The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Hamburg 2008
omyaca Wrote:Aiaiai, komt Federer goed weg hier. Maar Rafa gaat de derde wel gewoon pakken, neem ik aan.
Fysiek zal nu toch ook wel meespelen en daarin heeft Federer toch wel een duidelijk voordeel.

Als hij gewoon nu een keer zijn breaks en voorsprong vasthoudt, wint Roger hem gewoon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijke pot, met fantastische turnarounds. 5/1 Fed eerste set, quote was gedaald naar 1.1 voor Fed, want Nadal werd behandeld.
Hij komt helemaal terug, 5/7

Tweede set breekt Nadal meteen, maar dan Fed naar 4/1 en 5/3 serveert voor de set 5/5 wordt het en dan 0/40, Fed werkt het weg, komt in de tiebreak 2/0 voor, dan 5/2 Fed, 5/3 6/3 7/3.

Alles is mogelijk, op betfair wordt Fed nu als lichte favoriet gezien, 1.88 om 2.06.
Reply
Waarom heeft Federer een voorsprong qua fysiek?
Reply
Omdat Nadal gisteren 3 uur op de baan heeft gestaan misschien?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Omdat Nadal gisteren 3 uur op de baan heeft gestaan misschien?
Ja, dat kan wel zo zijn, maar dat heeft Nadal toch wel vaker.
Als ik nu de beelden bekijk lijkt het me eerder Federer dan Nadal die vermoeid oogt.
Reply
_Tampie Wrote:Heerlijke pot, met fantastische turnarounds. 5/1 Fed eerste set, quote was gedaald naar 1.1 voor Fed, want Nadal werd behandeld.
Hij komt helemaal terug, 5/7

Tweede set breekt Nadal meteen, maar dan Fed naar 4/1 en 5/3 serveert voor de set 5/5 wordt het en dan 0/40, Fed werkt het weg, komt in de tiebreak 2/0 voor, dan 5/2 Fed, 5/3 6/3 7/3.

Alles is mogelijk, op betfair wordt Fed nu als lichte favoriet gezien, 1.88 om 2.06.
Maar zou je het zowel in de eerste als in de tweede set als choke van Federer kunnen zien? Of kwam Nadal gewoon goed terug? Dan nog kan ik niet begrijpen dat iemand als Federer een 5-1 voorsprong en 6 games op rij weggeeft, ook al speelt Nadal heel goed. Dat kan gewoon niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Waarom heeft Federer een voorsprong qua fysiek?
Nadal gisteren zware wedstrijd, maar hij lijkt er voorlopig niet onder te lijden.
Reply
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Omdat Nadal gisteren 3 uur op de baan heeft gestaan misschien?
Ja, dat kan wel zo zijn, maar dat heeft Nadal toch wel vaker.
Als ik nu de beelden bekijk lijkt het me eerder Federer dan Nadal die vermoeid oogt.
Remember Chennai eerder dit jaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Heerlijke pot, met fantastische turnarounds. 5/1 Fed eerste set, quote was gedaald naar 1.1 voor Fed, want Nadal werd behandeld.
Hij komt helemaal terug, 5/7

Tweede set breekt Nadal meteen, maar dan Fed naar 4/1 en 5/3 serveert voor de set 5/5 wordt het en dan 0/40, Fed werkt het weg, komt in de tiebreak 2/0 voor, dan 5/2 Fed, 5/3 6/3 7/3.

Alles is mogelijk, op betfair wordt Fed nu als lichte favoriet gezien, 1.88 om 2.06.
Maar zou je het zowel in de eerste als in de tweede set als choke van Federer kunnen zien? Of kwam Nadal gewoon goed terug? Dan nog kan ik niet begrijpen dat iemand als Federer een 5-1 voorsprong en 6 games op rij weggeeft, ook al speelt Nadal heel goed. Dat kan gewoon niet...

Ik vond de eerste break die Federer weggaf in de eerste set gewoon te nonchalant gespeeld. De tweede speelde Nadal een aantal goede punten, en Federer miste de brille uit de eerste games. De tweede set zag je dat Federer wel een beetje chokete toen hij de set moest uitmaken. Het gaat toch tussen de oren zitten dan. Hij maakte toen een paar ue´s in die game.
Reply
Oke, duidelijk. Ik vind het gewoon echt niet kunnen dat je als Federer (maar ook als Nadal of Djoko) 5 of 6 games achter elkaar verliest. En dat nu al twee keer tegen Nadal achter elkaar! :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer ook niet meer superfris... ik zou niet durven zeggen wie dit gaat winnen.

Ik heb nu 0,34 als Fed wint en 13,56 als Nadal wint.
Reply
stand?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Fed serveert, *1/2 30-30
Reply
Elke game is close, spanning ten top. Ik geloof er niet al te veel meer in als ik het zo zie, ik denk toch dat Nadal dit gaat winnen. Federer moet toch te hard werken voor zijn games en verliest nu het merendeel van de lange rally's...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
bp Nadal
Reply
misser Fedex, 1/3 Nadal
Reply
Daar is de break al, Federer maakt veel te veel simpele foutjes...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
yes. Nu vasthouden!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja dit lijkt gespeeld, Nadal eenvoudig naar 40/15 na een 0/15.
Reply
Nee hoor, weer een uitermate slechte game van Roger, dit wordt hem niet meer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, dit gaat naar 6/1.
Reply
0/30 alweer.... Komop Roger, maak het nog even spannend.
Reply
15/40
Reply
40/40 netjes.
Reply
En na nog een bp pakt Roger toch de game =D>
Reply
GOed uit de problemen gewerkt, maar uitstel van executie vrees ik. Federer is niet heel goed en Nadal wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal serveert, *4/2

0/15
Reply
betfair verbinding kwijt :|
Reply
30/30
Reply
knappe passing 40/30
Reply


Forum Jump: