The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Aanzienlijke veranderingen in Hattrick
#1
Van een ander forum geplukt:

Sommige managers hebben een HT-Mail gehad van de grote HT-bazen met de vraag of ze een enquete willen invullen. Dat onderzoek helpt de HT's om Hattrick beter te maken.

Dit geven ze als mogelijke Supporter uitbreidingen:

Quote:Hall of Fame
Laat je spelers in ere afzwaaien! Deze feature geeft je de mogelijkheid om je oude helden op te nemen in een eregalerij waar ze voor altijd herinnerd zullen worden. Sommigen zie je vervolgens in nieuwe carrières terug – als spelersmakelaars, analisten of als bestuurslid van je club!

Tenue-ontwerper
Een krachtige nieuwe ontwerpfunctie waarmee je het wedstrijdtenue van je team een geheel eigen gezicht kunt geven. Dit tenue kun je gebruiken op je teampagina en in je Hattrick-wedstrijden.

Hattrick Mobiel
Onbeperkte toegang tot een nieuwe Hattrick-interface, geoptimaliseerd voor WAP en HTML-browsers in mobiele telefoons en handheld computers.

Meer Supporters
De mogelijkheid om het aantal vrienden waar je Supporter van bent met 5 uit te breiden tot 10.

3D-viewer
Bekijk al je wedstrijden met een 3D-Hattrickviewer, of bekijk in alle rust nog eens de hoogtepunten van afgelopen wedstrijden.

Persoonlijke database
Sla alle statistieken van je team online op, leg zo voor altijd de geschiedenis van je team vast en stel ze in een handomdraai beschikbaar voor online statistieken en managerassistentieprogramma’s.

VIP-pakket
Krijg je eigen Hattrick.org-emailadres, een limited edition Hattrick-speldje en uitnodigingen voor Hattrick VIP-evenementen ‘in real life’!


Er komen dan verschillende abbonementsvormen:

Small, Medium, Large en Extra Large

De duurste is alles (met 3d-viewer, die persoonlijk database en VIP) en is meer dan 40 euro per jaar.

Die Large is alles van nu + de tenues ontwerpen, Hall of Fame en meer Supporters en kwam uit op ongeveer 31 euro.

Medium is wat het nu is en Small zijn alle tenues, persberichten en logo en schijnt 11 euro per jaar te moeten kosten.
Reply
#2
prijzen zijn noig niet bekend he iedereen kreeg een andere prijs in de enquete maar lijkt me wel vrij logisch ja die prijzen al lijkt 30 euro voor XL me iets beter maar goed.

hall of fame:
leuke optie meer ook niet net als de stadionviewer leuk als je je verveelt af en toe

tenue ontwerper:
same as stadion viewer leuk als je je verveelt

hattrick mobiel:
ik denk niet dat ik er gebruik van zal maken maar lijkt me wel top als je in de trein zit!! (of moet werken Tongue)

meer supporters:
yeaaaah baby!!

3d-viewer:
zal er geen gebruik van maken tenminste niet live wel na de wedstrijd ff al mn doelpunten bekijken natuurlijk Tongue

persoonlijke database:
dat lijkt me echt top! weet niet of ik er 40 euro voor overheb maar lijkt me leuk

vip-pakket
nah hoeft niet van mij
Reply
#3
Klinkt als goede verbeteringen. Echte aanvulling voor de die hards
Reply
#4
Goeie zaak, dat small pakket voor 11 euri.

Ik zal wel van 'Medium' (zoals nu) naar 'Large' gaan. Ik ken mezelf redelijk goed. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Ze kloppen weer aardig wat geld uit je zak. Hoop dat ik me in kan houden
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#6
Is je Hattrick shirt al binnen Legion?

Heb net mijn supporter verlengd, die verliep anders morgen. Zal hopelijk een mouw aan te passen zijn als ik mijn supporterpakket uit wil breiden naar Large of XL (zal wel een van die twee worden).
Reply
#7
Vind het merendeel van deze extra's, zoals Mac ook al aangeeft, onzinnig en niet echt een nuttige bijdrage. Database is in principe leuk alleen gaat weer ten koste van de server en ik weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn (Nederland immers al tegen de 700k teams ofzo toch? Dat is al flink wat ruimte die je inneemt en dan dat voor wereldwijd gebruik....) en dat VIP pakket vind ik inderdaad geldklopperij. Ik houd nog altijd mijn hart vast voor het moment dat ze van HT een betaalsite gaan maken....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#8
Geen 700k teams hoor Marsh, rond de 50.000 zijn het er nu. Wereldwijd zijn het er wel 700.000 Wink.
Reply
#9
Sorry, haal het even door mekaar idd... Maar goed, je begrijpt mijn bedoeling ey?!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#10
Op een ander forum lees ik dat je 5 euro per jaar moet gaan betalen voor het gebruik van de oude ratings...... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Prima hoor Muk, dat he'k er wel voor over Smile !
Reply
#12
Tja leuk en aardig allemaal maar de Firefox gebruikers zijn wel bekend met Foxtrick. Persoonlijk vind ik de opties van Foxtrick allemaal nuttiger dan al die suppurter shit. Tevens vind ik het nogal duur betaald voor opties die weinig toegevoegdewaarde hebben. De charme van het spel zijn juist de eenvoudige graphics en geen toeters en bellen. Met zo'n 3D ME en de huidige icoontjes vind ik het er qua layout iig niet beter op worden. Jammer dat de HTers teveel focussen op nutteloze extra's ipv verder door ontwikkelen van gameplay. Ik vind dit dan ook eerder een kleine veranderingen die groots worden aangekondigd. Wink
Reply
#13
Hattrick gaat meer richting MZ, terwijl MZ met z'n veranderingen richting hattrick gaat. Het worden een beetje eenheidsworsten zo, want juist de verschillen tussen die 2 vind ik persoonlijk leuk.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
Quote:05/30/2007 Geplande wissels in aantocht
We zijn begonnen met het testen van een nieuwe optie: geplande wissels. Deze optie zal uiterlijk in augustus in de jeugdopleiding worden ingevoerd, waarna ook de volwassenen zullen volgen. Geplande wissels geven je de mogelijkheid om voorafgaand aan de wedstrijd bepaalde criteria op te stellen waarbij tijdens de wedstrijd gewisseld moet worden. Je kunt bijvoorbeeld onbekende nieuwelingen uitproberen tegen het eind van de wedstrijd, een vermoeide speler vervangen of een extra aanvaller inbrengen als het even niet meezit.

Geplande wissels brengen vele nieuwe tactische mogelijkheden met zich mee, waarbij je nu al kunt gaan nadenken over je toekomstige teamopbouw. Misschien heb je een paar extra spelers nodig om kampioen te worden of de beker te winnen, of misschien kun je met een veelzijdiger team je tegenstanders beter verrassen?

Om die reden laten we je vast weten dat we hier mee bezig zijn. Meer informatie zal voorafgaand aan de invoering volgen.
05/30/2007 Wijziging op komst: Conditie
Als gevolg van het invoeren van de geplande wissels zal het plannen van conditietrainingen uiteraard belangrijker gaan worden. Om die reden vinden we het tijd worden dat niet langer alleen middenvelders conditie nodig hebben. Tegen de tijd dat geplande wissels ook ingevoerd worden bij de volwassenen, zal conditie zijn veranderd in een vaardigheid waar ieder type speler profijt van kan hebben. We zullen het hele concept grondig herzien om dit trainingstype zowel realistischer als leuker te maken.


=D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#15
=> nog meer tijd in HT steken :|
Reply
#16
Birger Wrote:=> nog meer tijd in HT steken :|
Om eerlijk te zijn zit ik er ook niet echt op te wachten. Vind het een leuk iniatief, maar ben in totaal 1x geheel aanwezig geweest tijdens een wedstrijd in de afgelopen 3 seizoenen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#17
Quote:13-07-2007 Nieuw Akkoord tussen VVCE, HFA en Spelersunie
Een nieuw Akkoord, bedoeld om de positie van clubeigenaren te versterken in relatie tot spelers en sponsors, is vandaag gepresenteerd. In het Akkoord is vastgelegd dat elk team wekelijks € 10.000 extra sponsorinkomsten krijgt. De Spelersunie heeft ingestemd met de verlaging van de salarissen met € 250 per speler per week. Daarnaast worden de toegangsprijzen met 20 procent per week verhoogd. Ook het financiële beleid is aangepast. Clubs ontvangen de helft van de huidige rente op spaargeld (daarmee komt Hattrick terug op een eerdere beslissing) en de rente op geleend geld vermindert met een derde. Ten slotte is afgesproken dat clubs voor stadionuitbreidingen een korting van 25 procent per stoel krijgen. Clubs die in de laatste twaalf maanden hun stadion hebben uitgebreid krijgen € 25.000 teruggestort op hun rekening. In twee uitgebreide achtergrondverhalen, op zaterdag en op maandag, lichten we dit Akkoord en de langetermijnplannen voor de Hattrick-economie verder toe.

Toch een beetje het verhaal van de dode mus. Een beetje meer inkomsten en een beetje minder uitgaven. Netto gaan we er een paar k op vooruit, maar die salarisverlaging is echt ronduit waar-de-loos. Hier zal de transfermarkt niet door verbeteren :roll:.
Reply
#18
Jeuh betaal je dan voor een goddelijk pm niet 300000K per week maar 299750 =D> =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#19
mwa scheelt toch aardig hoor allemaal. 20 procent extra stadioninkomsten. 10k extra sponsor (is dat voor iedereen hetzelfde??? Confused) 25% goedkopere stadionuitbreiding. Dit is iig een stap in de goede richting.
Reply
#20
Bocaloca Wrote:Jeuh betaal je dan voor een goddelijk pm niet 300000K per week maar 299750 =D> =D> =D> =D>

:lol: Dat was ook het 1e dat ik dacht.

Ben wel blij dat ik de afgelopen twee (kalender)jaar geen stadionuitbreiding heb gedaan, die 25k compensatie is natuurlijk een lachertje.
Reply
#21
Is toch iets van 50k per week extra om te besteden.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#22
Nog een opvallende verandering:

Quote:Ten slotte hebben alle spelers een salarisvermindering van € 250 per week geaccepteerd. In de nieuwe overeenkomst met de Spelersunie is ook afgesproken dat de spreiding van de salarisbetaling wordt aangepast, zodat clubs in de laatste week van het seizoen geen salaris hoeven uit te keren. In aanvulling hierop worden bovendien de inkomsten uit kaartverkoop met ongeveer twintig procent verhoogd.

Gaat dit in per eerstvolgende financiele update? Morgen dus al of aan het eind van het komende seizoen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Eind van het komende seizoen. Komende week is week 1 van het nieuwe seizoen.

Volgend seizoen dus kampioen worden en/of kwalificatie spelen, dan heb je financiëel gezien een leuke laatste week. :wink:
Reply
#24
De nieuwe week begint imo pas maandag, we zitten nu in de laatste week van het seizoen, aangezien zondag en maandag de seizoensupdates plaatsvinden...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
korte termijn duurt dus ook nog 14 weken?
Reply
#26
Hopelijk doen ze het nog deze zondag, zal goed uitkomen.
Insane life.
Reply
#27
Weer wat wijzigingen in het edele spel. Heb de opvallendste/belangrijkste maar even dikgedrukt. Het lijkt meer dan het is, vind ik. Als ze nou zouden zeggen met welke tactiek je de aanstaande opponent het beste kunt vloeren... Wink. Die snelkoppelingen wijzigen heb ik gisteren gedaan, maar je moet zelf een weblink opgeven waarnaartoe je wilt doorlinken. Dat lukt me nog niet. Ik vind het echt niet zo bijzonder; ik zit er niet op te wachten om iemand in mijn gastenboek een rode kaart te geven, vrij onzinnig. Behalve de herhaling van de geplande wissels staat er gewoon niets nieuws bij. Zouden ze de lengte van persberichten nu maar eens omhooggooien...

Quote:Sinterklaas komt vroeg dit jaar voor onze Supporters

Met gepaste trots brengen we een grote upgrade uit van ons Supporterpakket. Afgelopen jaar hebben we met veel succes de functionaliteit en stabiliteit van de site verbeterd. Tegenwoordig draait de site erg goed (wat jullie hopelijk ook hebben opgemerkt). Met dit in gedachten voelt het extra goed om een zak vol cadeautjes uit te delen aan jullie, aan degenen die al deze verbeteringen mogelijk hebben gemaakt: onze Supporters.

Onder deze goodies vind je een briljante wedstrijdvoorbeschouwingsfeature die het je makkelijker maakt om je tegenstander te analyseren. Je krijgt de optie om je eigen zoekprofielen voor transfers en je eigen snelkoppelingen te creëren. Andere nieuwe functies in deze Supporterupgrade zijn een HT-ML editor voor persberichten en het gastenboek, het met elkaar delen van wedstrijdtenues, federatieverbeteringen en nog veel meer.

Het is zeker niet overdreven als we stellen dat onze Supporters en het Hattrick Supporterpakket erg belangrijk voor ons zijn. Het zijn tenslotte onze Supporters die het mogelijk maken om Hattrick als gratis spel aan te blijven bieden voor het overgrote merendeel van onze gebruikers. En het is ook dankzij jullie, onze Supporters, dat we Hattrick kunnen blijven ontwikkelen en verbeteren. Het afgelopen jaar brachten we de grootste verbetering ooit aan de Hattricksite aan: we herschreven elk stukje webcode, verpakten het in een nieuw ontwerp en voerden enkele hardwarematige verbeteringen uit. Dit resulteerde in een erg stabiele, betrouwbare en functionele site; onze inspanningen waren dus een erg goede investering. Bij de release van het nieuwe ontwerp voegden we ook enkele erg leuke Supporteropties toe. Voordat we ons op nieuwe projecten konden gaan storten, vonden we het echter tijd worden om nog wat meer cadeautjes te geven aan jullie, de Supporters die al deze verbeteringen mogelijk maakten. Dus hier zijn - vergezeld van onze grote dank - de nieuwste toevoegingen: voor jullie, van ons:

'Head to Head'
We hebben de oude 'onderlinge ontmoetingen' verbeterd en deze veranderd in een fantastische wedstrijdvoorbeschouwing. Deze functie geeft je compleet overzicht van je komende tegenstander, wat het makkelijker voor je maakt om te analyseren hoe je hem te slim af kunt zijn. Je krijgt onmiddellijk te zien hoe het bij hem zit met blessures of kaarten, of hij onlangs nog transfers heeft gedaan en nog veel meer. Je vindt de nieuwe 'Head to Head'-optie door op een van je komende wedstrijden te klikken. Het eerste tabblad is voor iedereen zichtbaar. Status, meest recente wedstrijden en geschiedenis zijn er alleen voor Supporters.

Creëer en bewerk je snelkoppelingen
Als Supporter heb je als extraatje rechts bovenin van die handige snelkoppelingen. Nu kun je ze ook naar eigen smaak bewerken - en zelfs je eigen snelkoppelingen creëren. Leuker konden we het niet maken! Beweeg met de muiscursor over de snelkoppelingen. Er verschijnt dan een optie 'wijzig' om de pictogrammen van je snelkoppeling te bewerken, de volgorde te wijzigen of zelfs nieuwe te creëren.

Creëer je eigen zoekprofielen voor transfers
Je hebt nu de optie om je eigen zoekprofielen voor transfers te creëren en ook om je eigen standaard zoekopdracht in te stellen. Erg makkelijk in het gebruik en een flinke tijdbesparing, zeker als je elke dag de zelfde zoekopdracht doet. Je stelt je profielen in via de transferpagina.

Transfer hotlist
Als een van je gebookmarkte spelers te koop wordt gezet, krijg je hierover informatie via het Mijn Hattrick-gedeelte. Ook krijg je de optie om de speler te hotlisten. Dit betekent dat zijn biedingenstatus wordt getoond op je Lopende Transfers-pagina. Dit maakt het gemakkelijker voor je om de biedrace te volgen.

Creëer je persoonlijke wedstrijdorders
Met de opstellingsopties wordt het je makkelijker en sneller gemaakt om bijvoorbeeld te wisselen tussen je standaardteam en je reserves wanneer je je wedstrijdorders instelt. Je kunt persoonlijke orders toevoegen door de opstellingsopties te gebruiken die je onderaan het wedstrijdordersformulier vindt. Je kunt al je eerdere wedstrijdopstellingen bewaren of de opstelling voor een nog te spelen wedstrijd opslaan als persoonlijke orders (om dus een voorgedefinieerde order te plaatsen, moet je eerst orders voor een nog te spelen wedstrijd maken en bewaren, en ze dan opslaan als persoonlijke orders onder de opstellingsopties). Je spelersorders worden dan ook bewaard.

Het delen van wedstrijdtenues
Sinds het uitkomen van onze nieuwe tenue-ontwerper in december hebben we al veel mooie en coole tenues voorbij zien komen, en vanaf nu hopen we er nog meer te gaan zien. Je kunt vanaf nu namelijk je geweldige ontwerpen delen met de hele gemeenschap, of een limited edition-tenue ontwerpen voor één of een paar teams. Voor iedereen die geen tijd, zin of kennis heeft om z'n eigen buitenaardse tenue te ontwerpen, komt er nu een hele garderobe aan mooie shirts en broeken om uit te kiezen.

Federatieverbeteringen
We hebben de leden in de federaties wat meer aandacht gegeven en de ledenpagina interessanter gemaakt. Je krijgt daar nu wat meer info te zien over je medeleden: vlag, teamnaam, plaats in de competitie, laatste resultaat en persbericht. We hebben ook de optie 'Recente bezoekers' toegevoegd, snel browsen onder de federatieleden, en een zogenaamde 'search cloud' wanneer je zoekt naar federaties.

Bewerk je avatar
Je kunt via je avatar laten zien hoe jij in je vel zit, of juist het tegendeel. Dit doe je door te spelen met de ogen en mond. Je kunt ook de haarkleur en huidskleur veranderen, zodat hij meer op je gaat lijken. Je moet wel nog steeds 'Toon gezichten' aan hebben staan bij je Sitevoorkeuren om überhaupt een avatar te krijgen.

Een gebruiker op de zwarte lijst zetten
Als je om wat voor reden dan ook niet wilt dat een bepaalde gebruiker jouw supporter wordt of in je gastenboek schrijft, dan kun je hem bij je voorkeuren op de zwarte lijst zetten.

Toevoegingen aan de HT-ML editor en het mailarchief
In deze upgrade hebben we het ook mogelijk gemaakt om de HT-ML editor te gebruiken als je een persbericht schrijft of een gastenboek tekent. Bovendien kun je nu ook je verzonden mails behoeden voor verwijdering door ze te bewaren in je mailarchief.

Geen banners meer
Lest best, als Supporter zul je geen traditionele banners meer krijgen. Het niet herladen van banners zat altijd al in het Supporterpakket, maar nu gaan we een stapje verder en beloven we je dat je helemaal geen banners meer ziet. Er zullen eventueel nog wel banners verschijnen om onze eigen producten of sponsors te laten zien aan Supporters, maar die knipperende, irritante banners worden als wilde papegaaien op de Zuidpool: niet-bestaand.
Reply
#28
Bakke Wrote:compleet overzicht van je komende tegenstander, wat het makkelijker voor je maakt om te analyseren hoe je hem te slim af kunt zijn. Je krijgt onmiddellijk te zien hoe het bij hem zit met blessures of kaarten, of hij onlangs nog transfers heeft gedaan en nog veel meer.

Nu zal het in 1 overzicht te zien zijn. Maar eigenlijk bekeek ik dat al voor een wedstrijd....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#29
Wordt er niet bepaald koud of warm van.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: