The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De Nederlanders
#91
Rabo weet het nu wel af te maken, hadden ze vorig jaar nog wel is problemen mee! Altijd voorin te vinden in de koersen maar het nooit afmaken.
Blue White Army!
Reply
#92
Lamme Lennie Wrote:En daar is wederom een overwinning, en nu de eerste van het seizoen die echt telt!
Mooi werk van Langeveld! Ik gaf hem weinig kans toen J.A. Pijl er bij kwam, maar hij heeft het slim gespeeld.

Daarnaast nog 3 Nederlanders bij de eerste 10 Notworthy

ik vond dit geweldig om naar te kijken. modder, regen, kasseien. maarkwam dat nou ook niet door die afwezigheid van oortjes?

mooie column daarover in nrc next van wilfried de jong.

klasse afgemaakt door langeveld, maar eigenlijk gunde ik het flecha ook wel. prachtig dat gat dichtgereden.
Reply
#93
Idd mooie tv.

Jammer dat Leezer gister tegen een of ander nitwit aankachelde.

Mart Smeets had wel voor een keertje gelijk, als je daar terecht komt zit je in principe al verkeerd.
Reply
#94
Las vanochtend in de krant dat good old Max van Heeswijk jarig is vandaag! Wat een held was dat =D>
Blue White Army!
Reply
#95
Zieke Westra niet in de ronde Sad toch de man in vorm.
Reply
#96
Mollema =D>
Heerlijk om te zien dat de Nederlanders weer goed mee doen dit jaar!
Helemaal mooi als het in de bergen goed gaat. Kan niet wachten op de Tour met Gesink en Mollema.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#97
Waren de verwachtingen onterecht zo hoog, of vielen Mollema en Gesink gewoon tegen? Ik denk het laatste. Gesink was helemaal in het begin van het seizoen top, maar tijdens de AGR zag je al dat de echte vorm niet aanwezig was. Vandaag zat hij 3km voor de muur in goede positie, maar toen de klim begon zag je hem met zijn mond open naar boven harken. Mollema helemaal niet gezien voor en tijdens de klim.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#98
Ze zijn op dit moment gewoon niet top. Laten we hopen dat ze in de zomer goed zijn. Ze kunnen natuurlijk ook niet het hele jaar door pieken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Lamme Lennie Wrote:Waren de verwachtingen onterecht zo hoog, of vielen Mollema en Gesink gewoon tegen? Ik denk het laatste. Gesink was helemaal in het begin van het seizoen top, maar tijdens de AGR zag je al dat de echte vorm niet aanwezig was. Vandaag zat hij 3km voor de muur in goede positie, maar toen de klim begon zag je hem met zijn mond open naar boven harken. Mollema helemaal niet gezien voor en tijdens de klim.

maar gesink staat ook niet bekend om explosief klimmen toch? in dat opzicht is 14de zeer logisch. je passeert er een paar die zichzelf hebeb opgeblazen en de echte explosieven houd je niet bij.

ik vind het allemaal niet zo schokkend. gesink is gewoon geen klassiekerrijder. boom wel vind ik, maar dat moet hij tijdens lbl nou maar eens laten zien.
Reply
Inderdaad waf, hij wilde de klassieker kopman zijn, maar heeft het nog niet waar gemaakt.

Al denk ik dat AGR, WP en LBL geen koersen zijn waarin we Boom van voren kunnen verwachten.

Gesink en Mollema hebben niet de explosie die een Gilbert heeft. deze klimmetjes, met alle respect, zijn mensen als Gilbert en Vino op het lijf geschreven.

Denk dat alle tourfavorieten (op Rodriguez en S. Sanchez na) niet opgewassen zijn tegen de kleine felle explosies van een Gilbert en een Vino in goede doen, dan met name in de hele korte klimmetjes.
Reply
Gesink hier al vaker aangetoond dat hij hier goed kan zijn, dan kwam hij het laatste deel van de klim iedereen voorbij. Gisteren was hij gewoon slecht.
Maar ligt op schema voor de tour. Op deze manier heeft hij een grotere rustperiode na zijn piek naar de tour toe. Aldus zijn eigen woorden.
Reply
Boom is een klassiekerrijder, maar niet voor de AGR, Waalse pijl en LBL. Boom verwacht je bij PR en de RVV en daar heeft hij zich aardig laten zien. Als hij in PR niet lek had gereden had hij zeer zeker een grote kans gehad op de overwinning (want dan zat hij gewoon in de groep waaruit Summie wegsprong om te winnen). Boom is de kopman voor PR en RVV, Gesink voor de AGR, WP en LBL.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Wat Gesink verzweeg, is dat hij op voorspraak van zijn ploeg na de Tirreno-Adriatico een week zijn fiets niet aanraakte om zijn zinnen te verzetten. In de Italiaanse rittenkoers speelden half maart de emoties van het overlijden van zijn vader op. Hij werd geconfronteerd met innerlijke vragen die bij een rouwproces horen. Zelfs dacht Gesink aan afstappen. Zijn vertrouwenspersonen in de ploeg adviseerden hem aan de Adriatische Zee dat het beter was dat hij een week de fiets liet staan.
Toerist
Eigenlijk is het een topprestatie dat Rabo-renner Robert Gesink in zowel de Amstel Gold Race als de Waalse Pijl met de eersten de slotklim opdraaide. Wie zijn palmares van de afgelopen weken ziet, kan alleen maar concluderen dat hij opnieuw wereldtop is. En ook zelf wilde hij woensdag na zijn veertiende plaats in de Waalse Pijl geen enkel excuus opvoeren, omdat deze Ardennenheuvel de krachtverhoudingen eerlijk aangeeft.

Als een toerist toerde hij door Italië. In die dagen werd hij in zijn hoofd weer de wielrenner met de onbegrensde eerzucht, maar verloor hij met het oog op de klassiekers wel essentiële en noodzakelijke trainingsdagen. Menigeen in de ploeg stond versteld hoe Gesink met slechts acht dagen training derde kon worden in de Ronde van het Baskenland. In zijn hoofd was hij weer de oude, maar zijn fysieke vormpeil zat daar beneden zijn niveau in de Tirreno. Vooral qua explosiviteit schoot hij in deze Spaanse rittenkoers tekort.

Gesink hoopte stilletjes dat hij op basis van het Baskenland en met een explosieve training op de Limburgse heuvels woensdags voor de Amstel Gold Race toch die noodzakelijke explosiviteit voor de klassiekers zou halen. Op de Cauberg werd hij zondag door kramp geveld en eindigde hij knap als negende terwijl hij niet voluit kon gaan.
Muur van Huy

Op de Muur van Huy draaide nu een peloton van meer dan negentig renners op, waardoor er vanaf de voet volle bak omhoog werd gesprint. De kracht om daarin met de besten mee te gaan, ontbeerde Gesink. „Rijd ik nu langzamer dan andere jaren of rijdt de rest veel sneller”, vroeg Gesink zich af. „Normaal kom ik door die pijngrens heen, maar nu lukte dat niet. Ik voelde me voor de slotklim nog goed en mijn ploegmaten hadden me goed weten te positioneren. Ik had stiekem ook op meer gehoopt.”

Zondag krijgt Gesink in Luik-Bastenaken-Luik een nieuwe kans om de in bloedvorm verkerende Philippe Gilbert naar de kroon te steken.
Reply
Van Hummel klopt topsprinters in Turkije

1 mei 2011


Kenny van Hummel heeft zondag een fraaie zege geboekt in de achtste en laatste etappe van de Ronde van Turkije. De Nederlander van Skil-Shimano was de beste in een massasprint, waarin hij onder meer de gevestigde namen André Greipel, Alessandro Petacchi en Tyler Farrar achter zich liet.

Van Hummel boekte daarmee zijn eerste zege van het seizoen. Gisteren was hij al dicht bij een etappezege, maar toen moest hij Andrea Guardini nog voor zich dulden in de sprint. Dit keer was hij wel de snelste.

Alexander Efimkin is de winnaar van het eindklassement. De renner van Team Type 1 hield de Kazak Andrey Zeits en de Fransman Thibaut Pinot achter zich.



=D>
Reply


Forum Jump: