The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Deadline RG, wanneer?
You do not have permission to vote in this poll.
Zondagochtend 10 uur (voor de eerste wedstrijden)
44.00%
11 44.00%
Maandagochtend 10 uur (na een dag spel, ca. 20 wedstrijden gespeeld)
36.00%
9 36.00%
Maandagavond 22 uu (het gebruikelijke, na twee dagen spel)
12.00%
3 12.00%
Maakt me niet uit, ik stem blanco
8.00%
2 8.00%
Total 25 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Deadline RG, FTM-deelnemers graag allen stemmen
#31
ik blijf graag anoniem
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
@omyaca: het kan best idd maar dan moet er echt heel goed opgelet worden wat er wordt gedaan. Ik wil daar best mee helpen maar dan moet t wel iemand zijn die er een beetje verstand van heeft. Als ik t goed heb doe jij de komende 2 toernooien toch? Dan wil ik best een poging wagen ja en dan moet t mogelijk zijn om vanaf de loting een team te kunnen maken.

let wel: dit is geen structurele oplossing! er kan gewoon teveel fout gaan doordat er meerdere mensen de organisatie doen en de communicatie gewoon niet goed genoeg doen. Het zou een structurele oplossing kunnen worden als een groepje van 3/4 man zich aanmeldt om structureel de verwerking op zich te nemen.

@adwim: volgens mij kan ik dat niet meer zien wie waarop gestemd heeft...daarvoor moest de pollmaker aangeven dat dit een openbare poll was ofzo.
Reply
#33
Als er met een groepje van 2/3/4 mensen gewerkt zou gaan worden qua organisatie wil ik me wel aanmelden.
Reply
#34
Ik uiteraard ook, maar ik denk dat het toch het beste is om incenditeel de deadline te veranderen en voor de rest vast te houden aan een vaste deadline (maandagavond 22 uur).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
dan zou het mogelijk zijn om de deadline vast te hebben op zondagavond 23 uur bijvoorbeeld, aangezien je dan al kan sluitelen vanaf het moment dat de loting bekend is en niet hoeft te wachten tot de finale van de week ervoor klaar is.
Reply
#36
Dat is waar, maar als het heel veel gedoe is, weet ik niet of het het waard is. Bovendien zijn de quali's dan nog niet bekend en sommige lotingen zijn er pas laat op zondag, en is het maar de vraag of mensen hun team in het weekend kunnen maken, kijk bijvoorbeeld naar Cruijff.
En je hebt dan veel vaker te maken met afzeggingen waar je op zondagavond nog geen weet van hebt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Tsja, maar dan weegt de balans toch wel anders. Want het onderscheid tussen de teams wordt dan groter, en het lijkt als ik Mac goed begrijp praktisch uitvoerbaar.
Reply
#38
zo vroeg mogelijk. zondag 10 uur dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Mijn stem is ook binnen.
Reply
#40
7-7 nu in de tussenstand met 16 mensen gestemd. Ben benieuwd wie er nog moeten stemmen. Sowieso Tim Army nog volgens mij, vragen jullie dat, Kralingers?
En volgens mij moeten Chiel-Montagne en aadje ook nog stemmen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Optie 1 lijkt me wel wat.
Reply
#42
Ik heb gestemd voor maandag 10.00 uur.
In het weekend heb ik eigenlijk gewoon te weinig tijd en dat geldt zeker voor volgend weekend waar ik 1. druk aan het verhuizen ben en 2. m'n sportieve verplchtingen nog moet voldoen op het kunstgrasveld met aansluitend een slotfeest.
Reply
#43
Dat is goed Ad, vragen we morgen Tim-Army
Reply
#44
Iedereen heeft nu blijkbaar gestemd aangezien er al 19x gestemd is plus 1 van Woerdie. En Tim Army is nog niet geweest. Dat betekent dat er dus iemand gestemd heeft die niet meedoet aan FTM Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Oke, even een overzichtje:

Zondag 10 uur:
Buurs
Mindlight
Haggie
Omyaca
CC
Kooltje
Chiel
Arco?


Maandag 10 uur:
Ad
Mitch
Andre
Woerdie
Cruijff
Aadje
Kraai?
Overdune?
Stille?


Maandag 22 uur:??
Mac
??

Kunnen de mensen die ik niet heb, nog even aangeven waarop ze gestemd hebben? Dus Arco, Overdune, Kraai, Stille...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
ik heb maandag 22 uur gezegd
Reply
#47
en ik heb maandag 10 uur gezegd
B&B "even uitwaaien"
Reply
#48
Ik heb gestemd voor zondag ochtend 10:00.
Reply
#49
Roland Garros graag zondag 1000 uur, maar als het maandag 1000 is ook geen probleem hoor. Op zondag worden maar een paar wedstrijdjes gespeeld
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
ook gestemd :wink:
EXCELSIOR IS DE CLUB VAN ROTTERDAM!!!
[color=#FF0000]EXCELSIOR-SPARTA 4-3[/color]
EXCELSIOR-FEYENOORD 2-1
[color=#FF0000]SPARTA-EXCELSIOR 0-1[/color]
Reply
#51
Zondag 1000 uur dus voor Tim Army
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
Maandag 10.00 uur voor mij ivm werk op zaterdag en zondag.
Reply
#53
Doe mij maar zondag 10 uur.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#54
Zondag 10 uur:
Buurs
Mindlight
Omyaca
CC
Kooltje
Chiel
Overdune
Stille
TIm Army

Maandag 10 uur:
Ad
Mitch
Andre
Woerdie
Cruijff
Aadje
Arco
Kraai?
Haggie?


Maandag 22 uur:
Mac
??


We weten het nu dus van 16 van de 19 actieve (betalende) deelnemers zeker. Alleen van Kraai, Haggie en Scholten weten we het niet. Ik vermoed dat Kraai en Haggie voor maandag 10 uur gaan wegens eerdere berichten, maar ik weet het niet zeker. Kan iemand uit Baak Scholten even aan de jas trekken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
haggie wil zondagochtend. scholten wordt benaderd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Huh, maar dan tel ik 10 man voor de zondagochtend terwijl er maar 9 daarop gestemd hebben... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
10 keer zondagochtend. Dan hebben we dus een meerderheid. :razz:
Reply
#58
Ik heb maandag 2200 uur gestemd
Reply
#59
De stemmen tussen zondag 10.00 een maandag 10.00 uur staken dus zo ongeveer, wil je het precies weten dan zul je de stembiljetten nog eens nauwkeurig moeten nakijken.
Persoonlijk maakt het mij niet zo veel uit (qua wanneer ik een team samenstel), maar ik vind de argumenten voor maandag 10.00 wat sterker.
Het argument voor zondag 10.00 is dat een paar potjes nog niet gespeeld zijn.
De argumenten van Arco, Cruijff en Mitch voor maandag 10.00 zijn dat ze in het weekend nauwelijks in staat zijn een team samen te stellen.
Bovendien heb je ook nog het organisatie-argument dat Mac handmatige acties moet doen om het mogelijk te maken voor de afloop van de voorgaande toernooien een team samen te stellen.
Reply
#60
Nee Andre, zoals hierboven ook al gezegd, Mac hoeft dat voor RG niet te doen.
Reply


Forum Jump: