The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome 2008
dat publiek in rome ziet vandaag 10 games. Undecided

3 voor wawrinka en 7 voor djoko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mist Wrote:Ik ga ook geen moeite meer doen om hier nog heen te zappen, laat hem wel op Ivanovic - Dementieva staan :-"

=P~
Reply
Is het alweer afgelopen?! :eeeek:

Hoe belangrijk was die 2e TB gisteren dan bij Federer, wat een kansen om verder uit te lopen, wat slecht zeg... #-o
Net als Robredo eigenlijk, of raakte Roddick echt geblesseerd in de partij vandaag?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andreev is toch wel goed. Hij pakt meer dan het dubbele aantal games dan de andere tegenstanders van Djokovic bij elkaar.
Reply
andre Wrote:Als Djoko morgen ook van Wawrinka wint, loopt hij 325 op Federer in en komt hij op 1700 achterstand.
En met Hamburg volgende week kan hij verder inlopen.
In Hamburg idd en op RG, al zie ik het daar nogmaals niet zo snel gebeuren.
Maar daarna gaat het lastig worden. Misschien op Queens nog een beetje, maar daarna is het tot aan het eind van het jaar ongeveer alleen maar verdedigen (muv Cincy en Parijs). Ik zie dus niet zo snel in waar hij dat goed gaat maken, tenzij Federer in Hamburg en op RG heel veel punten laat liggen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wimbledon, Cincinatti, Parijs en vooral Masters Cup. Daarnaast nog hier of daar als Federer het laat afweten.
Reply
Tja, gaat ie de finale van Wimbledon halen dan? Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk, zeker niet als hij in de helft van Federer zit.

En Parijs en Cincy noemde ik idd, maar de vraag is in hoeverre hij dat gaat doen aangezien Cincy weer direct na Montreal is en hij in Parijs wellicht weer op is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bij winst Djokovic staat hij op -1700.

Vervolgens de resultaten van Djokovic t.o.v. Federer vorig jaar:
TMS Hamburg -375
GS Roland Garros -250
Queens +20
GS Wimbledon -550
Umag +15
TMS Canada +150
TMS Cincinatti -495
GS US Open -300
Wenen +250
TMS Madrid -125
Basel -250
TMS Parijs -70
Masters Cup -650

Bij gelijk op gaan, gaat hij Federer dus in Cincinatti voorbij. Dat is misschien niet reëel vanwege Wimbledon, maar bij de Masters Cup is de kans groot (of eigenlijk na TMS Parijs, omdat dan (dacht ik) de Masters Cup van de ranking af gaat)
Reply
Federer heeft inderdaad ook wel een heel goed najaar gehad. De US Open zie ik Djoko nl dit jaar wel winnen. En dan wordt het leuk inderdaad...
Maar ik zie dus Djoko dit jaar niet de halve finale van RG halen en eigenlijk ook niet de halve finale van Wimbledon. Maar wellicht heeft hij dan weer wat kracht over voor het eind van het seizoen.

Ik ben benieuwd, lijkt me mooi als hij zich er serieus mee gaat bemoeien, zeker nu Nadal lijkt af te gaan haken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat klopt er niet?


Attached Files
.gif   080510 649-01.gif (Size: 5.35 KB / Downloads: 179)
Reply
O, ze hebben het al veranderd. Meestal duurt dat wat langer.
Reply
Wawrinka wint de 1e set van Djoko. Heb 10 euro op hem gezet met een quote van 3 :Big Grin

Matige set van wat ik ervan heb gezien. Djoko te veel fouten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
djoko :dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
djoko op voorsprong =D>
Reply
Toch knap van Djoko, zijn eerste grote titel op gravel. Wel jammer dat hij geen enkele fitte topper is tegengekomen...

Ook knap van Wawrinka, top 10 nu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd goede prestatie van beide mannen.
Reply
uitstekend djoko...
Erg goede keuze Kool...ik zeg het zelf wel :lol:
Reply
Tuurlijk Kool, klasse keuze =D>

Beetje jammer dat je door de wanprestatie van Federer de weekwinst misloopt. Paar puntjes in de TB houden jouw van de weekwinst af. Maar ja, had je maar niet zo voor Stepanek moeten juichen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
haha ja dat was stom...was ook niet echt voor radek maar irriteerde me aan Federer...ach...in ieder geval aan kop in het medailleklassement Wink
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk dat Djoko op gravel sowieso altijd kwetsbaar is. Vorig jaar nog een mooie discussie met Triplexx over gehad. Ik beweerde dat hij geen echt goede gravelaar was, maar gewoon een goede tennisser wiens kwaliteiten op gravel minder tot z'n recht kwamen, maar niet geheel weg waren. Triplexxx beweerde min of meer dat hij gezien de resultaten wel gezien kon worden als een echt goede gravelspeler.

Ik denk nu nog steeds dat hij geen echt goede gravelspeler is, maar wel zoveel kwaliteit en wilskracht heeft dat hij van veel mensen kan winnen, maar hij zal zelden van de echte topgravelaars winnen, zoals Federer en Nadal. Almagro staat daaronder, dus ik denk dat het een close pot kan worden.

En ik snap nog steeds niet dat je deze mening niet bijgesteld hebt. Als je op 20e al drie ATP graveltoernooien gewonnen hebt, dan ben je gewoon een goede gravelaar. Ik denk dat alleen Nadal beter is op gravel, voor de rest doet hij niet onder.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tja, in Estoril en Amersfoort, nu Rome had hij niet echt tegenstand, iig geen topgravelaar als Federer, Nadal, Davy of Ferrer. Tov die jongens is hij nl in mijn ogen nog steeds de mindere. Hij is gewoon geen topgravelaar, alleen zijn algemene kwaliteiten maken een hoop goed. Knap dat hij die toernooien wint hoor, maar niet per se een argument dat hij een hele goede gravelaar is.
Vorige week werd hij er bijvoorbeeld behoorlijk afgetikt tegen Federer, vorig jaar verloor hij afgetekend van Nadal en Ferrer. En daar komen nog heel veel verliezen bij tegen mindere tegenstanders als Moya, Verdasco en zelfs Gimeno en Troicki...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: