The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
federer is nu Calimero
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en 3*-0 in de 3e set.

dit wordt bijna zijn gemakkelijkste partij van het toernooi :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nou Ad Wim, dit is een beetje roepen tegen beter weten in.
Nadal is zoveel klassen beter, niemand kan er tegen hem een wedstrijd van maken. En het 'zwakke spel' van Federer dwingt hij natuurlijk af, elke tegenstander lijkt zwak in vergelijking met Nadal.
Reply
en weer een wereldlob =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Helaas een hele matige pot van Federer, maar Nadal is is superieur, zoals deze hele RG. Weet hij ook eens hoe het is om een GS zonder setverlies te winnen.

Maar goed, het gravel is nu voorbij en hij staat nog een straatlengte achter op Federer, ondanks het goede seizoen tot nu toe, dus er is nog altijd maar één nummer 1.

En Djoko komt steeds dichterbij, dus Nadal kan niet weer uitgeblust zijn in het komende naseizoen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Nou Ad Wim, dit is een beetje roepen tegen beter weten in.
Nadal is zoveel klassen beter, niemand kan er tegen hem een wedstrijd van maken. En het 'zwakke spel' van Federer dwingt hij natuurlijk af, elke tegenstander lijkt zwak in vergelijking met Nadal.
Toegegeven, Nadal is veel en veel beter, maar ik ben het er niet mee eens dat Nadal het altijd afdwingt. Federer is altijd degene geweest die het Nadal als enige echt lastig kon maken op gravel dus dat niemand er een wedstrijd van kan maken is natuurlijk onzin. Vandaag is hij gewoon heel matig, dus dan lukt het niet tegen een Nadal on fire. Dat heeft deels te maken met Nadal, maar hij was al slecht vanaf de eerste bal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
federer zal niet maar 4 games pakken.... =P~ Undecided :o

MAAR HET LIJKT ER WEL OP!!!!!!!!!!1

5*-0 Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
wat een lachertje dit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en hier staat de beste tennisser aller tijden???? :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
GSM RAFA NADAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o =D> =D> =D> =D> =D> =D> :o :o :o

6-1 6-3 en 6-0

:o :eeeek: :eeeek: Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy :razz: Icon_twisted :^o :^o :^o :^o :^o :^o :^o :^o :^o =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-$ :-$ :-$ :-$
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Notworthy Notworthy 6-1 6-3 6-0 :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:

niet normaal dit Undecided Undecided Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prachig dit. Wat een schande die Federer! Die mag zich diep en diep schamen voor deze wanvertoning. Let op Wimbledon : daar gaat het afbrokkelen van Federer pas echt beginnen. Vamos Rafa !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kijk, dat is nou nog eens verliezen Roger =D>

Voordeeltje van deze veegpartij is dat Roger nu toch wel Halle zal spelen, dus dat wordt weer uitlopen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal =D> :eeeek:

Federer Undecided
Wat heeft hij een ongelooflijke mazzel gehad met zijn loting. Er waren denk ik zo'n 5-10 spelers die moeiteloos van hem zouden hebben gewonnen. Wat slecht... :o
Reply
Wat een kortzichtige onzin zeg. Zoals hij vandaag speelde, had hij het moeilijk gehad tegen een aantal gasten ja, maar hij heeft gewoon weer een prima toernooi gehad met prima overwinningen, waaronder dikke op Gonzo en Ancic on fire, en voor de 3e keer op rij de finale. En Nadal was gewoon van een andere planeet deze RG, Djoko werd ook weggespeeld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal =D>
Federer Undecided

En wéér gaat federer er hard af, dit is zelfs ontluisterend. een schande. ik had het hem wel gegund hoor, net als dat ik rafa wimbledon nu wel gun. in deze vorm zie ik federer graag eens op HC tegen djoko of rafa. je hebt nu toe echt 't gevoel dat die 2 'm iig ''voorbij'' zijn.

en federer een goeie overwinning op ancic on fire op gravel? Undecided
Daarnaast setverlies tegen fucking montanes en 6-2 eraf in de eerste set tegen gonzo. allemaal haarscheurtjes van iets groots dat zich vanmiddag blijkbaar heeft afgespeeld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit zeg je al een hele tijd, volgens mij al bijna een jaar. Als ze hem echt zo voorbij zijn en als Federer echt zo schandalig is, waarom staat hij dan nog steeds zo dik bovenaan?! Daar geeft dan weer niemand antwoord op...

Ik probeer Federer niet te verdedigen, want ik zou het ook wel eens leuk vinden als het echt stuivertje wisselen zou worden aan de top, en een echte rivaliteit zou ontstaan, maar het slaat gewoon nergens op dat je op een paar partijen Federer afschrijft, dat is ronduit belachelijk.
Hij haalde hier zijn 15e GS halve finale op rij, wat moet hij nog meer doen? Nadal is nooit verder dan 2 gekomen... :roll:

En er zal nu ook wel weer opportunistisch geneuzel in de pers komen dat Nadal Wimbledon gaat pakken dit jaar, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Als iemand Federer al van de troon gaat stoten op Wimbledon is het Djokovic. Nadal mag hopen dat hij Djoko ontloopt in het schema, maar ook al zit Djoko bij Federer, dan nog zie ik hem niet opnieuw de finale halen op Wimbledon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
de rest van het seizoen verwacht ik dat djoko en nadal erop en erover gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Net zoals Nadal dat de afgelopen seizoenen deed in het najaar? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad, hij heeft dit jaar nog maar 1 toernooi gewonnen en dat was een 7-toernooi Undecided

Rafa heeft al een GS, 2 masters en een 3-toernooi.

Djoko heeft 1 GS en ook 2 masters gewonnen.

Dat zegt toch genoeg.

het zal niet meer lang duren (hoop ik)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ad, hij heeft dit jaar nog maar 1 toernooi gewonnen en dat was een 7-toernooi Undecided

Rafa heeft al een GS, 2 masters en een 3-toernooi.

Djoko heeft 1 GS en ook 2 masters gewonnen.

Dat zegt toch genoeg.

het zal niet meer lang duren (hoop ik)
SB-journalistiek, het gaat bij een ranglijst niet om toernooien winnen, het gaat om punten halen. 2 Finales is meer waard dan 1 toernooiwinst.

Federer had tot het gravelseizoen geen geweldig jaar, waar dus Pfeiffer onder andere de oorzaak van was, maar hij heeft tijdens het gravelseizoen zelfs punten gewonnen op Nadal tov vorig jaar. Zegt dat niet genoeg?

En Djoko is Federer voorbij op HC denk ik, maar nog niet op gravel. En op gras is Federer nog de beste, en hij kan in Halle weer uitlopen.

Vanaf nu zal Federer er weer staan denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Wat heeft hij een ongelooflijke mazzel gehad met zijn loting. Er waren denk ik zo'n 5-10 spelers die moeiteloos van hem zouden hebben gewonnen. Wat slecht... :o

wat een onzin zeg. Federer heeft geen echte topper gehad idd zoals nadal wel in djokovic maar de subtoppers waren hij tegen moest speelden allemaal vrij aardige partijen. gonzalez speelde anderhalve set fantastisch tennis en ook monfils was zeker geen makkie met dat gepiel en het franse publiek. Dat was wel even wat anders dan zo'n wanprestaterende almagro.

Maar goed nadal heeft zich fantastisch hersteld van de weken ervoor waarin ik hem toch iets zwakker vond dan de afgelopen jaren. Hij was gewoon weer ouderwets oppermachtig op RG. Ik denk dat hij en federer maar af moeten spreken zich ieder 1x af te melden voor RG respectievelijk Wimbledon zodat ze allebei kans hebben op een grandslam anders ben ik bang dat dat nooit iets wordt.

edit: ik vind federer trouwens nog niet op t niveau van de afgelopen jaren hoor. Hij miste toch wat qua voetenwerk had ik het idee ten opzichte van zn echte topvorm. Hopelijk breekt dat m niet op op het gras aangezien het daar nog belangrijker is.
Reply
Als je naar een finale van RG Querrey, Montanes, Ancic, Benneteau, Gonzalez en Monfils tegenkomt, heb je toch gewoon ongelooflijke schijtmazzel?!! :roll:
Dan nog 3 sets verliezen, en in de finale 4 games pakken, dan ben je duidelijk de beste tennisser ter wereld =D>

Hij presteert sowieso al slecht het hele jaar. Nadal gaat denk ik Wimbledon winnen, dat zei ik vorig jaar al, toen hij de finale tegen de verhoudingen in verloor. Federer is op dit moment gewoon een maat te klein voor Nadal, en de ondergrond maakt volgens mij niet een verschil van een 6-1 6-3 6-0 overwinning naar een nederlaag.
Reply
dat zeg ik, hij mist een echte topper in dat rijtje maar zijn tegenstanders waren wel wat beter in vorm dan die van nadal. Mensen als gonzalez, monfils en ancic zet je echt niet even opzij hoor dat zijn gewoon gasten waar je over het algemeen goed tennis tegen moet spelen om er van te winnen. Hij heeft idd 'schijtmazzel' dat djokovic aan de onderkant zat want weet niet of ie die had kunnen pakken maar verder zie ik niet echt wat er schijtmazzel is.

belluci, devilder, nieminen, verdasco (wanprestatie), almagro (nog grotere wanprestatie), djokovic. Sorry hoor nou ook niet echt een rijtje van pfoeh pfoeh wat heb ik me in moeten spannen. Qua namen lijken almagro en verdasco lastig maar in de praktijk was hun spel niet beter dan dat van de gemiddelde top80 speler.

Volgens mij heb je niet veel wedstrijden live gezien deze week of wel?
Reply
Notworthy nadal
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gefeliciteerd iedereen, duidelijk geval voor mij van gegokt en verloren :8:
Reply
omyaca Wrote:Als je naar een finale van RG Querrey, Montanes, Ancic, Benneteau, Gonzalez en Monfils tegenkomt, heb je toch gewoon ongelooflijke schijtmazzel?!! :roll:
Dan nog 3 sets verliezen, en in de finale 4 games pakken, dan ben je duidelijk de beste tennisser ter wereld =D>

Hij presteert sowieso al slecht het hele jaar. Nadal gaat denk ik Wimbledon winnen, dat zei ik vorig jaar al, toen hij de finale tegen de verhoudingen in verloor. Federer is op dit moment gewoon een maat te klein voor Nadal, en de ondergrond maakt volgens mij niet een verschil van een 6-1 6-3 6-0 overwinning naar een nederlaag.
Je bent de beste tennisser ter wereld als je op de eerste positie staat, klaar.

En hij presteert het hele jaar al slecht? En de finaleplaats in MC en Hamburg en de winst in Estoril dan? Daar won ie toch van Djoko, Nalbi en Davy. Halve finale AO, niet te vergeten. Heeft ie dan een slecht jaar?

Zo ongelofelijk superieur als de afgelopen drie jaar zal het niet meer zijn nee, maar hij is gewoon nog steeds de nummer 1. Aan het eind van het jaar kijken we verder. En hoe kortzichtig is het ook, die vergelijking van deze nederlaag naar een overwinning. In MC en Hamburg, en ook in voorgaande jaren, was het namelijk heel erg close op gravel, dus om het nou op 1 potje te gooien...
En ja, het verschil tussen Nadal op gravel en op HC is levensgroot, kan bijna niet groter. Siemerink zei het goed vanmiddag. Nadal heeft nooit een offday op gravel, op HC regelmatig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De loting voor Wimbledon wordt erg belangrijk, ik denk dat Federer, Nadal en Djokovic elkaar daar nauwelijks ontlopen. Als je Djokovic ontloopt in de halve finale heb je een vrije doorgaang naar de finale en ben je bovendien veel uitgeruster daar.
Reply
Vergeet jongens als Roddick, Ancic, Nalbi, Murray en Soderling niet. Ik denk dat er op Wimbledon meer outsiders zijn dan op RG...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dit jaar wel ja, het lijkt wel of er nauwelijks graveltoppers over zijn. Mensen als coria, chela, kuerten etc die het iedereen lastig konden maken op gravel zijn er bijna niet meer of zijn uit vorm.
Reply


Forum Jump: