The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Hamburg 2008
Klopt, maar de partij is nog lang niet gespeeld.
Reply
2 halve mp benneteau

davy moet eens bp gaan benutten Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:en de re rebreak :wink: !

Voor een gokje en voor iemand die het van zijn service grotendeels moet hebben is hij nog niet best

En de re re rebreak :wink:
Onthutsend zwakke game van Davy
Reply
davy 4-4 ipv 5*-2 :|

benneteau mist 2 bp voor de beslissing
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Weer de break voor Ivan, op love. Nu je service houden Ivan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aiaiaiai, Moya slaat een bal achter op de lijn op 15-40...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Weer de break voor Ivan, op love. Nu je service houden Ivan!

en ad meldt zich even...

davy had die 1e set allang moeten pakken Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Had had had, dat telt niet in tennis!

Nadal had vorige week ook Rome moeten winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dat deed ie niet en nu is de service van Ivan ineens los.
Reply
Ad Wim Wrote:Had had had, dat telt niet in tennis!

o nee, klopt.

telt "als" wel? :-s
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En nu loopt Benneteau opeens te kloten. Altijd hetzelfde met die klote-Fransen, ontzettende chokers zijn het! Je kunt er de klok op gelijk zetten ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gvd, en nu kan Davy ineens volleren. Foute keuze van Ivan dit.
Reply
Godver, van 40-15 naar deuce...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, en dan zo'n mazzeltje van Davy...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En wat een bal van Davy :eeeek: =D>
Reply
mindlight Wrote:En wat een bal van Davy :eeeek: =D>
Hij verontschuldigde zich :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt, maar daarom niet minder fraai.
Reply
Wat een ongelofelijke drol die Benneteau, story of his life zulk soort partijen. Moya is helemaal nergens en toch verliest ie de set van hem... #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Ljubo gebroken na 40-15, ik ga maar weer studeren, wat een gezeik dit :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu geeft Ljubicic ook een gewonnen game weg. Ff kutfase dit
Reply
Wat een armoe zeg bij Ljubo-Davy.
Reply
HAHAHAHAHA
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ze zijn allebei zo slecht, maar ljubicic het slechtst :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vandaag in ieder geval wel ja. Maar beiden niet om aan te zien.
Reply
Ik gooi m uit, slechter dan dit kan niet...
Reply
:o 6-4 *1-0..


Andreev gaat goed, maar had het natuurlijk al moeten afmaken! Hopelijk gaat hij niet falen.. :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pfff, verkeerde week uitgekozen om voor de verrassingen te gaan, wat een schijtdag tot nu toe zeg :|

Van benneteau verwacht ik ook weinig, die opper-choker. Die komt waarschijnlijk dik voor deze set en verliest hem dan alsnog...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
davy =D>

zou wel even lekker zijn als julien er nog even uitsleept [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Pfff, verkeerde week uitgekozen om voor de verrassingen te gaan, wat een schijtdag tot nu toe zeg :|

Van benneteau verwacht ik ook weinig, die opper-choker. Die komt waarschijnlijk dik voor deze set en verliest hem dan alsnog...

Omdat je Horna kwijt bent geraakt? :roll:
Ljubicic is nog veel slechter in vorm dan ik (en jij waarschijnlijk) al dachten. Pech. En Davy speelt de laatste tijd goede eerste rondes.
Reply
Horna kwijt door opgave, Tipsa door in 3 sets, Acasuso door na opgave en Ljubo exit. Elke partij is nog verkeerd gegaan, is het dan geen schijtdag tot nu toe?

Ljubo was echt belangrijk, maar Robredo misschien nog wel meer en daar verwacht ik ook wel meer van dan van Ljubo.

En Martin en Seppi worden ook vrij belangrijk, maar het is duidelijk niet mijn week. Alleen een vroegtijdige exit van Nadal kan me nog redden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: