The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de week
#9
[Image: DSC01230.jpg]

Naam
Fabian Verhoeks

Leeftijd
22 jaren jong

Woonplaats
Zoetermeer

Teamnaam in Hattrick
FC De Flierefluiters.tk

Hattricker sinds...
Wow ! Dat moet ik even opzoeken op Hattrick zelf, ik gok op december 2002… het antwoord is februari 2003, toen kwam ik aan het roer.

Wat vind je het interessantste onderdeel in Hattrick?
Het interessantste onderdeel van Hattrick vind ik de tactieken en de diverse opstellingen, hoewel ik er sinds de invoering weinig tijd voor heb gehad probeer ik me daar zo goed mogelijk op te richten. Voor zover ik aparte tactieken ed heb gebruikt is het fout gegaan. Maar het is wel heel erg interessant.
Tevens vind ik de hele economie interessant, vooral het gegeven dat er daar een heel team achter zit, die dat onderzoekt. Eigenlijk heel Hattrick....

Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?
Varieert heel erg met de tijd die ik zelf heb. Laatste 4 weken zo'n 2 uur ivm DE verhuizing, ervoor tussen de 5 en 10 uur, met uitschieters! Kijk sowieso wel elke dag !

Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?
Ik zat in de trein terug, van toen nog school, en las in de spits een artikeltje. Naar aanleiding daarvan heb ik me ingeschreven.
Vroeger ooit Itsagoal gedaan, en ook dat was me al heel goed bevallen, maar zeker met het oog dat dit me toch ietwat minder tijd zou kosten (DACHT IK!!!) heb ik me ingeschreven.

Waren er destijds andere forummers die het spel eveneens kenden of speelden?
Naar mijn weten waren er toendertijd nog geen andere forummers die het spel toen speelden. Wel 1 of 2 die al ingeschreven stonden die later op het forum kwamen, dacht ik.
Maar wel gingen mensen zich ook toen inschrijven, en zo ontstonden de SD ULTRA'S !

Verlang je soms terug naar de tijd dat veel in Hattrick nog nieuw voor je was en je waarschijnlijk iedere week nieuwe ontdekkingen deed, als je het vergelijkt met de huidige situatie waarin je waarschijnlijk voor weinig verrassingen komt te staan?
Nee, ook nu is Hattrick nog leuk, misschien wel leuker. Je komt hogerop, het wordt toch weer lastiger, je moet je gaan verdiepen in andere dingen. Zonder training redt je het niet, je moet namelijk centen genereren voor aankopen en versterkingen.
Ook nu is het nog een hele uitdaging, meer zelfs als vroegáh....

Het echte plezier in het spelen van Hattrick komt volgens jou dus pas na enkele seizoenen?
Dat weet ik niet, voor mij zeker wel. Het plezier wordt ook vergroot door 'ons' forum . Hangt een heerlijke sfeer en iedereen helpt elkaar, ik denk dat dat ook zeker is gaan meewegen.
Maar het plezier wordt niet zozeer groter, de uitdaging wel denk ik.

Je noemt het woord uitdaging... wat is voor jou DE uitdaging om na bijna twee jaar en zeven seizoenen Hattrick nog iedere dag intensief bezig te zijn met het spel?
Hogerop komen! Promoveren en doorstoten.
Alles is een uitdaging, het beter maken van je team, en dus ook het promoveren.
Ik wil de Ere bereiken, als ik oud ben ! Maar ik neem er de tijd voor, ongeduldigheid is een slechte raadgever voor dit spel. Dus de uitdaging is alles verbeteren wat nu al goed is, en zo langzaamaan hogerop te komen.

Hoe komt het dat je vijf seizoenen vast hebt gezeten in de door jou regelmatig vervloekte zesde divisie (VI.224)? Hangt/Hangen de oorzaak/oorzaken hiervan samen met het feit dat je nog niet voorbij bekerronde 3 bent gekomen?
Tsja, het was in het begin het te weinig verdiepen in de training, het aanklooien in de breedte zeg maar.
We/ik wist nog niet helemaal hoe wat en deed dus maar wat, had ook niet echt de 'hulp' die newbs nu hebben. Moest het allemaal zelf uitzoeken, ben dus bijna failliet gegaan, moest zowat alles verkopen. Ben een keer gebanned (onterecht!), daardoor kostbaar puntverlies geleden.....! En ook de vervloekte MOTS ging altijd fout bij mij, tevens had ik ook 1 seizoen de ontzettende pech om een vreselijke sterke degradant erbij te krijgen. En ook de promotie naar V verliep klote, dus meteen weer terug naar VI, nu hopen dat we in de V blijven.
Beker is iets waar ik me niet op concentreer, geen winstkansen, dus altijd B-team daar, na wedstrijd 1. Dat extra geld is ook overtrokken.....

Op welke resultaten die je binnen Hattrick behaald hebt, ben je het meest trots?
Finaleplaats SD Cup ! En 2x het kampioenschap in de VI, mag ik ook wel trots op zijn.
Verder ben ik ook trots op onze federatie, die toch al 30 leden telt, de SD Ultra's !
En we zijn nog steeds groeiende, wil de komende tijd ook hierin weer wat meer tijd gaan steken.....

Beschouw je de SD Cup als een leuker of belangrijker toernooi dan de KNVB Beker in Hattrick?
Niet als belangrijker, wel als leuker! Ik vind het veel leuker om tegen 'bekenden' te spelen en mekaar af te troeven op het gastenboek/forum of via persberichten. Het heeft gewoon meer als de knvb-beker, het is net als het ene forum met het andere vergelijken.
Zie ook 'ons' forum, afdeling hattrick is ook leuker als voetbal, je filtert toch de minder leuke mensen/tegenstanders.
Of eeuuuh, zuipen met vrienden is ook leuker als met allemaal onbekenden...

Hoe zie jij, als ervaren Hattricker, de veranderingen binnen Hattrick? Is het bijvoorbeeld goed dat nieuwe managers een kleinere fanclub en een groter stadion krijgen?
Alle veranderingen gebeuren om het spel 'eerlijker' te maken, eerlijker ten opzichte van de 'grote' teams enzovoort.
Een groter stadion is logisch, want het vergroten is nu veel duurder, kleinere fanclub, die is ook sneller op te bouwen tegenwoordig.
Ik vind tot nu toe alle veranderingen binnen HT nuttig en goed, ook de verhogingen van diverse dingen en de nieuwe stats, al die dingen geeft het weer extra glans, en maakt het ook meteen weer uitdagender.....

Gebruik jij de oude stats voor spelers en wedstrijdratings of de nieuwe, en waarom?
Ik gebruik de nieuwe, vind ik gedetailleerder, en het is net zoals met alles (euro bijv), je moet meegaan met je tijd !
Anders ga je maar achter de geraniums zitten...

Welke aanpassingen zou je zelf graag willen zien in Hattrick?
Pfff, dit is nog eens een diepgaande vraag Bakke....
Ze moeten heel gauw iets aan de WO's gaan doen, eerder vervangen is mijn oordeel. Beter newbs in hogere divisies dan competities met 4 WO's.
Dat is op het moment even de enige verandering die ik kan bedenken...
Oh ja, en de oude stats 'weggooien', onzin om nu nog te laten staan

Welke tips of welke inspiratie wil je beginnende Hattrick-managers meegegeven?
Tip: denk altijd, maar dan ook altijd, aan de LANGE TERMIJN, dat moet je altijd voor ogen houden !
Inspiratie is er zat te vinden op het forum van SD, met de heerlijke lul-topics waar je altijd je ei en je vraag kwijt kan.
Of via msn, toch Bakke?

Welke SD-Hattrick-manager geef jij de grootste kans op een zeer gunstige toekomst in Hattrick? Welk team zie jij met vertrouwen de komende seizoenen ingaan?
Ik vind de nieuwkomers zeer, zeer goed bezig, daar kon ik vroeger een hele dikke punt aan zuigen hoor !
Johan de Kuip, Box en Para, top bezig die mannen !
Ik vergeet vast mensen, maar ik vind dat niemand, maar dan ook niemand slecht bezig is met HT, dit komt ook omdat EB en Gonzo weg zijn...
Overigens is natuurlijk Djabs de SD-er met de grootste HT-Toekomst, DJABS VOOR BC !!!!

Zou je zelf ooit op willen gaan voor het bondscoachschap?
Hmm, momenteel heb ik die behoefte niet, ook omdat ik er geen tijd voor heb voornamelijk.
Maar wie weet wat de toekomst brengt, wie weet......

Hoe zie je het komende Hattrick-seizoen tegemoet, in een divisie waar mede-forumster Iessie2 meespeelt?
Ik zie het rooskleurig tegemoet, ik ga voor lijfsbehoud, dus een positie in de top 4. Zelf zien mijn mede-divisionisten mij al als titelkandidaat en zwaarste tegenstander, dus dat is een hoopvol gegeven.
Maar daar zit weer het nadeel aan dat ze tegen jou altijd willen presteren, dus probeer ik het de kop in te drukken.
Van iessie moet ik wel kunnen winnen, maar alles ligt dicht bij elkaar en ik mis de thuiswedstrijd al meteen mijn beste speler, al met al, lastig dus....

Wat voorspel je voor de twee SD-clashes in jouw divisie, komend seizoen?
Ik denk eerlijk gezegd een 1-1, beide winnen we 1 keer, en beide winnen we onze thuiswedstrijd.
ik ben redelijk sterk, maar Iessie is ook zeker niet zwak, en het thuisvoordeel geld toch ook wel.
Gok op 2 kleine overwinningen met een 2 spannende potjes.....

Wanneer bereikt Hattrick volgens jou zijn miljoenste deelnemer?
Pfff, ik denk dat dat nog wel een jaartje of 2,5 duurt gok ik.
Ze moeten toch echt eerst weer eens dik gaan investeren in nieuwe servers, dat hebben we vanavond (2 februari, 1ste bekerronde, red.) weer gemerkt zeg !
Ik denk dat er nu andere landen heel snel groter en groter gaan worden, er zijn nog zat landen relatief 'klein' vergeleken met ons kikkerlandje....

Zie je jezelf ooit stoppen met het spelen van Hattrick?
Haha, wat een vraag ! Nee, of het moet overmacht zijn! Maar ik zie mezelf zeker nog lang niet stoppen met HT, het is nog veels te leuk!
Reply


Messages In This Thread
Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:33 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:34 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:43 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:44 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:45 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Mac - 28-08-2008, 08:46 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Ad Wim - 28-08-2008, 11:51 PM
Re: Hattrick Manager van de week - by Fabian - 29-08-2008, 11:53 AM

Forum Jump: