, er staat zondag meer op het spel dan de eer. Verspeel niet het laatste beetje vertrouwen van de supporters die jullie de afgelopen tijd zijn blijven steunen en die daarvoor weinig hebben teruggekregen.

Misbruik onze clubliefde niet opnieuw!
Vreet het gras op!

Namens de supporters van Vitesse,
Het bestuur van de SV


maar, maar, maar, als je voor de meest depri club bent uit de ere divisie en dan ook nog eens in een walgelijk play-mobiel stadion speelt, dan ben je toch ook een ontzettende loser? :|
Reply
#52
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Vreet het gras op!

:-k

Ik vind het opmerkelijk dat die supportersbrieven altijd in van die gedragen pseudo-archaïsche taal zijn geschreven wat lijnrecht staat tegenover de taal die op de tribunes wordt gebezigd :-s

amice, speak for yourself. bij ons in de tempel en 'bij mijn op het het vak' zitten zeer welbespraakte mensen. me dunkt dat je blind afgaat op de beeldvorming van de media ter zake van 'een gemiddelde supporter'. zo niet: het beeld dat je je hebt gevormd tijdens je sporadische edoch regelmatige bezoekjes aan neerlands ontmoetingsplaats voor smerige meeloperige supportunisten (tautologisch pleonastische contaminatie), althans de aarsrena, kun je uiteraard niet in een breder verband trekken.

:razz:
Reply
#53
realphoolie Wrote:
Ekslem Wrote:
realphoolie Wrote:
Ekslem Wrote:
realphoolie Wrote:
De Mos Wrote:Het gaat spoken in het Gelredome
Undecided Undecided Undecided

Van mij mag het thriller worden die voor ons goed afloopt. leuk!

Dat mag van mij ook, zolang het maar geen thriller wordt die slecht afloopt. Dan liever geen thriller.
Normaal ben ik geen voorstander om via de combi naar wedstrijden te gaan maar voor deze pot toch maar een uitzondering gemaakt. Hopelijk zal het bier op de terugweg rijkelijk vloeien vanwege de overwinning.

Heenweg mag het ook vloeien! Of zou het ineens in de categorie A wedstrijden vallen??

Nee denk geen categorie A wedstrijd, zou wel heel overdreven zijn. De SV zal op de heenweg wel zitten te zeiken dat je maar 2 blikjes de man krijgt. Maar gewoon 8 blikken halen en zeggen dat je voor 4 man haalt werkt meestal ook wel Wink

Ga jij ook?

Ja ik ben er bij. Fey uit kregen we ook 'gewoon' zoveel blikken bier als we wilden. Zal dus wel goedkomen :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#54
Ja daar ben ik ook niet bang voor.
Welke bus zit je?
Reply
#55
waf Wrote:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Vreet het gras op!

:-k

Ik vind het opmerkelijk dat die supportersbrieven altijd in van die gedragen pseudo-archaïsche taal zijn geschreven wat lijnrecht staat tegenover de taal die op de tribunes wordt gebezigd :-s

amice, speak for yourself. bij ons in de tempel en 'bij mijn op het het vak' zitten zeer welbespraakte mensen. me dunkt dat je blind afgaat op de beeldvorming van de media ter zake van 'een gemiddelde supporter'. zo niet: het beeld dat je je hebt gevormd tijdens je sporadische edoch regelmatige bezoekjes aan neerlands ontmoetingsplaats voor smerige meeloperige supportunisten (tautologisch pleonastische contaminatie), althans de aarsrena, kun je uiteraard niet in een breder verband trekken.

:razz:

Als overtuigd SP-er begeef ik mij uit hoofde van mijn principes gaarne en regelmatig in het gezelschap van ongeschoolde schreeuwerige en snel ontvlambare Ajax minnende sujetten - hierna te noemen ECHTE supporters - Of er welbespraakten in de ArenA rondlopen weet ik derhalve niet, aangezien ik mijn grote neus ophaal voor de sigarenrokende heren en bontjasdragende dames die ik met mijn Chinese verrekijker kan zien zitten in de vakken die gereserveerd zijn voor het grootkapitaal Dead
Wanneer de voetbalminnende kammaraden van het Arnhemse groot proletariaat echter nog eens besluiten om een brief te schrijven, zou ik in de toekomst toch graag zien dat zij dit deden in de simpele taal van het volk in plaats van de taal van schoolmeesters uit den jaaren vijftig.

Dus.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#56
realphoolie Wrote:Ja daar ben ik ook niet bang voor.
Welke bus zit je?

14 of 15 geloof ik
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
Wij (nee niet Peter en ik) zitten in bus 7.
Veel plezier zondag, hopelijk komt alles goed.
Reply
#58
realphoolie Wrote:Wij (nee niet Peter en ik) zitten in bus 7.
Veel plezier zondag, hopelijk komt alles goed.

Dank je!
Ik ga er wel vanuit...
The great old Ludwig von...
Reply
#59
realphoolie Wrote:hopelijk komt alles goed.

:lol:
Reply
#60
Ekslem Wrote:
realphoolie Wrote:
Ekslem Wrote:
realphoolie Wrote:
Ekslem Wrote:
realphoolie Wrote:
De Mos Wrote:Het gaat spoken in het Gelredome
Undecided Undecided Undecided

Van mij mag het thriller worden die voor ons goed afloopt. leuk!

Dat mag van mij ook, zolang het maar geen thriller wordt die slecht afloopt. Dan liever geen thriller.
Normaal ben ik geen voorstander om via de combi naar wedstrijden te gaan maar voor deze pot toch maar een uitzondering gemaakt. Hopelijk zal het bier op de terugweg rijkelijk vloeien vanwege de overwinning.

Heenweg mag het ook vloeien! Of zou het ineens in de categorie A wedstrijden vallen??

Nee denk geen categorie A wedstrijd, zou wel heel overdreven zijn. De SV zal op de heenweg wel zitten te zeiken dat je maar 2 blikjes de man krijgt. Maar gewoon 8 blikken halen en zeggen dat je voor 4 man haalt werkt meestal ook wel Wink

Ga jij ook?

Ja ik ben er bij. Fey uit kregen we ook 'gewoon' zoveel blikken bier als we wilden. Zal dus wel goedkomen :razz:

Politie zet extra mensen in bij duel Vitesse-PSV

Hoewel Vitesse-PSV niet als risicowedstrijd te boek staat, zet de politie zondag extra mensen in. PSV kan zondag kampioen worden in Gelredome. De politie verwacht geen problemen met de openbare orde, maar houdt er wel rekening mee. "We hebben geen signalen dat er rellen komen en als PSV kampioen wordt, zal iedereen zo snel mogelijk naar Eindhoven willen vertrekken. Maar als dat niet lukt, weet je niet wat er gebeurt. Daarom hebben we wat meer mensen op de been", zegt een woordvoerder van de politie.
Er worden 22 bussen PSV-fans verwacht. De 1200 Eindhovense supporters krijgen in het bezoekersvak met enkele beperkende maatregelen te maken. Zo worden er geen alcoholische versnaperingen verkocht.
Reply


Forum Jump: