The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Gezocht....
#1
Laten we deze thread houden voor reclame en of ander soort footstar advertenties.
In Canada zijn wij nog op zoek naar een specifieke positie.
uiteraard zijn er meerdere spelers welkom, maar 1 positie willen we nog versterking hebben.
Is er iemand die niet bij CT speelt (want daar kaap ik natuurlijk niets vandaan Wink) die goed kan spelen op de volgende positie en aan de eisen voldoet?

DMC
MInimaal 18 op tackelen en korte pass en minimaal 125 skillpoints overall....
Als deze persoon er is en interesse heeft in een overstap naar Canada, please let me know en help de Allstars to become the best team in the world Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je Beukman graag naar Canada wil hebben. :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#3
hehe, was niet specifiek op Beukman gericht, iedere footstar speler met ongeveer die stats is prima Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#4
gittermaster Wrote:hehe, was niet specifiek op Beukman gericht, iedere footstar speler met ongeveer die stats is prima Smile

Heb je al gekeken of er iets bij Sealand rondloopt ? Over 1,5 week nokken wij ermee en ik heb ook nog geen nieuwe club... heb dan wel zo'n 175.000 op mijn bankrekening staan... geen idee wat ik ermee moet doen Undecided
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#5
Box Brother Wrote:
gittermaster Wrote:hehe, was niet specifiek op Beukman gericht, iedere footstar speler met ongeveer die stats is prima Smile

Heb je al gekeken of er iets bij Sealand rondloopt ? Over 1,5 week nokken wij ermee en ik heb ook nog geen nieuwe club... heb dan wel zo'n 175.000 op mijn bankrekening staan... geen idee wat ik ermee moet doen Undecided

Overmaken! 8-[
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#6
hmm, thx voor de tip...
The great old Ludwig von...
Reply
#7
gittermaster Wrote:DMC
MInimaal 18 op tackelen en korte pass en minimaal 125 skillpoints overall....
Als deze persoon er is en interesse heeft in een overstap naar Canada, please let me know en help de Allstars to become the best team in the world Smile

Ik ken er wel eentje, maar die wil niet..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
El Assparadeur?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#9
Hmmmz, ik pas wel in het geschetste plaatje. Ik ga echter niet weg bij mijn huidige team voor het einde van het seizoen. Is dat een probleem?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
Box Brother Wrote:
gittermaster Wrote:hehe, was niet specifiek op Beukman gericht, iedere footstar speler met ongeveer die stats is prima Smile

Heb je al gekeken of er iets bij Sealand rondloopt ? Over 1,5 week nokken wij ermee en ik heb ook nog geen nieuwe club... heb dan wel zo'n 175.000 op mijn bankrekening staan... geen idee wat ik ermee moet doen Undecided


Dan kom je toch eerder dan de bedoeling was terug bij ons?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#11
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:
gittermaster Wrote:hehe, was niet specifiek op Beukman gericht, iedere footstar speler met ongeveer die stats is prima Smile

Heb je al gekeken of er iets bij Sealand rondloopt ? Over 1,5 week nokken wij ermee en ik heb ook nog geen nieuwe club... heb dan wel zo'n 175.000 op mijn bankrekening staan... geen idee wat ik ermee moet doen Undecided


Dan kom je toch eerder dan de bedoeling was terug bij ons?

Kan ook ... maar jullie redden het toch nog goed zonder mij ? Kan Sjimmie nog wat ervaring op doen... tenminste dat dacht ik zo...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#12
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:
gittermaster Wrote:hehe, was niet specifiek op Beukman gericht, iedere footstar speler met ongeveer die stats is prima Smile

Heb je al gekeken of er iets bij Sealand rondloopt ? Over 1,5 week nokken wij ermee en ik heb ook nog geen nieuwe club... heb dan wel zo'n 175.000 op mijn bankrekening staan... geen idee wat ik ermee moet doen Undecided


Dan kom je toch eerder dan de bedoeling was terug bij ons?

Kan ook ... maar jullie redden het toch nog goed zonder mij ? Kan Sjimmie nog wat ervaring op doen... tenminste dat dacht ik zo...


Als jij nog wilt "sletten", is ook goed hoor.
Jimmy pakt idd de nodige ervaring zo en ik verwacht dit seizoen eigenlijk geen problemen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#13
Verder zie ik dat Sjimmie de nr. 1 keeper is die nog op de U18 WC mag uitkomen dus alle ervaring is meegenomen lijkt mij zo.... Ga denk ik nog een seizoentje sletten... doet je ego goed als er 14 ploegen geintresseerd zijn ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#14
Lamme Lennie Wrote:Hmmmz, ik pas wel in het geschetste plaatje. Ik ga echter niet weg bij mijn huidige team voor het einde van het seizoen. Is dat een probleem?

Einde vh seizoen lijkt mij geen probleem, echter weet niet of er dan al eentje gevonden is.
Maar we wachten gewoon ff af...
The great old Ludwig von...
Reply
#15
gittermaster Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Hmmmz, ik pas wel in het geschetste plaatje. Ik ga echter niet weg bij mijn huidige team voor het einde van het seizoen. Is dat een probleem?

Einde vh seizoen lijkt mij geen probleem, echter weet niet of er dan al eentje gevonden is.
Maar we wachten gewoon ff af...

Prima, op zich heb ik er wel oren naar. Ik moet volgens de coach echter wel 400k kosten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#16
hmm, denk niet dat we dat gaan betalen...
The great old Ludwig von...
Reply
#17
Wij zijn op zoek naar een topper in de spits.
Iemand interesse?
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: