The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wedden
#1
Zullen we hier een apart topic voor openen, aangezien vrij veel mensen hiermee bezig zijn?

Kan Tampie ook zijn theorietjes over Betfair in een apart topic kwijt Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
wedden dat nadal hamburg wint?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Ik heb mijn halve bankroll alweer op wedstrijdjes gezet vandaag aangezien in de eerste ronde vaak mooie quotes te vinden zijn.

Er staat geld op Sanchez de Luna, Safin, Martin, Granollers, Benneteau en Horna. Allemaal quotes van boven de 2 en sommigen zelfs 4!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
centre court Wrote:wedden dat nadal hamburg wint?
1.97 krijg je ervoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Pff, Gelukkig had ik Minar ook, want Granollers verliest en Sanchez de Luna gaat het ook niet redden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Forza Andreev, pak die 3e set.. Das goed voor de centjes! Als dan Wawrink nog met 2-1 mag winnen Smile

Inzet: € 20,00 Status: Lopend Waarde: € 20,00

Evenement Noteringen Resultaat
1 Andreev, I - Söderling, R
Correcte Score
Normale speeltijd
Je weddenschap: 2-1 3,90 13-5-08
2 Benneteau, J - Moya, C
Correcte Score
Normale speeltijd
Je weddenschap: 1-2 3,90 13-5-08
3 Wawrinka, S - Martin, Alberto
Correcte Score
Normale speeltijd
Je weddenschap: 2-1 4,05 13-5-08
Dubbel

Combinatie Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
1 - 2 € 5,00 15,21 Lopend Lopend
1 - 3 € 5,00 15,80 Lopend Lopend
2 - 3 € 5,00 15,80 Lopend Lopend
Drievoudig

Combinatie Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
1 - 2 - 3 € 5,00 61,60 Lopend Lopend
Reply
#7
Rochus 2.7 morgen tegen Moya. Wel interessant gezien de vorm van Moya. Helaas was Ollie ook niet al te best in de 1e ronde...

Verder is 3.45 voor Simon interessant en 2.5 voor Bolelli.

2.8 voor Montanes lijkt me een zekerheid...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Zekerheid, dat gaat Chucho gewoon winnen hoor :razz:
Reply
#9
Dat zou goed kunnen, maar Motanes hoeft ruwweg maar 1 op 3 keer te winnen om quitte te draaien Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Ad Wim Wrote:Dat zou goed kunnen, maar Motanes hoeft ruwweg maar 1 op 3 keer te winnen om quitte te draaien Wink
het staat 6-0 voor acasuso dus montanes wint de komende twee
Reply
#11
Ad Wim Wrote:Ik heb mijn halve bankroll alweer op wedstrijdjes gezet vandaag aangezien in de eerste ronde vaak mooie quotes te vinden zijn.

Er staat geld op Sanchez de Luna, Safin, Martin, Granollers, Benneteau en Horna. Allemaal quotes van boven de 2 en sommigen zelfs 4!
alleen Safin wint...en neem aan dat die het minst opleverde...slechte dag
Reply
#12
Vandaag wordt het Safin voor 2.2 en Montanes voor 2.8
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
tja iedereen verwacht dat berdych even wint van Safin... Vlak voor zijn blessure verloor hij nog van Safin in davis cup...zal zonder wedstrijdritme toch niet gaan lukken lijkt mij
Reply
#14
Quote:Vandaag wordt het Safin voor 2.2 en Montanes voor 2.8.
Kijk, dit zijn de betere dagen. Zit te denken aan Kiefer voor 2.8...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
SNap niet zo goed waar dat immense vertrouwen in Tipsa vandaan komt, hij heeft nauwelijk iets gepresteerd dit gravelseizoen. Dus Montanes voor 3 lijkt me een zekerheidje.

Zit nog te twijfelen over Seppi voor 3.3 en Moya voor 2.34...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ad Wim Wrote:SNap niet zo goed waar dat immense vertrouwen in Tipsa vandaan komt, hij heeft nauwelijk iets gepresteerd dit gravelseizoen. Dus Montanes voor 3 lijkt me een zekerheidje.

Zit nog te twijfelen over Seppi voor 3.3 en Moya voor 2.34...
[*]

Montanes wint dan een challenger, maar daar is het verder ook nog neit veel dit seizoen.
Reply
#17
Kwartfinale Barcelona en inderdaad die challenger, dat is meer dan Tipsa gepresteerd heeft dit seizoen op gravel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
niet echt leuke combinaties te maken waar ik vertrouwen in heb.
Verdasco zie ik nog winnen ondanks dat het niet best is voor me FTM...
maar voor de rest zie ik alle favorieten gewoon winnen...ook tipsa dus.
Reply
#19
Ad Wim Wrote:Kwartfinale Barcelona en inderdaad die challenger, dat is meer dan Tipsa gepresteerd heeft dit seizoen op gravel...

vorige week heeft hij toch heel goed gespeeld tegen gonzo in vorm.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Ja leuk, maar wel verloren, en Gonzo was niet helemaal fit. Montanes heeft ook goed gespeeld tegen Wawrinka in nog betere vorm...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
tipsa won van mathieu en lapentti in monte carlo.
dan kun je wel iets op gravel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
dit zijn nou weer niet echt discussies voor het topic wedden heren...
Reply
#23
Ach, die 20 man die hier lezen.... Maargoed, laten we idd maar verdergaan in het Hamburg topic dan.
Reply
#24
die ging om de quote die op tipsa staat.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
buurs Wrote:die ging om de quote die op tipsa staat.
weet ik wel..maar toch
Reply
#26
Gisteren een goede dag met Montanes en Seppi.

Vandaag nie zoveel interessants, ga alleen voor 2.16 voor Seppi...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
ik ben ook voor Montanes gegaan...8.00 is een mooie
Reply
#28
Bij Betfair kreeg je nog 9 vanochtend...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Ad Wim Wrote:Bij Betfair kreeg je nog 9 vanochtend...
nu zelfs 10...dat betekent dat er dus nog steeds mensen geld zetten op djoko om er maar 1.1 voor terug te krijgen?
Reply
#30
Dat zijn dan gewoon flinke bedragen waarschijnlijk, of brackets...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: