The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nederland - Frankrijk
#1
Fransen hebben erg sterk middenveld en verdediging, dit gaat meestal ten koste van de aanval(meerderheid van Franse interlands eindigt in 0-0 of 1-0).

Spelers zijn dat nu zat en Domenech schijnt geluisterd te hebben, misschien wel 4 nieuwe spelers vandaag.

Bassie zal wel niets veranderen, waarom ook. Alleen Scheitinga ipv Mathijsen zou een vooruitgang zijn.

Ik denk 1-1 en nu maar hopen dat Snoeks het niet weer verpest.
Reply
#2
Dommel Wrote:Ik denk 1-1 en nu maar hopen dat Snoeks het niet weer verpest.

Verpesten gaat ver, maar snoeks is idd een enorme druiloor, met z'n "Sneijder oh hij scoort op zijn verjaardag" - gelul! :roll: Wat een drol!
Reply
#3
Flixieluv Wrote:
Dommel Wrote:Ik denk 1-1 en nu maar hopen dat Snoeks het niet weer verpest.

Verpesten gaat ver, maar snoeks is idd een enorme druiloor, met z'n "Sneijder oh hij scoort op zijn verjaardag" - gelul! :roll: Wat een drol!


Evert doet het commentaar vanavond. Overigens vind ik Snoeks de beste van allemaal.
Humor in combinatie met foutloos Nederlands is echter niet voor alle forummers weggelegd. :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#4
joep Wrote:Overigens vind ik Snoeks de beste van allemaal.

Undecided Undecided Undecided

"Scheidsrechter uit Eskilstuna, de geboortplaats van Thomas Gustaffson de schaatser"
Als je opmerkingen over schaatsen tijdens een voetbalwedstrijd plaatst moet je meteen optieften en verbannen worden naar Friesland.

Evert is leuk, tijdens die hoosbui bij Zwitserland - Turkije "Senderos voelt zich als een vis in het water" (en dan vooral de manier waarop hij het zei)

Geniaal! =D>
Reply
#5
joep Wrote:Evert doet het commentaar vanavond.


Fijn! Dan kunnen de Evert Bingo kaarten weer uit de kast! =D>

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.leuketeksten.nl/evert.pdf">http://www.leuketeksten.nl/evert.pdf</a><!-- m -->
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#6
joep Wrote:
Flixieluv Wrote:Evert doet het commentaar vanavond. Overigens vind ik Snoeks de beste van allemaal.
Humor in combinatie met foutloos Nederlands is echter niet voor alle forummers weggelegd. :wink:

Als jij met die laatste zin bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan gebruik je zelf geen foutloos Nederlands. :razz:
Reply
#7
Dommel Wrote:Evert is leuk, tijdens die hoosbui bij Zwitserland - Turkije "Senderos voelt zich als een vis in het water" (en dan vooral de manier waarop hij het zei)

Geniaal! =D>

Na 1 keer "kijk eens, mensen, de regen komt hier met bakken uit de lucht!" heb ik wel door dat het daar regent, en met de beelden erbij is het mij wel duidelijk dat het daar niet droog was.

Dat hoeft die Evert mij in een kwartier tijd niet 4x te vertellen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Flixieluv Wrote:
joep Wrote:
Flixieluv Wrote:Evert doet het commentaar vanavond. Overigens vind ik Snoeks de beste van allemaal.
Humor in combinatie met foutloos Nederlands is echter niet voor alle forummers weggelegd. :wink:

Als jij met die laatste zin bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan gebruik je zelf geen foutloos Nederlands. :razz:

Ja, wat bedoelt hij nu eigenlijk?
May The Schwartz Be With You
Reply
#9
Dankzij een griepje heel erg muf thuis gekeken, maar wat een wedstrijd. Wat een vechtmachine! GEWELDIG Notworthy . Twee gaafste wedstrijden van het EK tot nu toe. Dit gaat de wereld over!

Absolute MotM van Nistelrooy (ondanks zijn fout bij de 2-1), met als goede tweede Ooijer. En je kunt zien dat die Boularouz goed heeft uitgerust dit seizoen :eeeek:

Zou die gekke Kuiper dan toch gelijk krijgen en Harry mag blij zijn dat ie zijn weddenschap heeft verzekerd Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Focking niet normaal! 7-1 na wereldkampioen Italië en verliezend finalist Frankrijk! Je kunt lullen wat je wilt, maar als je dat presteert ben je gewoon (één van de) topfavorieten!! Notworthy

Dinsdag v/d Sar in de spits en Sneijder of de Zeeuw op doel, mooi die Italianen en Fransen vast wippen voordat we ze in de halve finale weer tegen komen. Nederland of Spanje op zeker in de finale als we de Roemenen laten winnen. Die ultradefensieve Roemenen pakken we op zeker in een evt. halve, de nr. 2 uit poule D moeten we ook makkelijk kunnen hebben gezien de 1e wedstrijden van Zweden, Rusland en Griekenland. Had het nooit verwacht, maar euforie alom hier!! Notworthy
Reply
#11
Ekslem Wrote:Zou die gekke Kuiper dan toch gelijk krijgen...

Er zijn er meer met Nederland als winnaar.... :wink:

Edit: Kuiper heeft hier trouwens Portugal. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#12
********* notering Engelse bookmakers
***************************************
begin EK na duels na duels
donderdag vrijdag

NEDERLAND 12/1 5/1 7/2
Spanje 5/1 4/1 4/1
Portugal 13/2 9/2 9/2
Duitsland 4/1 5/1 11/2
Kroatië 12/1 8/1 8/1
Italië 13/2 11/1 18/1
Roemenië 40/1 40/1 20/1
Frankrijk 8/1 12/1 22/1
Tsjechië 20/1 22/1 25/1
Zweden 40/1 33/1 33/1
Rusland 22/1 40/1 33/1
Turkije 50/1 40/1 50/1
Griekenland 28/1 125/1 125/1
Oostenrijk 100/1 250/1 200/1
Polen 66/1 150/1 400/1
Zwitserland 25/1 ----- -----

Notworthy
Reply
#13
ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat dit een of ander masterplan was van van basten...onrust stoken, slechte wissels, wat puntjes laten liggen hier en daar en nu gewoon alles op zn plaats laten vallen en de hele wereld verrassen.

gewoon weer 4 fantastische goals!
even wankelen maar gewoon heel hard in de linkerbovenhoek weer opstaan!
Reply
#14
Ik zeg al weken: Nederland verliest nooit op mijn verjaardag, maar 4-1 pfffffffffff

Helden zijn het nu al!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#15
Depor Wrote:Ik zeg al weken: Nederland verliest nooit op mijn verjaardag, maar 4-1 pfffffffffff

Helden zijn het nu al!

Hee, nog van harte...geen topic?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
The Times.... geweldig artikel

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/international/euro_2008/article4134237.ece">http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/ ... 134237.ece</a><!-- m -->
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#17
En Jack was ook weer blij:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://voetbal.blog.nl/ek_2008/2008/06/14/geweldig-jack-van-gelder-op-de-radio-bij-nederland-frankrijk">http://voetbal.blog.nl/ek_2008/2008/06/ ... -frankrijk</a><!-- m -->
Reply
#18
jongens jongens...blijf even realistisch. Tegen een ploeg in vorm had je de eerste helft gewoon met 3-1 achter gestaan hoor...Het was dat van der Sar geweldig was. Ook een penalty voor de Fransen in de tweede helft bij die dubbele handsbal had niet raar geweest.
Reply
#19
kooltje Wrote:jongens jongens...blijf even realistisch. Tegen een ploeg in vorm had je de eerste helft gewoon met 3-1 achter gestaan hoor...Het was dat van der Sar geweldig was. Ook een penalty voor de Fransen in de tweede helft bij die dubbele handsbal had niet raar geweest.

Tegen een ploeg in vorm? Ik vond de Fransen anders aardig goed, wat zeg ik Ribery was gewoon grote klasse. Maar aan de andere kant had het ook 5-1 kunnen zijn en misschien wel meer als Makelele gewoon een rode kaart had gehad in de 1e helft. Ik bedoel, je kunt altijd iets vinden om te zeiken.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#20
idd ik vond frankrijk verre van zwak. Bovendien heeft vd sar nou niet echt uitzonderlijke reddingen gemaakt, 95% van de ballen had elke eredivisiekeeper wel gepakt denk ik.
Reply
#21
Mac Wrote:idd ik vond frankrijk verre van zwak. Bovendien heeft vd sar nou niet echt uitzonderlijke reddingen gemaakt, 95% van de ballen had elke eredivisiekeeper wel gepakt denk ik.

95 %? Dan houden ze dus 19 van de 20 ballen. Zoveel reddingen heeft Sar toch niet gemaakt?

Maar ben het met je eens. Wat Kooltje beweert is natuurlijk onzin, echt uitgespeelde kansen waren het niet. Meeste schoten waren recht op Sar af en die pakte hij goed.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#22
ik zeg dat ze 1 van die 20 niet pakken he...
Reply
#23
kuiperinho Wrote:
kooltje Wrote:jongens jongens...blijf even realistisch. Tegen een ploeg in vorm had je de eerste helft gewoon met 3-1 achter gestaan hoor...Het was dat van der Sar geweldig was. Ook een penalty voor de Fransen in de tweede helft bij die dubbele handsbal had niet raar geweest.

Tegen een ploeg in vorm? Ik vond de Fransen anders aardig goed, wat zeg ik Ribery was gewoon grote klasse. Maar aan de andere kant had het ook 5-1 kunnen zijn en misschien wel meer als Makelele gewoon een rode kaart had gehad in de 1e helft. Ik bedoel, je kunt altijd iets vinden om te zeiken.

Ik bedoel met een ploeg in vorm, een ploeg die dodelijk is voor de goal. Zoals Nederland momenteel. Alleen van Nistelrooy miste wat kansen tegen Italie.
Qua veldspel was Frankrijk inderdaad niet slecht, lekker aggressief en aanvallend.
Reply
#24
Dommel Wrote:Evert is leuk, tijdens die hoosbui bij Zwitserland - Turkije "Senderos voelt zich als een vis in het water" (en dan vooral de manier waarop hij het zei)

Geniaal! =D>

nou, dat was inderdaad dolletjes! hoe kom je er op! nog nooit gemaakt ook die grap. :roll:

ik sluit mij geheel bij joep aan.
Reply
#25
kooltje Wrote:Ik bedoel met een ploeg in vorm, een ploeg die dodelijk is voor de goal. Zoals Nederland momenteel. Alleen van Nistelrooy miste wat kansen tegen Italie.
Qua veldspel was Frankrijk inderdaad niet slecht, lekker aggressief en aanvallend.

niet slecht?

frankrijk was gewoon de betere ploeg. ik heb nog nooit zo'n geflateerde 4-1 gezien.

maar het was wel een terechte overwinning, want als de tegenstander ze niet maakt, en jij wel 4, dan verdien je de 3 punten.

ik ben misschien azijn zeiker, maar ik vond het buiten de eerste 15 minuten niet heel overtuigend. frankrijk begon beter, maar met heel geconcentreerd en messcherp spel werd dat goed bestreden. na de goal vond ik frankrijk echt beter, maar het dat komt ook een beetje door die voorsprong. je zat de hele wedstrijd met samengeknepen billen (ook omdat ik naast flixie zat uiteraard) en toen de 2-0 uit de lucht viel leek frankrijk klaar, maar dat ws pas na de 3-1.

mooie goals, maar ik heb er een hard hoofd in als we of frankrijk of italie in de halve finale treffen. ploegen die beter zijn en ook nog eens getergd zijn dubbel zo gevaarlijk.

eigenlijk bedoel ik dat ook met het 'niet te vroeg pieken'.....
Reply
#26
Helemaal mee eens, gauw wippen die Italianen en Fransen nu we de kans daarvoor hebben. No way dat we die nog een keer met ruime cijfers pakken.
Reply
#27
waf Wrote:eigenlijk bedoel ik dat ook met het 'niet te vroeg pieken'.....

Jij vindt een goed resultaat in de halve finale nog "te voreg pieken"...
Reply
#28
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:eigenlijk bedoel ik dat ook met het 'niet te vroeg pieken'.....

Jij vindt een goed resultaat in de halve finale nog "te voreg pieken"...

neen. soms denk ik echt dat je een beetje dom bent.

lees de volgende stukjes maar, misschien begrijp je dan wat ik bedoel:

Quote:Buffon zint op revanche tegen Oranje
OBERWALTERSDORF - De Italiaanse doelman Gianluigi Buffon wil revanche voor de ontluisterende nederlaag op het EK tegen Nederland (3-0). De wereldkampioenen moeten dan dinsdag in groep C eerst winnen van Frankrijk.

Acrobatiek in het doel van Italië. Gianluigi Buffon houdt op miraculeuze wijze een strafschop van Adrian Mutu uit zijn doel. Eerst met zijn rechterhand, dan met de rechtervoet. FOTO AP
,,We moeten de wedstrijd van ons leven spelen, want ik wil in de halve finale revanche tegen Nederland'', zei Buffon zondag. De keeper van de nationale ploeg moest nog even terugdenken aan de situatie vier jaar geleden, toen Italië door een gelijkspel in de laatste groepswedstrijd tussen Denemarken en Zweden (2-2) al in de groepsfase werd uitgeschakeld. ,,Nog zo'n knock-out als vier jaar geleden in Portugal wil ik niet meemaken'', aldus Buffon.

Italië is afhankelijk van het resultaat bij de wedstrijd Nederland - Roemenië. Wint Roemenië, dan liggen Italië en Frankrijk uit het toernooi.

Voor Buffon is Portugal de favoriet voor de Europese titel. ,,Zij hebben tot nu toe de meeste indruk op me gemaakt. Ook Spanje kan in de finale komen'', aldus Buffon. Ook Oranje is volgens de doelman ,,heel goed''. Buffon voorspelde ook voor zijn eigen land nog kansen. ,,Als we door deze tot nu toe ongelukkige groepsronde komen, maakt ons dat alleen maar sterker.''

en

hugo borst Wrote:1992
Onmiddellijk na deze conversatie denk ik aan het EK voetbal in Zweden. Dat toernooi vertoont enige gelijkenis met dat van nu. Oranje speelde oogstrelend voetbal in de poule. De wedstrijd Nederland-Duitsland was van een heel hoog niveau. In de halve finale, tegen de Denen, werden Van Basten, Bergkamp, Rijkaard, Koeman en de anderen echter onnodig uitgeschakeld. Onderschatting waarschijnlijk. Die risicofactor ligt in de kwartfinale, tegen Zweden of Rusland, op de loer. Oefenen op strafschoppen (weet u het nog? Van Basten miste). Hoe zit het daar eigenlijk mee?
Reply
#29
maar een kleine nuance is wel op zijn plaats.
In de halve finale was Nederland ook vele malen sterker dan Denemarken. Als een wonder bleef het toen gelijk.
Het is dus niet echt zo dat we in 92 te vroeg hadden gepiekt, we hadden iets meer geluk nodig in de halve finale
The great old Ludwig von...
Reply
#30
gittermaster Wrote:maar een kleine nuance is wel op zijn plaats.
In de halve finale was Nederland ook vele malen sterker dan Denemarken. Als een wonder bleef het toen gelijk.
Het is dus niet echt zo dat we in 92 te vroeg hadden gepiekt, we hadden iets meer geluk nodig in de halve finale

ik heb er gewoon een slecht gevoel bij als het geluk te snel op raakt. het kan geen feest blijven. ook wk 2006 begon goed, maar dat was gauw klaar.

heb gewoon een gevoel dat als italie van frankrijk wint of andersom, ze ver gaan komen. daarmee wil ik geen gelijk of ongelijk hebben, gewoon een gevoel, kan net zo goed anders uitpakken.
Reply


Forum Jump: