The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Externe harde schijf
#1
Ik ben van plan om binnenkort eens zo'n externe harde schijf om oa belangrijke bestanden, foto's, etc. (veilig) op te slaan. Waar moet ik allemaal op letten (geheugen, etc.)?

Iemand tips?? (merk, waar goedkoopst, etc.)

Thx
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Ekslem Wrote:Waar moet ik allemaal op letten?

Je moet sowieso goed erop letten offie wel echt hard is, denk ik. En datter een schijf in zit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Ik heb een 2,5", 160Gb, 7200rpm, maar niet van een speciaal merk ofzo. Hij doet het al meer dan een jaar naar behoren. Tegenwoordig heb je ze al van 2Tb, maar wat je daar mee moet?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#5
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb een 2,5", 160Gb, 7200rpm, maar niet van een speciaal merk ofzo. Hij doet het al meer dan een jaar naar behoren. Tegenwoordig heb je ze al van 2Tb, maar wat je daar mee moet?

Ik download via een nieuwsserver, 2TB is zo vol als ik even me best doe.
Heb nu een externe van 400. Waar je wel op moet letten is dat de rpm minimaal zo hoog is als die van je PC. Mits je veel data overzet.
Anders zou ik gewoon naar een winkel gaan en een kleintje kopen, ga iig niet voor de goedkoopste van die gaan zo stuk.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#6
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb een 2,5", 160Gb, 7200rpm, maar niet van een speciaal merk ofzo. Hij doet het al meer dan een jaar naar behoren. Tegenwoordig heb je ze al van 2Tb, maar wat je daar mee moet?

Ik download via een nieuwsserver, 2TB is zo vol als ik even me best doe.
Heb nu een externe van 400. Waar je wel op moet letten is dat de rpm minimaal zo hoog is als die van je PC. Mits je veel data overzet.
Anders zou ik gewoon naar een winkel gaan en een kleintje kopen, ga iig niet voor de goedkoopste van die gaan zo stuk.

Maar wat download je dan? Films? Ik heb nog een stuk of 15 DVD's liggen die ik nog moet bekijken, dus voordat ik die gezien heb koop ik geen nieuwe en ga ik ook geen films downloaden. En waarom gebruik je daar een externe hd voor?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#7
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb een 2,5", 160Gb, 7200rpm, maar niet van een speciaal merk ofzo. Hij doet het al meer dan een jaar naar behoren. Tegenwoordig heb je ze al van 2Tb, maar wat je daar mee moet?

Ik download via een nieuwsserver, 2TB is zo vol als ik even me best doe.
Heb nu een externe van 400. Waar je wel op moet letten is dat de rpm minimaal zo hoog is als die van je PC. Mits je veel data overzet.
Anders zou ik gewoon naar een winkel gaan en een kleintje kopen, ga iig niet voor de goedkoopste van die gaan zo stuk.

Maar wat download je dan? Films? Ik heb nog een stuk of 15 DVD's liggen die ik nog moet bekijken, dus voordat ik die gezien heb koop ik geen nieuwe en ga ik ook geen films downloaden. En waarom gebruik je daar een externe hd voor?

Mijn interne schijf zit vol (800 gig) en heb geen vrije slots meer. Als ik die er nu uit trek moet ik eerst alles overzetten op een ext hd en dan weer terug op de nieuwe.
Ik heb alle dvd's van Lost, Stargate, Stargate Atlantis, spelletjes, muziek etc etc etc.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#8
ligt eraan hoe belangrijk die data voor je is ekslem. Je hebt tegenwoordig van die harde schijven waar de bestanden beveiligd worden opgeslagen. Dat wil zeggen dat je het niet zomaar kwijt bent als je m laat vallen ofzo. Maar goed die dingen zijn vaak een stuk duurder. Voor een normale externe harde schijf hoef je niet op zoveel te letten, zorg ervoor dat t een beetje een normaal merk is en niet een cheapass ding en de kwaliteit is wel ok
Reply
#9
Moet je per se een harde schijf? Is het niet een stuk goedkoper om een stapel (herschrijfbare) DVD's te lopen?
May The Schwartz Be With You
Reply
#10
Gaat er idd vooral om dat ik mijn foto's en belangrijke bestanden nog heb als mijn PC ontploft ofzo.

@BB: ik wil 1 medium en niet allemaal van die losse DVD'tjes. Geld maakt me in dezen weinig uit.

Waar kan ik zo'n ding het beste kopen??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
Ekslem Wrote:Gaat er idd vooral om dat ik mijn foto's en belangrijke bestanden nog heb als mijn PC ontploft ofzo.

@BB: ik wil 1 medium en niet allemaal van die losse DVD'tjes. Geld maakt me in dezen weinig uit.

Waar kan ik zo'n ding het beste kopen??

Ik zou hem gewoon bij de computerzaak halen (mijn favo's zijn Dynabyte en Mycom)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#12
Ekslem Wrote:Gaat er idd vooral om dat ik mijn foto's en belangrijke bestanden nog heb als mijn PC ontploft ofzo.

@BB: ik wil 1 medium en niet allemaal van die losse DVD'tjes. Geld maakt me in dezen weinig uit.

Waar kan ik zo'n ding het beste kopen??

Spelletjes, films/series en foto's zou ik nooit allemaal op 1 medium zetten. Films/series bekijk je 1 keer en zet je daarna (tijdelijk) weg, foto's wil je ALTIJD bewaren, dus dan lijkt het mij minder verstandig om die op hetzelfde medium te zetten waar vanaf je elke dag spelletjes speelt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#13
Ekslem Wrote:Gaat er idd vooral om dat ik mijn foto's en belangrijke bestanden nog heb als mijn PC ontploft ofzo.

@BB: ik wil 1 medium en niet allemaal van die losse DVD'tjes. Geld maakt me in dezen weinig uit.

Waar kan ik zo'n ding het beste kopen??

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://tweakers.net/pricewatch/cat/334">http://tweakers.net/pricewatch/cat/334</a><!-- m -->

ideaal die tweakers pricewatch!
Reply
#14
Thx Mac....

@ GZ: enige spelletje dak speel is via ASP Wink
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Onderstaande (pagina 2) is prima voor mijn doeleinde???

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/183/index.php3">http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store ... index.php3</a><!-- m -->
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
yeps
Reply
#17
Nog steeds niks gekocht, hehe
Nu heeft Mycom deze in de aanbieding.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.mycom.nl/Products/View/WD%20640GB,Elements/186765.aspx">http://www.mycom.nl/Products/View/WD%20 ... 86765.aspx</a><!-- m -->

Denk dat ik hier maar voor ga. Goede keuze?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#18
abonneer je anders op ibood.
Wellicht kom je iets leuks tegen...
Is echt een fantastische site. Als je je abonneert (gratis) krijg je dagelijks per mail een spectaulaire aanbieding, welke je alleen op die dag kan bestellen
The great old Ludwig von...
Reply
#19
zeker geen slechte keus ekslem, heb zelf de 250gb versie en die bevalt prima.
Reply
#20
Net gekeken. Is zo'n lomp geval met stroomsnoer. Wil ik niet :8:

Zit nu te denken aan deze

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://tweakers.net/pricewatch/213346/western-digital-my-passport-essential-wdme2500-250gb.html">http://tweakers.net/pricewatch/213346/w ... 250gb.html</a><!-- m -->

klein ding, geen stroomsnoer, ook bij Mycom.
Alleen heeft ie een rotatiesnelheid van 5400rpm ipv 7200rpm. Is dat een probleem?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Sinds kort ben ik ook films en series aan het downloaden, en al spoedig was mijn HD (80Gb) vol, daarom heb ik deze <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.freecom.nl/news.asp?id=7911&catName=press">http://www.freecom.nl/news.asp?id=7911&catName=press</a><!-- m --> 160 Gb gekocht, bij Dixons, 60 Euri. Werkt goed tot nu toe, zeer klein en plat, makkelijk mee te nemen in je binnenzak.
May The Schwartz Be With You
Reply
#22
ligt eraan waarvoor je m gebruikt ekslem. Puur als backup is t geen ramp. Ga je er regelmatig files mee verplaatsen dan is 7200 wel wat sneller.
Reply


Forum Jump: