The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Doping in de tour van 2008
#1
Topic weg, maar hier is weer wat 'nieuws' over een mogelijk dopinggeval.

Quote:'Schleck op lijst dopingdokter Fuentes’

PARIJS - Mart Smeets noemde de broertjes Schleck vorige week 'de redding van het wielrennen'. Het imago van de vlotte Luxemburgers lijkt een knauw te krijgen, nu de Süddeutsche Zeitung Frank in verband brengt met Eufemiano Fuentes. De oudste Schleck zou klant van de beruchte dopingarts zijn geweest. Donderdag werd Johnny Schleck, vader van de twee smaakmakers, door Franse agenten staande gehouden. Zijn auto werd doorzocht op verboden midden, maar de oud-renner bleek niets verdachts bij zich te hebben. De Süddeutsche Zeitung stelde vrijdag dat Frank Schleck ervan wordt verdacht banden met de sportarts Eufemiano Fuentes te hebben gehad. Volgens de krant zou Schleck klant bij de beruchte dopingverstrekker zijn geweest.

Amigo de Birillo
Fuentes gebruikte codenamen voor zijn renners om zijn dopingadministratie bij te houden. Volgens de krant zou Frank Schleck ‘Amigo de Birillo’ zijn, de nummer 25 op de lijst. ‘Birillo’ zelf was eerder al ontmaskerd, dat bleek de Italiaan Ivan Basso te zijn die de naam van zijn hond gebruikte. Schleck en Basso reden onder leiding van Bjärne Riis samen bij CSC, de ploeg die deze Tour hoge ogen gooit.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#2
Vaag verhaal.
What, me worry?
Reply
#3
'Dekker weg bij wielerploeg Rabobank'
Uitgegeven: 28 juli 2008 06:32
Laatst gewijzigd: 28 juli 2008 06:32

AMSTERDAM - De vondst van variabele bloedwaarden en een wederzijds gebrek aan vertrouwen. Dat zouden de redenen zijn waarom de wegen van Thomas Dekker en de Rabo wielerploeg uit elkaar gaan. Dat meldt de Volkskrant maandagochtend. De 23-jarige renner zag de Tour aan zijn neus voorbij gaan en zegde zelf af voor de Olympische Spelen. Volgens de krant onderhandelen de advocaten van beide partijen momenteel over de beëindiging van het contract. De renner staat tot medio 2010 op de loonlijst.

Variabele bloedwaarden klinkt ook weer dubieus. Was ie vorig jaar, samen met Rasmussen, aan het fietsen in Italië?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
Fofonov tekent voor vierde dopingaffaire

De Tour heeft in extremis nog een dopingslachtoffer gemaakt. Dimitriy Fofonov, uitgerekend de enige Kazach die in de Ronde startte, werd vorige donderdag in Saint-Etienne positief bevonden op het gebruik van een stimulerend product. Naar verluidt zou het volgens Fofonov gaan over een middel dat hij via het internet kocht om krampen te vermijden. Op die manier zou het vierde dopinggeval afwijken van de drie voorgaande (Beltran, Dueñas en vooral Riccò), waar het telkens om het gebruik van epo ging.

Het nieuws lekte uit, net toen de laatste ploegen hun ereronde aflegden op de Champs-Elysées, zodat het feestje nog een ranzige nasmaak kreeg.

Fofonov, uit de bus van zijn Franse Crédit Agricole-formatie gelicht door de politie, werd er in de handboeien afgevoerd voor ondervraging. Het riskeert meteen ook een roemloos einde te worden voor de ploeg van Roger Legeay, die vergeefs op zoek was naar een nieuwe hoofdsponsor en het nu wel helemaal kan vergeten.

Ondertussen zijn de controleurs dus gevorderd tot en met de achttiende etappe. Blijven er nog drie te gaan. Woensdagavond eindigt de 95ste Ronde van Frankrijk. (pdk)
Reply
#5
In boeien afvoeren.... dat gaat ook wel erg ver zeg :roll:

En een middel kopen via internet... zal de ploegarts vast blij mee zijn, hoe dom kan je zijn :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#6
Als hij de ploegarts gemeld had dat hij last had van darmkrampen, dan had hij legaal dit middel kunnen slikken.
Erg dom inderdaad.
What, me worry?
Reply
#7
Fred Naaigaren Wrote:Als hij de ploegarts gemeld had dat hij last had van darmkrampen, dan had hij legaal dit middel kunnen slikken.
Erg dom inderdaad.
dus is het gewoon doping
Reply
#8
Gerben Zonderland Wrote:'Dekker weg bij wielerploeg Rabobank'
Uitgegeven: 28 juli 2008 06:32
Laatst gewijzigd: 28 juli 2008 06:32

AMSTERDAM - De vondst van variabele bloedwaarden en een wederzijds gebrek aan vertrouwen. Dat zouden de redenen zijn waarom de wegen van Thomas Dekker en de Rabo wielerploeg uit elkaar gaan. Dat meldt de Volkskrant maandagochtend. De 23-jarige renner zag de Tour aan zijn neus voorbij gaan en zegde zelf af voor de Olympische Spelen. Volgens de krant onderhandelen de advocaten van beide partijen momenteel over de beëindiging van het contract. De renner staat tot medio 2010 op de loonlijst.

Variabele bloedwaarden klinkt ook weer dubieus. Was ie vorig jaar, samen met Rasmussen, aan het fietsen in Italië?

Dekker heeft de ploegen voor het uitkiezen volgens de diverse media. Al is de breuk met Breukink & Co. nog niet bevestigd.

CSC, Astana, High Road/Columbia worden genoemd.

Laat Rabo maar eens ff goed shoppen bij de ploegen die kappen, als Sanier Duval, Barloworld en Gerolsteiner. Ook enkele Franse ploegen stoppen of gaan een treetje lager acteren (Cofidis).

Kohl, Schumacher (wel doping verleden), Soler.....
Reply
#9
Een Kohl haal je alleen als kopman (lijkt me dat hij niet meer wil knechten), en daar heeft Rabo Menchov (en Gesink) al voor.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
Een Schleck is ook kopman, aan het eind van de rit kon ie gewoon knechten voor Sastre hor....

Zelfde gold voor Kloden, ook geen krabber....

In een tour, waarbij één slechte dag fataal kan zijn (Zie Menchov en de waaier) kun je beter op 2 paarden gokken dan op een.

Gesink is er nog lang niet, hetzelfde geldt (uiteraard) voor Dekker.

Soler is leuk voor de bollen en het ploegenklassement, tevens een uitstekend ehulp van je kopman in de bergen.

Freire moet imo ieder jaar voor het groen gaan, al heeft ie met de terugkeer van wellicht Boonen en Petachi en misschien het ooit wel over de bergen komen van Cavendish minder kans dan nu, maar das logisch.

Mocht de schorsing meevallen, dan hoop ik uiteraard op RICCO ](*,)
Reply
#11
Dugarry Wrote:Een Schleck is ook kopman, aan het eind van de rit kon ie gewoon knechten voor Sastre hor....

Zelfde gold voor Kloden, ook geen krabber....

In een tour, waarbij één slechte dag fataal kan zijn (Zie Menchov en de waaier) kun je beter op 2 paarden gokken dan op een.

Gesink is er nog lang niet, hetzelfde geldt (uiteraard) voor Dekker.

Soler is leuk voor de bollen en het ploegenklassement, tevens een uitstekend ehulp van je kopman in de bergen.

Freire moet imo ieder jaar voor het groen gaan, al heeft ie met de terugkeer van wellicht Boonen en Petachi en misschien het ooit wel over de bergen komen van Cavendish minder kans dan nu, maar das logisch.

Mocht de schorsing meevallen, dan hoop ik uiteraard op RICCO ](*,)

Ik zie graag Nederlanders in de tour dus haal de luitjes maar liever niet. Ricco zit ik in ieder geval helemaal niet op te wachten.

Van Freire had ik gelezen dat dit zijn laatste tour was die hij tot Parijs uitgereden heeft. Hij was niet echt te spreken over de houding van de RABO-ploegleiding deze tour.

http://www.sportwereld.nl/wielrennen/248..._Rabo.html
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#12
Ricco heeft zijn "jeugdzonde" bekend..... (Zie NOS Teletekst)
Reply
#13
En er is een vijfde Tourrenner tegen de dopinglamp gelopen. Naam en rugnummer zijn nog niet bekend, maar
de coureur zou positief zijn bevonden op corticoïden.

Wordt vervolgd.
Reply
#14
laten we allemaal maar eens een naam gokken.

Chavanel voor mij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Schumacher
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#16
Nibali
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
ongelofelijk dat ze dat nu pas bekend maken...willen ze nou echt zo graag in de media.
Slecht dat jullie schone renners opnoemen, toch zal ik niet achterblijven: Kirchen
Reply
#18
Doe ik ook maar een duit in het zakje: Cobo (al zouden ze daar dan wel erg laat mee komen, maar toch).
Reply
#19
ik ga met Kuiper mee, Schumacher
Mijn gras is groener
Reply
#20
Cunego
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#21
Het was dus Casper.
Reply
#22
Quote:Positieve Casper gaat vrijuit
Jimmy Casper is vrijgepleit van dopinggebruik. De Franse sprinter testte in de Tour positief op corticoïden, maar de Franse bond zet de procedure tegen de renner van Agritubel niet voort.

Casper heeft vanwege astma een medisch attest voor corticoïden. Op zijn oude attest, dat op 29 mei afliep, stond een ander middel (Syndicort) dan hetgeen werd gevonden bij de controle tijdens Tour de France.

Dat product (Bécotide) is aangetekend op zijn huidige medisch attest, maar door een nalatigheid was de Franse bond daarvan niet op de hoogte. Casper, die door Agritubel voorlopig was geschorst, mag per direct weer fietsen.

En ergens vindt ik dit bericht dan niet kloppen... al is het alleen maar omdat het nu een fransman is...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#23
kuiper Wrote:Schumacher

Ik had in augustus dus al mijn bedenkingen. :wink:
Ik snapte er al geen hout van, 2 tijdritten winnen en elke dag in de aanval. :crazy:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#24
... En nu weer Kohl. Who's next? Bevestiging dat mijn weigering om de tour te volgen een goed idee was, werkelijk elke "smaakmaker" is inmiddels op doping betrapt... Sad
Reply
#25
Flixieluv Wrote:... Who's next?... Sad

Sastre natuurlijk. En dan is Menchov toch mooi weer 2e geworden in de tour.
Reply
#26
Flixieluv Wrote:... En nu weer Kohl. Who's next? Bevestiging dat mijn weigering om de tour te volgen een goed idee was, werkelijk elke "smaakmaker" is inmiddels op doping betrapt... Sad

Waarom een goed idee? Ik heb toch wel weer genoten van die 3 weken en de bijbehorende spellen. Het is achteraf niet leuk om te horen, nmaar liever achteraf als toen met Rasmussen tijdens de tour. Je weet toch wel van te voren dat er gebruikers tussen zitten.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#27
kuiper Wrote:
Flixieluv Wrote:... En nu weer Kohl. Who's next? Bevestiging dat mijn weigering om de tour te volgen een goed idee was, werkelijk elke "smaakmaker" is inmiddels op doping betrapt... Sad

Waarom een goed idee? Ik heb toch wel weer genoten van die 3 weken en de bijbehorende spellen. Het is achteraf niet leuk om te horen, nmaar liever achteraf als toen met Rasmussen tijdens de tour. Je weet toch wel van te voren dat er gebruikers tussen zitten.

Beaam. Het is alleen jammer dat niet iedereen over dezelfde middelen beschikt en/of ze gebruikt, zodat de strijd weer gelijk is.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#28
er is al een 4de generatie epo trouwens, waarvan al heel wat potjes van de operatietafel zijn gevallen. Undecided

deze epo is nog niet op te sporen, maar dat is een kwestie van tijd.

die gast van de tour heeft gezegd dat ze stoppen met het controleren van het bloed 2008. het is mooi geweest, zij die eikel. :roll:

ze gaan nog wel bloed uit 2007 controleren, maar dan zal iedereen wel weer kunnen zeggen dat het niet goed bewaard is of dat het hun bloed niet is of weet ik veel wat allemaal..
Reply
#29
waf Wrote:er is al een 4de generatie epo trouwens, waarvan al heel wat potjes van de operatietafel zijn gevallen. Undecided

deze epo is nog niet op te sporen, maar dat is een kwestie van tijd.

die gast van de tour heeft gezegd dat ze stoppen met het controleren van het bloed 2008. het is mooi geweest, zij die eikel. :roll:

ze gaan nog wel bloed uit 2007 controleren, maar dan zal iedereen wel weer kunnen zeggen dat het niet goed bewaard is of dat het hun bloed niet is of weet ik veel wat allemaal..

:eeeek: Wafmans, wat doe je nou!
Reply
#30
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:er is al een 4de generatie epo trouwens, waarvan al heel wat potjes van de operatietafel zijn gevallen. Undecided

deze epo is nog niet op te sporen, maar dat is een kwestie van tijd.

die gast van de tour heeft gezegd dat ze stoppen met het controleren van het bloed 2008. het is mooi geweest, zei die eikel. :roll:

ze gaan nog wel bloed uit 2007 controleren, maar dan zal iedereen wel weer kunnen zeggen dat het niet goed bewaard is of dat het hun bloed niet is of weet ik veel wat allemaal..

:eeeek: Wafmans, wat doe je nou!

het is vreselijk. in de haast heb ik mij vergist.

bel ogenblikkelijk de taalpolitie!
Reply


Forum Jump: