The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de week
#4
[Image: S2020142.JPG]

Naam

Isabella Moors


Leeftijd

18


Woonplaats

Best


Teamnaam in Hattrick

Iessie2


Hattricker sinds

3-6-2003


Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?

Nou, zoals de meesten al weten is Peter mijn ex... En in de tijd dat we iets hadden begon hij met het spelletje Hattrick... Het zag er wel geinig uit, en ik vond het ook wel leuk om met Peter te concurreren.


Wat vindt je het interessante onderdeel in Hattrick?

Ja, eerlijk gezegd geef ik niet echt veel om de tactieken met spelen. Maar ik vind het des te leuker om spelers te kopen en verkopen. Daarom loop ik op dit moment ook een beetje met een overschot aan trainees, die ik even wil verbeteren en met dat geld weer even mijn team kan aansterken. Dat is op dit moment wel hard nodig, aangezien ik nog ECHT te zwak ben voor divisie V maar net te goed voor divisieVI.


Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?

Tja, ligt eraan… de afgelopen tijd niet zo heel veel, doordat ik full-time werk. De afgelopen maanden denk ik een uurtje of 2 a 3, maar zodra ik dadelijk weer wat ga verkopen en inkopen, ja dan zal het wel weer oplopen tot 4 a 5 uur.



Waarom het nummer ‘2’ in je teamnaam, iessie2?

Nou, het is eigenlijk een afstamming van mijn e-mailadres. Ik wilde iessie, aangezien dit voor een aantal mensen mijn bijnaam is, maar ja, was al bezet. En wat doe je dan… een 2 erachter zetten.



In seizoen 9, 10, en 11 vierde je achtereen het kampioenschap. Wat is de verklaring voor dit succes?

Ik denk een beetje geluk, want ik ben niet echt een echte manager, ik vind het gewoon leuk om met Hattrick mijn verveling te verdrijven, maar meer is het ook eigenlijk niet



Hoe zouden onze Hattrickers je moeten herkennen, behalve als winnares van de SD Cup? Wat kenmerkt jou als SD-Hattrick(st)er?

Tja zoals je hierboven al las ik denk eigenlijk niet echt heel veel... ja het enige is dat ik dan een van de enige vrouwen ben die aan Hattrick doet



Voorlopig doe je even een stapje terug in divisie V.151, met een zevende plaats. Ons aller Fabian staat twee plaatsen hoger en haalde vijf punten meer. Ga je dit seizoen voor lijfsbehoud, of zit er meer in?

Nee, voor lijfsbehoud ga ik niet. Ik zou het liefste gewoon willen degraderen, en volgend seizoen mijn team echt klaarmaken voor divisie V; mijn middenveld en vleugels zijn nogal verouderd en dat geeft alleen maar problemen met blessures enzo... Ik ga nu maar lekker veel centjes sparen, en volgend jaar veel nieuwe en betere spelers kopen... en misschien zelfs wel van training veranderen...



Je speelt in divisie V, maar bent verrassend genoeg geen HT Supporter. Is hier een speciale reden voor?

Ik ben het wel geweest, maar toen het verliep ben ik eigelijk te lam geweest om het te upgraden... is misschien zelfs wel een goed idee ja, om dat maar weer eens te doen.







Hoe ervaart Peter het feit dat jij hem eigenlijk bent ‘voorbijgestreven’ in Hattrick?

Ja, niet erg denk ik. We spreken er ook eigenlijk helemaal niet over... we zijn nog wel gewoon vrienden, en gaan nog geregeld met onze vrienden op stap, maar Hattrick komt zo goed als nooit ter sprake...



Op welke resultaten, die je binnen Hattrick behaald hebt, ben je het meest trots?

Ja, natuurlijk dat ik twee keer de SD-cup heb gewonnen, en mijn 3-voudige kampioenschap. Maar daar tegenover staan ook wel weer 2 degradaties, maar ja, daar kijk ik wel voor door mijn vingers.



Wat is het geheim achter het winnen van de SD Cup?

Tja, heel en heeel veel mazzel, haha... Elke keer waren de grootheden binnen de SD-Cup al uitgeschakeld, en had ik een gelijke tegenstander, waardoor de kans op winnen aanzienlijk groter werd.



Uiteraard ben je dit seizoen ook weer van de partij in onze inmiddels befaamde Cup. Ligt een finaleplaats en wellicht opnieuw de eindoverwinning in het verschiet?

Nee ik denk het dit jaar niet, er zijn dit jaar echt veel teams die beter zijn dan de mijne, dus de kans wordt ook aanzienlijk kleiner...


Gebruik jij de oude stats voor spelers en wedstrijdratings of de nieuwe, en waarom?

Ik gebruik de oude nog, omdat ik daar aan gewend ben. Als ik de nieuwe zie, dan heb ik echt zoiets van: “Nou, wat ben ik slecht zeg,” dus hou ik het maar lekker bij de oude.


Welke aanpassingen zou je graag willen zien in Hattrick?

Tja, ik ben op dit moment eigenlijk wel tevreden over Hattrick. Ik zou het wel wat eerlijker vinden als er meer zou zijn voor de Supporters. Ik ben het zelf nog niet, maar in de tijd dat ik het had vond ik de Supporter extra's niet echt zo geweldig.


Ken je nog meer vrouwelijke Hattrickers?

Nee, niet zo dat ik weet, ik heb wel een keer een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld tegen een vrouwelijke Hattricker, maar dat was een team uit Zweden ofzo.


Welke tips of welke inspiratie wil je beginnende Hattrick-managers meegegeven?

Ga in ieder geval niet meteen je stadion vergroten, zorg er eerst voor dat je een stabiel team hebt.



Ondanks het feit dat je het vrij druk hebt buiten Hattrick; Welke SD-Hattrick-manager geef jij de grootste kans op een zeer gunstige toekomst in Hattrick? Welk team zie jij met vertrouwen de komende seizoenen ingaan?

Ja, Djabs is voor velen denk ik hier wel een voorbeeld onze 'beste' Hattricker, maar er zijn wel meerdere teams die denk ik nog veel capaciteiten hebben.



De eerste divisie-ontmoeting met Fabian’s FC De Flierefluiters.tk ging helaas met 5-1 verloren. Op 8 mei, de laatste wedstrijd van het seizoen, is het opnieuw raak. Wat is jouw voorspelling voor die wedstrijd, die met het oog op eventuele degradatie wel eens beslissend zou kunnen zijn?

Ja. ik heb me er al bij neergelegd dat ik ga degraderen. maar dat vind ik niet erg. Ik wil nu even zoveel mogelijk geld binnenhalen, en dan in divisie VI mijn team nog versterken, want dit is al de 2e keer dat ik meteen degradeer dus ben er denk ik niet echt aan toe met mijn team om in divisie V te spelen. Maar ja, misschien dat ik op het laatste moment nog even wil testen hoe mijn team het doet, dus dat is nog voorlopig een verrassing.



Wanneer bereikt Hattrick volgens jou zijn miljoenste deelnemer?

Denk zo rond eind 2005.



Zie je jezelf ooit stoppen met het spelen van Hattrick?

Ja, zeker wel, ik heb er een tijdje geleden zelfs nog aan gedacht, maar vond het uiteindelijk toch zonde want heb er toch best veel energie in gestoken om een beetje fatsoenlijk team te krijgen.
Reply


Messages In This Thread
Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:33 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:34 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:43 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Ad Wim - 28-08-2008, 11:51 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Fabian - 29-08-2008, 11:53 AM

Forum Jump: