The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De Nederlanders
#61
Ploegleider Philippe Mauduit van Cervélo heeft zijn voorlopige selectie voor de Vuelta a España bekendgemaakt. Theo Bos staat ook op de lijst van elf namen, waarvan nog twee renners afvallen.
De 26-jarige Nederlander kan zijn debuut gaan maken in een grote ronde. Carlos Sastre zal de kopman worden bij de Zwitserse ploeg. De meest opmerkelijke naam is die van Iñigo Cuesta. Hij kan met de leeftijd van 41 de oudste renner van het Vuelta-peloton worden.

Zal mooi zijn =D>
Reply
#62
Toch ook respect voor Sastre, hoor. Begint over een 'n kleine twee weken gewoon aan z'n derde grote ronde van het seizoen. =D>
Reply
#63
Zeker knap, maar niemand neemt hem meer serieus natuurlijk, aangezien hij tegenwoordig in de bergritten niet verder komt dan plek 15-20. Misschien in de Vuelta nog één keer knallen. Volgend jaar rijdt hij trouwens bij Geox, opvallend dat hij Cervelo verlaat.
Reply
#64
Samen met Menchov in een team. jeuj.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#65
Moetenhout wint vandaag 3e etappe Eneco-tour \Big Grin/
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#66
=D> leuk voor die kerel, toch knap dat je op zo'n leeftijd in een sprint van hardrijder Martin wint.
Reply
#67
Scholten! Wrote:=D> leuk voor die kerel, toch knap dat je op zo'n leeftijd in een sprint van hardrijder Martin wint.

Het zal me niet verbazen als er gewoon een dealtje gesloten is: Martin geel en Koos de ritzege
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#68
Lamme Lennie Wrote:
Scholten! Wrote:=D> leuk voor die kerel, toch knap dat je op zo'n leeftijd in een sprint van hardrijder Martin wint.

Het zal me niet verbazen als er gewoon een dealtje gesloten is: Martin geel en Koos de ritzege

Dat klinkt idd logischer.
Reply
#69
Scholten! Wrote:=D> leuk voor die kerel, toch knap dat je op zo'n leeftijd in een sprint van hardrijder Martin wint.

Haha, dat was op zeker een deal. Koos de rit & Martin de leiderstrui, maar dat is in de wielersport niets nieuws (en doet dus ook niks af aan de zege van Koos). Als Martin daadwerkelijk tegen Moerenhout had gesprint dan had de Duitser eenvoudig gewonnen. Volgens mij heeft Boogerd ooit gezegd dat hij in de sprint alleen van Moerenhout kon winnen en dat het jammer was dat beiden toentertijd ook nog voor dezelfde ploeg reden. Undecided
Reply
#70
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.seginternational.com/cycling/page=site.news_article/id=522/ad_thomas_dekker_ik_ben_groter_gemaakt_dan_ik_was.html">http://www.seginternational.com/cycling ... k_was.html</a><!-- m -->

Mooi interview met Dekker, hoewel ik wel een beetje door die gladde praatjes van hem heen kijk. Eerst zien, dan geloven meneer de wereldverbeteraar.
Reply
#71
Ah, bedankt voor de link. Lees het AD vrijwel nooit, maar dit interview oogt wel interessant.
Reply
#72
Geen woorden maar daden, vuile cokesnuiver!
Reply
#73
Quote:Landis: Boogerd maakte gebruik van bloedtransfusies

Michael Boogerd feliciteert Floyd Landis (rechts) met zijn 'Tourzege' van 2006. FOTO EPA
NEW YORK - In een interview met de Ierse journalist Paul Kimmage, dat gisteren na publicatie in de Sunday Times is vrijgegeven, haalt oud-wielrenner Floyd Landis opnieuw uit naar oud-collega's. Zo zou volgens de Amerikaan Michael Boogerd gebruik hebben gemaakt van bloedtransfusies.


De Amerikaan Floyd Landis, winnaar van de Tour de France 2006, aan de start van de Profronde in Stiphout. Naast Landis Michael Rasmussen en Michael Boogerd (rechts). FOTO ANP Landis haalt in het interview een ontmoeting aan uit de Tour de France van 2003. Als renner van de US Postal-ploeg fietste hij tijdens etappe naast Boogerd.

,,We hadden een bloedtransfusie gedaan de nacht voordien. Wanneer je het niet precies goed doet, krijg je een soort blauwe plek. De volgende dag reed ik naast Michael Boogerd en wees hij naar mijn arm. Daarna wees hij naar zijn eigen arm en maakte hij een gebaar van: Ik heb precies hetzelfde.''

Landis geeft wederom een sneer naar kopman Lance Armstrong en Oscar Pereiro Sio. Laatstgenoemde kreeg de Tourzege toegewezen na de positieve test van Landis. ,,Hij verklaarde dat ik de Tour gestolen had. Maar hij was net zo goed schuldig.''

Het interview is een integrale weergave van een gesprek van zeven uur tussen Landis en journalist Kimmage in november van het vroige jaar. Het werd zondag flink ingekort gepublicieerd in de Sunday Times. Kimmage vond echter dat de (wieler)wereld recht had op het volledige gesprek. Daarop stuurde hij het volledige verslag naar wielerwebsite nyvelocity.com.

potver, dit is wel ontzettend goed bewijs!

(hoewel het uiteraard waar zal zijn).
Reply
#74
En Bos pakt zijn 2e overwinning in Oman!
Klinkt niet zo boeiend dat Oman, maar hij verslaat wel voor de 2e keer een hele horde topsprinters als Bennati, Goss, B.Hagen, Haussler, Chicci, Cavendish =D>
Hopen dat hij het dit jaar vaker gaat laten zien. Hij zal ongetwijfeld een van de grote rondes gaan rijden.

Met Bos, Freire, Matthews en Brown hebben ze nu toch leuke sprinters.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#75
(Bijna) helemaal mee eens, maar haal Brown ff weg Lennie :wink:
Reply
#76
Scholten! Wrote:(Bijna) helemaal mee eens, maar haal Brown ff weg Lennie :wink:

He, voor de kleine wedstrijdje is het toch leuk om hem erbij te hebben Smile
Maar ik ben het verder wel met je eens hoor, hij heeft het nooit echt waar gemaakt. Laat dan Vermeltvoort maar meesprinten ipv Brown, want die was ik nog even vergeten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#77
En na 2 overwinningen van Bos pakt nu Gesink de ritzege en de trui! =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#78
Die zal die knuppel mrgn wel weer inleveren met die tijdrit.
Reply
#79
Dugarry Wrote:Die zal die knuppel mrgn wel weer inleveren met die tijdrit.
:-"

Piekt Gesink te vroeg?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#80
Ben al lang blij dat ie uberhaupt een keer piekt en op zn fiets blijft zitten.
Reply
#81
Merckx ziet Tourwinnaar in Gesink

Eddy Merckx tipt Robert Gesink als winnaar voor de komende Tour de France. De voormalig Belgische toprenner en huidig toernooidirecteur zag de Nederlander afgelopen weekend 'zijn' Ronde van Oman winnen en voorspelde dat de renner van Rabobank in 2011 tot meer in staat is.

"Een perfecte prestatie", aldus Merckx in De Telegraaf over het optreden van Gesink in Oman.
"Ik denk dat hij opnieuw een stap heeft gemaakt. In mijn ogen is Gesink een kandidaat-tourwinnaar."
"En dat zou sneller kunnen gebeuren dan menigeen denkt. De Tour van dit jaar is op zijn lijf geschreven", besluit de Belgische vijfvoudig Tourkampioen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
Podium:
1. Contador
2. A. Schleck
3. Basso

Hopelijk gaat Gesink een top 5 rijden, al zwaar worden, maar ik hoop op een mooie tour.
Reply
#83
Dugarry Wrote:ik hoop op een mooie tour.

echt waar joh? hoop jij dat?

gvd wat een nuttige bijdrage toch weer. 8-[
Reply
#84
waf Wrote:
Dugarry Wrote:ik hoop op een mooie tour.

echt waar joh? hoop jij dat?

gvd wat een nuttige bijdrage toch weer. 8-[


Calimero
Reply
#85
Basso 3e? Hij hoort ondertussen in het bejaardentehuis te liggen man!

Basso gaat Gesink nooit en te nimmer bijhouden natuurlijk.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
We zullen zien.

Basso was vorig jaar sterk in de Giro, die slaat hij nu over om zich volledig op de tour te richten.

Als dat echt zo is dicht ik hem goede podiumkansne toe.

Denk dat Contador en A. Schleck te sterk zijn, dan gaat er een leuke groepje strijden om de 3e stek.

Basso, Kreuziger, Gesink, JvdB, S. Sanchez, Rodriguez en wie weet Evans, al denk ik dat hij verleden tijd is.


Rabo wel een leuke ploeg, met twee ridjers uit de top 11 van 2010, Gesink en LL Sanchez.

Zonde dat Mensjov er niet bij is, had verwacht dat ze Team Geox met hem en Sastre wel een wildcard zouden geven.
Reply
#87
Weet niet of LL Sanchez echt ambities heeft om ten koste van alles top 10 te rijden. Zie hem zeker niet in top 8 eindigen. Basso zal ongetwijfeld rond de 5e plaats eindigen, was erg degelijk in de giro vorig jaar, maar is nooit meer zo goed geweest als voor zijn schorsing (logisch zonder al die pilletjes en bloedzakjes :8: ). Vind het jammer dat Nibali zich op de Giro richt. Had hem graag aan zien haken in het gevecht van Contador, Schleck, Gesink, VdB, Sanchez, Rodriguez, Vino en wellicht een Anton, Kreuziger, Kloden.
Reply
#88
Dugarry Wrote:Zonde dat Mensjov er niet bij is

nou idd, mensjov staat immers garant voor spectakel! Undecided
Reply
#89
Inderdaad ja, dat klopt.

Maar jij als Feyenoorder klapt alleen als men domweg maar wat doet en het resultaat uiterst belabberd is.

Die 3e stek van Mensjov, daar kan ons mooie clubbie al jaren niet meer aan tippen.....

Calimero
Reply
#90
En daar is wederom een overwinning, en nu de eerste van het seizoen die echt telt!
Mooi werk van Langeveld! Ik gaf hem weinig kans toen J.A. Pijl er bij kwam, maar hij heeft het slim gespeeld.

Daarnaast nog 3 Nederlanders bij de eerste 10 Notworthy
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: