The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de week
#7
[Image: Forevercentraalopdefoto.jpg]

Naam

Anthonie Renes


Leeftijd

24 jaar


Woonplaats

Hengelo


Teamnaam in Hattrick

Forever United 13


Hattricker sinds

2 februari 2004. Uit mijn hoofd.


Wat vind je het interessantste onderdeel in Hattrick?

Dat je in een competitie tegen andere mensen speelt, waar je eerst weinig mee hebt, maar die je later beter leert kennen. En jezelf kunnen verrassen met hun tactieken en blunders. De menselijke kant aan het spel boeit me dus het meest.


Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?

Eigenlijk wat te veel, zo’n 6 tot 8 uur per week. En soms wel weken met meer dan 10 uur.


Dat komt dus neer op ongeveer een uur per dag. Dat is toch niet extreem veel?

Nee, maar ik heb als ik achter mijn computer zit, ben ik altijd ook wel online op Hattrick. En denk dat dat me onbewust nog wel wat meer tijd kost dan dat uurtje per dag. In de weekenden vooral wat minder, want dan zit ik meestal bij mijn pa en heb daar geen eigen pc.



Het komt dus voor dat je je eigen wedstrijd op zondagavond mist?

Soms wel, maar ik heb mijn broertje sinds afgelopen zomer ook aan het Hattricken gekregen. En ik ben nu hard bezig om mijn stiefbroertje ook actief te krijgen, want op hun kamers staan de pc's. Dan kan ik ook mijn wedstrijd volgen.



Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?

Via het Sportdreams Forum. Ik zag daar dat immens grote Hattrick-topic staan, en toen was mijn interesse in het spel wel gewekt. Was wel benieuwd naar wat al die fanatieke spelers bezielde.



Om dan maar de vraag waar iedereen het antwoord op wil weten op tafel te gooien; hoe presteer je het om in 1 jaar tijd achtereenvolgens kampioen te worden van divisie VII, VI en vervolgens V?

Nu komen de cliché’s. Ik heb in het begin veel tijd in Hattrick gestopt, en had daardoor redelijk snel in de gaten hoe het spelletje werkte. En ik heb altijd een goede trainingstactiek gehad, dat hielp me wel naar de 6de klasse. En vanaf toen heb ik altijd goed mijn concurenten geanalyseerd, en op hun zwakke punten ingespeeld.



Heeft het trainen van vleugelspelers, waarin je je enorm sterk ontwikkeld hebt, bijgedragen aan je opmars van de afgelopen seizoenen in Hattrick?

Ik denk het wel. Veel teams zijn niet goed instaat om een goede verdediging tegen sterke vleugels op te zetten. Het is mijn vleugelaanvaller tegen zijn back, en vaak spelen teams met 3 verdedigers. Je dwingt ze om met 2 backs te spelen, die vaak niet sterk genoeg zijn om mijn vleugelspelers af te stoppen. En hiervan kunnen ook mijn 2 spitsen weer profiteren, omdat er maar 1 centrale verdiger staat opgesteld. En om op de vorige vraag terug te komen. ik heb ook veel geprofiteerd van mijn goede coach met redelijk leiderschap. Ik kon zo vorig seizoen aardig veel picsen in de beker en competitie, en kon daardoor met het maximale aantal punten de winterstop bereiken. In de tweede helft van het seizoen heb ik 3 wedstrijden verloren, omdat de ploegen kwalitief gewoon beter waren. Ze speelden gemiddeld ook allemaal een jaar langer Hattrick, maar mijn voorsprong was groot genoeg.







Is het promoveren naar divisie III een realistisch doel voor Forever United 13 in de komende seizoenen, of is een terugkeer naar divisie V waarschijnlijker?

Een terugkeer naar divisie 5 is realistisch, en het is ook mijn doelstelling om dat via een P/D-wedstrijd te bereiken. In divisie V kan ik dan mijn team versterken, maar ik hoop natuurlijk wel ooit de 3de klasse te halen.



Zie je jezelf in de nabije toekomst switchen van de zo succesvolle vleugelspeltraining naar een andere trainingsvorm?

Niet volledig, maar ik verwacht wel dat ik het een keer ga combineren met positiespel, om zo mijn vleugelspelers hierin ook te laten stijgem. Ik denk toch dat de toekomst ligt bij vleugelspelers met formidabel positispel als bijstat.



Zat je vanaf het begin al in de ‘flow’ zoals de afgelopen seizoenen of heb je in het begin fouten gemaakt die je vertraging opleverden, zoals enkele andere SD’ers ons toevertrouwden dat het hen overkwam?

Ik heb in het begin een redelijk coach met matig leiderschap aan geschaft, die had ik dus nog echt niet nodig. Ik stond daardoor ook meteen in het rood, en ben toen door de finaciele slechte situatie wingers gaan trainen, omdat ik die trainees voor een paar duizend euro per stuk kon aanschaffen. Verder heb ik eigenlijk weinig echte fouten gemaakt, misschien wat te snel achter elkaar gepromoveerd (met knipoog).


Waarom heb je gekozen voor de teamnaam Forever United 13?

Daar zit weinig verhaal achter. eigenlijk is de naam behoorlijk inhoudloos. Ik heb ooit voor de nick Forever gekozen, omdat hij lekker in de mond lag. En het moest toch een voetbalclubnaam worden, dus heb ik er maar United er achter gezet. Deze scheen al te bestaan, dus om het geluk een beetje te tarten heb ik nummertje 13 er maar achter gezet.



Welke SD-Hattrick-manager geef jij de grootste kans op een zeer gunstige toekomst in Hattrick? Welk team zie jij met vertrouwen de komende seizoenen ingaan?

Mac zeker, want zijn team kan nu alleen nog maar sterker worden. Fingerspitzen (Johan_De_Kuip) speelt erg goed. hij heeft bijvoorbeeld al zijn goed coach met goed leiderschap klaar staan, vooral als hij gaat switchen van training. Mukkus is tactisch erg sterk, en heeft daardoor vorig jaar zijn tegenstanders vaak verrast. Hij kan zeker met minder spelersmateriaal goed scoren. Als deze drie managers het spelletje serieus spelen, dan komen ze alle drie minimaal in de vierde klasse terecht.


Welke tips of welke inspiratie wil je beginnende Hattrick-managers meegegeven?

Tip: Koop vooral spelers puur en alleen op hun hoofdstat, ook al worden bijstats nu meer meegerekend in Hattrick. Koop bijvoorbeeld gewoon een middenvelder met alleen conditie en positiespel, en besteed je geld niet aan dat extra passen of verdedigen. Koop van wat je bespaart hebt gewoon een betere spits of verdediger. Alleen bij trainees moet je bij de aanschaf letten op de bijstats. Doe ik ook nog steeds en het werkt erg goed.



Eigenlijk ben je als een spook door de divisies gegaan binnen SD. Veel mensen hadden vorig seizoen nog niet eens door dat je in de V speelde. Heb je hier zelf een verklaring voor en stoort t je? (by Mac)

Ik ging er natuurlijk ook wel heel snel door heen. Dat kwam oa doordat veel van mijn tegenstanders mij onderschat hebben. Werd vorig seizoen door al mijn divisiegenoten (inclusief mezelf Yellow Oops ) op de directe degradatieplekken gezet. Maar ik had een mooi wedstrijdschema voor de tactieken. Op het juiste moment kon ik weer 2 picsen en daarna weer een keertje normaal. En ik had een mazzeltje in mijn P/D-wedstrijd. Mijn team is niet echt 4de klasse waardig en ik zou in menig 5de klasse het zwaar hebben om in de top 3 mee te draaien.
Nee, stoort me niet echt. Er zijn de laatste tijden veel nieuwe managers bijgekomen en dan is het wat lastig om iedereen te volgen en om eruit te springen. En het is ook niet echt gebruikelijk dat een nieuwe manager zich zo snel door de divisies wurmt. En ik ben natuurlijk altijd erg bescheiden geweest over mijn eigen prestaties. Ik heb ook nooit om de titel Hattrickmanager van het jaar gevraagd. Maar ik zou hem wel verdienen. Yellow Wink
Reply


Messages In This Thread
Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:33 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:34 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:43 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Ad Wim - 28-08-2008, 11:51 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Fabian - 29-08-2008, 11:53 AM

Forum Jump: