The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Deadline op maandagmorgen 10 uur indien mogelijk
You do not have permission to vote in this poll.
Geen goed idee, want nu moet ik kiezen uit meer spelers en ik voel me er te onzeker over om teveel keuze's te moeten maken.
14.29%
2 14.29%
Goed idee, want dit maakt het spel leuker door de meer verschillende teams.
28.57%
4 28.57%
Geen goed idee, want ik werk op zondagavond/nacht.
42.86%
6 42.86%
Het maakt mij niet uit
14.29%
2 14.29%
Total 14 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Poll: Deadline op maandagmorgen 10 uur indien mogelijk
#61
Het liefst zou ik zien, maandag 10.00 uur, zowel de ATP toernooien als de Grand Slams. Vaak zijn op zaterdag al de lotingen bekend. Dit kan in ieder geval t/m Wimbledon aangehouden worden. Daarna moet de deadline tm de US Open op maandagavond komen staan i.v.m. het pas laat opengooien van de database op zondagavond (na de finales).
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#62
Nogmaals, maandag 22 uur lijkt me de beste oplossing voor de komende week aangezien de finale van Hamburg gewoon zondag is en waarsch pas rond een uur of 15 gaat beginnen.

En er zijn genoeg mensen die niet dagelijks op dit forum zijn en wel aan dit spel meedoen. Dus ondanks dat het FTM heet, moeten we ook aan hen denken...

Voor RG moeten we gewoon even discussiëren. De finales zijn inderdaad ergens zaterdagmiddag afgelopen, maar dan moet de organisator dus zaterdagmiddag/-avond alles regelen en kun je dus pas vanaf zaterdagavond je team maken tot zondag 10 uur. Dat lijkt me niet ideaal, gezien ook de leeftijdsgroep waarin de meesten van ons zitten...

Maar laten we met die discussie nog even wachten, ik open vandaag of morgen wel even een nieuw topic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Stille Wrote:Het liefst zou ik zien, maandag 10.00 uur, zowel de ATP toernooien als de Grand Slams. Vaak zijn op zaterdag al de lotingen bekend. Dit kan in ieder geval t/m Wimbledon aangehouden worden. Daarna moet de deadline tm de US Open op maandagavond komen staan i.v.m. het pas laat opengooien van de database op zondagavond (na de finales).
Ik denk dus dat je dan problemen met de tijd krijgt bij zowel de organisatie als de deelnemers...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Of desnoods maandag 1500 dan. Zoals deze week vind ik prachtig, totaal geen voorkennis en zo zie je dat een aantal mensen die altijd heel veel spelers nemen (die al gewonnen hebben) door de mand vallen... Veel spannender! of niet?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
lees anders even de discussie door op het FTM forum...daar zijn al die argumenten al eens aan bod gekomen.
Reply
#66
Zoals ik al eerder heb gezegd, vind ik dat ook leuker, maar we moeten ook aan het spel denken...
Het wordt gewoon heel krap voor de mensen om een team te maken en voor de organisatie om alles klaar te zetten.

Enige optie is dat de DB opengaat vanaf het moment dat de loting bekend is tot maandagochtend 22 uur, maar dan hou je nog het probleem dat vaak de lotingen van de kleine toernooien pas op zondag bekend zijn en het krap blijft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
wat ben jij ineens meedenkend ad :eeeek:
helemaal mee eens Stille...

maandag 15uur ben ik persoonlijk tegen...of voor of na een dag
Reply
#68
Dat is idd zo Kooltje, sommige mensen kunnen niet van de baas de hele dag op internet :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#69
kooltje Wrote:wat ben jij ineens meedenkend ad :eeeek:
Is dit een grap?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Stille Wrote:Dat is idd zo Kooltje, sommige mensen kunnen niet van de baas de hele dag op internet :Big Grin
Daar ben ik er 1 van hoor...voor je heel denigrerend gaat worden...

spel moet voorop staan!
Reply
#71
Totaal niet denigrerend bedoeld hoor. Het is gewoon een feit dat sommige mensen niet op internet mogen. Ik heb daar ook last van maar ik heb daar omwegen voor aangelegd zodat ik alles goed kan volgen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#72
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:wat ben jij ineens meedenkend ad :eeeek:
Is dit een grap?
ik verdenk je der sterk van dat je dit weekend iets anders hebt waardoor maandagavond je wel goed uitkomt...en nu net gaat doen of andere in de problemen komen terwijl een mail zo gemaakt is.

Wie die andere mail gestuurd heeft ben ik wel benieuwd naar!
Reply
#73
kooltje Wrote:
Stille Wrote:Dat is idd zo Kooltje, sommige mensen kunnen niet van de baas de hele dag op internet :Big Grin
Daar ben ik er 1 van hoor...voor je heel denigrerend gaat worden...

spelers moeten voorop staan!

Fixed Your Post
Reply
#74
Prima Mac..als jij het spel leuk vindt als iedereen 15 spelers heeft waarvan 12 dezelfde...dan hebben wij een meningsverschil
Reply
#75
prima kooltje! als jij mn posts eens gaat lezen ga ik inhoudelijk reageren op je post.
Reply
#76
Die andere mail was van Buurs destijds.
Reply
#77
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:wat ben jij ineens meedenkend ad :eeeek:
Is dit een grap?
ik verdenk je der sterk van dat je dit weekend iets anders hebt waardoor maandagavond je wel goed uitkomt...en nu net gaat doen of andere in de problemen komen terwijl een mail zo gemaakt is.

Wie die andere mail gestuurd heeft ben ik wel benieuwd naar!
Nou, lekker dan. Het hele seizoen ben ik al mee aan het denken over FTM; over deadlines, organisatie, het spel zelf. Ik heb me er zelfs sterk voor gemaakt om het uberhaupt door te laten gaan. Ik probeer ook constant aan het belang van het spel te denken, en dan zo'n opmerking...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Ik heb nog even het mailtje van Buurs erbij gepakt waarin hij een voorstel doet om de deadline naar zo 22.00 te verplaatsen.
Reacties:
André: eerdere deadline prima, maar niet zo 22.00 uur (voorstel zo. 24.00)
Mindlight: eerder prima, zo. 22.00 ook prima
Arco: eerder prima, maar dan zo. 24.00 of nog liever maandag
Cruijff: niet op zondag
Centre Court: verschuiven prima
Chiel Montagne: verschuiven prima

N.a.v. de reacties van Arco en Cruijff heeft maandagochtend vroeg de voorkeur boven zondagavond. Zaterdagavond/zondagochtend lijkt me i.v.m. hiermee en forumgedrag andere forummers sowieso niet wenselijk.

Blijft over als enige denkbare alternatieven: maandag 10.00 uur of maandag 22.00 uur.
Wil je altijd dezelfde deadline dan moet je maandag 22.00 uur nemen, omdat maandag 10.00 uur (b.v. Basel, Amerika) niet altijd mogelijk is.

Dus:
optie 1: vaste deadline op maandag 22.00 uur
optie 2: deadline op maandag 10.00 uur of maandag 22.00 afhankelijk wat die week het beste uitkomt. Deze deadline wordt ruim op tijd vastgesteld.
Reply
#79
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:wat ben jij ineens meedenkend ad :eeeek:
Is dit een grap?
ik verdenk je der sterk van dat je dit weekend iets anders hebt waardoor maandagavond je wel goed uitkomt...en nu net gaat doen of andere in de problemen komen terwijl een mail zo gemaakt is.

Wie die andere mail gestuurd heeft ben ik wel benieuwd naar!
Nou, lekker dan. Het hele seizoen ben ik al mee aan het denken over FTM; over deadlines, organisatie, het spel zelf. Ik heb me er zelfs sterk voor gemaakt om het uberhaupt door te laten gaan. Ik probeer ook constant aan het belang van het spel te denken, en dan zo'n opmerking...

Vind het idd een domme opmerking van Kooltje. Als er iemand begaan is met dit spel en er het beste mee voor heeft is het Ad! :-s !

Maar vooralsnog vind ik het geen sterk plan om de deadline te verschuiven!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#80
Stille Wrote:Of desnoods maandag 1500 dan. Zoals deze week vind ik prachtig, totaal geen voorkennis en zo zie je dat een aantal mensen die altijd heel veel spelers nemen (die al gewonnen hebben) door de mand vallen... Veel spannender! of niet?

Door de mand vallen? Wat wil je daarmee zeggen??
Reply
#81
andre Wrote:Ik heb nog even het mailtje van Buurs erbij gepakt waarin hij een voorstel doet om de deadline naar zo 22.00 te verplaatsen.
Reacties:
André: eerdere deadline prima, maar niet zo 22.00 uur (voorstel zo. 24.00)
Mindlight: eerder prima, zo. 22.00 ook prima
Arco: eerder prima, maar dan zo. 24.00 of nog liever maandag
Cruijff: niet op zondag
Centre Court: verschuiven prima
Chiel Montagne: verschuiven prima

N.a.v. de reacties van Arco en Cruijff heeft maandagochtend vroeg de voorkeur boven zondagavond. Zaterdagavond/zondagochtend lijkt me i.v.m. hiermee en forumgedrag andere forummers sowieso niet wenselijk.

Blijft over als enige denkbare alternatieven: maandag 10.00 uur of maandag 22.00 uur.
Wil je altijd dezelfde deadline dan moet je maandag 22.00 uur nemen, omdat maandag 10.00 uur (b.v. Basel, Amerika) niet altijd mogelijk is.

Dus:
optie 1: vaste deadline op maandag 22.00 uur
optie 2: deadline op maandag 10.00 uur of maandag 22.00 afhankelijk wat die week het beste uitkomt. Deze deadline wordt ruim op tijd vastgesteld.
Dit is alleen mbt de mailwisseling. Kijk in dit topic en je ziet ook dat er meerdere mensen tegen de verschuiving zijn. Die mail is nl niet naar iedereen verstuurd.

En ik denk dat we voor een vaste deadline op maandag 22 uur moeten gaan, maar een uitzondering kunnen maken voor RG en evt. Wimbledon...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Of desnoods maandag 1500 dan. Zoals deze week vind ik prachtig, totaal geen voorkennis en zo zie je dat een aantal mensen die altijd heel veel spelers nemen (die al gewonnen hebben) door de mand vallen... Veel spannender! of niet?

Door de mand vallen? Wat wil je daarmee zeggen??

dat stille nu zelf een goede week draait en denk dat degene die nu een mindere week hebben er niets van kunnen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#83
kooltje Wrote:Prima Mac..als jij het spel leuk vindt als iedereen 15 spelers heeft waarvan 12 dezelfde...dan hebben wij een meningsverschil
En wat een onzin is dit argument ook. We doen het al jaren zo en al jaren zijn er elke week weer verschillende teams. In weken met 1 TMS lijken de teams dan logischerwijs veel op elkaar, maar voor de rest zijn er altijd veel verschillen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Ik heb nog even het mailtje van Buurs erbij gepakt waarin hij een voorstel doet om de deadline naar zo 22.00 te verplaatsen.
Reacties:
André: eerdere deadline prima, maar niet zo 22.00 uur (voorstel zo. 24.00)
Mindlight: eerder prima, zo. 22.00 ook prima
Arco: eerder prima, maar dan zo. 24.00 of nog liever maandag
Cruijff: niet op zondag
Centre Court: verschuiven prima
Chiel Montagne: verschuiven prima

N.a.v. de reacties van Arco en Cruijff heeft maandagochtend vroeg de voorkeur boven zondagavond. Zaterdagavond/zondagochtend lijkt me i.v.m. hiermee en forumgedrag andere forummers sowieso niet wenselijk.

Blijft over als enige denkbare alternatieven: maandag 10.00 uur of maandag 22.00 uur.
Wil je altijd dezelfde deadline dan moet je maandag 22.00 uur nemen, omdat maandag 10.00 uur (b.v. Basel, Amerika) niet altijd mogelijk is.

Dus:
optie 1: vaste deadline op maandag 22.00 uur
optie 2: deadline op maandag 10.00 uur of maandag 22.00 afhankelijk wat die week het beste uitkomt. Deze deadline wordt ruim op tijd vastgesteld.
Dit is alleen mbt de mailwisseling. Kijk in dit topic en je ziet ook dat er meerdere mensen tegen de verschuiving zijn. Die mail is nl niet naar iedereen verstuurd.

En ik denk dat we voor een vaste deadline op maandag 22 uur moeten gaan, maar een uitzondering kunnen maken voor RG en evt. Wimbledon...

Ja, ik ben tegen! Zondag vind ik gewoon een hele slechte dag. Zit s'middags altijd met voetbal en daarna gezellig wat drinken! Dat zou betekenen dat ik elke week mijn team met een zatte kop moet maken :wink: ..
Maar zonder dollen, het liefst gewoon maandag 22uur laten, met eventuele uitzonderingen daargelaten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#85
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Of desnoods maandag 1500 dan. Zoals deze week vind ik prachtig, totaal geen voorkennis en zo zie je dat een aantal mensen die altijd heel veel spelers nemen (die al gewonnen hebben) door de mand vallen... Veel spannender! of niet?

Door de mand vallen? Wat wil je daarmee zeggen??

ik val iig niet door de mand :-"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
De poll voor RG staat er, stem allen daarop.

De algemene discussie over de deadline kunnen we beter voeren in het FTM-forum, maar dit blijft voorlopig gewoon maandag 22 uur, tenzij er een uitzondering is, zoals bij grote toernooien als GSs en TMSs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: