The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Deadline RG, wanneer?
You do not have permission to vote in this poll.
Zondagochtend 10 uur (voor de eerste wedstrijden)
44.00%
11 44.00%
Maandagochtend 10 uur (na een dag spel, ca. 20 wedstrijden gespeeld)
36.00%
9 36.00%
Maandagavond 22 uu (het gebruikelijke, na twee dagen spel)
12.00%
3 12.00%
Maakt me niet uit, ik stem blanco
8.00%
2 8.00%
Total 25 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Deadline RG, FTM-deelnemers graag allen stemmen
#91
Je kunt er inderdaad al eerder over nadenken. De waardes zijn degenen van deze week, dus je kunt al gaan rekenen. Maar ik neem aan dat de DB pas op zaterdagmiddag/-avond open gaat. Maar goed, iemand anders inschakelen kan ook, maar dat is natuurlijk ook niet heel leuk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
er zitten bij de groep zondag10uur-stemmers ook managers die gewoon vanaf zondagmorgen geen team meer kunnen maken tot aan maandagmiddag. Daar horen iig scholten, haggie en ik bij. dat moet je er ook in meenemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
kooltje Wrote:Maar er zijn weer andere mensen die zondagavond/maandagochtend hun team niet kunnen maken. En wat ik begrepen heb is er tijd genoeg om ook op zaterdag nog je team te kunnen maken...
Desnoods laat je een ander je team even instellen...
dan kun je zelfs op vrijdag al een team maken....


geen optie andre, kraai?
Reply
#94
centre court Wrote:er zitten bij de groep zondag10uur-stemmers ook managers die gewoon vanaf zondagmorgen geen team meer kunnen maken tot aan maandagmiddag. Daar horen iig scholten,kooltje, haggie en ik bij. dat moet je er ook in meenemen.
Reply
#95
centre court Wrote:er zitten bij de groep zondag10uur-stemmers ook managers die gewoon vanaf zondagmorgen geen team meer kunnen maken tot aan maandagmiddag. Daar horen iig scholten, haggie en ik bij. dat moet je er ook in meenemen.
Tja, maar er is natuurlijk gewoon wel van tevoren afgesproken dat de deadline op maandag plaats vindt, dat ligt aan de basis, zoals Omyaca ook al zegt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:er zitten bij de groep zondag10uur-stemmers ook managers die gewoon vanaf zondagmorgen geen team meer kunnen maken tot aan maandagmiddag. Daar horen iig scholten, haggie en ik bij. dat moet je er ook in meenemen.
Tja, maar er is natuurlijk gewoon wel van tevoren afgesproken dat de deadline op maandag plaats vindt, dat ligt aan de basis, zoals Omyaca ook al zegt.

dan moet je 'm op maandag 22.00 uur laten staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
dat was ook een optie...3 maal gekozen
Reply
#98
Dat was ook een optie. En dan nog vind ik maandagochtend iets anders dan zondagochtend aangezien we maandagochtend volgens mij ook al eerder probleemloos hebben gedaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Ad Wim Wrote:Dat was ook een optie.

ja dat snap ik, maar je kon niet je 2e voorkeur opgeven. Zondag 10 uur is mijn absolute 1e optie, als je vindt dat je daarmee ''basisafspreken'' niet nakomt moet je natuurlijk ook niet met maandagochtend 10 uur aankomen. Dat is precies hetzelfde. Daarom zeg ik dat je 'm dan gewoon moeten laten staan op maandagavond.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik ga me bed in...ben er pas morgenavond weer.
Ondanks dat ik het volledig begrijp zou ik het zeer belachelijk/raar/oneerlijk binden als de deadline niet zondag 10uur is.
Als dat niet zo is hoeft er van mij nooit meer iets anders dan maandag 22uur.
Reply
Wat ik ook net al zei, ik vind maandagochend dan nog wat anders dan zondagochtend. Ten eerste is het een dag eerder en ten tweede is het het verschil tussen weekend en doordeweekse dag.

Maar goed, het heeft niet zoveel zin meer om er verder over te discussiëren, de beslissing is immers al gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dan zeg ik er toch nog 1 ding over...net ook al proberen aan te geven....
vrijdagmiddag 14uur tot zondag 10uur= 44uur
zondagavond 10uur tot maandag 10uur= 12uur
Reply
kooltje Wrote:dan zeg ik er toch nog 1 ding over...net ook al proberen aan te geven....
vrijdagmiddag 14uur tot zondag 10uur= 44uur
zondagavond 10uur tot maandag 10uur= 12uur
Wat?! :roll:

Wat is dit voor onzinnige vergelijking? Dat was juist mijn hele punt. De DB gaat nu pas op zaterdagmiddag open en er is dus weinig tijd om een team in te geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:ik ga me bed in...ben er pas morgenavond weer.
Ondanks dat ik het volledig begrijp zou ik het zeer belachelijk/raar/oneerlijk binden als de deadline niet zondag 10uur is.
Als dat niet zo is hoeft er van mij nooit meer iets anders dan maandag 22uur.
Tuurlijk Kool, "zeer belachelijk" en "oneerlijk" :-s
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wellicht is 't nog handig eens aan te geven wanneer de database nou precies open gaat. wellicht kunnen diegene die er zondag niet bij kunnen er zaterdag wel bij? of vrijdagavond?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In principe gaat de DB open op zaterdag na de finales.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:ik ga me bed in...ben er pas morgenavond weer.
Ondanks dat ik het volledig begrijp zou ik het zeer belachelijk/raar/oneerlijk binden als de deadline niet zondag 10uur is.
Als dat niet zo is hoeft er van mij nooit meer iets anders dan maandag 22uur.

Totaal mee eens Kooltje, en Ad, je steunt Andre nu breeduit, maar dit is iets wat je je ook had mogen bedenken voordat de poll opende. Nu kreeg iedereen de kans om te stemmen, is dat ook gebeurd, en wordt de uitslag in twijfel getrokken om wat iemand voorafgaande aan het seizoen gezegd heeft. Doe dan gewoon geen poll......

Tevens is de loting meer dan bijtijds beschikbaar dus met de atp lijst in de hand is er prima een team te maken vanaf vrijdag.
Reply
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:ik ga me bed in...ben er pas morgenavond weer.
Ondanks dat ik het volledig begrijp zou ik het zeer belachelijk/raar/oneerlijk binden als de deadline niet zondag 10uur is.
Als dat niet zo is hoeft er van mij nooit meer iets anders dan maandag 22uur.

Totaal mee eens Kooltje, en Ad, je steunt Andre nu breeduit, maar dit is iets wat je je ook had mogen bedenken voordat de poll opende. Nu kreeg iedereen de kans om te stemmen, is dat ook gebeurd, en wordt de uitslag in twijfel getrokken om wat iemand voorafgaande aan het seizoen gezegd heeft. Doe dan gewoon geen poll......

Tevens is de loting meer dan bijtijds beschikbaar dus met de atp lijst in de hand is er prima een team te maken vanaf vrijdag.
Wat is dit nou weer?

Ik heb toch al constant hetzelfde gedacht als Andre (of hij hetzelfde als ik)? Waarom nu opeens dit dan?
Ik open alleen deze poll (eigenlijk op jullie instigatie) om tot een democratische beslissing te komen. Ik heb alleen constant aangegeven dat voor mij een argument dat iemand niet tot nauwelijks tijd heeft om een team te maken omdat de DB maar kort open is voor mij veel zwaarder wegen dan dat er 16 partijtjes bekend zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ok, maar op het moment dat er een poll geopend wordt, lijkt het mij dat de uitslag daarvan ook gewoon geldt toch? En eerlijk gezegd wist ik het niet vind Cruijff, had dat dan van tevoren aangegeven.

En zie het niet als persoonlijke aanval Smile
Reply
En daarbij, iedereen heeft tijd zat aangezien die loting zo vroeg bekend is. Als mensen problemen hebben met hun team bied ik me bij deze aan hun spelers in te voeren zaterdagavond/zondagochtend. Het puzzelen moet dan alleen even met pen en papier plaatsvinden, maar dat lijkt me geen drama.
Reply
16 partijen waaruit zeker een aantal zekerheidjes zullen komen. Prompt gooit iedereen 3 a 4 duizend euro erin voor die zekerheidjes en worden de verschillen weer bepaald met 8 a 9 duizend euro. Haal hier Nadal af voor 6000 en je hebt 20 standaard teams.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
My thoughts exactly CC
Reply
mindlight Wrote:Ok, maar op het moment dat er een poll geopend wordt, lijkt het mij dat de uitslag daarvan ook gewoon geldt toch? En eerlijk gezegd wist ik het niet vind Cruijff, had dat dan van tevoren aangegeven.

En zie het niet als persoonlijke aanval Smile
Ik heb volgens mij wel 5x aangegeven wat de tegens waren voor zondag 10 uur en daarbij ook Cruijff genoemd, ook ruimschoots voordat de poll op de site kwam. Ik heb deze poll verder zo objectief (dus niet a la Buurs) mogelijk proberen neer te zetten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik wist die argumentatie van Cruijff echt niet van tevoren, maar kan ook aan mezelf liggen dat ik niet alles gelezen heb Smile

Daarbij zou het mijn stemming niet veranderd hebben omdat die loting vroeg genoeg bekend is om daar een oplossing voor te vinden.
Reply
centre court Wrote:16 partijen waaruit zeker een aantal zekerheidjes zullen komen. Prompt gooit iedereen 3 a 4 duizend euro erin voor die zekerheidjes en worden de verschillen weer bepaald met 8 a 9 duizend euro. Haal hier Nadal af voor 6000 en je hebt 20 standaard teams.
Tja, het ligt er natuurlijk maar aan welke partijen.
En dan nog, de deadline lag bij TM altijd op maandag 22 uur en toen waren er al 32 partijen (vorig jaar zelfs meer) partijen gespeeld. En toen hadden we altijd al genoeg verschillende teams. Je zegt zelf dat je bij de grote toernooien altijd het verschil maakte. Het is gewoon een heel groot schema met genoeg keuzes, zeker met een vrij beperkt budget.

Ik vind het ook leuker hoor, als het praktisch prima kan, zoals bij IW en Miami bijvoorbeeld. Maar ik vind de andere argumenten dus zwaarder wegen en nu bij RG zie ik echt nog wel genoeg keuzes als je deadline na 1 dag spel zet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je kunt er inderdaad al eerder over nadenken. De waardes zijn degenen van deze week, dus je kunt al gaan rekenen. Maar ik neem aan dat de DB pas op zaterdagmiddag/-avond open gaat. Maar goed, iemand anders inschakelen kan ook, maar dat is natuurlijk ook niet heel leuk...
De loting komt vrijdag, en ik zet dan (als de halve finales van de huidige toernooien gespeeld zijn), zo snel mogelijk de database open. Dan heeft iedereen iig de hele zaterdag, plus nog de zondagochtend voor de teams. En dan hoeft er nog maar een keer "terug" te worden gegaan naar de vorige week om de uitslagen van de finales bij te werken. Moet lukken lijkt me.
Dan zal iedereen toch wel een gaatje kunnen vinden voor een team maken. [-o<
Reply
Oke, dat is er dus door! Dat wist ik niet, dat scheelt wel een hoop inderdaad. Ik zal morgen even een mail rondsturen. Je verwacht het dus vrijdagavond open te hebben? De spelerswaarden kun je natuurlijk nu al aanpassen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Spelerswaarden heb ik al gedaan.
Ik weet het niet zeker hoor, dat zal Mac moeten bevestigen. Maar ik denk dat ik vrijdagavond week 15 kan openen, en dan op zaterdagmiddag, even 5 minuten terug kan gaan naar week 14 om de laatste uitslagen bij te werken.
Reply
moet lukken met wat moeite, de db zal alleen wel zaterdag even dichtgaan om de finales te verwerken maar dat zal niet lang duren
Reply
Jongens. Ik ben de enige die volgens mij geen fatsoenlijk team kan neerzetten. Ik waardoor de inzet van o.a. Adje, maar zet die deadline maar gewoon op zondagochtend 10 uur. Ben zelf toch al vrij kansloos Smile

Maar blijft idd jammer dat ik van te voren gevraagd heb wat de deadline zou worden, aangezien ik in het weekend vrijwel nooit in staat ben een team te maken......
Reply


Forum Jump: