The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Deadline RG, wanneer?
You do not have permission to vote in this poll.
Zondagochtend 10 uur (voor de eerste wedstrijden)
44.00%
11 44.00%
Maandagochtend 10 uur (na een dag spel, ca. 20 wedstrijden gespeeld)
36.00%
9 36.00%
Maandagavond 22 uu (het gebruikelijke, na twee dagen spel)
12.00%
3 12.00%
Maakt me niet uit, ik stem blanco
8.00%
2 8.00%
Total 25 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Deadline RG, FTM-deelnemers graag allen stemmen
#1
Oke heren, RG komt er weer aan en er moet duidelijkheid komen over de deadline. Als iedereen in dit topic zijn voorkeur aangeeft, kunnen we er zsm een besluit over nemen.

Bedenk wel dat RG al op zondagochtend begint met de eerste partijen.

NB: het gaat hier ALLEEN over de deadline van RG, niet over de algemene deadline...
Die discussie voeren we verder in het FTM-forum, maar die deadline blijft zonder ander bericht in de andere weken gewoon op maandagavond 22 uur staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Voor mij blijft zondagavond lastig, aangezien ik bijna nooit thuis ben op deze dagen en zeker niet in staat ben tijd te besteden aan mijn team. Daarom blijft maandag 10.00 uur mijn voorkeur hebben...
Reply
#3
optie 1
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#4
cruijff Wrote:Voor mij blijft zondagavond lastig, aangezien ik bijna nooit thuis ben op deze dagen en zeker niet in staat ben tijd te besteden aan mijn team. Daarom blijft maandag 10.00 uur mijn voorkeur hebben...
Het gaat hier eigenlijk alleen om RG, Cruijff...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
cruijff Wrote:Voor mij blijft zondagavond lastig, aangezien ik bijna nooit thuis ben op deze dagen en zeker niet in staat ben tijd te besteden aan mijn team. Daarom blijft maandag 10.00 uur mijn voorkeur hebben...

maandag 10 uur lijkt mij ook beter ipv zondag 22 uur.

mensen die laat thuis zijn op zondag hebben nog alle tijd.
zo heb ik afgelopen zondagnacht mijn team ook om 2 uur gemaakt.
enne, het werkt goed :8:

RG kan mooi op zondag 10 uur.
Loting is donderdag/vrijdag bekend, dus heb je vrijdag en zaterdag volledige dag tijd om een team te maken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
Haggie Wrote:optie 1

je mag ook pollen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
buurs Wrote:
cruijff Wrote:Voor mij blijft zondagavond lastig, aangezien ik bijna nooit thuis ben op deze dagen en zeker niet in staat ben tijd te besteden aan mijn team. Daarom blijft maandag 10.00 uur mijn voorkeur hebben...

maandag 10 uur lijkt mij ook beter ipv zondag 22 uur.

mensen die laat thuis zijn op zondag hebben nog alle tijd.
zo heb ik afgelopen zondagnacht mijn team ook om 2 uur gemaakt.
enne, het werkt goed :8:

RG kan mooi op zondag 10 uur.
Loting is donderdag/vrijdag bekend, dus heb je vrijdag en zaterdag volledige dag tijd om een team te maken.
Zondag 22 uur is ook helemaal geen optie.

En je kunt er wel langer over nadenken, maar het feit blijft dat de DB opengezet moet worden en dat zal waarschijnlijk pas ergens zaterdag aan het eind van de middag zijn en dan is er maar een klein tijdsbestek om te team te maken als je de deadline op zondagochtend 10 uur zet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
buurs Wrote:
Haggie Wrote:optie 1

je mag ook pollen :wink:

:-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Zondag 10 uur gaat lekker :8:
Reply
#10
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
cruijff Wrote:Voor mij blijft zondagavond lastig, aangezien ik bijna nooit thuis ben op deze dagen en zeker niet in staat ben tijd te besteden aan mijn team. Daarom blijft maandag 10.00 uur mijn voorkeur hebben...

maandag 10 uur lijkt mij ook beter ipv zondag 22 uur.

mensen die laat thuis zijn op zondag hebben nog alle tijd.
zo heb ik afgelopen zondagnacht mijn team ook om 2 uur gemaakt.
enne, het werkt goed :8:

RG kan mooi op zondag 10 uur.
Loting is donderdag/vrijdag bekend, dus heb je vrijdag en zaterdag volledige dag tijd om een team te maken.
Zondag 22 uur is ook helemaal geen optie.

En je kunt er wel langer over nadenken, maar het feit blijft dat de DB opengezet moet worden en dat zal waarschijnlijk pas ergens zaterdag aan het eind van de middag zijn en dan is er maar een klein tijdsbestek om te team te maken als je de deadline op zondagochtend 10 uur zet...

Ik denk dat ik de oplossing heb.

nadat vrijdag de finalisten bekend zijn rond 18 uur, kunnen we de week afsluiten en RG openen.
Op het forum worden de managers geplaatst die welke finalist hebben.
Nadat de finales zijn afgelopen kan Mac de betreffende managers de extra punten handmatig toekennen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
Volledig voorstander van Buurs =D>
Reply
#12
Tja, een dergelijke oplossing kwam ik ook al mee en dat lijkt me wel goed. Het enige nadeel hiervan is dat je Mac dan werk in de schoenen schuift en dat het geen structurele oplossing is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ad Wim Wrote:Tja, een dergelijke oplossing kwam ik ook al mee en dat lijkt me wel goed. Het enige nadeel hiervan is dat je Mac dan werk in de schoenen schuift en dat het geen structurele oplossing is...

je kan de deadline ook alleen zo vroeg zetten bij grandslams, aangezien de loting dan zo vroeg bekend is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
Het is gewoon kut dat ze op zondag al beginnen, anders hadden we geen probleem gehad.

Ik hou het op maandag 10 uur. Dan hebben we nog een dag minder wedstrijden gezien dan we de afgelopen jaren altijd hadden en dan is er genoeg tijd voor alles en iedereen om alles te regelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ad Wim Wrote:
cruijff Wrote:Voor mij blijft zondagavond lastig, aangezien ik bijna nooit thuis ben op deze dagen en zeker niet in staat ben tijd te besteden aan mijn team. Daarom blijft maandag 10.00 uur mijn voorkeur hebben...
Het gaat hier eigenlijk alleen om RG, Cruijff...

Maakt voor mij eigenlijk weinig uit welk toernooi. Ik heb iedere week zo'n beetje hetzelfde "probleem"..
Reply
#16
Stem van Woerdie net binnen via mail: maandag 10 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ad Wim Wrote:Stem van Woerdie net binnen via mail: maandag 10 uur.

heb je hem even gebrainwashed :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
@buurs: grapjas, zometeen is de winnaar 17x gekozen, ik ga echt niet bij 17 deelnemers handmatig de scores aanpassen.

Er zitten helaas gewoon nadelen aan de manier waarop ik t geschreven heb en dat is dat een nieuwe week niet kan beginnen voor de oude is afgesloten. Voor volgend seizoen misschien kan ik t anders doen maar voorlopig heb ik geen tijd om alles om te gooien.
Reply
#19
Zondag 10.00 uur lijkt me echt geen optie:
- Een aantal mensen heeft al aangegeven in het weekend andere dingen te doen / geen internet te hebben. Mijn mening is dat iedereen een team moet kunnen maken.
- Mac kun je niet opzadelen met handmatig werk
Reply
#20
Dat van Mac geldt niet voor RG Andre.....
Reply
#21
wat een gezeur zeg...

laten we deadline anders ergens in de 2e week van RG doen :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Ik ben voor zondagochtend 10 uur.
Reply
#23
andre Wrote:Zondag 10.00 uur lijkt me echt geen optie:
- Een aantal mensen heeft al aangegeven in het weekend andere dingen te doen / geen internet te hebben. Mijn mening is dat iedereen een team moet kunnen maken.
- Mac kun je niet opzadelen met handmatig werk
Ik ben het met je eens, maar er zijn blijkbaar veel mensen die toch, ondanks de negatieve aspecten, de deadline zo vroeg willen zetten. Een dergelijke democratische oplossing lijkt me dan ook de beste in deze...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
buurs Wrote:wat een gezeur zeg...

laten we deadline anders ergens in de 2e week van RG doen :roll:
Wat ben je toch een verschrikkelijk klein kind, ga anders lekker even in de zandbak spelen of zo Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
hadden we het niet in het ftm forum moeten houden?
nu misschien stemmen van mensen die er niks mee van doen hebben...
maar dat valt wel mee hoop ik

ook ik zondag 10uur
Reply
#26
Als we op vrijdag al de database open kunnen zetten zoals Buurs aangaf, is er tijd zat toch. Volgens mij heeft Mac ergens aangegeven dat het wel mogelijk is, met wisselen van weeknummers om ook zonder handmatige aanpassingen de database al op vrijdag open te zetten. Of heb ik het mis Mac?
Als dit zo is, wil ik me best aanmelden om het in goede banen proberen te leiden.
Reply
#27
=D>
Reply
#28
Ik neem toch aan dat er niet mensen gaan stemmen op deze poll die niet meedoen aan het spel.

En we kunnen toch ook gewoon bijhouden wie er hebben gepolld? 10 van de 19 hebben nu gestemd, plus Woerdie, dat maakt 11 van de 19.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Bijhouden wie er hebben gestemd is onmogelijk, bijhouden hoeveel er is gestemd uiteraard wel.
Reply
#30
Tja, iedereen kan toch ook gewoon aangeven wat hij heeft gestemd? De meesten hebben dit al gedaan trouwens...

Misschien kan Mac wel een overzichtje geven wie waarop gestemd heeft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: