The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heerenveen - Heracles
#31
Heb de wedstrijd gezien. Aardige eerste helft van Heerenveen. Ze hadden het in die fase van de wedstrijd kunnen beslissen. Daarna zag je het gaanderweg minder worden.

Heb het al eerder gezegd en dat is niet om negatief te doen , maar ik vind dit Heerenveen erg matig. Met name de verdediging lijkt me een zorgenkindje. Na wedstrijden tegen Sparta en Heracles 5 voor en 4 tegen, dat is te gortig.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#32
Tripplexxx Wrote:Heb het al eerder gezegd en dat is niet om negatief te doen , maar ik vind dit Heerenveen erg matig. Met name de verdediging lijkt me een zorgenkindje. Na wedstrijden tegen Sparta en Heracles 5 voor en 4 tegen, dat is te gortig.

De verdediging heeft te kampen met blessures. Bak Nielsen is een klasse centrale verdediger; Dingsdag speelt op het middenveld omdat daar blessures zijn, al vind ik dat niet zijn positie.

Het was trouwens Volendam waar ze de eerste wedstrijd tegen speelden, zij hebben Jak Tuyp Wink

@ D'ran; als dit geen bonuspunt is... gefeliciteerd Wink
Mijn gras is groener
Reply
#33
Typisch weer zo'n wedstrijd dat alles net een beetje tegenzit. Na de 2-0 heeft Elyounoussi de 3-0 op de schoen, maar Piekenhoven redt. Nog niks aan het handje, denk je dan. Vlak voor rust valt uit het niets de 2-1, nadat de bal voor de voeten van Wuytens valt na een corner. Heracles speelt de tweede helft zeer compact en geconcentreerd, Heerenveen krijgt nog legio kansen (Henrique, Beerens, Pranjic, Elyounoussi, Sibon) en misschien een penalty? (Pieke die een speler neerhaald? (ik zat aan de andere kant en kon het niet goed zien).

Ergens in de tweede helft valt die 2-2 na een fout van Drost (Janmaat viel geblesseerd uit in de eerst helft, Darryl speelde prima overigens). En tenslotte in blessuretijd 3 corners, waar 2x door die Breukers een bal van de doellijn wordt gekopt.

Het was typisch zo'n wedstrijd: scoort Elyounoussi na een half uur de 3-0, dan bestaat de mogelijkheid dat het 5-0 of 6-1 wordt. Nu ging Heerenveen achter overhangen, valt de 2-1 en Heracles gaat knokken voor dat punt.

Feli met het bonuspunt, D'ran!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
Gister kreeg ik een tel. of ik ook naar de wedstrijd wilde. Maar natuurlijk, ik had toch niks beters te doen. Dus ik heb de wedstrijd vanaf een prima plek kunnen bekijken. Waarbij mij het volgende opviel:
- Het nochalante spel van Heerenveen na de 2-0.
- Drost viel erg tegen samen met die nr 13 van Heerenveen. Die had ik al na 20 min. gewisseld. Om daarna nog die open-goal kans om zeep te brengen.
- Waarom Sibon niet na het afspelen van de bal met grote passen naar het goal rent. Dat maakt indruk en veel meer ruimtes voor de kleintjes rondom hem heen. (beerens, pranic nr 13.) Zal wel een tactiek zijn, of is die Sibon nu echt te oud!?!
- Heracles speelde dankzij Brigdie (ofzoiets) het zwakte bod van Drost goed uit.
- Beide "strafschoppen" waren geen strafschoppen.
- En welke smurf zet zijn doelpuntenmaker (2x) de laatste 10 min. linksback? en Haalt Sibon eruit?

Maar ja, ik ben geen super kenner, maar vond het grappig om dit op te merken.

En nog een vraag:
Stond VdB niet achter de lijn met bal en al? of was het anders een overtreding. (was even bezig met een biertje aanpakken)
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#35
Nr. 12 Wrote:- Waarom Sibon niet na het afspelen van de bal met grote passen naar het goal rent. Dat maakt indruk en veel meer ruimtes voor de kleintjes rondom hem heen. (beerens, pranic nr 13.) Zal wel een tactiek zijn, of is die Sibon nu echt te oud!?!

Dat zag je vorig jaar ook al. Sibon blijft dan bewust een beetje hangen om juist ruimte te maken. Vorig jaar voor Pranjic, Beerens, Bradley, Sulejmani en ook Alves. Dat Alves vorig jaar 7x scoorde tegen Heracles was vooral de verdienste van Sibon, die bleef hangen en daardoor steeds 1,5 tot 2 man naar zich toe trok, zodat Alves zo'n beetje 1-op-1 kwam te staan. Dit jaar moeten Grindheim, Vayrynen, Elyounoussi (nr.13, viel mij trouwens ook tegen), Beerens, Kalou, Paulo Henrique daar gebruik van maken.

Pranjic naar linksback vond ik niet zo'n gekke zet. Heracles had net een 'verdedigende wissel' gedaan. Pranjic ging daardoor wat meer verdedigender spelen, maar wel met de drang naar voren en Vayrynen op het middenveld. Sibon eruit? Tja...was mijn keuze ook niet geweest. Maar ik kan me Heerenveen - Vitesse vorig jaar nog herinneren: Sibon werd er bij 2-0 uitgehaald voor Paulo Henrique, en Heerenveen liep vervolgens keurig door naar 7-0.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
Bedankt voor de felicitaties! Heerlijk resultaat en daarmee een heerlijke competitiestart. Even de andere uitslagen afwachten, maar het lijkt er op dat we al een klein gaatje hebben geslagen met enkele concurrenten. We kropen wel door het oog van de naald maar het punt nemen we niet meer af. Ben het wel met Mukkus eens dat de uitslag ook zomaar 6-1 had kunnen zijn.

Kan hier verder een heel verhaal neertypen, maar het komt er op neer dat ik files, niet goed ingelichtte verkeersregelaars (we kwamen daardoor pas in de 20e minuut aan in het stadion, eerste 2 goals dus gemist) en ME honden die op een groep onschuldige supporters jaagt haat.
Reply
#37
Is dat echt zo? Heb ik echt helemaal niks van meegekregen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Mukkus Wrote:Is dat echt zo? Heb ik echt helemaal niks van meegekregen.

Haha, heb net even ge-edit. Was wel een heel lang verhaal. Maar is dus inderdaad gebeurd. Ik snap al die agressie bij IQ-loze sociaal gefrusteerde figuren sowieso niet, en hoef daarom ook zeker geen ME hond achter mijn ass aan :roll:
Reply
#39
als ik het goed begrijp was jouw komst de ommekeer voor Heracles... Blijf dan voortaan lekker uit Heerenveen weg zou ik zeggen Wink
Mijn gras is groener
Reply
#40
Amor Fati Wrote:als ik het goed begrijp was jouw komst de ommekeer voor Heracles... Blijf dan voortaan lekker uit Heerenveen weg zou ik zeggen Wink

Aan die ommekeer theorie zat ik ook te denken, maar dan had ik die gave vorig seizoen nog niet :wink:

PSV gewonnen van Sparta zie ik. Ben blij dat we van de koppositie af zijn, had er van gebaald als we PSV deze speelronde nog onder ons hielden :waf:
Reply
#41
Amor Fati Wrote:1-0 Pranjic
2-0 Pranjic

tien tien tien

Het verhaal van de beer en zijn huid. Undecided
Reply
#42
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Is dat echt zo? Heb ik echt helemaal niks van meegekregen.

Haha, heb net even ge-edit. Was wel een heel lang verhaal. Maar is dus inderdaad gebeurd. Ik snap al die agressie bij IQ-loze sociaal gefrusteerde figuren sowieso niet, en hoef daarom ook zeker geen ME hond achter mijn ass aan :roll:

Liep je niet per ongeluk door weiland vol koeien? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#43
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Is dat echt zo? Heb ik echt helemaal niks van meegekregen.

Haha, heb net even ge-edit. Was wel een heel lang verhaal. Maar is dus inderdaad gebeurd. Ik snap al die agressie bij IQ-loze sociaal gefrusteerde figuren sowieso niet, en hoef daarom ook zeker geen ME hond achter mijn ass aan :roll:

Liep je niet per ongeluk door weiland vol koeien? :wink:

Dat nog net niet. Hoewel zo'n vrouwelijke ME'er er wel uitzag als een koe :razz:
Reply


Forum Jump: