The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord - Roda JC
#1
Matig potje tegen zwak Roda. Zullen zich wel gespaard hebben voor de Beker-finale.
Heb echter wel een leuke dag gehad. Zat in gezellig vak (KK) aan heerlijk biertje.

Hoogtepunt van de dag was natuurlijk het biertje in de rust met waf. Een Feyenoorder en Ajacied die in de rust samen een biertje drinken bij de Kuip is toch uniek !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
Bumme Wrote:Een Feyenoorder en Ajacied die in de rust samen een biertje drinken bij de Kuip is toch uniek !

En tegelijkertijd heel mooi!

Volgende week is dit affiche ook de bekerfinale.
Elk jaar die bekerfinale wel gekeken maar zal dit jaar toch met een ander gevoel er naar kijken.
Reply
#3
Bumme Wrote:Matig potje tegen zwak Roda. Zullen zich wel gespaard hebben voor de Beker-finale.
Heb echter wel een leuke dag gehad. Zat in gezellig vak (KK) aan heerlijk biertje.

Hoogtepunt van de dag was natuurlijk het biertje in de rust met waf. Een Feyenoorder en Ajacied die in de rust samen een biertje drinken bij de Kuip is toch uniek !

leuk je een keer te ontmoeten bumme. er kon niets gebeuren, ik had het hoofd beveiliging immers gevraagd een oogje in het zeil te houden. :razz: de communicatie met de jagermeisterdames was helaas niet helemaal goed gegaan, die hou je tegoed (die jagermeister :razz: ).

nog unieker is overigens een ado-fan in ajakkesshirt in de kleine en grote aarsrena. ik weiger het te geloven, maar wacht vol ongeduld op het feauteauverslag.
Reply
#4
ging ik gisteravond naar bed, voelde ik iets onder mijn kussen wat daar niet thuis hoorde...
Een poster van ADO Smile
Hij is geestig EJR
The great old Ludwig von...
Reply
#5
waf Wrote:het hoofd beveiliging

Mooie vent, hij gunde Ajax zelfs de titel!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#6
Een aantal weken geleden toen Twente won van Ajax had ik een Ajacied op bezoek die thuis met mijn vriendin en een aantal andere vrienden de wedstrijd op tele2 bekeken. Uiteraard zat ik in het stadion. Na de winst heb ik voor hem een FCT shirt meegenomen. Met alle respect, ik zou het direct naast de plee leggen zodat het als toiletpapier zou kunnen fungeren maar hij trok het shirt aan en feliciteerde me.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#7
Vret Mien Gras Wrote:Een aantal weken geleden toen Twente won van Ajax had ik een Ajacied op bezoek die thuis met een aantal andere vrienden mijn vriendin hebben doorgesmeerd. Uiteraard zat ik in het stadion. Na de winst heb ik voor hem een FCT shirt meegenomen. Met alle respect, ik zou het direct naast de plee leggen zodat het als toiletpapier zou kunnen fungeren maar hij trok het shirt aan en feliciteerde me. iniddels begrijp ik dus waarom

:razz:
Reply
#8
Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#9
Vret Mien Gras Wrote:Een aantal weken geleden toen Twente won van Ajax had ik een Ajacied op bezoek die thuis met mijn vriendin en een aantal andere vrienden de wedstrijd op tele2 bekeken. Uiteraard zat ik in het stadion. Na de winst heb ik voor hem een FCT shirt meegenomen. Met alle respect, ik zou het direct naast de plee leggen zodat het als toiletpapier zou kunnen fungeren maar hij trok het shirt aan en feliciteerde me.

Mooie boel! Door deze anti-ajax sentimenten heb ik mijzelf geheel genoodzaakt gevoeld om mijn Koninginnedag onderduikvakantie te verplaatsen van Twente naar Arnhem Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#10
Arnhem is ook Duitsland.......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#11
Nou dan motten wij wel bijna Oostenrijk zijn :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#12
Ach, het maakt me geen biet uut... d'r is een golfbaan, een tannisbaan, een saunacomplex en er zit een sterrenrestaurant in het heutel. Ik ga dat hele Ernem geen dag zien, ben ik bang :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: