The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CL finale United-Chelsea
#1
Voyou post jij ef de voorlopige opstelling? :wink:
Make tea, not war
Reply
#2
Doe alleen die van Man. United maar. die van Chelsea interesseert me niet :8:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#3
:lol: :lol:

Staan helaas pas de dag van de finale op L'equipe, nog even geduld dus!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#4
op yahoo al bekend ;-)
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#5
Voyou Wrote::lol: :lol:

Staan helaas pas de dag van de finale op L'equipe, nog even geduld dus!
Nee hoor, ze stonden er dinsdagavond al op, Ik wilde alleen de eer aan jou laten om ze te plaatsen :lol:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#6
CHELSEA : Cech - Essien (ou Paulo Ferreira), Terry, Ricardo Carvalho, A. Cole (ou Belletti) - Ballack, Makelele, Lampard - J. Cole, Drogba, S. Kalou.
MANCHESTER UNITED : Van der Saar :-k - Wes Brown, Ferdinand, Vidic, Evra - Carrick, Hargreaves, Scholes - Ronaldo, Rooney, Giggs.

Geen dank!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#7
=D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#8
Scheelt dat het geen saaie wedstrijd is =D>
Make tea, not war
Reply
#9
1e helft was leuk, 2e een stuk minder. Scheids is drama, veld is drama, commentaar is drama.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#10
FANTASTISCH!!!!!
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Gerben Zonderland Wrote:1e helft was leuk, 2e een stuk minder. Scheids is drama, veld is drama, commentaar is drama.

Vond het een geweldige wedstrijd met alles erop en eraan. =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#12
GEWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELDIGGGG Notworthy
Reply
#13
Tripplexxx Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:1e helft was leuk, 2e een stuk minder. Scheids is drama, veld is drama, commentaar is drama.

Vond het een geweldige wedstrijd met alles erop en eraan. =D>

ik ook! wat een dramatiek, opstootjes, russische regen, abrabromfiets met al zijn miljarden in zijn te grote stoel, een mooie goal, een lelijke goal (van weer lampard), drogba rood, ronaldo die een pingel mist, uitgerekend terry die uitglijdt en op de paal mikt, sar die redt op een inzet van die kutfransoos. =P~

en het allermooiste: die pass van rooney over 60 meter, ronaldo loopt 2 man er uit en geeft dan een puntgave voorzet op teves. =P~ 8-[ =P~
Reply
#14
Wat een drama scheids en grensrechters waren dat gisteren! :eeeek: Corner geven wanneer het geen corner was, geen corner geven wanneer het er duidelijk 1 was, ingooi heel vaak de verkeerde kant op, gele kaart voor Scholes en Makelele terwijl dat gewoon een ongelukkige botsing was... :roll: Ik was het helemaal eens met de verslaggever toen hij zei dat het een belediging voor de teams en voor de CL-finale was dat ze op zo'n veld en met zo'n arbitrale leiding moesten spelen!
Reply
#15
ik vond het een prima scheids, liet lekker doorvoetballen, op wat ondergeschikte puntjes zoals corners of ingooien na en misschien een onbelangrijk geel kaartje teveel na had hij het uitstekend in de hand en de echt belangrijke situaties beoordeelde hij heel goed.

en de keuze voor het schoeisel was in veel gevallen nog slechter dan het veld.
Reply
#16
BIERTEAM.NET Wrote:Wat een drama scheids en grensrechters waren dat gisteren! :eeeek: Corner geven wanneer het geen corner was, geen corner geven wanneer het er duidelijk 1 was, ingooi heel vaak de verkeerde kant op, gele kaart voor Scholes en Makelele terwijl dat gewoon een ongelukkige botsing was... :roll: Ik was het helemaal eens met de verslaggever toen hij zei dat het een belediging voor de teams en voor de CL-finale was dat ze op zo'n veld en met zo'n arbitrale leiding moesten spelen!

Dat het veld zo slecht was kwam door de regen en je kunt niet zomaar besluiten om ergens anders te gaan ballen met 40.000 Engelsen onderweg. Dat de wedstrijd tempo hield kwam door twee teams die wilden, ondanks het warrige arbitrale trio dat naast die 3 kaartjes minder (dat duwtje van Drogba was ook niks) ook soms wel een paar kaartjes meer had kunnen geven. En waagom pgaat die commentatog tog zo gaag? Hij kan wel 'gewoon' Edwin van de' Sa' zeggen, maar bij die Portugees had hij het de hele tijd over Kggggggistiano GGGGGGonaldo. :roll:

Het mooiste vind ik (naast het van Breukelen-moment van v/d Sar) dat die corrupte rus met zijn miljarden er 1 penalty vanaf is en dan door dat kutveld in zijn eigen land genaaid wordt. Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
Gerben Zonderland Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Wat een drama scheids en grensrechters waren dat gisteren! :eeeek: Corner geven wanneer het geen corner was, geen corner geven wanneer het er duidelijk 1 was, ingooi heel vaak de verkeerde kant op, gele kaart voor Scholes en Makelele terwijl dat gewoon een ongelukkige botsing was... :roll: Ik was het helemaal eens met de verslaggever toen hij zei dat het een belediging voor de teams en voor de CL-finale was dat ze op zo'n veld en met zo'n arbitrale leiding moesten spelen!

Dat het veld zo slecht was kwam door de regen en je kunt niet zomaar besluiten om ergens anders te gaan ballen met 40.000 Engelsen onderweg. Dat de wedstrijd tempo hield kwam door twee teams die wilden, ondanks het warrige arbitrale trio dat naast die 3 kaartjes minder (dat duwtje van Drogba was ook niks) ook soms wel een paar kaartjes meer had kunnen geven. En waagom pgaat die commentatog tog zo gaag? Hij kan wel 'gewoon' Edwin van de' Sa' zeggen, maar bij die Portugees had hij het de hele tijd over Kggggggistiano GGGGGGonaldo. :roll:

Het mooiste vind ik (naast het van Breukelen-moment van v/d Sar) dat die corrupte rus met zijn miljarden er 1 penalty vanaf is en dan door dat kutveld in zijn eigen land genaaid wordt. Undecided

beide teams hadden last van het veld. sar gleed uit bij de eerste goal van tjelsie.

ik vond het wel sneu voor terry. die bleef janken. terwijl die irritante k mongool van een ronaldo een beetje aan het feestvieren is....
Reply
#18
Gerben Zonderland Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Wat een drama scheids en grensrechters waren dat gisteren! :eeeek: Corner geven wanneer het geen corner was, geen corner geven wanneer het er duidelijk 1 was, ingooi heel vaak de verkeerde kant op, gele kaart voor Scholes en Makelele terwijl dat gewoon een ongelukkige botsing was... :roll: Ik was het helemaal eens met de verslaggever toen hij zei dat het een belediging voor de teams en voor de CL-finale was dat ze op zo'n veld en met zo'n arbitrale leiding moesten spelen!

Dat het veld zo slecht was kwam door de regen en je kunt niet zomaar besluiten om ergens anders te gaan ballen met 40.000 Engelsen onderweg. Dat de wedstrijd tempo hield kwam door twee teams die wilden, ondanks het warrige arbitrale trio dat naast die 3 kaartjes minder (dat duwtje van Drogba was ook niks) ook soms wel een paar kaartjes meer had kunnen geven. En waagom pgaat die commentatog tog zo gaag? Hij kan wel 'gewoon' Edwin van de' Sa' zeggen, maar bij die Portugees had hij het de hele tijd over Kggggggistiano GGGGGGonaldo. :roll:

Het mooiste vind ik (naast het van Breukelen-moment van v/d Sar) dat die corrupte rus met zijn miljarden er 1 penalty vanaf is en dan door dat kutveld in zijn eigen land genaaid wordt. Undecided

Hoe durf je deze fantastische wedstrijd tot twee keer toe vanuit een negatieve invalshoek te benaderen? Wat kan mij het nou schelen wat die commentator zegt? De wedstrijd had gewoon alles en dan let ik niet op het commentaar of op de scheidsrechter. Die Michel floot niet eens zo slecht, maar zelfs dat maakte de wedstrijd mooi.

En het veld was drama inderdaad maar dat kwam niet alleen door de regen. Normaal ligt er kunstgras, dus ik heb het idee dat zo'n aangelegd tijdelijk veld ook niet echt ideaal is. Maar ook dat maakte het mooi en dramatisch. Konden die Engelse teams eens laten zien wat ze waard waren.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#19
De wedstrijd had inderdaad alles wat zo'n finale hoort te hebben.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#20
Duwtje van Drogba?
Hij gaf een klapje in het gezicht
Slaan of slaande bewegingen mogen niet , dus rood en opzouten Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#21
Dit is natuurlijk wel het echec van de Champions League: twee Engelse clubs die helemaal in Moskou een potje gaan voetballen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#22
Tripplexxx Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Wat een drama scheids en grensrechters waren dat gisteren! :eeeek: Corner geven wanneer het geen corner was, geen corner geven wanneer het er duidelijk 1 was, ingooi heel vaak de verkeerde kant op, gele kaart voor Scholes en Makelele terwijl dat gewoon een ongelukkige botsing was... :roll: Ik was het helemaal eens met de verslaggever toen hij zei dat het een belediging voor de teams en voor de CL-finale was dat ze op zo'n veld en met zo'n arbitrale leiding moesten spelen!

Dat het veld zo slecht was kwam door de regen en je kunt niet zomaar besluiten om ergens anders te gaan ballen met 40.000 Engelsen onderweg. Dat de wedstrijd tempo hield kwam door twee teams die wilden, ondanks het warrige arbitrale trio dat naast die 3 kaartjes minder (dat duwtje van Drogba was ook niks) ook soms wel een paar kaartjes meer had kunnen geven. En waagom pgaat die commentatog tog zo gaag? Hij kan wel 'gewoon' Edwin van de' Sa' zeggen, maar bij die Portugees had hij het de hele tijd over Kggggggistiano GGGGGGonaldo. :roll:

Het mooiste vind ik (naast het van Breukelen-moment van v/d Sar) dat die corrupte rus met zijn miljarden er 1 penalty vanaf is en dan door dat kutveld in zijn eigen land genaaid wordt. Undecided

Hoe durf je deze fantastische wedstrijd tot twee keer toe vanuit een negatieve invalshoek te benaderen? Wat kan mij het nou schelen wat die commentator zegt? De wedstrijd had gewoon alles en dan let ik niet op het commentaar of op de scheidsrechter. Die Michel floot niet eens zo slecht, maar zelfs dat maakte de wedstrijd mooi.

En het veld was drama inderdaad maar dat kwam niet alleen door de regen. Normaal ligt er kunstgras, dus ik heb het idee dat zo'n aangelegd tijdelijk veld ook niet echt ideaal is. Maar ook dat maakte het mooi en dramatisch. Konden die Engelse teams eens laten zien wat ze waard waren.

Pardon? Bierteam benadert de wedstrijd vanuit een negatieve invalshoek. Ik zeg alleen dat, met name de eerste helft, de wedstrijd meer dan leuk was, ONDANKS het slechte veld, de slechte scheidsrechter en het slechte commentaar. En ik benader een wedstrijd hoe ik dat wil en daar horen m.i. het commentaar, de scheidrechter, het veld en de analyses bij.
Natuurlijk is een tijdelijk veld niet goed; dat weten ze in Amsterdam al jaren. :8:
Beide teams hadden idd last van het veld, alleen had Chelsea daar op het beslissende moment
net iets meer last van.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#23
Ik heb het gekeken met Noors commentaar erbij en ook met dat verschrikkelijk taaltje was het een vermakelijke wedstrijd! :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: